Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • GL10PEL

  • Mesaje scrise: 782
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Asta inseama ca ar trebui sa creasca nivelul de ulei in motor si sa se decoloreze din cauza prezentei antigelului? Nivelul si culoarea sunt constante.
Skip ads

  • draqmare

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2010 Z16LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2011

  • Mesaj Privat
nu. antigelul ar trebui sa se evapore pe evacuare, daca este in cantitati mici si nu ajunge in piston.
  • GL10PEL

  • Mesaje scrise: 782
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2006

  • Mesaj Privat
in ce conditii se strica garnitura de chiulasa? eu am mers regulamentar, abia rare ori am trecut de 3500rpm si cred n-am facut mai mult de 5 drumuri pe autostrada ca sa zici ca tinut-o la peste 3500rpm sustinut.
N-a avut accidente, n-a fost turata cu motorul rece, rar mai primeste o masina tratament atent incepand chiar din prima zi de viata. A intrat in posesia mea in aceasi luna in care a iesit din fabrica.
  • lalescu

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 1.4 XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2014

  • Mesaj Privat
mariuselectric a scris:Intradevar am observat cu motorul rece, urme de antigel sub pompa de apa.
Aveti idee ca problema sa nu fie cumva de la garnitura pompei de apa?
Problema este ca pierde si in stationare si parca s-a marit cantitatea pierduta de la o zi la alta.
Ramane sa caut un mecanic priceput, presupun ca la reprezentanta manopera costa ceva.
Pompa de apa am gasit-o la un pret de 500 lei si garnitura la 20 de lei.
Cunoasteti un magazin mai ieftin?
Multumesc.

Problema este si la masina mea , dar eu am schimbat pompa si garniturile si furtunu , si problema persista, sub pompa dau cu degetul unde este rola si gasescu umed ( ANTIGEL )
Skip ads

  • GL10PEL

  • Mesaje scrise: 782
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Darce motor aveți voi? La voi pompa de apa nu este pe distributie, adicã nu sta într-o incinta închidã? Cum ajungeți cu mâna sub ea?
  • cornel18

  • Mesaje scrise: 541
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2010

  • Mesaj Privat
@lalescu : am si eu aceasi problema. Doar ca-mi curge la furtunul de tur vas expansiune.
  • lalescu

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 1.4 XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2014

  • Mesaj Privat
GL10PEL a scris:Darce motor aveți voi? La voi pompa de apa nu este pe distributie, adicã nu sta într-o incinta închidã? Cum ajungeți cu mâna sub ea?

pompa de apa este pe distributie , eu dau cu degetul sub pompa adica pe rola in interior . probabila se prelinge pe undeva dar nu stiu ,
  • lalescu

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 1.4 XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2014

  • Mesaj Privat
cei care au problema mea va rog sa-mi trimiteti un email daca s-a rezolvat sau care este cauza
Skip ads

  • cornel18

  • Mesaje scrise: 541
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2010

  • Mesaj Privat
@lalescu : Am avut o problema similara ca tine. Doar ca curgea pe la vasul de expansiune(partea de tur). Cum am rezolvat eu. Am schimbat furtunul cu unul nou. Insa fara succes. Am schimbat pompa de apa(tot fara succes). In final am dat de un mecanic priceput care a verificat tot sistemul de racire si a gasit cu probleme urmatoarele: termostat(blocat pe inchis) si buson vas expansiune(tot blocat pe inchis).

Ce pot sa te sfatuiesc eu. Cand motorul e la 90 de grade si ai mers macar 4km verifica urmatoarele:
-pune mana pe furtunul de la raditor spre pompa de apa ce duce la radiator . Cum e el? E cald sau arde?
-pune mana pe furtunul de la radiator spre vasul de expansiune. Cum e el? E cald sau arde?
-pune mana pe radiator. Prima data in partea soferului(langa vasul de expansiune). Si apoi in partea pasagerului(langa pompa de apa). Simti o diferenta mare de temperatura?
  • AdyJulian

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2013 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Aveam aceiasi problema. Tocmai ce am schimbat si eu pompa de apa. Masina are 8000km.
  • lalescu

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 1.4 XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2014

  • Mesaj Privat
mariuselectric a scris:Intradevar am observat cu motorul rece, urme de antigel sub pompa de apa.
Aveti idee ca problema sa nu fie cumva de la garnitura pompei de apa?
Problema este ca pierde si in stationare si parca s-a marit cantitatea pierduta de la o zi la alta.
Ramane sa caut un mecanic priceput, presupun ca la reprezentanta manopera costa ceva.
Pompa de apa am gasit-o la un pret de 500 lei si garnitura la 20 de lei.
Cunoasteti un magazin mai ieftin?
Multumesc.


Aceiasi problema am si eu , spune-mi te rog daca s-a rezolvat problema
Mentionez ca am schimbat pompa Hepu dar au pus garnitura originala de la opel.
  • lalescu

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 1.4 XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2014

  • Mesaj Privat
cornel18 a scris:@lalescu : Am avut o problema similara ca tine. Doar ca curgea pe la vasul de expansiune(partea de tur). Cum am rezolvat eu. Am schimbat furtunul cu unul nou. Insa fara succes. Am schimbat pompa de apa(tot fara succes). In final am dat de un mecanic priceput care a verificat tot sistemul de racire si a gasit cu probleme urmatoarele: termostat(blocat pe inchis) si buson vas expansiune(tot blocat pe inchis).

Ce pot sa te sfatuiesc eu. Cand motorul e la 90 de grade si ai mers macar 4km verifica urmatoarele:
-pune mana pe furtunul de la raditor spre pompa de apa ce duce la radiator . Cum e el? E cald sau arde?
-pune mana pe furtunul de la radiator spre vasul de expansiune. Cum e el? E cald sau arde?
-pune mana pe radiator. Prima data in partea soferului(langa vasul de expansiune). Si apoi in partea pasagerului(langa pompa de apa). Simti o diferenta mare de temperatura?


Nu sunt probleme mentionate de tine, inca caut. Multumesc
Skip ads

  • lalescu

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 1.4 XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2014

  • Mesaj Privat
GL10PEL a scris:Darce motor aveți voi? La voi pompa de apa nu este pe distributie, adicã nu sta într-o incinta închidã? Cum ajungeți cu mâna sub ea?

Distributia este pe lant,
  • Andutzu Gtc

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Salut,
Pana la urma ai aflat care era problema? Pe unde pierdea?
Ma confrunt cu aceeasi problema...
Ms!
  • calin1945

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2005 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Poate va dau o idee, stiu ca suna stupid, dar eu trebuia sa completez periodic cu cantitati mici de antigel, m-am tot uitat pe unde curge si nu am gasit nimic... pana intr-o zi am observat pe vasul de expansiune ca e umed (usor). L-am demontat si am gasit o fisura imfima, dar care lasa sa iese din antigel. Poate aveti si voi.
O zi buna.
  • Andutzu Gtc

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Eu nu am nimic pe vasul de expansiune...
Totusi cred ca am depistat problema in proportie de 99%...sper Very Happy
Am obervat cum te uiti la motor in partea dreapta a pompei de apa, oarecum sub ea, ca este ud.
Avand in vedere ca spatiul este mic si nu aveam nicio sansa sa bag mana acolo, cu o improvizatie care consta intr-un servetel prins cu banda de izolier de surubelnita, am frecat acolo unde era ud, si surpriza, s-a luat ceva poatocaliu pe servetel...
Chestia e ca eu nu am gasit urme sub ea asa ca sper sa fie de la pompa.
Pana la urma e 365 lei GM, ceea ce nu mi se pare o avere.
Totusi masina are 139000km,
Va anunt sambata cand ma apuc de ea cu un prieten (mai mult el) daca e doar garnitura sau schimb pompa cu totul...
Macar sa vedeti daca e aceasi problema si la voi
Seara buna!
  • lalescu

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 1.4 XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2014

  • Mesaj Privat
lalescu a scris:
mariuselectric a scris:Intradevar am observat cu motorul rece, urme de antigel sub pompa de apa.
Aveti idee ca problema sa nu fie cumva de la garnitura pompei de apa?
Problema este ca pierde si in stationare si parca s-a marit cantitatea pierduta de la o zi la alta.
Ramane sa caut un mecanic priceput, presupun ca la reprezentanta manopera costa ceva.
Pompa de apa am gasit-o la un pret de 500 lei si garnitura la 20 de lei.
Cunoasteti un magazin mai ieftin?
Multumesc.


Aceiasi problema am si eu , spune-mi te rog daca s-a rezolvat problema
Mentionez ca am schimbat pompa Hepu dar au pus garnitura originala de la opel.

Miercuri schimb pompa , am comandat pompa orginala GM 612 LEI * garnitturi, pompa de apa care am schimbato este Ruvill si lasa pe la presetupa , am inteles ca este 4 coduri sau schimbat pana acum la pompe - asta inseamna ca sunt defecte din fabrica. Urca masina sus si uitate cu o lanterna la pompa si trebuie sa vezi urme de antigel. Dupa ce o monteaza si merg cu masina am sa va trimit raspunsul daca s-a rezolvat.
  • Aantonio

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Cam cat lichid pierde la voi intr-un an? Eu am pierderi ft mici, undeva pe la 150-200 ml pe an si ma intreb daca merita deranjul.

@Andutzu: poti pune o poza cu locul de unde ai observat pierderile, pentru ca nu stiu exact unde e localizata pompa. A trebuit sa dai scutul jos?
  • Andutzu Gtc

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Nu se da scutul jos.
Cum te uiti la motor, in partea dreapta a cutiei de la filtru de aer, ai cureaua de accesorii (alternator, compresor ac, pompa de apa)
Pompa de apa este cea din fata.
Pun o poza cand ajung la birou.
  • Andutzu Gtc

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Poza cu pompa de apa.
Dupa cum se vede este destul de ingust spatiul, de accea eu am improvizat o surubelnita cu un servetel in capat pentru a "tapa" zona respectiva si acolo am gasit urme de antigel.

Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR