Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • daniel_kadett

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1986 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2006

  • Mesaj Privat
salut,

am si eu o intrebare si sper sa nu sune cam tampit? exista soc si pt masinile dotate cu motoare diesel? nu am gasit pe forum o discutie in acest sens si as vrea sa stiu pt ca am auzit multa lume care zice ca nu. eu am un kadett 1.6d din 1986 si are o chestie care se trage si care cred ca e un fel de soc pt ca modifica intr-un fel cablul de la acceleratie.
ceea ce ma enerveaza este insa faptul ca motorul nu se tureaza deloc, si asta m-ar ajuata atunci cand pornesc la rece si nu vreau sa mai stau 1000 de ani pana se incalzeste, dar nu vreau nici sa tremure cand opresc la stop.

pls, pls daca stie cineva cum se regleaza si ce face respectivul "soc" sa imi spuna (e in partea sranga si iese din bord ca o mansa)

multumesc

opel kadett, 1.6d, 1986, diesel
Skip ads

  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Nu am diesel dar a avut un prieten..are 2 motoare,unul de 1.6 din 8x(nu stiu precis anul)cu sok manual si unul de 1.7din 91 cu sok electonic.
sokul nu "trage cablul de acceleratie"!!!! doar controleaza admisia aerului in motor!
daca tragi sokul motorul ar trebui sa se tureze 1pic si sa mearga mai bine,just daca nu se face abuz in folosirea ei(depinde ce temperatura are motorul si temperatura de afara).
verifica cablul poate nu este conectat or ii rupt

specific nu sunt priceput la diesel!!
  • daniel_kadett

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1986 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2006

  • Mesaj Privat
motorul diesel foloseste aer la amestec asa cum face carburatia? atunci cand se injecteaza motorina amestecul contine si aer?
ne ajuta cineva, intrucat nici eu nu ma pricep.....

multumesc,
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
da sigur,pt ardere are nevoie de oxigen!
la diesel ii trebuie mai mare cantitate de oxigen ca si la benzina(de aceea ii raspandit turbo incarcatoarele pe diesel)
Skip ads

  • adi_mot

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Salut,

Am si eu tot un kadett diesel de 1.6 din 88. Chiar ma intrebam ce anume regleaza socul, ca am vazut ca motorul nu se tureaza decat f.f.f.f. putin, insesizabil. Dar, am observat alta chestie. Daca e rece afara si vreau sa o pornesc fara soc, merge f.f. greu. Dar, de exemplu, daca in timp ce invart la demaror, trag socul, porneste instant. De unde banuiesc eu ca totusi socul ala regleaza ceva, ca altfel nu-mi explic de ce cu socul bagat porneste greu la frig, iar cu el tras porneste instant. Si mai e o chestie. Fostul propietar mi-a zis ca iarna sa pun bujiile de 2 ori. Si crede-ma.. am fost cu ea la Maramures, si dimineata pe ger, trageam socul, puneam bujiile de 2 ori, si pornea masina instant.
  • daniel_kadett

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1986 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2006

  • Mesaj Privat
exact asa face si la mine, ca la adi_mot, se tureaza f putin, aproape deloc. eu il foloseam la pornire inainte sa fac motorul, exact ca tine adi. cat despre bujii, la fel fac si eu, pun de 2-3 ori socul si apoi pornesc, mai ales la rece. cred ca e o practica buna, practic doar incalzesti bujiile incandescente mai mult.
mai stie cineva ce face "socul" ala?
  • devils

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Tg. Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Hmm... la mine e altfel... daca il trag inainte sa pornesc ..si incerc sa pornesc..o ia foarte greu. Daca pornesc fara soc..si imediat il trag..atunci nu mai tremura. Chestia cu 2..3 ori pe bujii e valabila si la mine.
  • daniel_kadett

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1986 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2006

  • Mesaj Privat
devilis, poti sa imi spui cam cat se tureza, adica se simte? ca la mine chiar daca trag de el tremura la fel...........
cum o fi.....
Skip ads

  • devils

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Tg. Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2006

  • Mesaj Privat
pai nu se tureaza ..ci atunci cand e rece nu mai trepideaza asa tare, in rest nici nu se simte
  • daniel_kadett

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1986 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2006

  • Mesaj Privat
exact ca la tine face si la mine devilis, daca il trag inainte porneste cam greu sa scoate putin fum, iar daca il trag imediat ce vrea sa porneasca o iau un pic mai usor. dar am vazut la un tip la care atunci cand tragea de chestia aia se tura asa ca la carburatie cand tragi socul, pur si simplu se tura motorul.
mai stie cineva?.....
  • owner

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2007

  • Mesaj Privat
salutare,
sunt nou pe forum si am un kadett 1,6 diesel.
sigur exista soc si functia lui este de a mari debitul de motorina prin pompa de injectie atunci cand este tras, pentru o pornire mai usoara a motorului la rece, cu o turatie usor ridicata.
  • daniel_kadett

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1986 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2006

  • Mesaj Privat
chestia aia modifica pozitia fuliei pompei de motorina (nu debitul) si regleaza avansul - ii da plus o juma de dinte de curea, zic eu, daca cineva stie altceva rog sa ma contrazica. oricum motorina nu ii da pt ca debitul se regleaza din alta parte....
Skip ads

  • daniel_kadett

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1986 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2006

  • Mesaj Privat
si turatia nu o modifica, doar ii da motorina mai repede.....
asa o fi?
  • devils

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Tg. Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2006

  • Mesaj Privat
sau avansul?
  • daniel_kadett

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1986 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2006

  • Mesaj Privat
da, eu cred ca avansul se modifica, pentru ca turatia nu creste, debitul de motorina nu creste, doar ca motorina e injectata in motor fff putin mai inainte (asta e avansul, nu?)
  • owner

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2007

  • Mesaj Privat
mda, asa e, modifica avansul la injectie socul Shocked
  • Xperiment

  • Mesaje scrise: 218
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Eu la 17YD nu am soc.
@daniel_kadett : In motorul diesel, in momentul injectarii nu exista amestec, e aer, care e tras in cilindrii si comprimat. Iar in momentul de compresie maxima e injectata o cantitate de motorina care explodeaza din cauza presiunii si temperaturii. Socul ar trebui sa injecteze ceva mai multa motorina si creasca un pic turatia. In rest nu are cum sa injecteze motorina mai repede pentru ca s-ar putea sa nu explodeze.
  • alindel

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie: cluj-napoca
  • Masina: Kadett 1989 17d
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2007

  • Mesaj Privat
eu am kadett 1.7 d din 1989 si n am nici un buton de soc. insa dimineata o las si eu ( cand e frig) de doua ori pe bujie si apoi accelerez putin. turez motorul si atunci sta la relanti si se incalzeste, apoi merge bine. s-ar putea sa nu-mi functioneze socul electronic? nu stiu dar dupa ce porneste chiar daca nu o mai aceelerez mai tare sta la relanti dar nu merge rotund.
  • bassus_play

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Kadett 1985 T4ECI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Eu am un Kadett Caravane din 85, initial a avut motor pe benzina si a fost modificat de fostul proprietar. A pus un motor diesel 1.5 fabricatie Isuzu din '92, dupa informatiile mele. Sunt foarte multumit de acest motor, nu are soc manual si totusi porneste ceas. Ii dau 3 chei "la rece" sa traga motorina, apoi pun bujia si porneste fara probleme. Sta la relanti fara sa tremure chiar si in anotimpul rece, doar ca se simte ca nu porneste in toate pistoanele egal si scoate fum albastrui mai mult. Il ambalez putin si se stabilizeaza. Are soc automat?

P.S.: Bujia o am la buton ci nu pe contact, e o modificare facuta inainte sa o cumpar, de aceea pot sa-i dau cheie "la rece". Bujia o tin 10 secunde. Credeti ca e OK?
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
precis are soc automat.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR