Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
@go subscriu, ECU nu comanda aprinderea martorului luminos (cel cu bateria) din bord, ci alternatorul. Oricum nu cred ca este ceva defect la msina...
Skip ads

  • Kappy

  • Mesaje scrise: 341
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Lasa masina in pace ca nu are nimic daca martorul se stinge treptat in 1-2 sec dupa luarea contactului
  • dragos_itd

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Alexandria
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2004

  • Mesaj Privat
si eu cred ca este totul ok. spun asta cu toate ca uneori se intampla si la mine la fel, dar mecanicul zice sa nu-mi fac griji
  • go

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2004

  • Mesaj Privat





acel bec nu are nimic comun cu ECU.
semnalizeaza daca starea puntii redresoare,a bateriei sau a regulatorului electronic este OK.
totul se face prin contactul de cheie 7.
Skip ads

  • ron

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2004

  • Mesaj Privat
si totusi ceva nu e clar (cel putin pentru mine): ca acel bec sa indice o avarie trebuie sa apara masa la iesirea D+ din blocul 2 de diode, dar dupa polaritatea diodelor singura sansa ar fi ca regulatorul 5 sa dea masa pe pinul D+. deci "desteptaciunea" se afla in modulul 5? acesta "citeste" valoare tensiunii generate de alternator tot pe pinul D+? mi se pare prea complicat si ar exista si riscul sa se intrerupa o dioda corespunzatoare unei faze din blocul 2, ceea ce ar duce la fortarea artificiala a unei tensiuni mai mari in bobina 4, si implicit la o tensiune mare pe iesirea alternatorului...? (ca principiu mi se pare ca circuitul de masura influenteaza mult functionarea)
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
aoleu! mi s-au incirligat neuronii. mai simplu se spune asa: gradul de aprindere (na ca am zis-o) al becului este invers proportional cu tensiunea din circuitul de incarcare. cu cit e mai mica, cu atit se aprinde mai tare. cind se rupe cureaua de la alternator becul ala se aprinde complet. cind ai tensiune asa cum trebuie nu se aprinde deloc.
  • ron

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2004

  • Mesaj Privat
ce am vrut sa spun (sa intreb) era ca pinul D+ al regulatorului 5 era mai normal sa fie legat direct la +ul bateriei, pentru a urmari valoarea tensiunii generale de alimentare, NU a becului martor.
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
ca s-a imbarligat subjectu': becul sta aprins secunda cat rotesc de cheie de jos in sus(in butuc adica) ca sa opresc masina. mai exact de atata nu se poate...
Skip ads

  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
da, catalin, e normal. nu-ti bate capul cu asta.
  • cortez

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2005

  • Mesaj Privat
este normal!
nu te speria!referitor la rulmentul care se aude , vor oamenii sa iti ia niste bani, si la mine se aude la fel de 3 ani!(repet e o masina super buna dar ciudata in compotament,nu mai inclina urechile dupa toti mecanicii)
  • cortez

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2005

  • Mesaj Privat
ar trebui sa vii la iasi duminika asta la cursele legale ca sunt tare curios sa ma dau cu o masina ca a mea!
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Daca nu ma insel era o Astra cu DOD la nr. care mai participa la curse... Smile
Skip ads

  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Daca nu ma insel era o Astra cu DOD la nr. care mai participa la curse... Smile
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
cortez a scris:repet e o masina super buna dar ciudata in compotament,nu mai inclina urechile dupa toti mecanicii)


aici iti dau dreptate: alaltaieri mi s-a aprins becul galben(cod 38 ), ieri mi-au furat oglinda si azi dimineatza imi ticaia releul de semnalizare de doua ori mai scurt si nu se aprindea lampa stanga fatza (s-a rezovat scotand si punand la loc becul)

cred ca fiecare masina e cu karma ei... Confused
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
releul de la semnalizari "ticaie" rapid (si martorul din bord clipeste corespunzator mai repede) atunci cind unul din becuri nu se aprinde. e o facilitate, un semnal de avertizare asupra functionarii defectuase a sistemului de semnalizare. de obicei asta inseamna bec ars. sau doar un bec miscat, care nu face contact cum trebuie.
  • nirolf

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
ma scuzati k intervin, dar eu am o problema oarecum asemanatoare:) pornesc motorul si martorul de la baterie raman aprins...vreo sugestie?
  • marius_cyp

  • Mesaje scrise: 263
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Sall.

La mine nu mai aprinde deloc la beculetu baterie si nici la insemnul !, am verificat beculetele si e ok, oare ce are? acum 2 luni am schimbat tot dioda si releu in alternator.

Ce are?astept sugestii voi si multumiri.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR