- Lotg
- ****
- 1,638 mesaje
- din 12 Oct 2009
- Astra 2004 Z14XEP
- Mures
Lotg
- Mesaje scrise: 1,638
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2009
- Mesaj Privat
- gbl1008
- **
- 154 mesaje
- din 19 Feb 2011
- Corsa 2003 Y17DTL
- Iasi
gbl1008
- Mesaje scrise: 154
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2003 Y17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2011
- Mesaj Privat
Salut
Am o nelamurire ,
La corsa c 17dtl am o problema ,nu am caldura in masina am crezut ca este termostatul ,l -am schimbat cu unul original gm , am spalat radiatorul din interior,si acuma vine intrebarea ,furtunul subtire care vine de la vasul de expansiune nu ar trebui sa iasa apa oe el daca l-am scos de pe corpul termostat, are vreo supapa?
multumesc celor care imi raspund.
Am o nelamurire ,
La corsa c 17dtl am o problema ,nu am caldura in masina am crezut ca este termostatul ,l -am schimbat cu unul original gm , am spalat radiatorul din interior,si acuma vine intrebarea ,furtunul subtire care vine de la vasul de expansiune nu ar trebui sa iasa apa oe el daca l-am scos de pe corpul termostat, are vreo supapa?
multumesc celor care imi raspund.
- gbl1008
- **
- 154 mesaje
- din 19 Feb 2011
- Corsa 2003 Y17DTL
- Iasi
gbl1008
- Mesaje scrise: 154
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2003 Y17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2011
- Mesaj Privat
- CSN
- ***
- 627 mesaje
- din 28 Nov 2012
- Astra 1999 X12XE
- Constanta
CSN
- Mesaje scrise: 627
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2012
- Mesaj Privat
- gbl1008
- **
- 154 mesaje
- din 19 Feb 2011
- Corsa 2003 Y17DTL
- Iasi
gbl1008
- Mesaje scrise: 154
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2003 Y17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2011
- Mesaj Privat
- Vita_Fresh
- **
- 121 mesaje
- din 26 Oct 2014
- Combo 2006 Z17DTH
- Braila
Vita_Fresh
- Mesaje scrise: 121
- Locatie: Braila
- Masina: Combo 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2014
- Mesaj Privat
- gbl1008
- **
- 154 mesaje
- din 19 Feb 2011
- Corsa 2003 Y17DTL
- Iasi
gbl1008
- Mesaje scrise: 154
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2003 Y17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2011
- Mesaj Privat
czsilviu
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2015
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
czsilviu
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2015
- Mesaj Privat
Ditian
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2014
- Mesaj Privat
Salut!
Urmeaza sa fac ITP-ul (prima oara) si vreau sa fiu 100% sigur ca dimensiunea anvelopelor este potrivita.
Este vorba de un 1.0 XEP din 2005 cu urmatoarele dimensiuni 185/55/r15
In talon nu scrie nimic de nicio dimensiune (la cealalte masina cu talonul mai vechi scrie) dar in cartea masinii am gasit si aceasta dimensiune pt motorizarea mea.
LE: Este obligatoriu anvelope de iarna daca merg acum la ITP?
Urmeaza sa fac ITP-ul (prima oara) si vreau sa fiu 100% sigur ca dimensiunea anvelopelor este potrivita.
Este vorba de un 1.0 XEP din 2005 cu urmatoarele dimensiuni 185/55/r15
In talon nu scrie nimic de nicio dimensiune (la cealalte masina cu talonul mai vechi scrie) dar in cartea masinii am gasit si aceasta dimensiune pt motorizarea mea.
LE: Este obligatoriu anvelope de iarna daca merg acum la ITP?
- corsa.timis
- **
- 490 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Corsa 2001 Z12XE
- Timis
corsa.timis
- Mesaje scrise: 490
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
Ditian
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2014
- Mesaj Privat
- corsa.timis
- **
- 490 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Corsa 2001 Z12XE
- Timis
corsa.timis
- Mesaje scrise: 490
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
- taxi43edy
- ****
- 1,208 mesaje
- din 23 Apr 2009
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
taxi43edy
- Mesaje scrise: 1,208
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2009
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- taxi43edy
- ****
- 1,208 mesaje
- din 23 Apr 2009
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
taxi43edy
- Mesaje scrise: 1,208
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2009
- Mesaj Privat
lvio
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Arges
- Masina: Meriva 2004 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2015
- Mesaj Privat
Buna ziua .Am urmatoarea problema,cu motorul rece am acel tacanit de injectie foarte pronuntat in plaja de turatie 1500-2000 cand accelerez.Dupa ce motorul se incalzeste nu se mai aude(motor 1,7 cdti ,z17dth).Am pus Op com .ul si am vazut; inceput injectie real -5 grade ceea ce cred ca nu este bine ( din ce am mai vazut ar trebui sa fie +4 ).Masina porneste extrem de bine la -15 grade dar si la cald,Am fost la mecanic sa verific distributia daca este pusa bine si la o prima inspectie parea ca ar fi decalata cu un dinte ( la arborele cotit semnele nu erau perfect aliniate) asa ca omul a incercat sa o puna la semn dar tot asa venea (din ce am inteles eu o punea si mai facea o rotatie a motorului si o data venea perfect la semne iar la urmatoarea tura iar parea a fi decalata). Va rog care credeti ca ar fi cauza pentru valoarea cu minus de la injectie ? Am uitat sa spun ca la pornitr ( motor rece) initial am -1 grad si in 5 minute ajunge la -4 si asa se mentine la ralanti desigur,daca accelerez scade pana la -8 si la peste 2000 rotatii apar valori pozitive.Am facut si un test de retur la injectoare (cu motorul rece pentru ca la rece am problema) si a iesit perfect adica 20-22 ml pe injector in regim de un minut la ralanti si 30 de secunde la 3000 de ture.Valoarea de -5 grade este si cu motorul cald.Va multumesc anticipat pentru ajutor
- mariustintea
- ***
- 626 mesaje
- din 12 Apr 2013
- Meriva 2007 z17dth
- Brasov
mariustintea
- Mesaje scrise: 626
- Locatie: Brasov
- Masina: Meriva 2007 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2013
- Mesaj Privat
- nastasaflorin
- **
- 145 mesaje
- din 16 Nov 2010
- Corsa 2004 Z17DTH
- Neamt
nastasaflorin
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2010
- Mesaj Privat
lvio a scris:Buna ziua .Am urmatoarea problema,cu motorul rece am acel tacanit de injectie foarte pronuntat in plaja de turatie 1500-2000 cand accelerez.Dupa ce motorul se incalzeste nu se mai aude(motor 1,7 cdti ,z17dth).Am pus Op com .ul si am vazut; inceput injectie real -5 grade ceea ce cred ca nu este bine ( din ce am mai vazut ar trebui sa fie +4 ).Masina porneste extrem de bine la -15 grade dar si la cald,Am fost la mecanic sa verific distributia daca este pusa bine si la o prima inspectie parea ca ar fi decalata cu un dinte ( la arborele cotit semnele nu erau perfect aliniate) asa ca omul a incercat sa o puna la semn dar tot asa venea (din ce am inteles eu o punea si mai facea o rotatie a motorului si o data venea perfect la semne iar la urmatoarea tura iar parea a fi decalata). Va rog care credeti ca ar fi cauza pentru valoarea cu minus de la injectie ? Am uitat sa spun ca la pornitr ( motor rece) initial am -1 grad si in 5 minute ajunge la -4 si asa se mentine la ralanti desigur,daca accelerez scade pana la -8 si la peste 2000 rotatii apar valori pozitive.Am facut si un test de retur la injectoare (cu motorul rece pentru ca la rece am problema) si a iesit perfect adica 20-22 ml pe injector in regim de un minut la ralanti si 30 de secunde la 3000 de ture.Valoarea de -5 grade este si cu motorul cald.Va multumesc anticipat pentru ajutor
Salut,
La mine valoarea e -4 la relanti, acelasi motor. O sa mai fac niste verificari astzi si iti spun cum se prezinta in mai multe situatii.