- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- iordachegaby33
- **
- 54 mesaje
- din 25 Apr 2016
- Insignia 2010 A20DTH
- Italia
iordachegaby33
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2016
- Mesaj Privat
- Avram Adrian
- ***
- 654 mesaje
- din 15 Sep 2007
- Insignia 2010
- Bucuresti
Avram Adrian
- Mesaje scrise: 654
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2007
- Mesaj Privat
- iordachegaby33
- **
- 54 mesaje
- din 25 Apr 2016
- Insignia 2010 A20DTH
- Italia
iordachegaby33
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2016
- Mesaj Privat
- Avram Adrian
- ***
- 654 mesaje
- din 15 Sep 2007
- Insignia 2010
- Bucuresti
Avram Adrian
- Mesaje scrise: 654
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2007
- Mesaj Privat
- iordachegaby33
- **
- 54 mesaje
- din 25 Apr 2016
- Insignia 2010 A20DTH
- Italia
iordachegaby33
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2016
- Mesaj Privat
- Avram Adrian
- ***
- 654 mesaje
- din 15 Sep 2007
- Insignia 2010
- Bucuresti
Avram Adrian
- Mesaje scrise: 654
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2007
- Mesaj Privat
- Avram Adrian
- ***
- 654 mesaje
- din 15 Sep 2007
- Insignia 2010
- Bucuresti
Avram Adrian
- Mesaje scrise: 654
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2007
- Mesaj Privat
- iordachegaby33
- **
- 54 mesaje
- din 25 Apr 2016
- Insignia 2010 A20DTH
- Italia
iordachegaby33
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2016
- Mesaj Privat
- christiano88
- *
- 4 mesaje
- din 14 Jul 2016
- Bucuresti
christiano88
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2016
- Mesaj Privat
- stiinta craiova
- **
- 70 mesaje
- din 16 Aug 2014
- Insignia 2010 Y22DTR
- Dolj
stiinta craiova
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2010 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2014
- Mesaj Privat
- iordachegaby33
- **
- 54 mesaje
- din 25 Apr 2016
- Insignia 2010 A20DTH
- Italia
iordachegaby33
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2016
- Mesaj Privat
- David_Andrei
- **
- 381 mesaje
- din 19 Apr 2012
- Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Bucuresti
David_Andrei
- Mesaje scrise: 381
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2012
- Mesaj Privat
- David_Andrei
- **
- 381 mesaje
- din 19 Apr 2012
- Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Bucuresti
David_Andrei
- Mesaje scrise: 381
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2012
- Mesaj Privat
nicks
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2015
- Mesaj Privat
Nu credeam ca o sa ajung sa scriu pe topicul asta si nici nu imi doream.
As vrea sa descriu totul in ordine cronologica.
In urma cu 4 saptamani am schimbat kitul de ambreiaj la masina. Dupa ce am luat masina din service la cateva zile m-am tot trezit in bord cu eroare esp. Inainte sa apara eroarea respectiva motorul intrerupea scurt de 2 ori. Mentionez ca dupa aceasta inlocuire a kit-ului de ambreiaj tot nu am fost multumit de sunetul pe care masina il avea la pornire , desi credeam ca de acolo am sunetul asta.
Am zis ca imi duc masina in reprezentanta pentru o verificare completa insa din pacate nu am mai ajuns....
Acum 3 zile parchez masina in fata casei si ma intorc dupa 30 de min. Dau o cheie , nu porneste. Mai dau o cheie la fel nu porneste. Scot cheaia...pun contactul...imi apare "service vehicle soon ". Pun contactul , dau la cheie si masina porneste , insa dupa 5 metri motorul moare din nou. Mai am cateva incercari esuate de pornire si ajung cu masina inntr-un service. Baietii incearca si acolo sa o mai porneasca ei cu spraiul insa nimic. Unul dintre mecanici imi zice dupa 15 min ca toata treaba se trage de la distributie , curea fiind slabita si data jos cu mana foarte usor. Mentionez ca distributia a fost schimbata anul trecut si am parcurs cu ea aprox 20 de mii de kilometri. A fost schimbata la un mecanic care a lucrat la opel si acum are propiul service ( binenteles , nu am primit factura si garantie pe lucrare ). Pe tester calculatorul a dat erori la senzor presiune camera ardere cilindri 1 , 2 si 3 + erori arbore cotit etc.
Aleg sa schimb distributia in speranta ca masina va reveni la viata. Schimba baietii din service distributia unde gaseste si un surub moale insa masina tot nu porneste. Il sun pe cel care mi-a schimbat distribuitia sa ii explic ce am patit. Mecanicul imi oferta un raspuns de genul : pai da , sa gripat motorul , a fortat curea de la distribuitie care sa intins si de asta este cureaua moale. Boala la 80% din Insignia.
In acest moment sunt cu masina in service-ul care mi-a schimbat distributia. Urmeaza sa vina acolo mecanicul care a schimbat distributia anul trecut , insa este evident ca nu isi va lua vin pe cap.
Ce sfaturi imi dati ? Multumesc !
As vrea sa descriu totul in ordine cronologica.
In urma cu 4 saptamani am schimbat kitul de ambreiaj la masina. Dupa ce am luat masina din service la cateva zile m-am tot trezit in bord cu eroare esp. Inainte sa apara eroarea respectiva motorul intrerupea scurt de 2 ori. Mentionez ca dupa aceasta inlocuire a kit-ului de ambreiaj tot nu am fost multumit de sunetul pe care masina il avea la pornire , desi credeam ca de acolo am sunetul asta.
Am zis ca imi duc masina in reprezentanta pentru o verificare completa insa din pacate nu am mai ajuns....
Acum 3 zile parchez masina in fata casei si ma intorc dupa 30 de min. Dau o cheie , nu porneste. Mai dau o cheie la fel nu porneste. Scot cheaia...pun contactul...imi apare "service vehicle soon ". Pun contactul , dau la cheie si masina porneste , insa dupa 5 metri motorul moare din nou. Mai am cateva incercari esuate de pornire si ajung cu masina inntr-un service. Baietii incearca si acolo sa o mai porneasca ei cu spraiul insa nimic. Unul dintre mecanici imi zice dupa 15 min ca toata treaba se trage de la distributie , curea fiind slabita si data jos cu mana foarte usor. Mentionez ca distributia a fost schimbata anul trecut si am parcurs cu ea aprox 20 de mii de kilometri. A fost schimbata la un mecanic care a lucrat la opel si acum are propiul service ( binenteles , nu am primit factura si garantie pe lucrare ). Pe tester calculatorul a dat erori la senzor presiune camera ardere cilindri 1 , 2 si 3 + erori arbore cotit etc.
Aleg sa schimb distributia in speranta ca masina va reveni la viata. Schimba baietii din service distributia unde gaseste si un surub moale insa masina tot nu porneste. Il sun pe cel care mi-a schimbat distribuitia sa ii explic ce am patit. Mecanicul imi oferta un raspuns de genul : pai da , sa gripat motorul , a fortat curea de la distribuitie care sa intins si de asta este cureaua moale. Boala la 80% din Insignia.
In acest moment sunt cu masina in service-ul care mi-a schimbat distributia. Urmeaza sa vina acolo mecanicul care a schimbat distributia anul trecut , insa este evident ca nu isi va lua vin pe cap.
Ce sfaturi imi dati ? Multumesc !
- Daniel
- ****
- 2,832 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,832
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
nicks
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2015
- Mesaj Privat
- iordachegaby33
- **
- 54 mesaje
- din 25 Apr 2016
- Insignia 2010 A20DTH
- Italia
iordachegaby33
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2016
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,832 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,832
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
Daca motorul e gripat(vezi mai sus), sigur i se trage de la oring. Si in cazul asta, cuzinetii sunt prãjiți.
Daca e altceva, ramane de identificat.
Pana nu esti 100%sigur cã motorul nu e gripat, nu mai da la automat.
Poate e altceva, dar verifica cu atentie.
Cureaua nu se întinde. Daca nu a fost strâns bine intinzatorul si a sãrit de la punct, e posibil sa ai si supape strâmbe. Si aici dai vinã pe primul mecanic.
Dar...
Daca e altceva, ramane de identificat.
Pana nu esti 100%sigur cã motorul nu e gripat, nu mai da la automat.
Poate e altceva, dar verifica cu atentie.
Cureaua nu se întinde. Daca nu a fost strâns bine intinzatorul si a sãrit de la punct, e posibil sa ai si supape strâmbe. Si aici dai vinã pe primul mecanic.
Dar...
- CRISTIAN80
- *
- 24 mesaje
- din 09 Dec 2014
- Insignia 2009 Z20DTH
- Italia
CRISTIAN80
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2009 Z20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2014
- Mesaj Privat