Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
gm 9204506, NOZZLE, TAIL GATE WASH

Eu zic sa cumparati piesa intai si dupa aceea nu cred ca dureaza mai mult de juma de ora montajul. Daca prindeti furtunelul poate nici nu mai desfaceti nimic. Destul de scumpa dracia. 4-6 euro acolo.
http://www.sklepy24.pl/skle...agaznikowych/1740
Skip ads

  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Multumesc de info, nu ar fi mult pana la urma 4-6 euro. Dar cu transport cred ca iese destul de scumpa !
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Care esti din Pitesti si te pricepi cat de cat la mecanica? Am gasit un motor spart. Pe mine ma intereseaza partea de sus sa fie intreaga si sa nu aiba uzura. Nu vreau sa bat un drum degeaba. Vanzatorul a zis ca pot sa desfac ce vreau asa ca bune sunt si cateva scule adecvate. Sarumana.
  • nsmoga

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Agila 2005 z10xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2009

  • Mesaj Privat
rezolvat o parte, sau sper toate problemele: duza spate inlocuita cu una cu doua gauri pe care o aveam prin casa, operatiunea destul de simpla, desfacut doua clipsuri la lampa stop, si incercat sa prind furtunul (bineinteles ca nu am reusit si a trebuit sa desfac si mansonul de cauciuc din stanga), rezultatul satisfacator, adica apa ajunge oarecum pe luneta, la partea din fata mai nasol, am reusit sa vad ca nu pe sub stergatoare intra apa ci pe langa parbriz,
Skip ads

  • nsmoga

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Agila 2005 z10xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2009

  • Mesaj Privat
asa ca bagat la greu silicon negru si pus chederul la loc. sper sa nu mai intre
  • brainiac220

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Mai am o intrebare baieti. Daca nu mai am telecomanda de la masina, exista vreo solutie alternativa sau trebuie sa inlocuiesc tot sistemul de inchidere centralizata? :\
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Pai ce telecomanda ai pierdut? De la alarma? Aveai cheie cu telecomanda incorporata?

https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=6014
  • interadi

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Agila 2003 1.0
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2008

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Te lasa pompa sau regulatorul pompei.


Nu mai inteleg nimic dar sa va spun ce am constatat
In parte aveti dreptate caci desi pompap se aude la pornire dupa o zi pe alta gasesc presiunea zero si abia dupa ce pun de trei patru ori contactul se fac 3-4 atm dar dupa 10-15 min scade la zero. E normal sa piarda presiunea asa repede ? Se poate repara/ curata acest regulator de presiune ?
-funingine pe esapament
- MAF raporteaza 2,5g/ sec sau 10kg/h aer la 800 rotatii pe doua interfete diferite
-turatie instabila la relanti dar nu tot timpul ci aleator
- se intampla ca motorul sa nu se accelereze (pentru perioade detimp de 10-30 sec) dar sta la relanti si atunci apar aleatoriu detonatii in admisie daca se tine apasata pedala de acceleratie
- se manifesta ca si cum ar avea contactul luat si apoi din nou il pune cineva dar daca o scoti din viteza ramane la relanti deci nu se opreste motorul
-throttle body e curatat si verificat
-nu apar coduri de eroare
- cu maf deconectat am codurile P100(intermitent), P110, P 130 (intermitent) dar nu se aprinde nimic in bord
- ultimele manifestari sun cu manometru pe rampa de injectoare si este exclus ca presiunea sa fi scazut in rampa
Aveti oarece explicatie logica ?
Multumesc anticipat
Skip ads

  • brainiac220

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2013

  • Mesaj Privat
2kappa a scris:Pai ce telecomanda ai pierdut? De la alarma? Aveai cheie cu telecomanda incorporata?

https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=6014
Asa am cumparat masina, decat cu 1 cheie, cheia de rezerva banuiesc ca este.
Vreau sa fac o copie la cheie si sa-mi fac inchiderea pe telecomanda. Am inteles ca exista la service-uri niste aparate care iti citeste semnalul emis de inchiderea masinii, si se progameaza pe telecomanda, fara sa fie nevoie ca sa mai schimb toata inchiderea.
  • nsmoga

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Agila 2005 z10xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2009

  • Mesaj Privat
imi da si mie cineva pe pm pretul pentru o cheie de agila? am carpass-ul!
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
cativa euro costa cheia bruta. Trebuie si un nene sa te ajute sa o ,,lipesti" de a ta. Daca o comanzi la Opel, iti vine gata prelucrata si doar o programezi. Costa ceva. Eu unul am facut oficial. Daca te descurci si ai cu ce, gasesti pe forum si pe net sute de explicatii ce si cum.

http://www.klck-ltd.com/vehicle-keys.html
https://www.clubopel.com/lin...s/Vauxhall/Agila/
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Nu stiu daca au mai fost postate :
https://www.youtube.com/watch?v=X9IOiBet35s
https://www.youtube.com/watch?v=FS3MkjiEV7w
https://www.youtube.com/watch?v=HpfmPSfnCH0
https://www.youtube.com/watch?v=CHC7-QQJ94w
Skip ads

  • george_luft

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2014

  • Mesaj Privat
va salut cu respect ... in primul rand am luat un opel agila 1,2l din 2003 adus din italia la 127000 de km. si vreau sa va intreb cum este ca si masina doresc informati despre toata masina pro si contra va multumesc
  • bgd92

  • Mesaje scrise: 859
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Pai, tu nu sti ce ai cumparat ? Smile cel mai bine citesti topicurile din sectiunea Agila, inclusiv pe acesta si te lamuresti
  • george_luft

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2014

  • Mesaj Privat
bgd92 nu le am tati cu astea vreau sa primesc un raspuns de bine sau de rau ?
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Meriva 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Salut, bine ai venit pe forum si sa o folosesti sanatos.Cu privire la jucarie, are ca toate masinile parti bune si parti rele si mai ales cele second, fosti proprietari buni sau mai putin buni.Un mare atu la agila este tabla(eu nu am vazut pana acum agila pe care sa curga rugina) ,si ar mai fi ca si parti bune.... simplitate, consum mic , pozitia la condus etc. Ca bile negre ar fi......pretul pieselor maricel, aerodinamica,aspectul si plasticaraia de la interior, Bafta
  • geodan0

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Meriva 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Masina buna daca este intretinuta corect,daca tacane trebuie de vazut lantul si intinzator distributie neaparat,daca papa ulei mai mult de 200g/1000km vezi segmenti si semeringuri supape,directia si frana sa fie ok cu toate ca nu te uimeste,masina fiind destul de mica si usoara in partea din spate deci....Amortizoarele sunt dure si simti tot ce inseamna piatra pe drum si daca le pui noi ,nu mai zic de hopuri...Consumul e ca si la celelalte masini in oras cu motor de 1.3,1.4in schimb se compenseaza cu consumul extraurban unde faci ceva economie dar sa nu treci peste 100-110km/h ca pici in cealalta extrema.Tinuta de drum buna si ferma chiar si in curbe mai mari este destul de stabila in ciuda inaltimii habitaclului de aceea si suspensia e mai dura.Daca vrei sa cari cu ea merge pus pana in 400 kg pe ea ,eu unul nu am pus mai mult.Verificata si pusa la punct ,nu-ti va da batai de cap mult timp.Bafta!
  • george_luft

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2014

  • Mesaj Privat
am inteles pai masina e tipla am fost azi la rar si am luat 10 au zis aia ca e masina nua? si ea e din 2003 e luata din italia multumesc baeti (distributia trebue schimbata cam tacane in rest e perfect tot pe ea cel putin asa au zis aia de la rar bucuresti B2 bfta mai vb pe aici ..
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Felicitari!
Numa ca eu am invatat sa nu prea ma incred in ce imi zic unii care asteapta ceva si prefer sa vad cu ochii mei ce zic ei. Cei de la RAR nu prea au ce zice mare lucru in afara ca masina sta pe roti, pune frana si nu da cu fum. Un ban in plus deoarece oricum masina care are verificarea facuta in orice tara din Europa, zic eu este in mintile ei si nu trebuie sa vina un nene sa imi reconfirme aceasta stare dar mai ales pe bani. Banii aia ii merita soferul care o aduce, el iti zice in 2000 de km tot despre ea.
Distributia, pompa de apa, cureaua angrenaje, probabil si intinzatorul, un plin de freon daca este nevoie, bujii, ulei si filtre o sa te scuture bine. Numai zic de o placuta, un tambur, schimbare lichide, si cate si mai cate. 127 (eu cred numai daca confirma fabrica ceea ce nu prea), este varsta prielnica reinnoirilor si a verificarilor. Desigur, poti sa mergi asa cu ele precum merg multi, tragi tare 2 ani si o pui la anunt (daca mai valoreaza ceva deoarece preturile sunt in cadere libera).
Daca vrei sa cunosti totul despre masina, te duci la un stand profi gen Autovit, lasi circa 4-5 sute dar la final ai idee cat la % este vopsita, ce cai putere mai ai din 75, samd
Masina consuma in oras fata de cele de generatia 2008 sa zicem, 8-9 % nu este un consum mic fata de masinile in voga, posibil sa ai doar 4 locuri, nu prea intra orice carucior de copil in spate, cei din spate stau ca sardelele daca esti mai mare, piesele originale de fabrica cam pica daca faci km, piese sh scumpe, motoare in general prost intretinute
Bune: mica, fasneata, inalta, spatioasa, rezistenta la impact, buna de rugina, stabila daca ai roti late, incapatoare daca lasi spatarele, caraus bun de greutate.
Bafta!
  • george_luft

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2014

  • Mesaj Privat
multumesc de sfaturi si sper sa fie buna cati va ani de aici in colo
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR