- ovidiucro
- ***
- 705 mesaje
- din 26 Apr 2005
- Vectra 1998 X20XEV 100kW 136CP
- Prahova
ovidiucro
- Mesaje scrise: 705
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1998 X20XEV 100kW 136CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2005
- Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns!
Cred ca voi apela totusi la cei din Cluj. Am vorbit cu ei, sa testez un pic terenul si mi-au spus ca daca le trimit injectoarele dimineata, dupa amiaza vor pleca spre mine curatate.
Asa ca voi trage pe dreapta 2-3 zile, le pun la curier impreuna cu 120 ron (30 ron x 4 buc.) si gata.
Cred ca voi apela totusi la cei din Cluj. Am vorbit cu ei, sa testez un pic terenul si mi-au spus ca daca le trimit injectoarele dimineata, dupa amiaza vor pleca spre mine curatate.
Asa ca voi trage pe dreapta 2-3 zile, le pun la curier impreuna cu 120 ron (30 ron x 4 buc.) si gata.
- pam
- **
- 440 mesaje
- din 19 Oct 2006
- Vectra 2001 y22dtr
- Mures
pam
- Mesaje scrise: 440
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 2001 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2006
- Mesaj Privat
- teodor
- **
- 397 mesaje
- din 31 Aug 2007
- Astra 2012 A14NET
- Bucuresti
teodor
- Mesaje scrise: 397
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Aug 2007
- Mesaj Privat
- pam
- **
- 440 mesaje
- din 19 Oct 2006
- Vectra 2001 y22dtr
- Mures
pam
- Mesaje scrise: 440
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 2001 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2006
- Mesaj Privat
Intrebam de curatitul injectoarelor de diesel cu ultrasunete sau alte metode,deoarece eu le-am curatat pe ale mele acum cateve luni cu 1 litru de solutie WINN`S si nu am facut decat sa ma trezesc cu o bataie la un injector(bataie pe care nu o aveam inainte de a face curatarea cu aceasta solutie) De aceea m-am gandit ca acum ,in prag de iarna sa-mi curat injectoarele poate scap de acea bataie si poate mai inbunatatesc si pornirea la rece.
ocevi
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Suceava
- Masina: Astra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2007
- Mesaj Privat
- 1.7dti_edition2000
- *****
- 533 mesaje
- din 28 Aug 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
1.7dti_edition2000
- Mesaje scrise: 533
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2006
- Mesaj Privat
ocevi
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Suceava
- Masina: Astra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2007
- Mesaj Privat
Intr-o zi am dat masia lui soacra-mea si era f putina motorina. A gasit o benzinarie la coltul strazii si a pus motorina de acolo. De cand am luat masina de la ea si am plecat la un drum intins am observat ca sunt intreruperi. Am alimentat apoi cu efix ca sa combin jegul ala de motorina care la pus si nu prea am mai avut probleme. Api am alimentat de la petrom cu euro diesel 4 si iar am vazut la drum ca imi apar intreruperi. Cred ca de cum o sa pun efix chiar daca e un pic mai scumpa si m-am gandit sa ii fac un tratament cu solutia de aditivi poate isi revine. oricum mi-am jurat ca nu mai dau masina la nimeni de acum....
in concluzie sa ii pun sau nu aditivi? rezolv ceva?
Edit:
Nu mai posta succesiv ca vei fi penalizat
Iulian
in concluzie sa ii pun sau nu aditivi? rezolv ceva?
Edit:
Nu mai posta succesiv ca vei fi penalizat
Iulian
- dan din giurgiu
- *
- 21 mesaje
- din 17 Dec 2007
- Astra 2004 Z 17 dtl
- Giurgiu
dan din giurgiu
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2004 Z 17 dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2007
- Mesaj Privat
salut am astra 1,7 cdti motor z17dtl .......diesel
in capatul injectorului (electric)este o serie formata din cifre
langa mai apare si litere A B C D stie cineva ce reprezinta aceste litere ?
mentzionez ca seriile sunt la fel la toate 4 injectoarele decat ca difera literele
daca stie cineva sa mi zica si mie care ar fi injectoarele (litera ) ce se potriveste pt tzara noastra si pt tipul de motorina ce este la noi
si ar mai fi ceva
am schimbat 2 injectoare am pus unu nou si unu s h si mi a aparut asa sa zic un fel de rontzait la o anumita turatie (cum ar rontzaii o pompa de injectie )
dupa schimbarea injectoarelor ar trebui facuta vreo resetare ceva pe calculator sau tester ?
in capatul injectorului (electric)este o serie formata din cifre
langa mai apare si litere A B C D stie cineva ce reprezinta aceste litere ?
mentzionez ca seriile sunt la fel la toate 4 injectoarele decat ca difera literele
daca stie cineva sa mi zica si mie care ar fi injectoarele (litera ) ce se potriveste pt tzara noastra si pt tipul de motorina ce este la noi
si ar mai fi ceva
am schimbat 2 injectoare am pus unu nou si unu s h si mi a aparut asa sa zic un fel de rontzait la o anumita turatie (cum ar rontzaii o pompa de injectie )
dupa schimbarea injectoarelor ar trebui facuta vreo resetare ceva pe calculator sau tester ?
- Cumnatu1
- **
- 103 mesaje
- din 25 Mar 2008
- Tigra 2000 1.4
- Bucuresti
Cumnatu1
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Tigra 2000 1.4
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mar 2008
- Mesaj Privat
La injectoarele de la tigra sunt 4 gaurele dar ies doar 2 jeturi, e normal ?
Ciudat este ca la toate cele 4 injectoare am sesizat ca sunt vizibile doar 2 jeturi.
Din cauza pozitiei insa nu pot sa spun daca sunt 4 jeturi unite in cate 2 sau daca doar 2 gauri pulverizeaza ( a naibii coincidenta de 4 ori )
Procedura urmata :
Demontat injectoarele ( nu faceti asta in regie proprie la un motor asa de aglomerat ca la Opel Tigra, dezastru )
Turnat cu siringa alcool izopropilic in contrasensul curgerii
Cuplat injectorul la transformatorul de la incarcatorul de la telefonul fix. A facut tzac, a deschis.
Suflat in contrasesc cu gura, s-a scurs.
Turnat in sensul de curgere cu siringa.
Suflat cu gura pana mi s-au invinetit creierii, nu pot face presiune indeajuns de mare.
Cum si cu ce pot sa fac presiune indeajuns de mare ca sa vad cum iese ? Siringa nu sta etans si nu face presiune.
Rar am reusit sa vad cele 2 jeturi functie de cat de bine suflam.
Orificiile de suflare a benzinei sunt patetic de mici. Te sperie cat de mici sunt tinand cont ca orice impuritate mai mare le va infunda. Sunt pur si simplu socat de cat de pura trebuie sa fie benzina ajunsa acolo ca sa NU le infunde.
Din pozele de pe net am constatat ca fiecare injector are filtru propriu :http://www.koesterauto.com/data/images/injector1.gif
NU am de gand sa le montez pana nu vad eu cu ochiul meu ca cele 2/4 jeturi sunt cum trebuie .
In concluzie : cu ce naiba fac presiune in el indeajuns de mare sa iasa jet pulverizat si nu jet linear, ca la dus ( atata am putut cu gura ) ?
Pagina interesanta in domeniu : http://images.google.ro/img.....l%3Dro%26sa%3DN
Sa fac cum zice asta in linkul de mai sus , sa le las la inmuiat peste noapte in alcool ?
Sa scot filtrele pentru a sufla mai bine ?
Dar intrebarile care raman sunt :
1. cu ce ( confectionare casnica sa nu dau bani pe scule scumpe ca nu merita ) fac presiune ca sa vad cum dau ?
2. Sa le las in baie de alcool pana maine ? ( evident dupa scoaterea garniturilor )
Ciudat este ca la toate cele 4 injectoare am sesizat ca sunt vizibile doar 2 jeturi.
Din cauza pozitiei insa nu pot sa spun daca sunt 4 jeturi unite in cate 2 sau daca doar 2 gauri pulverizeaza ( a naibii coincidenta de 4 ori )
Procedura urmata :
Demontat injectoarele ( nu faceti asta in regie proprie la un motor asa de aglomerat ca la Opel Tigra, dezastru )
Turnat cu siringa alcool izopropilic in contrasensul curgerii
Cuplat injectorul la transformatorul de la incarcatorul de la telefonul fix. A facut tzac, a deschis.
Suflat in contrasesc cu gura, s-a scurs.
Turnat in sensul de curgere cu siringa.
Suflat cu gura pana mi s-au invinetit creierii, nu pot face presiune indeajuns de mare.
Cum si cu ce pot sa fac presiune indeajuns de mare ca sa vad cum iese ? Siringa nu sta etans si nu face presiune.
Rar am reusit sa vad cele 2 jeturi functie de cat de bine suflam.
Orificiile de suflare a benzinei sunt patetic de mici. Te sperie cat de mici sunt tinand cont ca orice impuritate mai mare le va infunda. Sunt pur si simplu socat de cat de pura trebuie sa fie benzina ajunsa acolo ca sa NU le infunde.
Din pozele de pe net am constatat ca fiecare injector are filtru propriu :http://www.koesterauto.com/data/images/injector1.gif
NU am de gand sa le montez pana nu vad eu cu ochiul meu ca cele 2/4 jeturi sunt cum trebuie .
In concluzie : cu ce naiba fac presiune in el indeajuns de mare sa iasa jet pulverizat si nu jet linear, ca la dus ( atata am putut cu gura ) ?
Pagina interesanta in domeniu : http://images.google.ro/img.....l%3Dro%26sa%3DN
Sa fac cum zice asta in linkul de mai sus , sa le las la inmuiat peste noapte in alcool ?
Sa scot filtrele pentru a sufla mai bine ?
Dar intrebarile care raman sunt :
1. cu ce ( confectionare casnica sa nu dau bani pe scule scumpe ca nu merita ) fac presiune ca sa vad cum dau ?
2. Sa le las in baie de alcool pana maine ? ( evident dupa scoaterea garniturilor )
- mecaNIK
- OP
- 2,204 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,204
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Parerea mea ca depuneti prea mult efort pentru a incerca distrugerea injectoarelor prin,folosirea de aditivi de curatare,diferite metode care mai de care ingenioase in felul ei,de ce nu vreti sa faceti ceea ce e cel mai usor si mai corect? FOLOSITI UN ECHIPAMENT construit,testat,omologat pentru respectiva operatiune.Am spus cu alte ocazii si repet dupa folosirea aditivilor si respectiv betonarea depunerilor necuratate in injectoare nu mai aveti nici o sansa sa le aduceti in parametri iar suma de 150 ron. cat costa este super avantajoasa.Am facut proba cu aditivul pe niste injectoare si s-a ales praful de ele de ce tineti neaparat sa patiti acelasi lucru?
Se vizualizeaza debitul pe fiecare injector inainte si dupa curatire,operatiunea dureaza dupa caz si pana la 2 ore,se simuleaza diferite regimuri de mers pana la deschis complet,se seteaza tensiunea de deschidere pentru fiecare tip de injector,solutia ultrasonica se incalzeste in timpul curatirii...nu e deajuns pentru banii astia?Omul care face aceasta operatiune face acest lucru de 10 ani...credeti ca are putina experienta cumva? 150 ron.si nu improvizati.
P.S. Nu ma ocup cu asemenea activitati,dar eu repar motoare si vreau calitate maxima.Eu nu ma scumpesc la acesti bani sa fac lucru de mantuiala si va recomand sa faceti acelasi lucru.
Se vizualizeaza debitul pe fiecare injector inainte si dupa curatire,operatiunea dureaza dupa caz si pana la 2 ore,se simuleaza diferite regimuri de mers pana la deschis complet,se seteaza tensiunea de deschidere pentru fiecare tip de injector,solutia ultrasonica se incalzeste in timpul curatirii...nu e deajuns pentru banii astia?Omul care face aceasta operatiune face acest lucru de 10 ani...credeti ca are putina experienta cumva? 150 ron.si nu improvizati.
P.S. Nu ma ocup cu asemenea activitati,dar eu repar motoare si vreau calitate maxima.Eu nu ma scumpesc la acesti bani sa fac lucru de mantuiala si va recomand sa faceti acelasi lucru.
lucasss
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2008
- Mesaj Privat
Eu am lucrat la o firma de manufacturare cablaje electrice (inclusiv Opel) si mai am ceva prieteni pe acolo.Oricum am vrut sa ajung la treaba urmatoare:in sectia de testare exista un aparat de curatare cu ultrasonic cu care m-am jucat mult de tot( curatind o moneda antica ) ,asa ca cine este de prin zona Arad-lui si vrea sa testeze aparatul de ultrasonic cu niste injectoare poate sa imi de PM.
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
Kmalboro
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2008
- Mesaj Privat
eu sunt din galati si am h din 2005 si si a inceput sa porneasca greu si la o saptamana nu a mai pornit deloc am inpins o si a pornit mergea bine dar nu mai pornea la cheie am fost la un mecanic si mia zis ca sunt injectoarele ma pus sa cumpar patru pahare de unica folosinta si a scos furtunele de retur de la injectoare si le pus in pahare a pornit masina cu sprei si a inceput sa curga in pahare motorina la injectorul 1si 4 erau jumate iar 2si 3 cativa stropi si mia zis ca 1si 4 sunt stricate si trebue inlocuite cu unele noi ca ele nu se repara iam zis sa dea comanda la magazin ia zis vanzatorul ca astea merg reparate si ca ma costa pana in 6 mil ma intrebat si iam zis ca da mia adus injectoarele leam pus pe masina si a inceput sa se rupa motorul in doua de zgomot ce facea lam intrebat ce are si mia zis ca tacane un injector iam sunat pe cei de la magazin si miau spus sa le aduc ca le trimite din nou dar inaite de asta iam dat un jar asa cu ia ca a zis ca e posibil sasi dea drumu dar nimica dupa demontare injectoarele erau arse ca un fier inrosit si racit movecei dela magazin au zis sa fac untest la un servis sami dea o diagrama ma costat si aia un milion au asuns injectoarele la sinaia si ma suna ca mai vre inca 3 milioane ca ei au schimbat doar supapade retur si ca trebue sa schimb si duza eu ma m certat cu ei si milea trimes inapoi mecanicul a cumparat el o duza si a shimbato si tot tacane mai pot face ceva cu injectorul ala oricum am dat comanda de unul nou
- pystha
- **
- 222 mesaje
- din 16 Aug 2006
- Astra 2000 Y20DTH
- Brasov
pystha
- Mesaje scrise: 222
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2006
- Mesaj Privat
Kmalboro
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2008
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,458 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,458
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Dan Andrei
- *
- 20 mesaje
- din 06 Aug 2008
- Astra 2005 Z17DTH
- Prahova
Dan Andrei
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2008
- Mesaj Privat
Buna ziua.Am citit toate postarile de mai sus si nu am reusit sa ma lamuresc daca injectoarele de diesel se pot curata cu ultrasunete sau nu .Daca totusi este posibil si cineva dintre dvs stie unde pot face o curatire a injectoarelor v-a rog sa ma ajutati cu cateva nume de service-uri la care pot apela (eventual nr de telefon).Precizez ca am o Astra h 1,7 CDTI si sunt din Campina deci m-ar intresa ceva in zona Ploiesti sau Bucuresti.Va multumesc.
- edyionut
- **
- 318 mesaje
- din 26 Oct 2007
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
edyionut
- Mesaje scrise: 318
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2007
- Mesaj Privat
- gabriel88_vl
- **
- 152 mesaje
- din 21 Sep 2008
- Agila 2004 z12xe
- Valcea
gabriel88_vl
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Valcea
- Masina: Agila 2004 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2008
- Mesaj Privat
gabyy
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2008
- Mesaj Privat