Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Lipici electroconductiv? Adica pui si pa...nu se mai dezlipeste? Si daca mai ai probleme ce faci?
Cred ca un spray de contacte electrice e deajuns.
Skip ads

  • andreiy

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Corsa 2001 Y17D
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Nu e chiar ca un superglue,e facut pentru repararea traseelor electrice (eu l-am folosit pentru dezaburirea de la luneta) e facut din metil-izobutil-cetona,dar am cam renuntat si eu la idee,mai bine incerc sa ficsez acea mufa de pe bord ca deja a lasat urme de uzura de la cum se misca pe acolo...
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Intelept gandit...
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Ai rezolvat ceva cu BCM? Nu ai postat nimic de asta...
Skip ads

  • andreiy

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Corsa 2001 Y17D
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2012

  • Mesaj Privat
bcm-ul e ok,e normal sa aibe un consum mic,astept cu nerabdare ziua de maine sa imi aduc tabloul cu instrumente de la electrician sa termin povestea,m-am gandit ca e mai bine sa il verifice cineva cu experienta,poate is ceva contacte imperfecter si prin tablou.
  • andreiy

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Corsa 2001 Y17D
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Revin cu detali...am adus bordu de la electrician,mi-am luat o mare teapa,eu i-am zis doar sa verifice contactele,el sa apucat sa mi le traseze fara sa ma anunte si mi-a bagt pe gat o manopera de 150 de ron,cica a facut o reducere si mi-a lasat la 100,singura problema e ca mi-a stricat mai mult decat a reparat:acel brat de la temp lichidului de racire sta aproape pe litera C,indica cand se incalzeste motorul dar nu stiu cat de precis(urmeaza sa testez),ecranul pe care sunt afisati km (km zilnici ce se pot reseta) celputin primul numar nu il poate afisa corect,butonul de resetare nu functioneaza,bratul de la combustibil nu e pus bine,becul de ce lumineaza km merge pe baza de bobarnac.Maine am sa ii fac o vizita la dansul ptr explicatii sa isi repare stricaciunile luant in considerare ca am gasit panou la 100 de lei.Neutral
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Ia si o pusca de vanatoare....
  • andreiy

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Corsa 2001 Y17D
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2012

  • Mesaj Privat
cred ca la protectia consumatorului nu are rost sa ma duc daca nu am acel bon?
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Fara bon nu....
  • andreiy

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Corsa 2001 Y17D
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2012

  • Mesaj Privat
deci cu alte cuvinte,daca nu vrea omu sa isi repare gresala de buna voie ramn doar cu.....?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
...banii luati!
  • andreiy

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Corsa 2001 Y17D
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2012

  • Mesaj Privat
acea sticla vine usor jos? Se pot "regla manual" acele brate? Cat despre acel display + butonul de reset (am obs ca nici acel buton nu mai merge) este vreo rezolvare?
Skip ads

  • IonFive

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Te duci si ii dai cu ele in cap, sa iti ia intreg corpul de NOU. Aveai o singura problema, si acum ai 10.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Iti trebuie injstrumente noi, ale tale cine stie cum si cat sunt de 'rezolvate'. Problema e ca ele trebuie resetate si programate deci aflat cod securitate la cele noi, la ale tale, programate. Daca provin de pe alta motorizare si alte cauciucuri difera si continutul eeprom, trebuie salvat al tau si scris.
Manopera este minim 50lei, dar cu aflat coduri securitate, programari te duci la 200.
Sa te intreb de carpass? Mai mult ca sigur nu ai.
  • andreiy

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Corsa 2001 Y17D
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Cu alte cuvinte daca imi iau alt tablou de la o masina identica ca a mea,e posibil sa nu imi mearga?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
1 - daca sunt de pe alte motorizari trebuie salvat eeprom-ul de la tine --- de preferat sa iei de pe o masina identica ca sa nu fie nevoie de asta
2 - daca nu ai codul masinii tale il afli din instrumente apoi montezi noile instrumente
3 - trebuie aflat codul de la noile instrumente
4 - se reprogrameaza noile instrumente cu Op-Com pe masina ta... cu codul masinii tale.
Fiind Corsa C pinul se poate afla cu Op-Com.
  • andreiy

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Corsa 2001 Y17D
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2012

  • Mesaj Privat
am vorbit cu omul si dupa cateva schimburi de argumente calde mil face maine. In schimb am mai ramas cu o problema,are momente cand vibreaza,la un anumit interval de timp (cam 2 sec) nu merge motorul rotund, Cand am ramas fara panou am desfacut senzorul maf de curiozitate,am vazut ca e cam mult praf pe el (filtrele le schimb intodeauna la timp) am suflat umpic pe el iar acum nu se simt asa de tare,ar putea fii acel senzor de vina? La tester toate is ok,mecanici la care am fost nu au nici o idee care ar putea fi baiul,singura recomandare care am primito e sa iau toata admisia cap coada si sa o verific. Pareri?
Si ca idee...celor care li se desprinde papucul de la dezaburire luneta se poate repara cu pistol de lipit plastic,asezata mufa la loc turat fain frumos acel plastic peste,eu umblu asa de vreo o luna si nu am nici o problema.
  • andreiy

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Corsa 2001 Y17D
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Cum se foloseste corect w40 pentru contactele electrice? Citisem prin alte locuri ca dupa ce ai dat mufa cu w40 trebuie curatat de acel lichid pentru ca nu se usca.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Si daca ramane acolo face rau?
  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
WD-40 este lubrifiant, debracant îmbinãri filetate si contine ulei, pe lângã alti compusi care ataca rugina, in principal. ÃŽntrebarea "cum se foloseste corect w40 la contactele electrice?" este din start gresit formulata! Corect e sa întrebi daca se foloseste! Rãspuns: nu! Spray contacte electrice, pur si simplu. Acesta descompune oxizii, si altii decat rugina de pe metale care oxideaza in timp. Mai poti utiliza pensule, perii (nu de sarma) sau alte mijloace de curatare mecanica non metalice. Nu costa mult si nu lasã urme. Uleiul nu este bun conductor electric, de aceea o pelicula intre doua piese metalice actioneazã ca un izolator. Pe portiunile care fac totusi contact se produc cresteri de temperatura la trecerea curentului. Per total curentul care tranziteazã circuitul pe care este intercalatã mufa scade in intensitate dar pe contactul respectiv apar mici portiuni unde intensitatea depãseste norma constructiva, metalul încãlzit poate sa topeascã partea de plastic a conectorului, pot apãrea scurtcircuitãri ale altor terminali si tot asa, numai belele. In cel mai fericit caz, la curenti mici, mufa sprayata cu ulei nu-si mai îndeplinese rolul de transmitere a comenzilor sau semnalelor de control electrice. Un spay de curãțare contacte electrice foarte bun costa chiar mai puțin decât unul egal cantitativ WD-40.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR