Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • B295CRS

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Borsy are dreptate. Am invatat si la facultate chestia asta Very Happy
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
@borsy, daca citeai cu atentie ce am scris, cred ca intelegeai! Cutia se poate adapta la anumite conditii de mers, dar apeleaza la niste setari prestabilite de producator functie de semnalele primite, asta in cazul transmisiilor adaptive (nu stiu daca e si cazul celei AF40). Asta nu inseamna ca "invata" si aplica ce a invatat pentru ca asta ar insemna modificare in soft, ci ca isi adapteaza reactiile.
Adaptarea e ceva, invatatul e altceva.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
clau70 a scris:, dar e exact invers, tu inveti "stilul" cutiei, care reactioneaza la ce ii ceri........!


Deci pana la urma cine se 'adapteaza', soferul sau cutia? Wink

Dupa un drum de exterior vei ramane surprins cat de sus va tinde cutia sa schimbe cand ai intrat in oras, si invers, chiar daca tu ii ceri altceva.........fie si pentru scurt timp. Cel putin asa e la mine, ce sa zic, o fi defecta cutia mea! Ma opresc aici, cine are automata AF40-6 sa incerce si sa vada daca am dreptate ori ba, (asta pe langa articolul ce l-am atasat).

L.E
Si dupa cum stii, la anumite modele de masini si cutii, se poate reveni la setarile din fabrica ale cutiei daca se urmeaza anumiti pasi. Cei care au facut lucrul asta au simtit cum cutia schimba 'diferit' fata de cum schimba inainte de resetare. Ma intreb, ce se schimba intre timp? La Insignia nu am gasit nicaieri sa se poata reseta fara a pune din nou softul.


Ultima modificare facuta de borsy la Dum 01 Feb, 2015 4:51 pm
  • lbanias

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Ia sa-mi spuneți voi mie cum învãț cutia sa nu stea sub 2500 ture, decit la viteza 1-2? Mai ramine sa ziceti ca va citeste si starea de spirit! Cum ar fi sa invete ca la un kickdown am apasat din greseala si la doua apãsãri sa retrogradeze ca nebuna? Aia cu invatatul e la dsg unde ambreiajul al doilea se pregateste sa schimbe pe ala activ cu viteza superioara sau inferioarã, dar si acolo e tot soft poate mai elaborat.
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
borsy a scris:
clau70 a scris:, dar e exact invers, tu inveti "stilul" cutiei, care reactioneaza la ce ii ceri........!


Deci pana la urma cine se 'adapteaza', soferul sau cutia? Wink

Exact ce am zis.
Tu, ca persoana cu inteligenta, poti invata stilul cutiei, cutia nu poate "invata" stilul tau, ci se poate adapta, dar tot pe baza softului pe care il are. Wink
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Asa e clau, eu ca persoana inteligenta, schimb la 2000 RPM pentru ca acolo vrea cutia sa schimb pe baza softului. Ai perfecta dreptate cand spui ca are un soft prestabilit, dar acesta se modifica in functie de ce ii ceri TU (ca persona inteligenta) cutiei, nu invers! De fapt asta si reise din link-ul respectiv.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Tu ai inteligenta, cutia nu are (sau softul), d-aia tu poti invata si ea nu. Ea schimba la 2000 pt ca acolo ii ceri tu sa schimbe, daca vrei apesi mai tare pe pedala de acc si schimba mai sus, sau apesi mai putin si schimba mai jos (corelat si cu alti factori). Softul nu se schimba, ci aplica anumiti algoritmi prestabiliti functie de momentul respectiv.
E diferenta intre invatat si adaptat.
E ca si mersul pe jos. Esti deja invatat sa mergi pe jos, dar cand urci pe munte, mergi pe nisip... te adaptezi la acele conditii. Asa e si cutia care e invatata de programatori prin soft, dar care se adapteaza la conditiile date, functie de cerinte si de semnalele primite, dar fara sa exceada ceea ce stie. Deci nu invata, ca asta ar insemna sa adauge noi cunostinte la ceea ce deja stie!
Gata, eu inchei aici.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Da, nu are rost sa continuam ca tot nu ajungem la un numitor comun, ne invartim in jurul cozii.........sa lasam colegii sa interpreteze fiecare in mod personal.........eu merg zi de zi cu masina si stiu cum se manifesta in diferite situatii........inca odata, o fi a mea defecta!

'Some transmissions are quicker to learn specific driving (invata) styles than others.......'
Skip ads

  • B295CRS

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Acum 45k km cand am cumparat masina schimba undeva la 1800RPM acum schimba la 2000-2100 Smile. SI da este adevarat ea se adapteaza la cerintele conducatorului si dupa un anumit nr de km calculatorul ei vede probabil in ce medie au fost schimbate treptele si asa le va schimba:).
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
B295CRS, or fi cutiile noastre defecte, mai ales ca tu ai si reparat-o! Respect!
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Puteti sa-mi spuneti de ce aceasta cutie nu are buton (program) de iarna ? Pentru ca are control al stabilitatii, antidemaraj ?
La mine sta in felul urmator: plec de pe loc, accelerez usor pana la 60-70km/h dar ea in acest timp ajunge in treapta a 5 -a. In cazul in care ii dau kichdown abia sare in a 3-a. Deci cutia schimba in functie de pedala !
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
hog33 a scris: convertizorul la AF40 pe la cati km da semne de oboseala, are cineva automata ? Sa fie doar cateva sute de euro acest convertizor ? Altceva nu se inlocuieste ? .


Da, nu costa foarte mult convertizorul............Samer le mai si reconditioneaza, si cred ca si altii! La cati km da semne de oboseala nu iti poate spune nimeni......depinde de intretinere si exploatare.
Skip ads

  • re5pect_at

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Si eu am cutie automata, a facut mici probleme in trecut si deja sunt la al 3lea schimb de ulei...2X3l (1000km intre schimb). Cand spun probleme ma refer la smucituri care apareau din cauza faptului ca am pierdut ulei din cutie la schimbatul motorului si cei de la Opel nu s-au prins (la primul schimb in loc de 3 l au curs sub 2l). Din cauza parcatului pe teren inclinat intradevar reactiona urat cand o scoteam din P si am observat ca daca tin f tare apasata frana de picior , apas si scot f incet din P nu sunt probleme.....nu mi-a dat prin cap si actionez inainte frana de mana si apoi sa comut schimbatorul Smile) Dar multumita voua, acum stiu. (in prezent merge..ca unsa...si n-am schimbat decat uleiul)
O seara buna!
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Ce culoare are uleiul cand il scoti?
  • re5pect_at

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Initial era negru negru.....acum cand nu mai e vorba de primu schimb...surpriza..e tot negru Smile) doar ca daca se joaca mecanicul cu lanterna prin zona se vede maroniu
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Sa inteleg ca ai schimbat doar cei 3 litri ce curg din cutie?
  • re5pect_at

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Da...6l la schimb (3l...1000km...3l)
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Aha, deci daca ai 3 schimburi, inseamna ca ai folosit 18 litri pana acum si uleiul inca e negru-maroniu. Deci trebuie mai mult de 18l pentru o raimprospatare totala.

Eu cand am schimbat cei 8 litri, desi se vedea ca iese ulei rosu din cutie, cand am refacut nivelul, uleiul scurs nu era chiar rosu, ci maroniu, ceea ce imi da de inteles ca mai mult ca sigur cutia nu a fost curatata in totalitate, sau s-a curatat dupa schimb mai bine.

Deocamdata pendulez in ideea de a desface cutia, s-a curat blocul de valve, schimbat garnitura cutie, sa spal cutia si sa schimb si filtrul de ulei daca tot dau blocul jos (bineinteles la un service). Mai vad daca merita investitia sau nu!
  • re5pect_at

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Nu ma pricep dar eu n.as face asta mai ales daca ar schimba si ar reactiona bine cutia. Poate ca "nu traieste bine" cu reimprospatarea uleiului dar cel putin nu moare. Ce spui tu pare complicat,costisitor si ca in spitalele din tara...oricand se poate uita o ustensila inauntru Smile))
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Totusi cred o sa cer o oferta lui Samer si celor de la Mercom..........pe altcineva nu las sa isi bage nasul in cutie! Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR