Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • micleadragoscostin

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2004 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Cutia mea arata la fel ca cea din schite. O singura problema am, eu aveam motorul dat jos de pe masina, si asa vreau sa ii schimb uleiul, ca e mai usor. Deci nu pot sa il pornesc... nu exista nicio metoda sa schimb uleiul cu motorul oprit?

Multumesc.
Skip ads

  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Nu. Fara motor pornit scoti max. 3 litri din 8, ceea ce e frectie la picior de lemn daca uleiul e negru.
  • micleadragoscostin

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2004 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2009

  • Mesaj Privat
8? parca erau 7...

Acum am pornit motorul, dar, nu stiu cat ulei a curs... mi-a curs pe la planetare cand am schimbat motorul dupa o masina pe alta, si acum a curs si cand l-am pornit sa vad daca porneste, ca nu aveam radiatoarele puse. Deci nu stiu cat a curs, cum vad ca am pus ulei cat trebuie?
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Cu motorul pornit:

Temperatura uleiului din cutie trebuie sa fie 70-80 grade.

1. Se desface surubul de umplere (torx 55)
2. Se desface surubul din joja de control (dedesubtul masinii torx 40), dar nu se scoate joja in sine.
3. Se lasa sa curga tot ce poate
4. Se pune surubul in joja la loc. (8 Nm)
5. Se introduc 0,5 L ulei deasupra la surubul de umplere.
6. Se pune surubul de umplere la loc. (40 Nm)
Skip ads

  • micleadragoscostin

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2004 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2009

  • Mesaj Privat
deci schimb doar 0,5l din cei 7 sau 8 Smile) ? Te cotrazici singur... nu ma pricep, si tu mai rau ma bagi in ceata.

Citisem si eu prin alta parte ce ai scris tu acolo... dar nu stiu pt ce e... cum adica, doar 0,5L ?
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Nu ma contrazic deloc! Pasii de mai sus sunt pentru refacerea nivelului din cutie, DUPA CE AI SCHIMBAT ULEIUL SAU CAND NU STII CAT ULEI MAI AI IN CUTIE SI RADIATOR!

Deci nu stiu cat a curs, cum vad ca am pus ulei cat trebuie?


Inainte de a face o afirmatie, fii atent la ce scrii! Din cate vad, o sa cam faci praf cutia, si nu va fi ieftin de reparat! Mergi la cineva care se pricepe pentru ca oricum singur nu poti face operatiunea. Dupa cum ai vazut (zici ca ai citit) se urmeaza niste pasi ca sa nu darami cutia, dar tu stii cel mai bine. Bafta.

P.S: Inainte de a face schimbul de ulei la cutie, am vazut toate filmuletele de pe youtoube si am citit tot ce s-a putut citi, inclusiv pe site-uri din afara, nu e de joaca cu asta.

L.E:
Asa am procedat eu:

1. Am desfacut busonul de sus de la cutie, cel de umplere;
2. Am tras afara furtunele din cutie ce merg in radiatorul de ulei (unul e turul si celalat e returul), futunele se trag afara impreuna si nu pot fi despartite;
3. Apoi am taiat o bucata de furtun pe care l-am bagat in turul de la cutie si am facut legatura cu furtunul ce a iesit din cutie si mergea in radiator (ca sa va puteti da seama care e turul si care e returul, cu ambele furtune trase afara din cutie, porniti masina pentru 2 -3 secunde si vedeti pe care dintre cele 2 futrune vine uleiul din radiator. La mine a fost pe partea stanga cum stai in fata motorului, in principiu asa ar trebui sa fie la toate).
4. Am conectat la furtunul ce vine din radiator alt furtun si capatul l-am bagat intr-un bidon de 5l (pe care l-am gradat in prealabil), este important acest lucru ca sa puteti vedea cati litri de ulei scoateti din radiatorul de ulei.
5. Am golit cutia de ulei, in total cam 2.7 l de ulei.
6. Dupa ce am pus la loc busonul si surubelul de nivel al cutiei, am completat in cutie cu 3,5l de ulei.
7. Apoi am pornit motorul si in timp ce iesea uleiul din radiatorul de ulei, in acelasi timp completam cu ulei in cutie (e FOARTE important acest lucru deoarece ramane cutia fara ulei si........). Am scos din radiator 5 l de ulei (dupa ce am oprit motorul se vedea pe furtun ca uleiul e rosu).
8. Am bagat furtunele la loc in cutie si dupa ce am socotit la gram cati litri de ulei am scos (am mai comletat cu cat a fost nevoie, cam 250ml), in total 7.75 litri.
9. Cu busonul de umplere scos, am pornit motorul si am trecut de cateva ori prin trepte, ca sa se poata face circuitul si sa se aeriseasca cutia.
10. Strans busonul de umplere
11. Dupa doua saptamani am refacut nivelul chiar daca am masurat exact cat am scos, si au mai trebuit 250 ml ulei.

Sau mai e varianta sa schimbi doar cat curge din cutie, mergi 50 km, si repeti procedura pana se face uleiul rosu, probabil vei fi nevoit sa faci vreo 6 schimburi, deci vei avea nevoie de vreo 18 litri de ulei, dar e mult mai safe!
  • Lao

  • Mesaje scrise: 633
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Stau, citesc... si ma intreb: de ce va mirati ca astia de la serviceurile care repara cutii automate jecmanesc oamenii? Stiti vorba aia, prost e ala care da, nu ala care cere? Cum naiba sa dai nene 1800 de Euro pe un schimbat de bloc de valve?! Cum?! Pe langa faptul ca blocul in sine nu costa mai mult de 500 de Euro, nici schimbatul lui nu e vreo mare inginerie. Bine, pt cine are minimul de cunostinte de mecanica si nu in ultimul rand, pricepere si indemanare. Dar, repet: nu se schimba greu.
In ceea ce priveste filtrul acestei cutii, el se afla IN cutie si nu poate fi schimbat sub nici o forma atunci cand se umbla la blocul cu valve.

Iarasi, schimbul de ulei... sa dai sute de lei pe manopera... repet, nu va mai mirati ca meseriasii cer asemenea sume... vina exclusiva este a celor care le platesc, nu a celor care le solicita.
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
draga lao, eu sunt unul la care faci referire cu cei 1800 euro pentru schimbul blocului de valve, ce spui tu presupune sa ai dotarile minime ale unui service, placa am gasit-o in anglia, noua cu 600 euro si imi este teama sa o identific doar dupa vin asa cum spun englezii ce ramane de facut? Ai variante mai economice ma intereseaza......concret .
Skip ads

  • Lao

  • Mesaje scrise: 633
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Sã înțeleg cã tu ai dat 1200 de Euro pe manoperã?!

Blocul cu valve îl schimbi cu o trusã de scule cu 50 de piese. Nu-ti trebuie absolut nici o unealtã specialã. Wink
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
ai 200 euro de la mine daca -mi faci rost de un block nou ! Balaurii astia care sunt in breasla nu lasa portite.
Ti-am spus am gasit in anglia nou cu 600 euro dar punctul de orientare este vin ul masinii - dar pot avea surpriza sa nu se potriveasca, cine isi asuma asta ?

Schimbi blocul cu o trusa de scule dar mai ai nevoie de un elevator de o pompa de ulei de niste soft ca mai trebuie sa o si resoftezi cutia si alte cateva acareturi pe care sincer nu le am !

Vorbesti cam usor...nu prea ai trecut prin procesul asta se vede ...
  • Lao

  • Mesaje scrise: 633
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Sunã interesantã propunerea ta. S-ar putea sa pui banii jos. Da-mi VIN-ul pe privat sau aici, ca nu-i mare lucru.

Blocul îl schimbi si cu mașina pe capre, nu ai nevoie de elevator.
Cu pompa de ulei se poate rezolva în cateva moduri.
Resoftarea cutiei?! Eh hai, da' te rog, detaliazã, dacã tot n-am fãcut niciodatã operațiunea. Smile)


Dupã ce-ti trec vitejiile de pe forum, respectiv de a plãti +1000 de euro, îmi spui când ești dispus sa dai 150 pt schimb. Și da, cu garanția manoperei. Wink
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
trebuie sa vorbim....iti dau pm
oricata bunavointa de a ma ajuta ai cred ca distanta dintre noi este o problema...
vin : w0lgt8em0b1184531

sa fie cu spor..merci frumos
Skip ads

  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Ma poate sfatui si pe mine un coleg unde pot face operatiunea de inlocuire a blocului de valve in Bucuresti ?
Cred ca voi opta pentru varianta englezeasca (achizitie anglia piesa) si manopera locala...niste ulei bun se gaseste si la noi...Ma intereseaza cineva care nu face pionierat cu cutia mea....nu-si doreste nimeni asta.
Si iata cum am ajuns cu o masina de zmii de euro la atelierul dintre blocuri....ca reprezentanta nu repara cutiile propriei masini.
  • Lao

  • Mesaje scrise: 633
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Poti veni la Craiova sa-l schimbi, dupa ce intri in posesia blocului cu valve. Vii dimineata, la maxim ora 14 esti plecat spre casa.

Codul pt blocul tau este 55577385 si costa 480 de lire, fara TVA si fara transport. Wink Nou, nu reconditionat.
  • deleted-90979

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2014

  • Mesaj Privat
hog33 a scris:Ma poate sfatui si pe mine un coleg unde pot face operatiunea de inlocuire a blocului de valve in Bucuresti ?
Cred ca voi opta pentru varianta englezeasca (achizitie anglia piesa) si manopera locala...niste ulei bun se gaseste si la noi...Ma intereseaza cineva care nu face pionierat cu cutia mea....nu-si doreste nimeni asta.
Si iata cum am ajuns cu o masina de zmii de euro la atelierul dintre blocuri....ca reprezentanta nu repara cutiile propriei masini.


Salut! Incearca la Kata Techik,(Eu am schimbat uleiul de la cutie la ei si am ramas placut surprins de felul cum au lucrat.)
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos Lao, daca avem aceeasi sursa de achizitie aprx 440 cu 45 transport lire sau 700 $, sper sa ma descurc si sa iasa bine,

Si invitatia la Craiova o sa o onorez cand termin treaba si dau berea promisa... Very Happy

multumesc Florin am sa initiez o discutie cu ei ...nu stiam de ei...
  • Lao

  • Mesaje scrise: 633
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Si nici nu sunt genul care sa spuna "ti-am zis eu!". Smile
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Un link cu sursa pune cineva?
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
http://onestopgearboxshop.c...pel/insignia.html

prima mana !
  • wud

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2015 B14XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2007

  • Mesaj Privat
FLORIN D. a scris:

Salut! Incearca la Kata Techik,(Eu am schimbat uleiul de la cutie la ei si am ramas placut surprins de felul cum au lucrat.)


Cum au procedat?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR