Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • DanuAl

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Alba
  • Masina: Corsa 2002 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Buna seara si bine v-am gasit!
La un Corsa C, 1.7dti, 2002, intrerupatorul de la blocul de lumini sta pe ''zero'', dar luminile - faza scurta - sta in continuare aprinsa pana opresc motorul.
Sa fie vre-o problema din blocul de lumini sau e vre-o setare care se poate reseta?
Orice parere e bine' venita!
Skip ads

  • Vita_Fresh

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Braila
  • Masina: Combo 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Cel mai probabil ai activata functia DRL,care se poate dezactiva cu Op-Com-ul.
Pune testerul pe ea si vezi daca e activata sau nu.
  • DanuAl

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Alba
  • Masina: Corsa 2002 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc @Vita_Fresh !
Poate e vre-un coleg de pe forum, din Alba sau imprejurimi si stie pe careva in ''zona'' cu mufa ptr. diagnoza, rog sa ma contacteze!
  • czsilviu

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Cunoaste cineva semnificatia culorilor firelor din mufa panoului de clima (AC) al unei Corsa C?
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Ce anume te intereseaza|?
  • czsilviu

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2015

  • Mesaj Privat
In special ma intereseaza culoare firelor pentru butoanele de dezaburire si recirculare aer!
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Pinul 2 ( albastru-galben 0,5mm ) si pinul 10 ( negru 2,5mm ) ------ dezaburire luneta
Pinul 1 ( galben-verde 0,5mm ) pentru recirculare tip Bosch
Pinul 1 ( albastru -rosu 0.5mm ) si pinul 11 ( galben-verde 0,5mm ) pentru recirculare tip Hella


  • czsilviu

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Multumesc!
Skip ads

  • andreiy

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Corsa 2001 Y17D
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Salut,urmeaza sa imi fac schimbul de ulei si m-am gandit sa incerc uleiul gm genuine 10w40 semi sintetic.am gasit pe un site cunoscut la pretul de 67 de lei bidonul de 5L specificatii:
Compatibilitate:Diesel
Benzina
Vascozitate:10W40
Capacitate (l):5
Tip ulei:Semi-sintetic
Norme ACEA:ACEA A3/B3
Norme API:API SL/CF
A mai incercat careva?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Doar fraierii si carpanosii.
Cumpara 5W40 turbo diesel de firma, nu pune ieftineli.
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
in ianuarie vreau sa cumpar o Corsa C din 2001-2002, am gasit mai multe pe la 1300-1500 euro aduse recent (3 usi)
ce motor are probleme mai putine intre 1.0 si 1.2?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
1.2 Z12XE. Te sfatuiesc sa iei in 5 usi.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca o freci preponderent in Iasi si doar ocazional afara recomand 1.0, cel de 1.2 te ajuta extern la depasiri. Cele doua motoare sunt identice, cel de 1L are lipsa un cilindru si consuma mai putin.
De 3 usi te sfatuiesc sa uiti, numai 4+1 merita si asta o sa-ti spuna toti care au avut 2 portiere.
Pretul real de vanzare la Corsa C sau Agila A 5 usi cu AC si ABS este 1200euro, nelovite si curate, doar mici defecte inerente. Taxa de prima inmatriculare este fix-pix, nici nu merita sa o recuperezi.
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
din anunturile de pe OLX vad ca o Corsa C in 3 usi e undeba pe la 1400-1600 euro iar in 5 usi se duce in 1900-2000 euro, e prea mult?
am o masina mare cu 5 usi, un Audi A4 Avant si am nevoie de o a doua masina pt. folosire ocazionala, numai in oras, raman la 1.0?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Omul poate cere cat o vrea, alta este valoare de tranzactionare. Crede ca vad destule masini si proaspat propritari sau geambasi.
  • funkkk

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Va salut dragi posesori de corse,vreau sa stiu si eu daca se merita investitia intr-o corsica C 1.3 cdti, am o astrela H ,z16xep si am avut ceva probleme pe la ea cu ecu si ceva fire de masa,sa cam umblat pe la ea pana sa gasit defectiunea,si mai sunt speriat si de consumul foarte mare in oras(in buc nu merg sub 11) si mai nou a inceput sa-mi dea dureri de cap consumul de ulei(aprox 2 litrii de la schimb la schimb complectez) daca sunteti draguti spuneti-mi si mie cam la ce probleme sa ma astept de la o astfel de masina daca fac pasul.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu recomand 1,3L de la Fiat, toate defectiunile posibile le are. Mai degraba faci motorul si pui gaz, te scoti frumos pe urma la buzunar.
  • Valentin Stefan

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 1.0 12V (58 Hp)
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor,am si eu o problema cu un opel corsa c 1.0,am trecut cu ea prin apa cu viteza si a tras apa prin filtru de aer si sa blocat motoru,un sigur piston se mai misca,am schimbat motorul dar nu da scanteie,nu are compresie,a pus cineva testerul pe ea si mi-a spus ca nu se poate conecta cu calculatoru masinii...are cineva idee din ce poate fi?calculatorul poate fi?sau altceva?multumesc frumos!
  • Pabibabum

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Corsa 1997 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2012

  • Mesaj Privat
am un corsa 1.2 16v 2004
La 90-100 cate turati trebuie sa am? Am impresia ca e cam mult 3000 cat am eu
  • CSN

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2012

  • Mesaj Privat
E bine, stai linistit. Sunt motoare mici care au cuplu maxim la turatii mari.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR