Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Daca vorbim despre furtunul de la intercooler, de capacul de la EGR, de electrovalva de la turbo, de clapetele de pe admisie, de buonul de porbagaj, putem afirma ca este posibil sa se fi rezolvat prin schimbarea furnizorului, insa in ceea ce priveste motorul nu cred sa existe vreo modificare... Exclamation
Acum este destul de "devreme" insa pot aparea anumite probleme si la cele de dupa 2010, ramane ca timpul sa ne confirme acest lucru.
Cei care efectueaza preponderent drumuri extraurbane nu au probleme si posibil sa nici nu apara, insa cei care circula preponderent urban, vor avea probleme datorita acelui "blestemat" de filtru de particule, si a softului "sarac" si neperformant.
Multi colegi cu probleme la motor (cuzineti si vilbrochen) au de patimit DOAR in dreptul pistonului doi si trei... Shocked
Oare care poate fi cauza... Question

Va las sa reflectati adanc asupra acestui aspect.

P.S. Am in studiu, nu mai putin de 15 cazuri, TOATE cu aceeasi problema, TOATE DTH... Shocked
Skip ads

  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Eu fac preponderent urban de 2 ani de zile fara probleme! 2011, DPF on si 187k km! Sunt atent la anumite lucruri si........e totul ok.

Si la VW Passat sunt probleme la pompa de ulei, plus pilitura facuta de pompa de inalte.........deci haideti sa fim corecti. Singurul avantaj e ca se stie de problema imbusului din pompa si se intervine la timp, la DTH-ul de pe Insignia (2009-2010 pt ca numai asta e cu 'buba'), sunt presupuneri. Insignia e la fel de fiabila ca si Passatul.
  • Edu25

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Ilfov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2015

  • Mesaj Privat
In legatura cu "DPF-ul", care se pare ca a devenit un fel de marota (mit nu este deoarece problema este reala si nu poate fi trecuta cu vederea), parerea mea este , desi nu as vrea sa fie o concluzie, ca poate fi evitata daca schimbarea treptelor de viteza se face in intervalul 2.500-3.000 rpm. Si, foarte important, calitatea carburantului folosit plus reviziile la timp cu schimbarea filtrelor si a uleiului care trebuie sa fie de calitate fff buna (recomand Mobil sau Castrol).
  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
borsy TU N-AI DTH.

gyzmo a scris:
Multi colegi cu probleme la motor (cuzineti si vilbrochen) au de patimit DOAR in dreptul pistonului doi si trei... Shocked
Oare care poate fi cauza... Question


Este vorba de aceeasi problema a semeringului de la pompa?
Skip ads

  • Edu25

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Ilfov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Referitor la observatia lui Gyzmo cu privire la softul de management al motorului, Opel a rechemat loturile de masini fabricate dupa 2010-2011 pentru "engine resoft". Poate ca asat ar fi raspunsul pozitiv al celor de la Opel la problemele respective.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Increatul, are cumnatul DTH si nu are nici o problema (furtun intercooler si senzor DPF in 50k km), condus tot urban......deci nu se poate generaliza. Cele cu probleme au multi km in cele mai multe cazuri. Nu mai vorbiti doar de la ce cititi pe forum.......hai sa ne oprim cu off topicul si cu prostiile......toata lumea isi da cu parerea....mai ales cei ce nu au Insignia. No offence.
  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Eu nu mi-am dat cu parerea, eu ti-am zis ca tu nu ai dth, atat.

Deci pana la urma tu esti cel care-si da cu parerea, desi motorul tau n-are de a face cu probleme discutate pe Insignia, de atata vreme.

Se generalizeaza pentru ca uite, colegul stie 15 cazuri cu probleme, tu stii unul fara probleme. Nu ti se pare ca tu esti tot timpul offtopic?

gyzmo a scris:
P.S. Am in studiu, nu mai putin de 15 cazuri, TOATE cu aceeasi problema, TOATE DTH... Shocked

  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Increatul, nu imi plac discutiile pe contre dar, colegul are 15 cazuri poate de pe forum! Si atata timp cat iti zic ca are cumnatul e ca si cum as avea eu. Si aici nu se discuta de un anume motor. Nu vreau sa continui pentru ca nu vad rostul sa imi pierd timpul aiurea dar intodeauna cei care nu au respectivul model, stiu mai bine cat e de fiabila masina!
Skip ads

  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Ba TOCMAI CA SE DISCUTA pe un anumit motor, DTH.

F bine ca nu mai vrei sa continui, esti tot timpul offtopic, ca toti si-au luat masini masluite cu km dati inapoi, ca toate insignia sunt praf din cauza ca sunt aduse de samsari, si ca doar a ta e ok. Am inteles, nu mai tot repeta placa asta.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Prietene, e vorba ca nu se poate generaliza! Am mai sups, cunosc personal 4 Insignia (2 DTH) care nu au probleme, nu am spus ca doar eu nu am! As putea f bine si eu sa arat cat de 'inteligent' sunt dar uite ca nu o fac.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
@increatul,

Ai sa razi daca iti spun ca 5 cazuri sunt exact din Sibiu... Question
  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Smile Asta e. Au ghinion concitadinii.

borsy a scris:Prietene, e vorba ca nu se poate generaliza! Am mai sups, cunosc personal 4 Insignia (2 DTH) care nu au probleme,


Deci mai cunosti inca 1 DTH fara probleme. Hai ca te apropii.

Nu e vorba de cate sunt, sau nu sunt cu probleme, dar repeti aceeasi placa, ca ori au fost aduse de samsari, si de fapt au 1 milion de km, ori proprietarii nu isi permit o intretinere corespunzatoare. Acelasi lucru il zici de cate ori cineva are sau stie o insignia cu probleme.
Skip ads

  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
In principiu da, majoritatea cu probleme grave (indiferent de marca) sunt masinile aduse pentru a fi vandute. Nu zice nimeni ca nu poti avea probleme dar realitatea arata ca o masina cu un istoric real, e mai ok! Nu zice nimeni de ce o Insignia e mai scumpa cu 2k Euro in DE sau alta parte din Europa civilizata! Atunci, la ce te astepti?

Poate eu si alti cunoscuti am fost mai cretini ca am platit 2k Euro in plus fata de cei din RO, ce sa zic......

Uita-te cat asteapta colegii cu Insignia puse la vanzare la un pret super ok......de ce nu le vand? Povestile pe forum si samsarii isi spun cuvantul, asta e realitatea din pacate.

Si am mai spus, personal as evita motorul DTH 2009-2010, dar asta nu inseamna ca sunt proaste sau ca toate crapa!
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Si care ar fi diferenta la sistemul de ungere intre un DTH si un DTL sau DTJ de numai primele au probleme? Eu am DTH din 2010 si nu am avut nici o problema (cel putin pana acum Smile ) si sper sa nu am nici de acum incolo Sad si am folosit pana acum ulei GM 5w30 Dexos2.
Singura diferenta ar fi ca DTH dezvolta un cuplu mai mare, deci o solicitare mai mare in ambielaj, respectiv pe cuzineti.
Dar ce facem cu cele DTL sau DTj care sunt remapate Surprised ...?
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Asta este ... Embarassed
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Pai care e explicatia avand in vedere ca sistemul de ungere e identic si nu numai...? Comparatia facuta cu cele remapate DTJ sau DTL e in sensul ca alea "tin" la solicitari mai mari si cele DTH nu? @gyzmo, n-am avut in vedere ca si a ta e remapata Smile , spun la modul general.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Daca ti-as spune ca si softul este vinovat, ai crede?
Se pare ca la versiunea de 160CP, softul are ceva "bube", la cei care au efectuat remap, softul este modificat, aproape 400 de parametrii sunt modificati fata de versiunea stock... Shocked
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Adica update-ul la ECU e cu bube? Cel pe care l-am facut in 2013? Si sa n-ai presiune din cauza soft-ului?
La remap te referi la cei care au facut crestere de putere si au modificat acei 400 de parametrii?
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Chestia cu presiunea se intampla la cei care au probleme mari cu filtrul de particule, regenerari dese( 150-200km), care nu schimba uleiul mai des...
Dupa remap, am observat o crestere a intervalului intre regenerari, inainte se initializa la 300-350km, pe cand acum intervalul intre regenerari este de aproximativ 500-600km,... Idea
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
http://www.autobild.de/arti...ml...........l-am mai postat si in alta parte, dar nu m-a luat nimeni in seama!


Ultima modificare facuta de borsy la Sam 14 Mar, 2015 10:09 pm
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR