Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • nick_florin

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Salutare colegi. Am mare nevoie de ajutor.
Detin un astra g z16xe 2002. Acum vreo luna stateam la semafor si brusc au inceput sa palpaie beculetele si a murit motorul stand la relanti cu piciorul pe frana.Am incercat sa il repornesc la automat si pornea dar in 2-3 secunde murea motorul. Am incercat de mai multe ori si de fiecare data pornea la prima cheie.Dupa ce il porneam il acceleram de maxim 2 ori se tura apoi brusc iar murea chiar daca il tineam turat.
Dupa cateva minute si cateva incercari la automat si-a revenit si am mers mai bine de o luna fara sa mia faca figuri. Saptamana trecuta mi-a facut iarasi aceasi chestie si dupa mai multe incercari la automat am pornit am ajuns acasa si de atunci gata. Dau la automat porneste si in 2-3 secunde moare motorul.Precizez ca becul de check engine palpaie foarte repede, restul se aprind si moare motorul.
Am trimis ecu la verificat si ecu e bun.Am adus un mecanic la maisna mi-a pus testerul pe ea si nu gaseste nici o eroare.A incercat si el la automat si la un moment dat a pornit a mers dar fara sa functioneze turometru, turometrul a ramas pe 0 si apoi gata nu am mai reusit decat ca pornea si in 2-3 secunde moare motorul.
Ce am mai observat e ca desi motorul e rece dupa ce am dat de 2 ori la automat mi-au ramas cuplate ventilatoarele de la clima si radiator pornite chiar daca am oprit motorul si am scos cheia din contact ele functionau in continuare vreo 2 minute bune si asta la ora 21-22 seara si motorul rece.
Sincer nu mai stiu ce sa fac, la cine sa apelez.
As dori daca e cineva care se pricepe, care sa ma indrume, sa ma sfatuiasca ce sa fac sau daca cineva a mai patit asa ceva sa stiu ce e de facut sa imi dea o mana de ajutor.
Multumesc mult.
Skip ads

  • ionut_filipescu

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A17 DTS
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2012

  • Mesaj Privat
incearca alt tester/e (n-as crede ca nu are nici o eroare la simtomele astea - motorul se opreste, apoi se tureaza)....ca se opreste, poate fi catalizatorul infundat sau egr-ul.....ca se tureaza de nebuna, poate fi una (sau ambele) sonda lambda (nu face amestecul corect si da fluctuatii de turatie)....posibil bujiile sa nu functioneze cum trebuie sau probleme la injectoare.....mai e buba cu bobina de inductie....sincer, nu am mai citit asemenea simtome deodata la o masina, eu nu sunt mecanic.....incerc sa-ti dau cateva indicii, ia-le prin eliminare, poate se rezolva.....du ECU la alta persoana, poate nu a fost verificat cum trebuie....succes si sper sa nu fie ft grav (n-as vrea sa te sperii)....de obicei sunt "probleme" usoare, care dau peste cap multe la motor...nu dispera...iti trebuie diagnoza buna intai,.....incearca mai intai singur metoda cu pedalele - pseudo-agrafa (o gasesti pe forum) si vezi ce coduri iti da (daca iti da)....iar despre ventilatoare, poate e ceva la vreun releu (instalatie electrica)......verificare temeinica....(tester, aparat de masura curent (cablaje, alternator...sa nu fie vreu scurt pe undeva, mai ia si foc naibii) ...succes !
  • bran

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Aceeasi masina am si eu si la fel mi s-a intimplat .Problema a fost la egr ,era blocat.Electronic functiona insa mecanic avea tija blocata.L-am curatat cun solutie degripanta si acum lucreaza bine.Sper ca acelasi lucru sa fie si la tine.(cum se deblocheaza egr-ul am gasit pe forum)Bafta!
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Daca check engine palpaie repede e o problemja de imobilizator sau cheie...daca ai a 2-a cheie incearca cu ea )

Daca EGR e blocat pe deschis saraceste amestecul si se opreste motorul. ca sa il excluzi in timp ce cineva da la automat , bate usor in valva EGR cu ceva. ( dar USOR nu sa rupi ceva pe acolo )

nick_florin a scris: la un moment dat a pornit a mers dar fara sa functioneze turometru, turometrul a ramas pe 0 si apoi gata nu am mai reusit decat ca pornea si in 2-3 secunde moare motorul..

Senzorul crankshaft? De verificat...dar totusi trebuia sa ai eroare.

Fa un log la motor cand dai la automat si ti-l fac xlsx....poate se uita careva mai luminat la el.
Urca-l undeva si pune link


Ultima modificare facuta de catastefan la Sam 05 Jul, 2014 4:02 pm, modificat de 3 ori in total
Skip ads

  • nick_florin

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2008

  • Mesaj Privat
multumesc de raspunsuri....o mica corectura ca poate nu m-am exprimat eu corect sau s-a inteles gresit.: masina nu se tureaza singura. dupa ce o pornesc degeaba o accelerez eu ca nu merge, degeaba apas acceleratia ca nu se accelereaza, nici nu reuseste sa porneasca ca se opreste.
am eu opcomul meu si nu mi-a dat nici o eroare, am adus un mecanic cu testerul lui si nici el nu a gasit nici o eroare, ba chiar am facut si testul cu agrafa si nu arata nici o eroare nici asa.
sper sa ii gasesc baiul pana la urma.
o sa verific si egr-ul sa vad cum sta treaba cu el.
poate cineva a mai patit si ma ajuta cu sfaturi.
  • miha 2011

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2003 1598 z1.6exp
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Salut,ia vezi sa nu fie cumva senzorul de la arbore,ceva asemanator a patit un coleg,poate te ajuta cineva cu unul de imprumut ca sa iti dai seama,multa bafta,nu ezita sa postezi indiferent daca rezolvi sau nu probema...
  • ionut_filipescu

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A17 DTS
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2012

  • Mesaj Privat
@nick_florin posibil sa fi inteles eu gresitl daca nu se tureaza, vezi si catalizatorul, sa nu fioe infundat, eu am patit-o, si nu se mai accelera deloc, mi se oprea in mers....despre imobilizator, cheie (cip)nu cred sa fie acolo,am patit-o si pe asta si nu pornea deloc, nu citea cheia....
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
nick_florin a scris: Am trimis ecu la verificat si ecu e bun.


Nu strica sa verifici inca odata cuplele ECU....s-au mai vazut pini indoiti la montare....
Skip ads

  • nick_florin

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2008

  • Mesaj Privat
ecu e verificat de la pini, mufe tot si e ok totul.
o sa vad si de catalizator sa nu fie infundat...dar ma gandesc ca daca e ceva la catalizator ar fi pornit macar putin si ar fi dat rateuri.
oricum da e cineva cu probleme asemanatoare il rog sa posteze ca orice ajutor e bine venit.
o sa va tin la curent cu cele intamplate
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Totusi rupe 5 minute si fa o inregistrare parametri cand dai la automat....
  • nick_florin

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2008

  • Mesaj Privat
@catastefan...sincer nu am facut niciodata inregistrare si nu stiu cum sa o fac....daca poti sa explici putin sa incerc sa fac inregistrarea aceea de parametri.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
pui contact pe II conectezi op-com
intri pe motorul tau apoi la Measuring Blocks
Acolo ai Record.....te descurci de acolo. Dai start ...dai la automat cat crezi ca e relevant... apoi dai stop.
Fisierul se va salva in folderul op-com la Logs
Spor....
Skip ads

  • nick_florin

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2008

  • Mesaj Privat
am pus fisierul dupa inregistrare. sper ca cineva care se pricepe sa se uite putin la date si sa ma informeze sa ma indrume spre cauza si problemele care dus la nepornirea masinii. multumesc
Livedata_2002_Astra-G_Motor__Z 16 XE_201407052008.csv - 17.1 Kb
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
L-am convertit si l-am urcat pe Dropbox.
Link
https://www.dropbox.com/s/nj...201407052008.xlsx
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
@nick_florin verifica pompa de combustibil si releul . Si chiar presiunea benzinei in rampa.
Acolo e buba.
Imediat dupa ce porneste la 1400 rpm cade releul pompei si motorul nu are benzina.
Ori e releul de vina ori pompa.
Uita-te la linia 42 si 43 in excel.
Poate fi si ECU cu lipituri reci. E boala cunoscuta la Z16XE
Bateria e foarte slaba....dar cred ca e normal odata ce motorul nu a mai pornit.
Clapeta de acceleratie se deschide doar 11 % normal ar fi 15% parca. E bine de curatat.
Cauta pe forum smecheria cu masa la releu si apoi porneste iarasi. Daca porneste si merge este ECU 100%

Sigur ECU e verificat de cineva care stie cu ce se mananca?
  • nick_florin

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Ecu 100% e verificat de o persoana foarte competenta in domeniu.
Bateria are 6 luni e noua VARTA.Problema e ca am tot incercat sa o pornim cu testerul pe ea si probabil s-a descarcat dar o sa o incarc cu un redresor.
O sa verific releul cum ai zis sa vedem cum sta treaba.
  • nick_florin

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2008

  • Mesaj Privat
s-au verificat releele si cupleaza...am legat fir de la releu la masa si tot asa face are tendinta de pornire scurt si apoi moare motorul.
cand dau la automat se aud cum cupleaza releele.
o sa chem un mecanic sa imi masoare si daca merge pompa de benzina daca are presiune.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Alimenteaza pompa pe direct...se aude?
  • nick_florin

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2008

  • Mesaj Privat
cum sa alimentez pompa pe direct?
si ce ar trebui sa se auda? un sunet la pompa sau la relee?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Cand alimentezi pompa pe direct nu mai ai treaba cu releul. Iei un plus de la baterie si minus de la carcasa.
Pompa se aude bazaind. Nici usor dar nici prea tare. E sub bancheta spate,
Atentie cu firul cu plus cum manevrezi
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR