- claudiu1178
- **
- 268 mesaje
- din 16 Nov 2008
- Vectra 2006 Z19DT
- Bucuresti
claudiu1178
- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2008
- Mesaj Privat
vicos999
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2010
- Mesaj Privat
- claudiu1178
- **
- 268 mesaje
- din 16 Nov 2008
- Vectra 2006 Z19DT
- Bucuresti
claudiu1178
- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2008
- Mesaj Privat
- yanydiesel
- *
- 44 mesaje
- din 18 Jun 2011
- Astra 1999 zx14
- Vaslui
yanydiesel
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 1999 zx14
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2011
- Mesaj Privat
- yanydiesel
- *
- 44 mesaje
- din 18 Jun 2011
- Astra 1999 zx14
- Vaslui
yanydiesel
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 1999 zx14
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2011
- Mesaj Privat
- mariusexpres
- **
- 96 mesaje
- din 09 Nov 2008
- Astra 2005 z17dth
- Constanta
mariusexpres
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2008
- Mesaj Privat
salutare, am auzit si eu de cei de la endor diesel buzau ca sunt buni... am un coleg de serv. care si-a trimis injectoarele, prin curierat, la ei acum 1 an de zile si nu au mai aparut probleme (masina nu pornea la cald). acum am si eu aceeasi problema, am testat injectoarele si 2 au deviatii de + - 0,40, iar celelate aproape de + - 1,50 . motorul este 1,7dth.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Stelian99
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2008
- Mesaj Privat
- deleted-18977
- ****
- 2,349 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,349
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
prodetailing a scris:A folosit cineva solutiile Xenum pt curatarea injectoarelor?
DA ,eu.
dar nu pe aparat ci direct in rezervor si aici ma refer la celelalte produse si nu la cele pe care le folositi dvs. la aparatul special pe care il detineti [si care am auzit multa lume multumita].
din pacate nu se mai aduc in ro.[ultima data am luat 5 l si le-am folosit in 3-4 luni ,250 ml\60l diesel]
idem tratamentul de motor nota 1000+.
scuze nu doresc sa fac reclama acestor produse dar am fost pe deplin multumit de ele.
Stelian99
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2008
- Mesaj Privat
- JohnBranch
- **
- 306 mesaje
- din 01 Oct 2009
- Alta tara
JohnBranch
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2009
- Mesaj Privat
- krydoo
- **
- 143 mesaje
- din 18 Oct 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Bucuresti
krydoo
- Mesaje scrise: 143
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2007
- Mesaj Privat
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
Eu m-am sãturat. Mi-am fãcut o mie de nervi cu mașina asta (Corsa C Z13DT). Am schimbat 6! injectoare pânã acum, am recondiționat 2, și din 1000 în 1000 de kilometri tot îmi pișã câte unul... Chiar sunt singurul care a pãțit asta? Ar trebui sã demontez tot, de la pompã la rampã comunã și sã curãț cu diluant/benzinã? Rezervorul l-am curãțat, este curat. Filtrul de motorinã este UFI D409, filtrul de aer schimbat... Cum pot sã vãd dacã pompa de înaltã îmi genereazã span? Mi-au mai zis unii cã au pãțit la fel cu un Logan care avea o pompã de înaltã care i-a omorât 2 seturi de injectoare NOI-nouțe.
Ce altceva ar mai putea provoca defectarea injectoarelor, unul dupã altul, la diferențe de 500-1000 km. Circul cuminte, 70-90 km/h, treapta V cu 1700-2000 de ture, nu fac liniuțe, nu merg subturat (1000 ture).
Ce altceva ar mai putea provoca defectarea injectoarelor, unul dupã altul, la diferențe de 500-1000 km. Circul cuminte, 70-90 km/h, treapta V cu 1700-2000 de ture, nu fac liniuțe, nu merg subturat (1000 ture).
- mecaNIK
- OP
- 2,204 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,204
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Injectoarele la sistemele de inalta presiune se defecteaza din urmatoarele motive in general;
1. Filtre neconforme care permit trecerea impuritatilor
2. Combustibil cu apa ,apa taie santuri in supape de retur sau diuze.
3. Span din pompa de inalte.
4. Tuning prost facut,pentru ca multe mape ori tuning-box cresc puterea prin cresterea si a presiunii de injectie intr-un sistem si asa dus la maximul rezistentei materialelor.
5. Piesele folosite de origine dubioasa,second,reconditionate,china.
Acum verificarea de impuritati se face la demontarea injectoarelor,sub microscop folosind un magnet pentru a verifica daca impuritatile sunt metalice,o pompa care a facut span este compromisa deoarece a cedat si s-a macinat exact partea tratata iar distrugerea ei este doar o chestine de timp.
Primul pas e sa verifici ce se depune in injectoare,daca ai span solutia Renault la problema era inlocuire; rezervor,baterie filtre,conducte alimentare rezervor-filtru-pompa si retur,injectoare,pompa,rampa comuna,tevi injectoare, tu trebuie sa le cureti .
1. Filtre neconforme care permit trecerea impuritatilor
2. Combustibil cu apa ,apa taie santuri in supape de retur sau diuze.
3. Span din pompa de inalte.
4. Tuning prost facut,pentru ca multe mape ori tuning-box cresc puterea prin cresterea si a presiunii de injectie intr-un sistem si asa dus la maximul rezistentei materialelor.
5. Piesele folosite de origine dubioasa,second,reconditionate,china.
Acum verificarea de impuritati se face la demontarea injectoarelor,sub microscop folosind un magnet pentru a verifica daca impuritatile sunt metalice,o pompa care a facut span este compromisa deoarece a cedat si s-a macinat exact partea tratata iar distrugerea ei este doar o chestine de timp.
Primul pas e sa verifici ce se depune in injectoare,daca ai span solutia Renault la problema era inlocuire; rezervor,baterie filtre,conducte alimentare rezervor-filtru-pompa si retur,injectoare,pompa,rampa comuna,tevi injectoare, tu trebuie sa le cureti .
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
Mulțumesc mult de rãspuns! Acum cã a venit iarna, iar n-am cum sã fac nimic. Am sã iau injectoarele cu probleme și le pun la microscop. Se poate demonta pompa de înaltã și vãzut dacã are sau nu are uzurã la pistonașe? A mai fãcut cineva asta? ÃŽn regim DIY, sigur...
Am sã iau tot circuitul de alimentare, îl voi sufla, curãța. Pompã nouã n-am cum sã iau, e prea mult... Am schimbat una pânã acum, și senzor, și rampã. La mecanici dacã mã duc, își dau toți cu pãrerea. Nu vãd pe unul sã umble cu microscop, cu probe, cu analize, toți îți zic: ”Vino cu pompã, regulator, injectoare”. ÃŽl rog pe unul sã facã test de compresie pe fiecare cilindru, îmi zice: ”N-are treabã.”
Mama lor de cârpaci.
Am sã iau tot circuitul de alimentare, îl voi sufla, curãța. Pompã nouã n-am cum sã iau, e prea mult... Am schimbat una pânã acum, și senzor, și rampã. La mecanici dacã mã duc, își dau toți cu pãrerea. Nu vãd pe unul sã umble cu microscop, cu probe, cu analize, toți îți zic: ”Vino cu pompã, regulator, injectoare”. ÃŽl rog pe unul sã facã test de compresie pe fiecare cilindru, îmi zice: ”N-are treabã.”
Mama lor de cârpaci.
- alamic
- **
- 142 mesaje
- din 03 Mar 2009
- Zafira 2000 x16xel
- Prahova
alamic
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Prahova
- Masina: Zafira 2000 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2009
- Mesaj Privat
mariusdd
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2014
- Mesaj Privat
Salutare domnilor,
Citind posturile dvs.sunt pus pe ganduri.
Am cumparat recent o astra h 2009 1.4 benzina care mergand cum eram eu obisnuit intre 1700-2500 rpm aveam impresia ca se intrerupea acceleratia,nu avea putere,consum cam maricel si un miros de benzina in masina in zona banchetei din spate.
Am curatat clapeta de acceleratie la GTT dar mai departe nu s-au ocupat....ca nu aveau chef probabil(eu fiind dornic sa repar masina si sa le bag bani in buzunar..ma rog).
Ma gandesc oare lipsa de putere si mirosul de benzina poate fi cauzata de injectoare cu depuneri sau oringuri uzate? in sensul ca poate m-ar ajuta o curatare cu ultrasunte.....
Va multumesc anticipat pentru pareri.
Citind posturile dvs.sunt pus pe ganduri.
Am cumparat recent o astra h 2009 1.4 benzina care mergand cum eram eu obisnuit intre 1700-2500 rpm aveam impresia ca se intrerupea acceleratia,nu avea putere,consum cam maricel si un miros de benzina in masina in zona banchetei din spate.
Am curatat clapeta de acceleratie la GTT dar mai departe nu s-au ocupat....ca nu aveau chef probabil(eu fiind dornic sa repar masina si sa le bag bani in buzunar..ma rog).
Ma gandesc oare lipsa de putere si mirosul de benzina poate fi cauzata de injectoare cu depuneri sau oringuri uzate? in sensul ca poate m-ar ajuta o curatare cu ultrasunte.....
Va multumesc anticipat pentru pareri.
- mecaNIK
- OP
- 2,204 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,204
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Verificarea/curatarea injectoarelor pentru motoarele pe benzina costa in jur de 70ron bani care se amortizeaza din diferenta de consum,bine ar fi sa se faca aceste verificari la 50.000-65.000 ori daca este nevoie si mai devreme ...mirosul de bernzina poate avea mai multe cauze ,sfatul meu este sa se rezolve inainte sa iasa fum.
mariusdd
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2014
- Mesaj Privat
- catalin-g3
- **
- 90 mesaje
- din 27 Feb 2006
- Ascona 1985
- Bucuresti
catalin-g3
- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Ascona 1985
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2006
- Mesaj Privat