Parola noua?


Salutare dragii mei ,

Am o mare problema si anume masina este 1.6i C16NZ care a fost transformata in carburatie .Carburatorul meu actual este de Dacia carfill .Vreau sa-i pun carburator de Opel original .Am cautat pe net si la 1.6 apare pierburg 2E3 sau Varajet II insa acestea sunt dublu corp si imi este frica de consum .Ma gandesc insa nu stiu daca bine si anume cum ar merge cu Pierburg 1B soc manual si o singura camera ?
Intrebarea mea ar fi si de unde trag fir pentru electrovalva de relantiu ?

Va multumesc mult pentru sfat !!!
vezi un SOLEX 30/35 PDSI(T) poate ti-e mai bun.. de reglat sigur e mai usor. si se gaseste si kit de reparatie in comert... A echipat cateva motoare de Manta Wink
Cat consuma acuma cu carburatorul de dacie?
consuma cam 12-14 in oras si 10 afara
sti Solex am cumparat acum adica Pierburg 1B3 cu o singura camera care este pus pe Kadett 1.3 ,Corsa 1.2-1.3,Manta
Ma gandesc ca cel Pierburg 2E3 sau Varajet 2 care este recomandat pt. 1.6 sa nu consume mult prea mult .
Salutare ! eu am un motor 1.8 cu carbirator dublu corp Pierburg 2EE parca sau ceva de genul asta ... in oras mai mult de 10-11 nu imi ia nici cand o omor (5000 rpm) ..altfel 9 in oras si 7-8 afara la mers normal ..deci nu te speria doar de faptul ca e dublu corp
de ce lai schimbat pe carburator?
daca ai bani iti recomand sal treci din nou pe injectie!
ai inca cablajul original?decoul?senzorul de temperatura?ECU?
daca le ai iti recomand sal schimbi.
Salutare 2EE sau 2E3 pt. ca este diferenta .
2EE este electronic imdeiat dupa el s-a trecut la injectia monopunct .
2E3 este dublu corp si frica imi este de camera 2 .Am avut Lada 1200 si rupea consumul .

Parte electrica a fost anulata partial ,calculatorul nu mai este si nici injectorul monopunct .Mai trebuie si sonda lambda ,afacere care duce peste 10 mil. zic eu .

Sunt curios daca se potriveste injectia de pe Astra 1.6 C16NZ ?
Al meu model este Kadett E C16NZ
AdamOpel a scris: de ce lai schimbat pe carburator?
daca ai bani iti recomand sal treci din nou pe injectie!
ai inca cablajul original?decoul?senzorul de temperatura?ECU?
daca le ai iti recomand sal schimbi.


Asa am cumparat-o !
Am intrebat la mult lume si cica buba acestor modele ar fi fost acel calculator care se cam defecta si nu se gasea .
Ma bate gandul si de un carburator dublu corp de Dacia Nova 1.6 .Ar fi un carburator nou si nu unul Pierburg SH .
Pierburg nou in magazin costa 3500 ron(35.000.000 lei )
salesgav a scris: consuma cam 12-14 in oras si 10 afara
sti Solex am cumparat acum adica Pierburg 1B3 cu o singura camera care este pus pe Kadett 1.3 ,Corsa 1.2-1.3,Manta
Ma gandesc ca cel Pierburg 2E3 sau Varajet 2 care este recomandat pt. 1.6 sa nu consume mult prea mult .


Mama, mama da mult iti mai ia.
La mine, acelasi motor imi ia 8.5 in oras si 5.5 afara
Sfatul meu e sa treci pe injectie, nu cred ca ajungi la 10 mil.
Presupun ca se potriveste injectia de pe astra fara probleme.
Sa nu te puna dracul sa iei carburator de Nova GT. Asculta-l pe Cyclops ca se pricepe la motoare din generatia aia-pt. ca una dintre cele mai mari probleme o constituie reglajul la carburatoare. Apropos Cyclops-nu cumva trebuie schimbata si galeria daca ii pune Solexul ala?-si in alta ordine de idei cum e montat Carfilul ala (Weber 32 de fapt)-are vreo adaptare facuta, a fost schimbata galeria...?
Galeria nu trebe schimbata, dar trebe facuta flansha adaptoare. Ir carburile de NOVA GT nu sunt asha prapastioase cum zice lumea.. si ce e mai mijto.. inca se pot regla pe stand Very Happy.. la carfil brashov.. iar dupa reglaj.. se sigileaza suruburile de reglaj.. si ramai doar cu relantiul din care sa te joci Wink
salesgav a scris:
Am intrebat la mult lume si cica buba acestor modele ar fi fost acel calculator care se cam defecta si nu se gasea .



deci doar calculatorul ii dus?
in dezmembrari gasesti la kg se gasesc si astra si vectra au asemenea motoare.
nu este nici o buba ai aceeasi motor ca si mine si merge bine mersi....poate au umblat la el si asa sa defectat.
verifica toti senzori...cablajul poate ai un scurt.
problema sta astfel :

instalatia pentru sist. injectie incompleta - au fost taiate diferite fire ,cel care duce la relantii etc
calculator nu mai este
injector nu mai este
sonda lambda nu stiu dc mai este buna
galeria a fost modificata : prezoanele retezate,pusa o flansa de adaptare si alte prezoane
Cu varajet II vara imi ia 10 mers normal - 11 mers sportiv.
In schimb e un pic cam aiurea de reglat.
Sti uni propietari de Ascona s-au plans de acest Varajet II .Este o generatie mai veche si plus Pierburg are un renume mai mare la Carb.
Eu am ales Pierburg 1 in considerentul ca cel cu 2 camere ar maca mai mult .Oricum 10 l este OK pt. o masina de generatie anii 80 .Acest consum este dat si de aerodinamica ,cauciucuri ,motor ,cutie ,volanta etc.
Eu vreau sa stiu dc. motorul trage cu Pierburg 1B sau NU .
Momentan cu carb de Dacia trage ceva ceva ,am prins si 170 km/h cu masina ,fapt confirmat si de un prieten cu X5 care mergea inaintea mea .
car. dublu corp de dacie e cel mai prost carburator,pune tu unul dublu corp pierburg si nu o sa-ti para rau,am fost si eu in cumpana cind aveam golf de 1.1 si am schimbat motorul cu 1.3 si nu am vrut sa pun car. dublu dar cind l-am pus nu mi-a parut rau .
Imi pare rau ca trebuie sa te contrazic, dar carbul dublu corp de dacie nu e un carb rau... atata vreme cat e reglat cum trebuie. Si locul de reglat aceste carburatoare este CARFIL Brasov!
Nu ,

Eu am carb. cu o singura camera care era montat pe Dacia 1300 sau 1400 .
Nu am dublu corp care a fost pus pe Nova GT .
stie cineva cum se regleaza carburatorul asta? sau macar un pdf ceva?
am carburator complect de pe motor 16 i C16NZ daca esti interesat spunemi.eu unul nu as suporta sa am carburator de dacie pe opel.

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou