Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • CountPorcula

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Buna ziua, recent am trecut de la un Opel Astra H 1.7 diesel 110 cp (Z17DTJ) la un Opel Astra H 1.7 diesel 125 cp (A17DTR). Cred ca mi-a cedat debitmetrul. Spun aceasta deoarece motorul oscileaza ~150 rpm la relantiv iar daca ii scot mufa de la debitmetru nu mai oscileaza. E posibil sa fie debitmetrul? Eu zic ca mai mult ca sigur e vinovatul, mai ales ca acum 2 zile dupa ce l-am dat cu spray contacte si "i-am facut baie" cu spray pentru debitmetru nu a mai facut (cred ca pana s-a uscat). Pot sa incerc cu alte debitmetre de Opel Astra H de la alte modele (de ex de la Z17DTJ), intreb asta pt ca motorul A17DTR de Opel H e destul de rar si nu as da banii pe un debitmetru nou fara sa incerc si as putea sa incerc cu alte modele (mai am cunostinte care au OA H). Sau se potriveste macar de pe Z17DTR (varianta de Euro 4 pe varianta de E5)? Ms de raspunsuri.
Skip ads

  • CountPorcula

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Acum am vorbit cu cineva si imi spunea ca chiar daca scot mufa de la debitmetru si nu mai oscileaza problema e posibil sa nu fie de la debitmetru,... de la ce altceva ar putea fi?
  • CountPorcula

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Maine la 09:00 sunt programat la Adam ("doctor" in Opel st. D. Rotund, Cj-Napoca Smile) ). Va tin la curent cu ce a fost,....
  • CountPorcula

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Astazi am fost la el,... Naiba in ea de masina, nici ieri seara nici azi dimineata nu a mai facut nici o figura. Mi-a spus sa merg odata cand face figuri daca va mai face pt. ca altfel nu are cum sa isi deie seama (logic). Super ok omul,... In 10 min mai demult cand am luat masina mi-a zis totul (ce verifica el) despre ea. In Piata Abator mi-au spus trei prostii in 5 minute. Revin daca mai e sa faca figuri si ii dau de capat,...
Skip ads

  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Ca idee nu era mai simplu sa cauti pe forum. Citeste aici si nu e singura discutie. Dai cautare cu oscilatii relanti 1.7 dtr

https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=107565
  • CountPorcula

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Pana la urma am verdictul,... oscileaza datorita "Senzor regulator presiune pompa injectie". Mi-a spus ca cu manopera costa 750 ron (senzor nou) motorului ii trebuie 24 constant si oscileaza intre 18 si 26 (nu stiu unitatea masura zic ce mi s-a zis). E mult e putin?,... eu la chestia asta is ca o blonda la volan. Am vorbit cu cineva si zicea ca mi-l da cu tot cu pompa cu 350 ron (second). Ms de raspunsuri
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Presiunea in rampa trebuie sa fie intre 20-50 Mpa in ralanti , accelerata intre 20-150 Mpa in functie de sarcina.Ideea este ca nu trebuie sa scada sub 20 dar mai ales sa nu fluctueze in ralanti ,adica daca ai 23 Mpa in ralanti trebuie sa stea fixa presiunea plus minus 1 maxim 2 Mpa.
Se poate incerca o curatare, uneori da rezultate uneori nu. Se mai blocheaza de la gunoaiele din motorina. 350 RON e ok , dar nu stii in ce stare este , daca accepta retur e ok.
  • CountPorcula

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Azi am incercat o curatare cu Metabond Megasel. Dealerul mi-a spus sa incerc in prima faza o fortare ~80-90 ml la primul plin. Am incercat cu 90 ml si dupa ~20 km semnele sunt bune. Nu mai oscileaza deloc (aproape deloc) doar cateodata mai face mici nazuri de ~20-30 rpm. Motorul suna mai rotund (mentionez ca am metabond si in motor si cutie de viteze). Pe viitor la urmatorul plin o sa ii bag ~60 ml, dupa o sa continui constant cu 40 ml/plin (presupunand ca vad rezultate). Momentan (la prima impresie) "mult laudatul Metabond" isi face treaba (desi e cam scump mai ales pt motor), o sa revin cu impresii si detalii peste cativa km (adica cateva zile) si urmatoarele plinuri. Poate ii ajuta si pe alti colegi tratarea asta. Un tub megasel ~100 ron, tine 4-5 plinuri (fara sa tinem cont de primele doua cand trebuie bagat mai mult) daca face tot ceea ce promite o sa il folosesc constant.
Skip ads

  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Sa nu faci doar rau pe termen lung. Eu stiu de la multa lume ca acest metabond e o pacaleala infecta. Sigur nu e efectul placebo la tine?
  • CountPorcula

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Posibil sa fie si umpic de efect placebo nu exclud mai ales ca la putere cu megasel chiar nu am simtit nici o diferenta (am condus majoritatea km de cand am bagat prin Cluj sau prin apropiere deci nu am avut unde sa verific accelerare, depasiri etc, prea bine dar in testele facute nu am simtit). Pot comfirma ca la motor s-au vazut diferente cu metabond gold (sunet, mers mai rotund, putere putin mai mare) . Ieri seara pt aprox. 10 km au reinceput oscilatiile la relantiv, dar era diferit ca inainte, azi am facut iarasi vre-o 25 km si nimic,... Acul sta parca batut in cuie,... Chiar nu stiu ce sa mai zic. O sa va mai tin la curent cu comportamentul masinii si dupa urm plinuri. Nu o sa ii bag la fiecare plin 80-90 ml pt ca as iesi prea scump. O sa ii bag la urm plin 60 si dupa 35-40 ml/plin. Ma gandesc ca e posibil si sa fi prins niste mizerii pe care le dizolva (asa zicea dealerul (nu de droguri de metabond Smile )) caci ieri oscila diferit,.... Am auzit si eu varianta cu faptul ca ar face rau in timp. Personal nu cred. Am un unchi care o buna perioada din Metabond a cam trait (a fost ceva boss Metabond pe judetul meu), si a fost dus la tot felul de traininguri/prezentari peste tot,... Acum daca l-au mintit pe el m-a mintit si el pe mine,.... Dar nu cred. Uleiul ar costa prea mult daca ar adauga metabond in el + ca din ce ar mai trai fabricantii de masini daca motoarele ar tine mai mult (injectoare, turbine etc). P. S. Stiati ca exista tehnologia sa se faca curele de distributie care tin o viata,... Audi de ex avea promotie (secreta) pt boss-ii lor.
  • CountPorcula

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2013

  • Mesaj Privat
M-am cam lamurit,... Metabond Megasel nu a ajutat, masina oscileaza alatoriu cand are ea chef si dupa cum are chef. In viitorul apropiat trebuie sa schimb senzorul. O sa mai postez daca se schimba ceva dar ma indoiesc.
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Eram sigur ca o sa-ti apara problema,oscilatia este de la regulatorul de presiune de pe pompa de injectie. Nu mai pune tot felul de ape sfintite sa nu termini si injectoarele.
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Presiunea oscilanta in sistemul de injectie,poate avea drept cauza,pierderile suficient de mari si neuniforme in returul injectoarelor,caz in care regulatorul face fata cu greu la mentinerea unei presiuni constante.Regulatorul lucreaza ca raspuns la citirea senzorului de presiune de pe rampa.Daca sistemul are regulator in capul rampei,se numeste ragulator de presiune,daca e pe pompa se numeste regulator de debit,ambele avind acelasi rol,dar lucreaza pe presiuni diferite(primul pe inalta presiune,al doilea,pe joasa presiune).Deci,e posibil sa inlocuiesti regulatorul si efectele sa persiste...! As vrea sa nu am dreptate,dar vom vedea...
  • CountPorcula

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2013

  • Mesaj Privat
In 28 sunt programt la RAR, dupa taxa de inmatriculare (nu e mare dar se aduna si ea), asigurare, rovinieta. Luna urmatoare incerc sa ii schimb senzorul (il cumpar second cu 350 lei cu tot cu pompa il ia inapoi daca nu e bun), momentan nu oscileaza exagerat de tare dar sunt convins ca problemele se vor inrautati. Masina o sa o repar la Adam ("doctorul" in Opel din Cluj Smile ), Viorele mai mult ca sigur din moment ce esti din Cluj ai auzit de el. El mi-a dat diagnoosticul,.... Chiar m-as fi mirat sa rezolv chiar atat de simplu cu Megasel, desi la inceput simptomele erau bune Sad. Daca e chestia cealalta asta e,... o sa returnez senzorul si o sa o iau aia. Mi-e doar sa nu fie senzorul (care il cumpar second) defect si sa nu imi dau seama,...
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Sa ne anunti si pe noi cu rezolvarea problemei. In ce zona locuiesti?.
  • CountPorcula

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Salut, revin dupa cum am promis cu detalii,.... Al doilea plin de cand bag megasel. Am consumat ~jumatate de rezervor. Dupa ce i-am facut plinul am bagat ~50 ml metabond megasel. Acum de juma' de rezervor iarasi nu mai oscileaza (chiar la inceput oscila, acum de cateva zile deloc). Chiar nu mai inteleg nimic,... Am mai vorbit cu mecanici auto si mi-au spus ca e posibil ca de la motorina noastra proasta din Romania sa nu ii fi convenit ceva si pana "s-a adaptat". Alta varianta ar fi sa fi prins ceva mizerii, care sa se fi curatat (sper) cu sau fara ajutorul megasel. Viorel_bce locuiesc in Zorilor, tu? As vrea sa fiu optimist dar presimt ca e doar "o faza" a senzorului care v-a trece. Voi mai posta oricum.
  • CountPorcula

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Inca un plin cu motorina ieftina de la MOL Tarnaveni (nu aveau premium),..... A inceput sa oscileze la relantiv cam 100 rpm (mai mult ca inainte) Metabond (Megasel) introdus aprox 40 ml (oscila cu tot cu megasel). Am mers aprox. 150 km am bagat motorina premium MOL Cluj si inca cam 10 ml Megasel. Si acum mai face mici figuri dar nu ca inainte si rar. Naiba in orasele mici si motorina lor in care s-au p***t toti fraierii de la peco. Personal il voi folosi in continuare,.... acuma apa sfintita sau nesfintiata,.... ca o fi de la benzina (motorina noastra) sau nu vom vedea. Mai revin cu detalii.

P.S. Din moment ce discutia nu mai are nici o legatura cu debitmetrul propun moderatorilor sa schimbe denumirea in "Discutii Pro/Contra Metabond". si eventual mutat in rubrica care trebuie
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR