ghotycul
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2014
- Mesaj Privat
Salutare.
Acum nu stiu daca problema e comuna cu eroarea P0500 sau e de alta natura.
In mers se aprinde masina cu cheia , nu mai trece de 3000 rpm si se accelereaza greu.
Daca opresc motorul si o pornesc din nou masina cu cheia dispare si merge bine o perioada . Mai sunt perioade cand iau piciorul de pe acceleratie in mers si din nou dispare martorul.
1. debitmetru de aer inlocuit.
2.electrovalva de la turbina.
3.supapa EGR , aici sunt cam sceptic dar niciodata nu se stie.
La acestea m-am gandit eu dar poate au mai fost cu aceiasi problema si imi poate da un sfat.
Semnul este cel de jos.
Sistemul electronic al motorului, sistemul electronic al cutiei de viteze, filtrul de motorina, sistemul antidemaraj
image051.jpg
Lampa de control se aprinde sau clipeste in culoare galbenã. Se aprinde pentru cateva secunde la cuplarea contactului.
Lampa se aprinde in timpul functionãrii motorului – Defectiune la sistemul electronic al motorului sau al cutiei de viteze. Sistemul electronic va comuta pe un program de functionare in caz de urgentã, consumul de combustibil poate creste si poate fi afectatã negativmanevrabilitatea autovehiculului.
Se aprinde simultan cu afisarea mesajului InSP4 pe afisajul de service- Evacuati apa din filtrul de motorinã.Consultati imediat un atelier de service. Vã recomandãm Partenerul Dumneavoastrã Opel.
Acum nu stiu daca problema e comuna cu eroarea P0500 sau e de alta natura.
In mers se aprinde masina cu cheia , nu mai trece de 3000 rpm si se accelereaza greu.
Daca opresc motorul si o pornesc din nou masina cu cheia dispare si merge bine o perioada . Mai sunt perioade cand iau piciorul de pe acceleratie in mers si din nou dispare martorul.
1. debitmetru de aer inlocuit.
2.electrovalva de la turbina.
3.supapa EGR , aici sunt cam sceptic dar niciodata nu se stie.
La acestea m-am gandit eu dar poate au mai fost cu aceiasi problema si imi poate da un sfat.
Semnul este cel de jos.
Sistemul electronic al motorului, sistemul electronic al cutiei de viteze, filtrul de motorina, sistemul antidemaraj
image051.jpg
Lampa de control se aprinde sau clipeste in culoare galbenã. Se aprinde pentru cateva secunde la cuplarea contactului.
Lampa se aprinde in timpul functionãrii motorului – Defectiune la sistemul electronic al motorului sau al cutiei de viteze. Sistemul electronic va comuta pe un program de functionare in caz de urgentã, consumul de combustibil poate creste si poate fi afectatã negativmanevrabilitatea autovehiculului.
Se aprinde simultan cu afisarea mesajului InSP4 pe afisajul de service- Evacuati apa din filtrul de motorinã.Consultati imediat un atelier de service. Vã recomandãm Partenerul Dumneavoastrã Opel.
- Sailas
- **
- 473 mesaje
- din 02 Oct 2010
- Astra 2004 Z17DTL
- Bucuresti
Sailas
- Mesaje scrise: 473
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2010
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- george_eu25
- ***
- 669 mesaje
- din 17 Sep 2010
- Astra 2012 A1.7 DTR
- Bucuresti
george_eu25
- Mesaje scrise: 669
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A1.7 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2010
- Mesaj Privat
ghotycul
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2014
- Mesaj Privat
Opel astra H 1.7 CDTI - 74 kw , turbo cu geometri variabila.
Am facut de 2 ori diagnoza si am o singura erroare P0500 Vehicle Speed Signal Range/Performance .
Am verificat furtunasele de la vacum sa nu fie iesit sau fisurat , senzor EGR schimbat si curatat . La turbo e murdara rau de ulei (negreata).
Tot ce e pe senzori nu e dus ca trebuia sa apara la diagnoza , ramanea memorata erroare in calculator. E ceva mecanic ...o sa caut un mecanic bun si revin cu amanunte.
Am facut de 2 ori diagnoza si am o singura erroare P0500 Vehicle Speed Signal Range/Performance .
Am verificat furtunasele de la vacum sa nu fie iesit sau fisurat , senzor EGR schimbat si curatat . La turbo e murdara rau de ulei (negreata).
Tot ce e pe senzori nu e dus ca trebuia sa apara la diagnoza , ramanea memorata erroare in calculator. E ceva mecanic ...o sa caut un mecanic bun si revin cu amanunte.
- d0m1n1c
- **
- 181 mesaje
- din 25 Mai 2013
- Astra 2006 Z17DTL
- Iasi
d0m1n1c
- Mesaje scrise: 181
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2013
- Mesaj Privat
ghotycul
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2014
- Mesaj Privat
Dupa schimbarea : filtru motorina , ulei , filtru aer , polen se face o resetare precum au fost schimbate.
Am inteles ca calculatorul te avertizeaza cand acestea trebuie schimbate si e posibil sa iti taie acceleratia daca nu au fost resetatela zero.
Logica are dar nu stiu daca este posibil , imi poate confirma cineva ?
Am inteles ca calculatorul te avertizeaza cand acestea trebuie schimbate si e posibil sa iti taie acceleratia daca nu au fost resetatela zero.
Logica are dar nu stiu daca este posibil , imi poate confirma cineva ?
ghotycul
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2014
- Mesaj Privat
cred ca am gasit solutia , am facut acum resetul si am dat o tura cu ea turata peste 3000 rpm si subturata dar nu s-a mai aprins lampa.
Mod de resetare contor "InSP":
1. Se intrerupe contactul motorului, cheia va fi pe pozitia "O"
2. Se apasa butonul de resetare si se tine apasat (este butonul de la reset - aducere la zero - km realizati zilnic)
3. Se stabileste contactul motor, tinandu-se totodata cateva secunde si butonul reset km apasat
4. Dupa stabilirea contactului motor "InSP" va clipi la un moment dat cateva secunde, apoi va aparea afisat "----" pana cand se va elibera butonul
5 In final va aparea kilometrajul zilnic
Mod de resetare contor "InSP":
1. Se intrerupe contactul motorului, cheia va fi pe pozitia "O"
2. Se apasa butonul de resetare si se tine apasat (este butonul de la reset - aducere la zero - km realizati zilnic)
3. Se stabileste contactul motor, tinandu-se totodata cateva secunde si butonul reset km apasat
4. Dupa stabilirea contactului motor "InSP" va clipi la un moment dat cateva secunde, apoi va aparea afisat "----" pana cand se va elibera butonul
5 In final va aparea kilometrajul zilnic
ghotycul
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2014
- Mesaj Privat
- soaremihail
- *
- 20 mesaje
- din 31 Dec 2012
- Astra 2005 Z17DTL
- Arges
soaremihail
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Dec 2012
- Mesaj Privat
ghotycul
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2014
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
ghotycul
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2014
- Mesaj Privat
rzviphone
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2015
- Mesaj Privat
ghotycul
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2014
- Mesaj Privat
Salut. Am rezolvat problema. Nici prin cap nu imi trecea ca o sa fie EGR ul cel vinovat. Am curatat EGR cu tubulatura pana la admisie si acum merge perfect. In EGR si tubulatura aveam loc sa bag doar degetul mic , m-am speriat ce era acolo. Cum sa traga masina si sa functioneze in parametri !
Un diesel rulat in oras e de munca si anul trebuie curatat , verificat.
Un diesel rulat in oras e de munca si anul trebuie curatat , verificat.
ghotycul
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2014
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,203 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,203
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
KIWY
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2005 `y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2012
- Mesaj Privat
- Andrei1972
- *
- 10 mesaje
- din 01 Jul 2015
- Astra 2006
- Bacau
Andrei1972
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2015
- Mesaj Privat
Salut
Am un opel astrah 1.3 cdti din 2006. Motorul nu are putere, abia merg pe ses cu a IIa, se tureaza foarte greu. De precizat ca porneste la prima cheie, sta la relantiu, au fost schimbate filtrle de ulei, motorina si aer. Ce este interesant ca merge un pic mai bine (adica pot merge si cu a III) dupa ce scot un furtunas care activeaza turbo.
Poate ma puteti ajuta cu un diagnostic. Multumesc.
Am un opel astrah 1.3 cdti din 2006. Motorul nu are putere, abia merg pe ses cu a IIa, se tureaza foarte greu. De precizat ca porneste la prima cheie, sta la relantiu, au fost schimbate filtrle de ulei, motorina si aer. Ce este interesant ca merge un pic mai bine (adica pot merge si cu a III) dupa ce scot un furtunas care activeaza turbo.
Poate ma puteti ajuta cu un diagnostic. Multumesc.
ghotycul
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2014
- Mesaj Privat
Am început cu curatare EGR , clapeta accelerati si admisie. Am schimbat electrovalva turbo(380 lei) si nu se mai aprinde nimic. Electrovalva am schimbato imediat ce mi-a venit turbina de la rectificat dar aceasta este o alta poveste. Pe admisie este o chestie in forma de ciperca cu o tija si era blocata.