- poseidon06
- **
- 426 mesaje
- din 28 Jul 2011
- Astra 2011 A20DTH
- Bucuresti
poseidon06
- Mesaje scrise: 426
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2011
- Mesaj Privat
Eu as zice ca cea mai buna solutie ar fi sa dea astia o lege ca in tarile civilizate care sa considere infractiune masluirea kilometrilor. In loc sa ne indese pe gat taxe de prima inamtriculare si timbre de mediu si mai stiu eu ce. Ia sa vezi, romanul, cand o sa dea numai peste Insignia la 13.000-14.000-17.000 aduse de afara, o sa mai dea banii, sau mai strange cureaua putin si isi cumpara masina noua? In felul asta nu mai umplem tara de toate ciurucurile care au fost dauna totala sau carora le cad piese la fiecare 4 luni.
Si un om cinstit care vrea sa isi vanda masina (cum am vrut eu asta vara si nu am reusit), o sa poata sa ia un pret corect pe ea si sa isi cumpere alta (adica merg banii).
Si un om cinstit care vrea sa isi vanda masina (cum am vrut eu asta vara si nu am reusit), o sa poata sa ia un pret corect pe ea si sa isi cumpere alta (adica merg banii).
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
Din pacate noi nu o sa ii ajungem pe nemti nici intr-un million de ani. Majoritatea vor ieftin si bun, ceea ce nu exista. Aaaaaa, poti gasi o oportunitate dar nu e o regula. Nu stiu cati dintre cei care isi cumpara masina, se gandesc ca acum 3-4 ani a costat 30-35k Euro si neamtul e atat de prost sa o vanda cu 25k Euro mai ieftina, dupa ce a mers cu ea 130-140k km.
Chiar daca o iei la licitatie, TVA pierdut, tot nu ai cum sa aduci o Insignia la 8-9k Euro din 2011 cu 140k km.
Chiar daca o iei la licitatie, TVA pierdut, tot nu ai cum sa aduci o Insignia la 8-9k Euro din 2011 cu 140k km.
Attreyu
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2014
- Mesaj Privat
Insignia mea e luata cu 9.5k in vara asta, cu 105k la bord, nejmenuita (conform Radacini), al doilea posesor (eu al treilea), facuta in Franta, stare IMPECABILA . Dotarile mai jos. Unde e smecheria ?
Datã înmatriculare
15.06.2009
Culoare
TECHNICAL GREYM2
Tip motor
ENG-4 CYL 20L DIESEL TURBO VGT
Tip cutie viteze
TRANS-MAN 6-SPEED M32 WR
Tapiserie
TRIM LEATHER SIENA - BLACK
Siguranțã
Airbag frontal șofer și pasager cortinã, Sistem electronic de stabilitate (ESP), Tetierã
Confort
Aer condiționat automat, Faruri bi-xenon, Pilot automat, Scaun fațã încãlzit, Senzori de parcare fațã și spate
Pachet
Pachet optic, Pachet vizual oglindã
Multimedia
7 difuzoare premium, Afișaj, Afișaj orã, temperaturã exterioarã și Radio, Radio CD 300
Datã înmatriculare
15.06.2009
Culoare
TECHNICAL GREYM2
Tip motor
ENG-4 CYL 20L DIESEL TURBO VGT
Tip cutie viteze
TRANS-MAN 6-SPEED M32 WR
Tapiserie
TRIM LEATHER SIENA - BLACK
Siguranțã
Airbag frontal șofer și pasager cortinã, Sistem electronic de stabilitate (ESP), Tetierã
Confort
Aer condiționat automat, Faruri bi-xenon, Pilot automat, Scaun fațã încãlzit, Senzori de parcare fațã și spate
Pachet
Pachet optic, Pachet vizual oglindã
Multimedia
7 difuzoare premium, Afișaj, Afișaj orã, temperaturã exterioarã și Radio, Radio CD 300
cristal1
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2014
- Mesaj Privat
sunteti siguri ca promotia cu 4x4 nu mai este valabila? pe site-ul radacini apare inca. eu cred ca mai este pentru ca oricum e bagata la dotarea cosmo si cred ca-si scot altcumva banii baietii. eu urmaresc un country tourer si in vara iesise la 31000 megaechipata si biturbo diesel. mult mai ieftin ca orice masinala acelasi de un an din germania.
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
borsy a scris:Dintre colegii care au avut evenimete neplacute cu masina, ce ziceti, v-ati mai baga odata?
Ce zici sa o luam de la capat cu alta marca auto ? Acelea nu se strica ? Concurenta cred ca este mai slaba sau la fel. Alte belele alte surcele macar la opel am invatat pe dinafara posibelele probleme si le acceptam.
- eddy andrei
- **
- 455 mesaje
- din 17 Jul 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
eddy andrei
- Mesaje scrise: 455
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2014
- Mesaj Privat
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
eddy, mazda 6 este frumusica la exterior, interiorul lasa de dorit....imi amintesc acum dezamagirea corolla care la interior numai un ametit de inginer putea sa aranjeze plansa de bord in halul in care se prezinta ultimul model...
Honda ramane o marca scumpa iar in general japonezele sunt dificil de intretinut, piesele vin dupa multe zile de asteptare 12-15 daca nu sunt la depozitul din europa chit ca este o garnitura sau o aripa un geam sau buton.
Service-ul la moto (am o honda) este exemplar, profesionisti.
Faptul ca nu ai posibilitatea sa impodobesti cu accesorii masinile japoneze lasa un gol in randul cumparatorilor de masini noi.
Honda ramane o marca scumpa iar in general japonezele sunt dificil de intretinut, piesele vin dupa multe zile de asteptare 12-15 daca nu sunt la depozitul din europa chit ca este o garnitura sau o aripa un geam sau buton.
Service-ul la moto (am o honda) este exemplar, profesionisti.
Faptul ca nu ai posibilitatea sa impodobesti cu accesorii masinile japoneze lasa un gol in randul cumparatorilor de masini noi.
- eddy andrei
- **
- 455 mesaje
- din 17 Jul 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
eddy andrei
- Mesaje scrise: 455
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2014
- Mesaj Privat
@hog33: Sunt de acord cu tine, insa cu fiabilitatea in general stau mai bine decat europenele din aceeasi clasa si categorie de pret. Japonezii nu schimba masinile asa des ca europenii, sunt mult mai practici, de aceea le si construiesc mai durabil, insa cu fineturile sunt in urma europenilor. Eu am avut si mai am o asiatica, Hyundai si stiu ce e fiabilitatea. Sa mergi 210.000 km cu o masina si sa ii schimbi 2 capete de bara de 80 lei bc + consumabilele la timp, sa te tina 9 ani acumulatorul.... etc. Dar, am spus ca Insignia inca este o masina superba, iar cea cu facelift 2014 e mai superba. Cine considera masina doar un mijloc de transport sigur nu isi ia Insignia, isi ia Octavia sau alte banalitati sterse de la vw si altii.... Asta e o masina care o cumperi si din suflet, ca o admiri, iti face placere sa o ai.....sa o conduci....
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
- vizitator
- **
- 185 mesaje
- din 24 Mar 2011
- Corsa 2007
- Bucuresti
vizitator
- Mesaje scrise: 185
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2011
- Mesaj Privat
canguru a scris:In Germania este infractiune modificarea kilometrilor, poti cumpara fara probleme si de la autohaus-uri ale turcilor si arabilor care nu-si risca afacerea si viata de acolo.
Asa este: in Germania este caz penal masluirea kilometrajului la masini (adica puscarie)+amenda de 1 euro per kilometru dat inapoi (dai inapoi 50 000km, iei amenda 50 000 euro).
Samsarii lor (chiar daca sunt turci) nu umbla la masinile care se vand pe piata locala pt ca, cumparatorul neamt se poate prinde, ii da in judecata, si samsarul face puscarie. In schimb nu au scrupule cu masinile care sunt destinate exclusiv exportului (only for export). Pe acestea le masuluiesc linistiti, pt ca este f greu ca un cumparator roman sa ii poate da in judecata in Germania si sa dovedeasca ca dealerul neamt e cel care a dat kilometrajul inapoi.
- lbanias
- ***
- 692 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Insignia 2009 A20NHT
- Timis
lbanias
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
Atita timp cit nu esti obligat sa faci reviziile la service Opel, iar service non-Opel nu e obligat sa notifice Opel despre revizie, nu are nimeni cum dovedi ca masina are 50000km sau 200000km. Ca sa nu zic ca schimb de ulei si filtre le poti face si acasa daca ai un minim de dotari si scule. Mi se pare o mare lipsa faptul ca Opel nu poate dovedi citi km a rulat masina in epoca electronicii de virf! Ce e asa de greu in a pune un contor neresetabil oriunde pe traseul roti-computer bord?
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
borsy a scris:
'Un studiu întocmit în 2011 de Asociaþia Germanã de Supervizare Tehnicã (GTU), a declarat modelul Opel Insignia drept cel mai fiabil automobil de clasã medie. Studiul GTU foloseºte un eºantion de cinci milioane de revizii generale realizate pe mai mult de 240 de modele diferite în decursul ultimilor 2 ani. Opel Insignia s-a clasat pe primul loc la toate categoriile.'
'Testele a 230 de modele ºi 15 milioane de fiºe evaluate de organizaþia germanã DEKRA specializatã în inspecþii tehnice au oferit acelaºi rezultat pentru Opel Insignia în ultimii trei ani, acest model fiind campionul fiabilitãþii.'
Sursa; http://citynews.ro/auto/vezi-ce-modele-rulate-isi-pastreaza-mai-bine-valoarea-pe-criza.......
'Un studiu întocmit în 2011 de Asociaþia Germanã de Supervizare Tehnicã (GTU), a declarat modelul Opel Insignia drept cel mai fiabil automobil de clasã medie. Studiul GTU foloseºte un eºantion de cinci milioane de revizii generale realizate pe mai mult de 240 de modele diferite în decursul ultimilor 2 ani. Opel Insignia s-a clasat pe primul loc la toate categoriile.'
'Testele a 230 de modele ºi 15 milioane de fiºe evaluate de organizaþia germanã DEKRA specializatã în inspecþii tehnice au oferit acelaºi rezultat pentru Opel Insignia în ultimii trei ani, acest model fiind campionul fiabilitãþii.'
Sursa; http://citynews.ro/auto/vezi-ce-modele-rulate-isi-pastreaza-mai-bine-valoarea-pe-criza.......
- 99sit
- **
- 470 mesaje
- din 21 Oct 2013
- Insignia 2018 B20DTH
- Arges
99sit
- Mesaje scrise: 470
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2013
- Mesaj Privat
- cornelpopa
- ***
- 511 mesaje
- din 23 Apr 2007
- Insignia 2015 A20DT
- Brasov
cornelpopa
- Mesaje scrise: 511
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2007
- Mesaj Privat
lbanias a scris:Ce e asa de greu in a pune un contor neresetabil oriunde pe traseul roti-computer bord?
Habar nu am cat de greu este, dar pana una alta nu a reusit/vrut nici un producator. La fel de greu/usor se dau km inapoi si la VW, Ford, etc.
Oricum e mult mai important cum a fost intretinuta o masina vs nr km.
Edu25
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Ilfov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2015
- Mesaj Privat
Asa cum am mai spus cu ceva in timp in urma pe acest forum la un subiect pe o tema asemanatoare, Insignia este o masina pe care o cumperi pentru ca iti place. Masina este poate la fel de fiabila, daca nu cumva mai fiabila (asa cum indica rapoartele unor institutii respectabile) decat alte marci din clase similare.Pana la urma. daca e sa fim realisti, achizitionarea oricarei marci auto in regim second -hand implica riscuri. Aceste riscuri pot fi insa reduse daca cumparatorul stie si vrea sa afle ce masina cumpara. Pentru ca, asa cum s-a mai spus pe forum, noi romanii vrem masini de clasa medie superioara dotate full la preturile la care afara se vand masinile din clase mici ( comparabile ca uzura si kilometrii rulati). Haideti sa fim cinstiti sa admitem ca samsarii nu fac decat sa speculeze ce isi doreste piata. Revenind la Opel - o Insignia din 2011 pana in 100.000 km reali nu o gasesti sub 12.000-13.000 euro oriunde in Europa de Vest.
coturcu
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Suceava
- Masina: Insignia 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2009
- Mesaj Privat
Categoric: DA. Raportul calitate-pret este imbatabil la clasa sa. Am oscilat mult intre Passat si Insignia, desi sunt fan Opel (am trecut prin Ford, Vectra A, Vectra C, am si un Corsa). Pornind de la timpii de manopera, continuand cu pretul pieselor, tinuta de drum, confort/siguranta ..., toate sunt atu-uri pentru Insignia. Am un Insignia 2.0 163CP 4x4 din 2014. Drum bun tuturor!
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat