Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Trenul de Rulare
  • eugenchis

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: baia mare
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2006

  • Mesaj Privat
sint derutat si de faptul caci am gasit scazut nivelul de lichid servo,de fapt asa am luat masina ,fenomenul repetindu-se si dupa completare,posibil alternatorul sa faca figuri mai urmarim multumesc.
Skip ads

  • trami

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Dambovita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2005

  • Mesaj Privat
eugenchis a scris:am gasit scazut nivelul de lichid servo, fenomenul repetindu-se si dupa completare

Posibil sa-l piarda caseta. Inainte de a curge pe jos, uleiul se aduna in burdufuri. Ia-le la pipait, ar trebui sa simti daca au ulei inauntru sau nu.
  • Olah Bela-Levente

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina: Zafira 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Opel Zafira Y20DTH din 2002,ma opresc in parcare,cand sa plec nu mai am servo la directie.Cu cateva zile inainte de aceasta intamplare parca se auzea ceva cand volanul era intors la limita.Testat cu calculatorul:motorul servo turatie 0 si consum de curent substantial-inteleg ca trebuie schimbat tot ansamblul servo(motor,rezervor de ulei,etc)?!M-ar interesa o sursa de piese second,un pret informativ si un service competent in Covasna sau Brasov.
  • alexandrv_b

  • Mesaje scrise: 189
  • Locatie: Aiud-Alba
  • Masina: Zafira 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Incearca sa vezi in compartimentul motor daca siguranta corespunzatoare servodirectiei este buna!!
Bafta!!
Skip ads

  • leonard_popescu

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: cluj-napoca
  • Masina: Zafira 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Si eu am aceeasi problema cu servo-ul. Unde anume in compartimentul motor ar trebui sa fie acea siguranta ?
  • ROSCA DANIEL

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2005

  • Mesaj Privat
si am avut aceeasi problema si am cumparat o pompa noua va pot ajuta cu un numar de telefon de la arad care are pompe de servo daca va intereseaza numarul este 0744565711,si vedeti ca pompa este in partea stanga in spatele motorului
  • alexandrv_b

  • Mesaje scrise: 189
  • Locatie: Aiud-Alba
  • Masina: Zafira 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2006

  • Mesaj Privat
leonard_popescu a scris:Si eu am aceeasi problema cu servo-ul. Unde anume in compartimentul motor ar trebui sa fie acea siguranta ?

Langa vasul de expansiune. Incerc sa postez o imagine cu pozitia cutiei cu sigurantele respective.
Se pare ca am si reusit. Se scoate acel capac si sub el sunt niste sigurante ca cele din habitaclu insa mai mari. Dupa deconectarea bateriei se scot pe rand si se verifica vizual daca sunt intrerupte ori nu. Cele intrerupte se inlocuiesc. Dupa aceasta operatiune se reconecteaza bateria, se reintroduce codul casetofonului si se reprogrameaza sistemul de ridicare automata a geamurilor. Mare atentie daca nu aveti codul casetofonului, ca va costa cateva zeci de RON-i decodarea.
Daca nu este intrerupta (arsa) nici o siguranta, atunci va reorientati catre pompa mecanismului de servodirectie fiind foarte probabil sa fie defecta ea ori o camponenta a ei.
Bafta!!
P.S: Zgomotul acela la capatul cursei volanului se mai poate auzi si din cauza nivelului scazut al uleiului in mecanismul de servodirectie, deci e bine sa il verificati si pe acesta.


  • cousingabi

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Cand virez stanga sau dreapta se aude de la pompa de servo un huruit ingrozitor (mentionez ca volanul se invarte foarte usor).
Lichid de servo am, dar arata cam "urat" ca un ulei ars si mi se pare ca e si cam vascos. Poate sa fie de la lichidul de servo Question As vrea sa il schimb dar pe unde ar trebui sa il scurg si cum se aeriseste instalatia?
Multumesc anticipat. Smile
Skip ads

  • marius2006

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Salut tuturor.
Vectra a 1994-1,8i-c18nz
Imi poate spune cineva cum scot lichidul din servodirectie si cum aerisesc instalatia?Vreau sa schimb lichidul ptr ca are o culoare neagra si parca are si particule in suspensie si servodirectia merge un pic cam greu,sau o fi de la altceva? Din cate stiu uleiul trebuie sa fie curat(sau poate gresesc?).Multumesc
  • sodo

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Din cate stiu eu lichidul ar trbui sa fie roz.Aerisitul nu e greu.Ridici masina,brachezi rotile de la un capat la altul de cateva ori,dupa care pornesti motorul si repeti.
  • sodo

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Nu stiu sa-ti spun exact de unde sa scurgi lichidul,dar directia se aeriseste usor;trebuie doar sa intorci volanul de cateva ori de la un capat la altul cu motorul oprit,iar dupa aceea sa pronesti motorul si sa repeti operatia.Din cate stiu eu lichidul de servo ar trbui sa fie roz.
  • boditza

  • Mesaje scrise: 765
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2006

  • Mesaj Privat
se goleste numai cu siringa... cel putin asa mi l-au schimbat mie la reprezentata de vreo 2 ori si da trebuie sa fie roz k e de cutie automata.
Skip ads

  • Kappy

  • Mesaje scrise: 341
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2005

  • Mesaj Privat
E rosu toata ziua lichidul. Si de metoda schimbarii lichidului cu seringa nu am mai auzit!! Spune ce model de masina ai si poate ti se va spune o metoda mai eficienta de a schimba lichidul.
  • Kappy

  • Mesaje scrise: 341
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Cu motorul oprit: desfaci furtunul care e prins cu colier de pompa de servo, lasi sa curga lichidul vechi, pui la loc furtunul si il strangi cu colierul apoi umpli vasul pt lichid. Pornesti motorul si cand inceteaza zgomotul de la pompa de servo (o sa iti dai seama care e) faci cu volanul pe loc de vreo 5 ori rotatii complete stanga dreapta. Ai grija ca intre timp sa nu ramai fara lichid in vas. La sfarsit se umple vasul pana la nivelul specificat. Si gata treaba
  • ionutz2008

  • Mesaje scrise: 211
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra OPC 2005 Z28NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Dar la masina din semnatura stie cineva daca se schimba ce ulei si cat intra??
  • mitluc

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2006

  • Mesaj Privat
ai idee daca la Zafira se poate umbla pe la scut pentru aceeasi operatie? Prin fata pe la motor este dificil si de completat din cauza pozitiei incomode Embarassed
  • trami

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Dambovita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Ca sa scurgi 'aproape' tot uleiul trebuie sa desfaci si racordurile de la caseta (cel care vine de la pompa si cel care pleaca la rezervor) si sa faci stanga - dreapta de cateva ori. Asa reusesti sa-l scoti si pe cel din caseta, aproape tot. Toata operatiunea cu motorul oprit!
Pentru reumplerea circuitului, de acord cu Kappy.

Pentru faptul ca servodirectia merge greu poate fi vinovata pompa (sa nu faca suficienta presiune), sau caseta (sa aiba uzuri adanci in dreptul segmentilor de pe distribuitor).
  • pif

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie: Gaesti/Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2004

  • Mesaj Privat
De schimbat sa mai discutat se desprinde furtunul de la pompa de servo, si furtunele ce vin de la caseta de directie la vasul de ulei pentru servodirectie si se roteste de volan stanga/dreapta de cateva ori, pana curge tot uleiul murdar. Se pun la loc furtunele si se umple vasul si se repeta operatiunea rotirii volanului stanga/dreapta. Se urmareste nivelul lichidului iar daca a scazut se completeaza pana la nivel. Operatiunea se face cu motorul oprit. Daca gresesc rog pe cineva mai cunoscator sa ma corecteze.
  • nicuviasu

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: arad
  • Masina: Astra 1993 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Eu zic sa nu-ti faci probleme cu asta. Cel putin la Astrele cu servo la toate care le-am vazut face la fel. Cand rotesti volanul pana in capat scoate un sunet "metalic" foarte enervant. In privinta uleiului trebuie sa fie rosu si se schimba exact asa cum a descris "PIF". Fara nici o siringa Smile ca sa ne pastram simtul umorului
  • ionutz2008

  • Mesaje scrise: 211
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra OPC 2005 Z28NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Parerea mea e sa schimbi uleiul operatiunea asta am facut-o eu ieri si chiar se simte diferenta ,in legatura cu culoarea uleiului acesta este de trei feluri din cate stiu si sper sa nu ma insel : rosu,galben,verde , indicat este sa bagi aceeasi culoare cu cel care a fost , daca spui ca este negru ca un ulei ars pune o picatura pe deget si intinde-o si poate ai sa rcunosti culoarea dupa ce inlaturi impuritatile din ulei .
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Trenul de Rulare

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR