Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,638
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
La 3000 am 90 la ora. Asta este. Stai linistit.
Skip ads

  • gbl1008

  • Mesaje scrise: 154
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2003 Y17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Salut

Am o nelamurire ,
La corsa c 17dtl am o problema ,nu am caldura in masina am crezut ca este termostatul ,l -am schimbat cu unul original gm , am spalat radiatorul din interior,si acuma vine intrebarea ,furtunul subtire care vine de la vasul de expansiune nu ar trebui sa iasa apa oe el daca l-am scos de pe corpul termostat, are vreo supapa?
multumesc celor care imi raspund.
  • gbl1008

  • Mesaje scrise: 154
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2003 Y17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Sa rezolvat
  • CSN

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Si nu ne zici si noua? Sau e secret?
Skip ads

  • gbl1008

  • Mesaje scrise: 154
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2003 Y17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Salut
Nu este secret ,problema era ca nu are nici o supapa ,are doar o gaurica de un fiu
( diametru) de 2,5mm, am curatat gaura care corespunde cu returul de la radiatorul din interior pe care se face aerisirea lui direct in vasul de expansiune ,acuma am caldura foarte buna .
  • Vita_Fresh

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Braila
  • Masina: Combo 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Salut! Era infundat incat nu mai trecea apa prin el?
  • gbl1008

  • Mesaje scrise: 154
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2003 Y17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Da a trebuit sa desfund gaura, pentru ca nu se facea aerisirea completa .
  • czsilviu

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Imi puteti comunica culoarea firelor de ,,+,, de la semnalizarile din fata (cele din far) ?
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Far stanga fir alb/negru sectiune 0,5mm in pinul 7 al mufei farului.
Far dreapta fir negru/verde sectiune 0,5mm in pinul 7 al mufei farului


  • czsilviu

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Multumesc!
  • Ditian

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Salut!
Urmeaza sa fac ITP-ul (prima oara) si vreau sa fiu 100% sigur ca dimensiunea anvelopelor este potrivita.
Este vorba de un 1.0 XEP din 2005 cu urmatoarele dimensiuni 185/55/r15
In talon nu scrie nimic de nicio dimensiune (la cealalte masina cu talonul mai vechi scrie) dar in cartea masinii am gasit si aceasta dimensiune pt motorizarea mea.
LE: Este obligatoriu anvelope de iarna daca merg acum la ITP?
  • corsa.timis

  • Mesaje scrise: 490
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Dimensiunile din carte conteaza, in talon nu se mai trec. De anvelope de iarna nu cred ca te intreaba, dar trebuie sa fie in bune conditii. Fa-ti griji de partea tehnica, jocuri, frane, alte cele..
Skip ads

  • Ditian

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Legat de celellalte nu ar trebui sa fie vreo problema. Acum am adus-o din service unde am schimbat discuri, placute, bucsi, directia, bujii, filtre, ulei etc. Intradevar anvelopele sunt cam uzate si vechi. Urmeaza si ele dar pe rand.
  • corsa.timis

  • Mesaje scrise: 490
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Pai daca i se par uzate, probabil le va masura inginerul. Bafta, si kilometri fara incidente!
  • taxi43edy

  • Mesaje scrise: 1,208
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Imi puteti spune si mie care sunt culorile de la senzorul de temperatura exterioara?
Multumesc.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
@taxi43edy firele de la senzorul de temperatura exterioara sunt albastru si albastru/alb ambele cu sectiune de 0,5 si la TIS si la MID si la GID.
  • taxi43edy

  • Mesaje scrise: 1,208
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc Catastefan.
  • lvio

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Arges
  • Masina: Meriva 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Buna ziua .Am urmatoarea problema,cu motorul rece am acel tacanit de injectie foarte pronuntat in plaja de turatie 1500-2000 cand accelerez.Dupa ce motorul se incalzeste nu se mai aude(motor 1,7 cdti ,z17dth).Am pus Op com .ul si am vazut; inceput injectie real -5 grade ceea ce cred ca nu este bine ( din ce am mai vazut ar trebui sa fie +4 ).Masina porneste extrem de bine la -15 grade dar si la cald,Am fost la mecanic sa verific distributia daca este pusa bine si la o prima inspectie parea ca ar fi decalata cu un dinte ( la arborele cotit semnele nu erau perfect aliniate) asa ca omul a incercat sa o puna la semn dar tot asa venea (din ce am inteles eu o punea si mai facea o rotatie a motorului si o data venea perfect la semne iar la urmatoarea tura iar parea a fi decalata). Va rog care credeti ca ar fi cauza pentru valoarea cu minus de la injectie ? Am uitat sa spun ca la pornitr ( motor rece) initial am -1 grad si in 5 minute ajunge la -4 si asa se mentine la ralanti desigur,daca accelerez scade pana la -8 si la peste 2000 rotatii apar valori pozitive.Am facut si un test de retur la injectoare (cu motorul rece pentru ca la rece am problema) si a iesit perfect adica 20-22 ml pe injector in regim de un minut la ralanti si 30 de secunde la 3000 de ture.Valoarea de -5 grade este si cu motorul cald.Va multumesc anticipat pentru ajutor
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Meriva 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
,,Discutii generale Opel Corsa C,, Credeti ca veti primi raspuns? eu cred ca nu.
  • nastasaflorin

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2010

  • Mesaj Privat
lvio a scris:Buna ziua .Am urmatoarea problema,cu motorul rece am acel tacanit de injectie foarte pronuntat in plaja de turatie 1500-2000 cand accelerez.Dupa ce motorul se incalzeste nu se mai aude(motor 1,7 cdti ,z17dth).Am pus Op com .ul si am vazut; inceput injectie real -5 grade ceea ce cred ca nu este bine ( din ce am mai vazut ar trebui sa fie +4 ).Masina porneste extrem de bine la -15 grade dar si la cald,Am fost la mecanic sa verific distributia daca este pusa bine si la o prima inspectie parea ca ar fi decalata cu un dinte ( la arborele cotit semnele nu erau perfect aliniate) asa ca omul a incercat sa o puna la semn dar tot asa venea (din ce am inteles eu o punea si mai facea o rotatie a motorului si o data venea perfect la semne iar la urmatoarea tura iar parea a fi decalata). Va rog care credeti ca ar fi cauza pentru valoarea cu minus de la injectie ? Am uitat sa spun ca la pornitr ( motor rece) initial am -1 grad si in 5 minute ajunge la -4 si asa se mentine la ralanti desigur,daca accelerez scade pana la -8 si la peste 2000 rotatii apar valori pozitive.Am facut si un test de retur la injectoare (cu motorul rece pentru ca la rece am problema) si a iesit perfect adica 20-22 ml pe injector in regim de un minut la ralanti si 30 de secunde la 3000 de ture.Valoarea de -5 grade este si cu motorul cald.Va multumesc anticipat pentru ajutor


Salut,

La mine valoarea e -4 la relanti, acelasi motor. O sa mai fac niste verificari astzi si iti spun cum se prezinta in mai multe situatii.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR