Parola noua?


Salutare tuturor,

Acesta este primul meu post pe www.clubopel.com si dorec sa va salut pe toti.
Chiar daca s-a mai discutat in mai multe thread-uri, nu am gasit un raspuns concret si am vazut multe opinii " din serva" asa ca incep.


Problema a aparut in urma cu 2 luni subit. Am lasat masina functionand ok iar dupa 3 ore cand am pornit-o a inceput sa se comporte exact ca in clip (a fost filmat chiar in ziua in care a inceput sa se comporte asa).
Dupa o luna fluctuatiile au inceput sa fie mai pronuntate predominant la rece.

La o diagnoza cu calculatorul graficul de presiune in ralanti este oscilant. In momentul in care accelerez presiunea devine constanta.
Am banuit partea electrica insa am masurat incarcarea si se incadreaza in parametri.
Peste tot unde am citit si m-am interesat au spus ca este o problema de alimentare, ceea ce explica si fluctuatiile de lumina deoarece turatia variaza mai repede sau contra excitatiei alternatorului.

Ce am verificat la masina:

Masurat incarcare
Inlocuit injectoare
Inlocuit regulator de presiune(splif valve)

Posibile alte cauze:

Senzor presiune pompa inalte defect(urmeaza sa il schimb)
Calamina depusa pe scaunele supapelor
Pompa de injectie defacta
Lipituri reci in calculatorul de injectie

Daca cineva a mai avut o astfel de problema si a reusit sa o rezolve rog sa imi spuna rezolvarea deoarece deja a inceput sa arda becurile de la xenon, uzura prematura a tampoanelor de motor si cutie si de asemenea socuri in caroserie atunci cand ma deplasez in acel punct unde masina este intre inertie si " trasul motorului" .

Multumesc anticipat si raman dator celui ce imi da o rezolvare.


Atasez un link pentru a intelege mai bine despre ce vorbesc.
http://www.youtube.com/watch?v=rRz2LLLlLF0

Discutii similare

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou