Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Este trecuta pe CIV.
Skip ads

  • FRANKIE82

  • Mesaje scrise: 298
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2015

  • Mesaj Privat
o fi dpf nu o fi eu zic doar ca din cate am vazut si la mine si la altii regenerarile in oras se fac pe ;la 350km si inafara chiar nu stiu....idea e ca ele se fac cat de cat constant in regimul in care utilizezi masina.....daca ne luam dupa km nu au sens diferentele de kilometraj intre masinile cu probleme...70000, 160000, 90000 etc....in schimb daca ne uitam la ani cam toate masinile au 4-5 ani......eu am un prieten bun cu insignia 2013 la 240000km fara probleme si fara oring schimbat......eu l-am schimbat la 180000.....chiar daca influenteaza si dpful nu cred ca izolarea lui rezolva problema.....
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Tocmai , in oras sunt mai dese regenerarile si atunci si nr de km mai mic la care apar problemele, iar timpul isi spune cuvantul la 4-5 ani din cauza temperaturilor la care este supus acest semering din timpul regenerarilor. Vedeti cum arata o pompa de ulei de astra h cu acelasi motor si la care timpul nu intareste acest semering. A mea la 9 ani era original si nici gand de probleme.
  • Paulart

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Am inca actele de Germania si nu am vazut nimic nici pe teil I nici II.
In CIV la ce litera ar trebui sa fie trecut?
Pe caroserie nu e inscriptionat nicaieri?
Multumesc.
alladin_allibaba a scris:Este trecuta pe CIV.

Skip ads

  • lucio

  • Mesaje scrise: 783
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Signum 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2008

  • Mesaj Privat
@ Paulart lasã o serie VIN și iți transmit informațiile Wink
  • Paulart

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2016

  • Mesaj Privat
W0LGS6EM7A1071553
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Paulart a scris:W0LGS6EM7A1071553


Serie motor: 17543830
Acum daca a schimbat motorul...
  • Paulart

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru informatie.
Deci teoretic galeria ar fi cea fara probleme. Corect?
Skip ads

  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Da. Si eu am motor cu serie dupa si e galerie imbunatatita si nu am probleme. Masina are 255 de mii de km.
  • iulian_br

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Braila
  • Masina: Insignia 2010 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Aici gasiti sistemul de ungere a motorului http://www.e-automobile.ro/...e-ulei-pompa.html presiune e facuta de pompa de ulei. Nu are nici o legatura cu oringul ala de 2 bani.
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Pai normal ca pompa face presiunea , ca doar nu sorbul face extracția ci pompa, insa între sorb si pompa e acest semmering , pompa e pe bloc motor sorbul pe baia de ulei, la montaj între ele e acest ori g de 2lei care etanșeaza traseul dintre pompa si sorb, iar motorul care e prezentat nu prea seamãnã cu ce am eu in garaj la conservat ca amintire..
  • iulian_br

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Braila
  • Masina: Insignia 2010 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2016

  • Mesaj Privat
aici ai dreptate pt ca sorbu din baia de ulei e conceput prost nu e ca cea din prezentare si intradevar pompa in loc sa traga ulei poate sa traga aer.
Skip ads

  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Pai de aia e problema cu oringul ala de doi bani. Pompele astea duc vreo 7-800 de mii de km fara probleme, dar oringul acesta face figuri si de aici lipsa de presiune si se distruge motorul. Dar inainte reprezentanta recomanda schimbarea pompei pentru ca avea mai mult de castigat.
  • Paulart

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2016

  • Mesaj Privat
La ce service ai facut schimburile? Piesele le-au adus ei sau ai venit tu cu ele? As vrea sa le schimb si eu din timp ca sa nu am probleme pe viitor.
Multumesc.
ionut ciobanu a scris:Pe mine m-a costat 65 de lei oringul, 25 de lei siliconul Victorainz si 200 de lei manopera. La aceasta operatiune am luat si ulei de cutie dextron 6 ca tot se da jos si l-am inlocuit. Intra 2.2 litri.

  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Eu am schimbat in Bacau la Mitsubishi Motors. Piesele le-am cumparat eu si le-am adus. Acolo il stiam pe seful de service care a fost sef la fosta reprezentanta Opel, dar oricum manopera nu ar fi trebuit sa fie mai mult de 300 de lei. Majoritatea serviceurilor accepta piesele aduse de client.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
alladin_allibaba a scris:Spre exemplu, la H cu z19dth la care este cam aceeasi mancare de peste ca si la Insignia a20dth...nu au fost probleme cu motorul, INSA diferenta intre modele este pozitionarea DPF-ului...la H fiind oarecum "sub masina"!

E valida si explicatia cu DPF-ul, insa diferenta este ca la Z19DTx nu exista oringul apocalipsei.
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Nu ma tin de "creanga" ca exista sau nu. Am inteles de colegul @ionut.ciobanu cum ca pompele de pe DTH sunt pe acelasi pricipiu si cum ca ambele vin cu acel oring.
P.S.1: apreciez validarea expilcatie mele de catre @maiandrei. Multumesc.
P.S.2: ma intreb daca mai sunt alte marci de masini cu DPF.ul sus si daca la aceastea au survenit probleme tehnice/mecanice
P.S.3: merg cu gandul ca si furtunul de la intrercooler care inghite anumite "deformari" din cauza presiunii, sufera din cauza caldurii emanate.(am observat ca multe cedeaza pe partea dinspre motor)
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,665
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
He he he.... oring-ul ala din baia de ulei a fost numit initial ,,oring-ul pacii,, apoi s-a transformat in ,,oring-ul vietii,, si acum vad ca este ,,oring-ul apocalipsei,, Smile Smile Smile E funny pentru cei care citim pe-aici si nu-l avem in baia de ulei, sincer m-am amuzat copios cand am citit mai sus... doar ca nu e deloc de râs pentru cei aflati ,,in chestiune,,. Cei aflati in chestiune - treceti la implementarea metodelor de evitare a dezastrului, asa cum bine s-a explicat pe acest thread. Costa putin si cu cât mai repede, cu atât mai bine.

L.E:
CHIMIA, bat-o vina... sursa mai-tuturor problemelor din ziua de azi (produsele aflate la vanzare te tin cât garantia si inca un pic... dar mic-mic).
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Astfel de probleme cu oringul apocalipsei sunt si la Peugeot hdi, dar ei schimbau la greu in reprezentanta fara sa ajunga posesorii sa li se strice motoarele. Asta o stiu de la un bun prieten cu care am facut mecanica multi ani si care a fost mecanic la Peugeot,iar atunci cand acum aproximativ 2 ani cand am inceput sa am mesajul cu presiunea de ulei, el mi-a spus din capul locului ca nu pompa face probleme ci semeringul si ca ei schimbau l Peugeot la ordinea zilei.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,832
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Pe langa poziționarea dpf-ului,mai contribuie si cantitatea destul de mica de ulei: 4,5 litri.
Pana si amaratul meu de 1,7 are mai mult ulei in baie.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR