Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Cauta la Raid HP, gasesti toate cele necesare montajului, ceasuri, senzori de presiune, T-uri, accesorii de prindere, pe bord, pe stalp, etc...
Eu mi-am montat un astfel de ceas si sunt foarte multumit de "investitie"...
Skip ads

  • iordachegaby33

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Eu sunt in Italia, ceva dupa ebay poate imi puteti recomanda.
  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Si pe ebay gasesti Raid HP. si eu am ceas montat si este util
  • iordachegaby33

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2016

  • Mesaj Privat
problema este ca nu stiu absolut nimic despre ele care sunt bune,cum functioneaza,cum se monteaza etc,nu ma intereseaza daca costa si 100 euro dar vrea sa stau mai linistit.
ceasurile le-am gasit pe ebay 30-40 euro,dar am nevoie si de senzor si cum se monteaza,de care anume,scuze cu intrebarile.
Skip ads

  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Recomand sa il montezi la un service. Ceasul vine si cu senzor.
  • iordachegaby33

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2016

  • Mesaj Privat
se potrivesc toate senzoarele? unde anume se monteaza senzorul?
  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
.....
  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Se scoate senzorul de presiune ulei al masini se pune un T-eu sau Y. Intr-o parte a T-ului se pune senzorul masini iar in partea cealalta se pune senzorul ceasului care monitorizeaza tot timpul presiunea uleiului
Skip ads

  • iordachegaby33

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2016

  • Mesaj Privat
ok multumesc.
  • christiano88

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Motorul 2.0 de 140cp (2012) are problemele astea cu oringul si presiunea de ulei?
  • stiinta craiova

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia 2010 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Toate
  • iordachegaby33

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Deci toate au aceasta problema numai ca la cele dupa 2012 au imbunatatit senzorul de presiune corect?
Skip ads

  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Nu cred. Oring-ul respectiv nu cred ca a avut o calitate mai ridicata fata de anii de fabricație 2009-2010
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Clar este o problema de dezvoltare-testare insuficienta. Pãrerea mea asta este.
  • nicks

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Nu credeam ca o sa ajung sa scriu pe topicul asta si nici nu imi doream.
As vrea sa descriu totul in ordine cronologica.
In urma cu 4 saptamani am schimbat kitul de ambreiaj la masina. Dupa ce am luat masina din service la cateva zile m-am tot trezit in bord cu eroare esp. Inainte sa apara eroarea respectiva motorul intrerupea scurt de 2 ori. Mentionez ca dupa aceasta inlocuire a kit-ului de ambreiaj tot nu am fost multumit de sunetul pe care masina il avea la pornire , desi credeam ca de acolo am sunetul asta.
Am zis ca imi duc masina in reprezentanta pentru o verificare completa insa din pacate nu am mai ajuns....
Acum 3 zile parchez masina in fata casei si ma intorc dupa 30 de min. Dau o cheie , nu porneste. Mai dau o cheie la fel nu porneste. Scot cheaia...pun contactul...imi apare "service vehicle soon ". Pun contactul , dau la cheie si masina porneste , insa dupa 5 metri motorul moare din nou. Mai am cateva incercari esuate de pornire si ajung cu masina inntr-un service. Baietii incearca si acolo sa o mai porneasca ei cu spraiul insa nimic. Unul dintre mecanici imi zice dupa 15 min ca toata treaba se trage de la distributie , curea fiind slabita si data jos cu mana foarte usor. Mentionez ca distributia a fost schimbata anul trecut si am parcurs cu ea aprox 20 de mii de kilometri. A fost schimbata la un mecanic care a lucrat la opel si acum are propiul service ( binenteles , nu am primit factura si garantie pe lucrare ). Pe tester calculatorul a dat erori la senzor presiune camera ardere cilindri 1 , 2 si 3 + erori arbore cotit etc.
Aleg sa schimb distributia in speranta ca masina va reveni la viata. Schimba baietii din service distributia unde gaseste si un surub moale insa masina tot nu porneste. Il sun pe cel care mi-a schimbat distribuitia sa ii explic ce am patit. Mecanicul imi oferta un raspuns de genul : pai da , sa gripat motorul , a fortat curea de la distribuitie care sa intins si de asta este cureaua moale. Boala la 80% din Insignia.
In acest moment sunt cu masina in service-ul care mi-a schimbat distributia. Urmeaza sa vina acolo mecanicul care a schimbat distributia anul trecut , insa este evident ca nu isi va lua vin pe cap.
Ce sfaturi imi dati ? Multumesc !
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,832
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Mecanicul care a schimbat intai distributia nu are nici o vinã.(Daca e gripat motorul).
Dai baia jos si desfaci sa vezi cum arata cuzinetii/arborele. Apoi iei decizii.


Ultima modificare facuta de Daniel la Dum 17 Jul, 2016 7:01 pm
  • nicks

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Daniel , deci nu supapele ar fii primu lucru la care trebuie sa ma uit ? Intreb pentru ca aud tot feluri de sfatuitori in jurul meu.
Multumesc !
  • iordachegaby33

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Ce boala mai este si asta? Cu cureaua? Cum adica la 80% dintre insignia, Nu ajunge problema cu oringul?
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,832
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Daca motorul e gripat(vezi mai sus), sigur i se trage de la oring. Si in cazul asta, cuzinetii sunt prãjiți.
Daca e altceva, ramane de identificat.
Pana nu esti 100%sigur cã motorul nu e gripat, nu mai da la automat.
Poate e altceva, dar verifica cu atentie.
Cureaua nu se întinde. Daca nu a fost strâns bine intinzatorul si a sãrit de la punct, e posibil sa ai si supape strâmbe. Si aici dai vinã pe primul mecanic.
Dar...
  • CRISTIAN80

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2009 Z20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Ce motorizare ai si cati km
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR