Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
La 70.000km..a fost la mine. Cunosc o persoana ce a cumparat masina de noua iar la 35000 a venit surpriza!
Skip ads

  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
daca presostatul functioneaza normal eu refuz sa cred ca motivul defectarii motorului a fost mult blamatul O-ring. pentru cine nu stie, 1 bar e presiunea la care uleiul ar urca intr-un furtun vertical pana la 10 m(chiar mai mult avand in vedere ca-i mai usor decat apa).
cum naiba acelasi O-ring nu se strica si in alte tari ? sau nu-s mecanicii lor asa priceputi ca ai nostri ?
  • FRANKIE82

  • Mesaje scrise: 298
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2015

  • Mesaj Privat
daca te uiti la forumul din anglia gasesti cazuri...la germania la fel.....din cate am concluzionat eu problema nu e din cauza nr de km ci de la vechime. am prieten cu 280000km pe insignia fara probleme, eu am 180000, l-am schimbat preventiv acum.....nemtii le cumpara noi si le vand la 3-4 ani....de aceea poate au mai putine cazuri..oricum raportat la nr de insignii din ro procentul cu problema asta e mic...asa ca nu e un motiv de ingrijorare...nu te obliga nimeni...masina ta....banii tai....decizia ta.
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Am dezbãtut problema in 77 de pagini si toate direcțiile duc tare acel Oring cu cazuri cat se poate de concrete , cei mai multi, la apariția acelui mesaj (presiune scãzutã ulei ) au schimbat Oringul, nu presostatul si problemele ai dispãrut .... Nu ai cum sa tragi alta concluzie decât cea a Oringului, cel mai indicat e sa fie schimbat .. riscurile au cost major si pentru 2 3 sute de lei nu se merita
Skip ads

  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
am spus ca o sa-l verific nu il schimb. e singura protectie a motorului in caz de presiune scazuta de ulei. pentru mine e mult mai linistitor sa stiu daca si la ce presiune lucreaza si foarte important e ca softul masinii sa recunoasca cand ramane blocat.
dar daca imi amintesc bine, in cazul tau nu ti-a aparut nimic in bord , asa e ?
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Pai daca tot dai baia de ulei jos de ce nu il schimbi?
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
sever iulian a scris:am spus ca o sa-l verific nu il schimb. e singura protectie a motorului in caz de presiune scazuta de ulei. pentru mine e mult mai linistitor sa stiu daca si la ce presiune lucreaza si foarte important e ca softul masinii sa recunoasca cand ramane blocat.
dar daca imi amintesc bine, in cazul tau nu ti-a aparut nimic in bord , asa e ?
ai dreptate , nu mi a apãrut nimic ..
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
canguru a scris:Pai daca tot dai baia de ulei jos de ce nu il schimbi?


presostatul de ulei e undeva langa filtru nu in baie, se scoate usor mufa si se desurubeaza . ma ingrijoreaza faptul ca am gasit pe net ca functioneaza intre 0.3-0.55 bari, ar putea fi o explicatie de ce unii colegi care au avut motoare distruse nu au avut SVS in bord.
Skip ads

  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Aaa ok, scuze am inteles eu gresit, am crezut ca verifici oringul
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Oricum e bine de schimbat. Am un an si jumatate de când l-am schimbat si 70 de mii si nu am probleme, iar masina are 252 de mii de km. La Nete s-ar putea sa fi fost masluita de nu a aparut nimic. Eu pentru 3-400 de lei cat este deranjul asta nu as risca sa cheltui 2000 de euro sa fac un motor.
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Vedeti ca a mai aparut un coleg cu mesaj de presiune scazuta( colegul urs.ar )
  • urs.ar

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Am rugamintea cei care sunt din Timisoara si au schimbat acest oring sa imi scrie in privat unde l-au schimbat, deoarece nu am incredere si nici nu am dat pana acum de un mecanic bun, iar la reprezentanta opel nici atat . Multumesc .
Skip ads

  • iulian_br

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Braila
  • Masina: Insignia 2010 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Motorul de 1.3 de pe astra si corsa e tot fiat si vad ca de asta nu se vaita lumea, ba chia e laudat. Asa ca nu vad de ce asta de 2.0 ar fi mai prejos. Am vorbit cu un mecanic de la opel, proprietar si el de insignia din 2009 si mi-a spus ca schimb degeaba oringul.
  • robertexe

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2015

  • Mesaj Privat
@Iulian.br pai probabil trebuie sa te uiti si la clapete daca masina e din 2009.
Presupun ca mecanic la reprezentanta de ti-a spus ca schimbi degeaba oringul.
  • FRANKIE82

  • Mesaje scrise: 298
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2015

  • Mesaj Privat
iulian_br a scris:Motorul de 1.3 de pe astra si corsa e tot fiat si vad ca de asta nu se vaita lumea, ba chia e laudat. Asa ca nu vad de ce asta de 2.0 ar fi mai prejos. Am vorbit cu un mecanic de la opel, proprietar si el de insignia din 2009 si mi-a spus ca schimb degeaba oringul.


Daca citesti pe forum ai sa vezi ca motivul pentru care au picat unor colegi motorul este oringul.... Nu e obligatoriu dar exista acest risc....mie in reprezentanta mi-au zis daca cumva am mesaj de oil pressure low e mai mult ca sigur e de la oring si trebuie schimbat. In cazuri rare apare de la pompa....e alegerea fiecãruia daca vrea preventiv sau nu....
  • iordachegaby33

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2016

  • Mesaj Privat
pe forum ,aici in Italia tot pe oring dau vina
  • edmond79

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Salutare. Dupa aproape trei luni de zile cu masina pe platforma si aproape 2000 E in sfarsit e pe roti. Rectificat vibrochen, bloc motor, cuzineti, pompa ulei noua si bineinteles kit ambreiaj nou, ca doar de la ala am plecat. Inca sunt in rodaj, am facut deja 1500 km, totul e ok pana acum. Planuiesc un drum de mare ca ultima incercare. Reparatiile le-am facut, nu la reprezentanta (ma rupeau la preturi), ci la mecanicul meu, fost angajat la reprezentanta Renault din Timisoara, in prezent pe cont propriu, cu atelier acasa. Sincer dupa toata patania,i-as da orice masina pe mana, dar asta e o parere personala. Daca cineva are nevoie contactati-ma.
  • urs.ar

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Am o intrebare : Daca cuzinetul de la palier este uzat(nu de tot) dar s-a schimbat oringul, uleiul + filtru ulei, este posibil sa apara probleme sau sa se uzeze mai tare ? Mentionez ca masina merge bine, nu se aude nici un fel de bataie .
  • madalin_voc

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Va salut, am o insignia din 2009 decembrie, 2.0 cdti 130 cp care m-a lasat pe autostrada acum 2 saptamani, incepuse sa scartaie si sa trepideze, am oprit motorul, am dus-o la service pe platforma. Dupa ce au demontat motorul au constatat ca nu a mai ajuns ulei la arborele cotit ( vibrochen ) si l-a strambat pe 2 biele si palier, cuzinetii lipindu-se arbore.
Concluzie : Necesar cumparat :
Luat - alt vibrochen si reparat la cota 1 pe palier si 2 la biela. 1500 lei
- cuzinetii palier si biele ( nu stiu de unde sa-i cumpar noi)
- biela fara piston 200 lei din dezmembrari
- pompa ulei Pierburg 890 lei noua
- distributie Contitech + pompa apa Hepu 600 lei

Trebuie sa schimb si segmentii ?
Ar trebui rectificat si blocul motor ?
De unde sa cumpar cuzinetii ? am inteles ca sunt pe culori, dar cei care i-am scos din motor nu aveau nici o culoare, erau gri-ul clasic.
Multumesc!
  • iordachegaby33

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Ma intreb cat de mult te ajuta daca montezi un ceas pentru presiunea uleiului? Sunt cumva si cu alarma in caz de presiune mica? Ca doar nu te poti uita tot timpul la ceas.
As vrea sa imi montez si eu daca asa as putea sta mai in siguranta, se aproprie vacanta vreau sa vin in tara si deja imi este frica mai ales ca am si doi copii.
Cine ma poate sfatui pentru un ceas bun?
M-am uitat pe ebay si sunt de tot felul care se potriveste la insignia?
Multumesc anticipat.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR