Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • lvio

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Arges
  • Masina: Meriva 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Multumesc de raspuns.Asta am crezut eu ca ar provoca acel tacanit .Te rog vezi cu motorul rece imediat dupa pornire ai tot -1?
Skip ads

  • lvio

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Arges
  • Masina: Meriva 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2015

  • Mesaj Privat
nastasaflorin poti masura deviatia la injectoare cu op com ( functii speciale) pentru ca eu nu pot decat on-off?
  • czsilviu

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Pe masina am CAR2004, merge sa-i pun NCDR 2011? Totul este plug&play, n-am nevoie de bc sau navigatie, doar fm si cd?!
  • lvio

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Arges
  • Masina: Meriva 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2015

  • Mesaj Privat
In principiu poti dar nu o sa mai fie plug&play -cauta schema cu trecerea de la car 2004 la ncdr 2011 poate ai noroc sa o gasesti sau pin-outurile la ambele si faci modificarile
Skip ads

  • marcu19

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2003 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Daca cineva este din Iasi si este pasionat de motoare si cunoaste bine motorul z13 dt doresc sa primesc cateva indicatii, masina o am de o luna.
  • cos11_11

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Corsa 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2016

  • Mesaj Privat
De curand, sunt posesorul unui Opel Corsa C, 1.1, din 2004, masina merge bine doar ca la viteza 1 si 2, cand accelerez, merge in suturi (nu intotdeauna si cand este cald motorul), dupa aceea merge bine. In plus este aprins martorul "engine..."(ca un robinet). Am fost la service si am schimbat sonda lamda, becul s-a stins vreo 60 de km apoi s-a aprins din nou. Am fost din nou, i-am schimbat si bujiile, am curatat pedala de acceleratie, testerul arata ca nu "lucreaza" sonda lamda (noua). A schimbat-o, a verificat toate mufele si firele (eram de fata - a gasit una aruncata pe un raft) - functiona perfect. Am plecat (becul s-a stins), s-a aprins dupa 2 zile. Dar acum si la viteza mai mare nu raspundea imediat ce apasam acceleratia, asa ca am scos mufa de la sonda si merg exact ca inainte. Mentionez ca imi consuma prin oras cam 8-9 (nu stiu daca este normal asa). Nu as vrea sa merg cu ea asa sa nu stric ceva. Poate fi debitmetru (nu as da banii aiurea)?
Multumesc
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Scoate mufa la debitmetru și mergi cu ea scoasa un pic. E vreo diferența în mersul mașinii?
Care este codul erorii care a apãrut?
Dacã tot s-a pus tester se putea vedea la parametri valorile debitmetrului....
Nu mai da banii aiurea pe sonde Lambda....
  • cos11_11

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Corsa 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2016

  • Mesaj Privat
O sa incerc sa scot mufa; eroarea o sa apara dupa ce scot mufa?
Nu stiu cat de bine se pricepe dar la tester nu mi-a zis nimic sigur doar ca s-ar putea sa stea becul aprins din cauza debitmetrului (ca a mai vazut el aceeasi problema la alte Opel Corsa).
Ma stresa martorul aprins de aceea am cumparat sonda.
Dar totusi trebuie sa fie ceva... ma gandesc sa nu afecteze cumva motorul faptul ca acum merg practic fara sonda lamda (mufa este scoasa - daca o pun la loc, in timpul mersului nu accelereaza intotdeauna cum trebuie, se mai intrerupe...)
Multumesc
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Nu se intampla nimic....ECU neavand valori de la Lambda va lua in calcul o valoare de referinta prestabilita.
Daca scoti mufa la debitmetru vei ava eroare.
  • cos11_11

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Corsa 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Multumesc
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Pentru cei ce vor sa scape de crema galbuie produsa din cauza condensului aveti aici o idee pusa de mine in practica ...
Mai precis....din capacul de la culbutori iese un furtun gros si unul subtire.
Ne intereseaza furtunul subtire care duce gazele din carterul motorului inapoi in admisie pentru a mai fi arse inca o data
Am taiat pe la jumatate furtunul subtire si la ambele capete am montat mufe rapide ( cele cu albastru )
Am cumparat un metru de tub plastic ( cel verde ) si o carcasa de filtru apa pe care am montat mufe rapide la intrare si iesire
Carcasa filtrului de apa am intercalat-o cum se vede in poze....
Rolul ei este de a condensa vaporii si a retine eventualele impuritati.
Carcasa am prins-o pe peretele de foc pe un holtzsurub existent acolo pe care am atasat o banda de cauciuc speciala ( cum sunt cele din portbagaj )
Paharul filtrului fiind transparent se poate vedea oricand cand se aduna condens si spuma acolo.
Se curata prin demontare ( foarte usor datorita mufelor rapide.) si spalare
Spor la treaba si va stau la dispozitie cu lamuriri



  • scanx

  • Mesaje scrise: 679
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Metoda asta nu ajuta decat la noxe si nu motorul in sine. Spuma depusa pe interiorul capacului va fi la fel ca inainte.
Eu am facut o captuseala groasa undeva la 3cm in 3 straturi si am imbracat perfect capacul de la culbutori pentru a avea aceeasi temp. cu cea a motorului, unde nu lasa condesul sa se formeze la interior.
Cand vine caldura acea izolatie se da jos si uite asa ramane motorul mai curat.
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Atunci de ce gasesc condens si spuma galbuie in borcan?
Ma gandesc sa trec si furtunul mare prin decantor....
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu cumva scade putin si antigelul ?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Deloc....
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Poate faci drumuri scurte, poate uleiul este slab.
  • scanx

  • Mesaje scrise: 679
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2009

  • Mesaj Privat
catastefan a scris:Atunci de ce gasesc condens si spuma galbuie in borcan?
Ma gandesc sa trec si furtunul mare prin decantor....

Apa din aer condenseaza in motor si in functie de marca si tipul de ulei folosit, vei avea mai multa sau mai putina spuma.
Tragand spuma din canalul de aerisire nu faci altceva decat sa faci loc pentru alta.
Izolat bine capacul de la culbutori si daca ai timp de proiecte, poti trece furtunul mare printr-un decantor incalzit sa poti condesa toata apa acolo si reduci mult din handicap, dar vei avea de scurs apa zilnic Laughing
Gasesti pe piata asa ceva, cel putin la 1.6L 1M de la VW are asa ceva cu tot cu incalzire.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Ulei 0W40 Mobil1...drumuri scurte da. Maxim 30km zilnic.
Pai totusi ma bucur ca mizeria aia nu mai ajunge in admisie....numai eu stiu cat m-am chinuit sa o desfac si sa o curat ( multumiri pentru tutorial @dancuciureanu )
Ce am gasit acolo nu ma crede nimeni...doar cu Triumf si rabdare multa am curatat ca la carte. La fel teava de la EGR. Gaura de recirculare vapori era infundata parca cu granit !
Timp nu am dar imi fac Very Happy ( ne plac femeile...dar iubim masinile ! )
  • lvio

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Arges
  • Masina: Meriva 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2015

  • Mesaj Privat
stie cineva cum se demonteaza modulul climatronic ?
  • Alex.Iorga

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Buna ziua ! Cunoasteti pe cineva care are o galerie de admisie pentru un Corsa C cu motor Z10XEP? Mie mi s-a slabit (sau probabil s-a rupt) o clapeta din galerie si acum motorul imi tacane ca o masina de cusut.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR