- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
- FRANKIE82
- **
- 298 mesaje
- din 18 Aug 2015
- Insignia 2011 A20DTH
- Cluj
FRANKIE82
- Mesaje scrise: 298
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2015
- Mesaj Privat
o fi dpf nu o fi eu zic doar ca din cate am vazut si la mine si la altii regenerarile in oras se fac pe ;la 350km si inafara chiar nu stiu....idea e ca ele se fac cat de cat constant in regimul in care utilizezi masina.....daca ne luam dupa km nu au sens diferentele de kilometraj intre masinile cu probleme...70000, 160000, 90000 etc....in schimb daca ne uitam la ani cam toate masinile au 4-5 ani......eu am un prieten bun cu insignia 2013 la 240000km fara probleme si fara oring schimbat......eu l-am schimbat la 180000.....chiar daca influenteaza si dpful nu cred ca izolarea lui rezolva problema.....
- ionut ciobanu
- ***
- 580 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 580
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Tocmai , in oras sunt mai dese regenerarile si atunci si nr de km mai mic la care apar problemele, iar timpul isi spune cuvantul la 4-5 ani din cauza temperaturilor la care este supus acest semering din timpul regenerarilor. Vedeti cum arata o pompa de ulei de astra h cu acelasi motor si la care timpul nu intareste acest semering. A mea la 9 ani era original si nici gand de probleme.
Paulart
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2016
- Mesaj Privat
- lucio
- ***
- 783 mesaje
- din 29 Aug 2008
- Signum 2006 Z19DTH
- Neamt
lucio
- Mesaje scrise: 783
- Locatie: Neamt
- Masina: Signum 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2008
- Mesaj Privat
Paulart
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2016
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
Paulart
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2016
- Mesaj Privat
- ionut ciobanu
- ***
- 580 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 580
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
iulian_br
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Braila
- Masina: Insignia 2010 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2016
- Mesaj Privat
Aici gasiti sistemul de ungere a motorului http://www.e-automobile.ro/...e-ulei-pompa.html presiune e facuta de pompa de ulei. Nu are nici o legatura cu oringul ala de 2 bani.
- nete_20
- ***
- 574 mesaje
- din 20 Jun 2009
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
nete_20
- Mesaje scrise: 574
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2009
- Mesaj Privat
Pai normal ca pompa face presiunea , ca doar nu sorbul face extracția ci pompa, insa între sorb si pompa e acest semmering , pompa e pe bloc motor sorbul pe baia de ulei, la montaj între ele e acest ori g de 2lei care etanșeaza traseul dintre pompa si sorb, iar motorul care e prezentat nu prea seamãnã cu ce am eu in garaj la conservat ca amintire..
iulian_br
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Braila
- Masina: Insignia 2010 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2016
- Mesaj Privat
- ionut ciobanu
- ***
- 580 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 580
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Paulart
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2016
- Mesaj Privat
La ce service ai facut schimburile? Piesele le-au adus ei sau ai venit tu cu ele? As vrea sa le schimb si eu din timp ca sa nu am probleme pe viitor.
Multumesc.
Multumesc.
ionut ciobanu a scris:Pe mine m-a costat 65 de lei oringul, 25 de lei siliconul Victorainz si 200 de lei manopera. La aceasta operatiune am luat si ulei de cutie dextron 6 ca tot se da jos si l-am inlocuit. Intra 2.2 litri.
- ionut ciobanu
- ***
- 580 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 580
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
alladin_allibaba a scris:Spre exemplu, la H cu z19dth la care este cam aceeasi mancare de peste ca si la Insignia a20dth...nu au fost probleme cu motorul, INSA diferenta intre modele este pozitionarea DPF-ului...la H fiind oarecum "sub masina"!
E valida si explicatia cu DPF-ul, insa diferenta este ca la Z19DTx nu exista oringul apocalipsei.
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
Nu ma tin de "creanga" ca exista sau nu. Am inteles de colegul @ionut.ciobanu cum ca pompele de pe DTH sunt pe acelasi pricipiu si cum ca ambele vin cu acel oring.
P.S.1: apreciez validarea expilcatie mele de catre @maiandrei. Multumesc.
P.S.2: ma intreb daca mai sunt alte marci de masini cu DPF.ul sus si daca la aceastea au survenit probleme tehnice/mecanice
P.S.3: merg cu gandul ca si furtunul de la intrercooler care inghite anumite "deformari" din cauza presiunii, sufera din cauza caldurii emanate.(am observat ca multe cedeaza pe partea dinspre motor)
P.S.1: apreciez validarea expilcatie mele de catre @maiandrei. Multumesc.
P.S.2: ma intreb daca mai sunt alte marci de masini cu DPF.ul sus si daca la aceastea au survenit probleme tehnice/mecanice
P.S.3: merg cu gandul ca si furtunul de la intrercooler care inghite anumite "deformari" din cauza presiunii, sufera din cauza caldurii emanate.(am observat ca multe cedeaza pe partea dinspre motor)
- ahappyuser
- *******
- 6,665 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,665
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
He he he.... oring-ul ala din baia de ulei a fost numit initial ,,oring-ul pacii,, apoi s-a transformat in ,,oring-ul vietii,, si acum vad ca este ,,oring-ul apocalipsei,, E funny pentru cei care citim pe-aici si nu-l avem in baia de ulei, sincer m-am amuzat copios cand am citit mai sus... doar ca nu e deloc de râs pentru cei aflati ,,in chestiune,,. Cei aflati in chestiune - treceti la implementarea metodelor de evitare a dezastrului, asa cum bine s-a explicat pe acest thread. Costa putin si cu cât mai repede, cu atât mai bine.
L.E:
CHIMIA, bat-o vina... sursa mai-tuturor problemelor din ziua de azi (produsele aflate la vanzare te tin cât garantia si inca un pic... dar mic-mic).
L.E:
CHIMIA, bat-o vina... sursa mai-tuturor problemelor din ziua de azi (produsele aflate la vanzare te tin cât garantia si inca un pic... dar mic-mic).
- ionut ciobanu
- ***
- 580 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 580
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Astfel de probleme cu oringul apocalipsei sunt si la Peugeot hdi, dar ei schimbau la greu in reprezentanta fara sa ajunga posesorii sa li se strice motoarele. Asta o stiu de la un bun prieten cu care am facut mecanica multi ani si care a fost mecanic la Peugeot,iar atunci cand acum aproximativ 2 ani cand am inceput sa am mesajul cu presiunea de ulei, el mi-a spus din capul locului ca nu pompa face probleme ci semeringul si ca ei schimbau l Peugeot la ordinea zilei.
- Daniel
- ****
- 2,832 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,832
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat