Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • lbanias

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Cutia automata de pe Insignia are functia de auto-hold ? Adica, la semafor trebuie sa tin piciorul pe frina sau sa o scot in N ca sa stea pe loc? Mi se pare enervant , mai ales seara , sa-i orbesc pecei din spate cu stopurile aprinse de frina. La VW vad buton de on/off auto-hold, la Insignia vazind butonul de frina electrica ma gindesc ca as putea trage ala cind sta si undeva in manual am citt ca se decupleaza la acceleratie. Ma gindesc ca ar fi putut automatiza toata procedura asta astfel incit la frina cu oprire sa stea pe lo masina pina accelerezi. Am condus 2 Insignia automate dar nu m-am gindit sa probez.
Skip ads

  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Aia nu tine de cutie, tine de ABS.
  • poseidon06

  • Mesaje scrise: 426
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Nu e bine sa tii cutia la semafor in modul N, cred ca scrie si in manualul de utilizare. AutoHold au doar masinile VAG din generatia noua, gen Golf 7 & Co., noul Passat etc. Nici ei nu aveau pana acum doi ani.
  • lbanias

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Ma asteptam la raspunsuri mai avizate, mai ales de ca conducatori de masini cu cutii automate. Primul raspuns nu ajuta deloc, desi autohold foloseste sensorii ABS, nu vad relevanta la o cutie manuala. Plus ca nu mai exista masina fara abs.
Exista cel putin la Passat si Passat CC din 2008 autohold. Discutia/intrebarea era punctuala, sau cel mult conceptualã, in conditiile in care sintem in 2era moderna auto unde electronica e foarte prezenta.
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Bine, raspuns mai avizat. Cutia automata la Insignia nu are functia auto-hold pentru ca habar nu are de aceasta functie. Nu stie, nu cunoaste, nu e responsabila, etc.

Functia auto-hold este facuta de anumite pompe ABS, care pot mentine presiunea in circuitul de franare atunci cand viteza este 0. Dar avand in vedere ca nu vrei sa pricepi si sa intelegi, atunci sa vina expertii ....
  • lbanias

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc de raspuns, desi nu era nevoie sa faci pe iritatul! Era evident ca se foloseste sistemul ABS, insa m-as fi asteptat ca la o masina ce a luat titlul de masina anului sa existe modul de comanda care sa faca ceva relativ simplu,pentru comfortul driverului. Daca cutia automata are modul P, inseamna ca stie comanda niste senzori, ori ea singura , ori prin intermediul altui controller.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Multi asteptau mai multe de acest model, insa... Sad
Incearca sa descarci un manual din sectiunea dedicata si poate gasesti mai multe detalii acolo... Idea

Scuze de.... Esti OFF TOPIC
  • lbanias

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Pentru ca am citit manualul am pornit topicul asta . Zice asa:
Funcþia de demaraj: Apãsarea pedalei de ambreiaj(transmisia manualã) sau cuplarea unei trepte de viteze (transmisia automatã) ºi apãsarea pedalei de acceleraþie elibereazã automat frina de parcare asistatã electronic.
Intrebarea era daca in loc sa tin la semafor pedala de frina apasata pot trage frina de mina electronica, avind in vedere ca se decupleaza automat la acceleratie. Dezamagirea era ca nu s-a mai implementat si auto aplicarea ei. Teoretic e aceeasi situatie ca si cum ai opri in panta, sistemul nu lasa masina sa se duca in spate, ar mai trebui poate sa monitorizeze si miscarea in fata. Ori, orice miscare exceptind cea data voluntar de acceleratie.

Nu mai pling, ci doar ca inginer ma intreb: de ce nu ?
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Ca inginer ar trebui sa stii ca implementarea unei functii costa si asta se reflecta in pretul final al produsului. Si cand tragi linie si vezi ca produsul tau se duce cu pretul mai sus decat alte produse similare, ce faci?
  • lbanias

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
E corect ceea zici ! Dar tot ca inginer gindesc ca daca ai 90% din ce trebuie deja pe sistem n-o fi greu sa mai scrii o linie de comanda si sa dai un enter. Dar, nah, mai exista marketingul care umfla toate astea ca praf in ochii cumparatorului. Marketing de ala de imi zice ca la dotari in 2014 am carpete, geamuri electrice, tetiere spate, ABS, ornamente cromate... Sa vezi ce o sa sara preturile acu', ca UE ii obliga pe toti producatorii sa puna ESP! De parca n-ar fi tot senzorii ABS, mai invatati sau nu!
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Sunt curios cam cat ai fi dispus sa platesti pe o masina cu toate "dotarile" mai sus mentionate...
Vad ca pretentii ai.Este dreptul tau, nu iti poate reprosa nimeni ceva din acest punct de vedere.

Uimeste-ne!
  • lbanias

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Tocmai am platit 11500 pe o Insignia ce facea noua 35000 , 4x4, flexride, automatic (adica aproape tot ce e posibil),ce ARE deja senzori ABS ce comanda TC si ESP. LA 35000 euro, cit o costa citeva linii de comanda in plus, chiar si hardware aditional? Daca imi spui ca e o pretentie exagerata sa mai foloseasca aceiasi senzori si la auto hold, (doar pentru o imbunatattire a comfortului sofarii) cind alti producatori ofera asta in aceeasi clasa inseamna ca ori esti fabrica Opel , ori iti place polemica. Nu am zis ca nu pot conduce fara auto-hold.
Intentia mea era sa avem o discutie relaxata, nu sa fortez Opel sa puna miine auto-hold. Cred ca de la discutii de astea s-ar poate ajunge la schimbari favorabile. Producatorii se mai uita si pe forumuri dupa feedback de clienti. N-o fi forumul nostru printre ele, dar cine stie... Avem exemplul device-urilor gen telefon/tableta unde chiar se intimpla asta cu feedbackul. Si mai concret,am luat scump un TV Philips care numai smart TV nu era si eu si altii am tot scris pe forumul Philips ca e greoaie partea smart si ca in pretul de vanzare puteau lejer sa puna un stick Android miniPC (100 euro, am glumit ca puteau si 4 sa puna) si timp de 2 ani au tot updatat degeaba firmwareul pina au vazut ca scad drastic vanzarile de Philips. Surpriza! In 2014 Smart TV Philips au trecut la Android.

Deci , lasa-ma sa fiu pretentios si sa visez!
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Sa o stapanesti sanatos,felicitari pentru achizitie.
Iti doresc sa ai parte numai de lucruri bune,sa te bucuri de achizitie.
Nu am de ce sa intru in polemica cu tine,ti-am spus doar ca pentru ce doresti tu pretul poate era mult mai mare, da pentru cateva linii sau softuri modificate pretul este altul.
Chiar daca cineva de la Opel citeste ce si-ar dori un posesor de masina ca dotari nu poate face "minuni" gratis,trebuie ca acele costuri sa le "ascunda" undeva(cam asa procedeaza toata lumea moderna).Vei afla pe pielea ta, cam cat de mult au lucrat "baietii" astia, sa scoata aceasta masina ca fiind masina anului 2009.

Acestea fiind spuse,nu vreau sa mai poluez acest topic si iti urez:
"Bafta"...
Respect!
  • Loghin Reny

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Parerea mea este ca exagerezi cu multe.
1. Zici ca pretul de catalog era de 35000 euro. Presupun ca esti constient ca toate aceste plusuri pe care tu le doresti la masina pe care o ai ar fi costat ceva banuti in plus. Stau si ma intreb tu ai fi dat vreo 40K - 50K euro pe un Opel Insignia care sa aiba si functiile amintite de tine si poate si alte lucruri la care mai visezi tu? Iti spun ca nu. Ai fi spus ca poti sa-ti iei orice masina la SH din clasa premium in locul ei.
2. Din punctul meu de vedere, exceptand mici probleme pe care acesta masina le are (ex. incalzirea in scaune, butonul portbagaj etc) pot considera ca masina este foarte buna la pretul pe care il are,, iar dotarile sunt intr-un numar suficient de mare incat sa te faca sa te simti confortabil in ea. Asta o zic neavand ultimul model care a aparut pe piata si care contine mult mai multe gadgeturi decat precedentul model. Ca o sugestie, verifica pretul de achizitie, dotari si poate si pretul de servisare al Insigniei cu cele pe care concurenta le are.
La sfarsit stau si te intreb, chiar cu riscul de a-ti crea un disconfort, de ce ti-ai luat pana la urma Insignia daca nu iti ofera un lucru asa de important pentru tine precum functia sus amintita si nu ti-ai luat Passat (zic modelul asta deorece tu ai mentionat ca ar avea acea mareata functie).
Te rog sa nu iei ceea ce tocmai am scris ca o jignire, este pur si simplu o sugestie in ceea ce priveste modul de a-ti alege, poate pe viitor, masina visurilor.
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
A folosi la fiecare oprire franarea de parcare (cred ca are motorase electrice pe acolo) ar insemna uzura rapida a componentelor din sistem. Nu-i chiar asa de simplu ca dai un enter in soft si gata, daca esti inginer, inseamna ca stii ce zic. De aceea la auto hold se foloseste sistemul hidraulic pentru a mentine franarea.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,689
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Cand am facut eu scoala de soferi "deadevaratelea", "zbang" de la instructor cate o palma la semafor cand stationam ca de ce nu tin frana apasata, ca vine ala din spate, ma trosneste si-mi rup gatul(nu prea se intelegea termenul de tetiera atunci). Mai departe, utilitatea acestui "auto hold" nu o vad. Cum e si sistemul "start&stop" - economia lu' peste + cost de baterie mult mai mare ca la o masina normala.
  • yerd

  • Mesaje scrise: 186
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Chiar: ce se intampla daca maneta e in D, tii frana de picior apasata si cuplezi frana de "mana" electrica? Ai incercat?

Ma gandesc ca ar trebui sa tina masina pe loc, iar in momentul cand apesi putin pedala de acceleratie frana de "mana" electrica sa se decupleze automat - n-am incercat insa, o sa incerc maine dimineata.
  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Confirm, Passat din 08-09 are autohold.

gyzmo a scris:Multi asteptau mai multe de acest model, insa... Sad


Din pacate da. Deocamdata mai are de recuperat sa ofere functii de passat.
  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
DB77AAA a scris:Cand am facut eu scoala de soferi "deadevaratelea", "zbang" de la instructor cate o palma la semafor cand stationam ca de ce nu tin frana apasata, ca vine ala din spate, ma trosneste si-mi rup gatul(nu prea se intelegea termenul de tetiera atunci).


Da, acum exista tetiere active, sunt cam standard.
  • yerd

  • Mesaje scrise: 186
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Update: am incercat azi urmatoarele:
- la semafor rosu cu maneta in D
- frana de picior apasata
- cuplez frana de "mana" electrica
- las de frana de picior
=> masina sta pe loc

La semafor verde am apasat putin acceleratia iar frana de "mana" electrica se decupleaza automat.

Nu ma vad folosind aceasta functie la semafor pentru ca (inca) nu ma deranjeaza sa tin frana de picior apasata cateva secunde.

Functia asta nu stiu daca merge la toate modelele; a mea are frana de "mana" electrica si asistenta la pornirea in rampa - in caz ca ar conta? (si cutie automata - in caz ca nu era evident)
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR