- AdamOpel
- OP
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
Am lipit gaurile ramase dupa scoaterea suruburilor si intrebtarea flansei(dupa curbura)..am postat mai in sus flansa cu gauri!
Am folosit o folie ce delimiteaza literele din cartea cu notite,dar se poate utiliza si o coperta de caiet.
Lam lipit cu silicon.Pe ambele parti am pus silicon sa reziste...cand fixez flansa si in timp.
I poza se vede si surubul ce l-am pus ca sa se potriveasca in gaora de la caroserie.
Am folosit o folie ce delimiteaza literele din cartea cu notite,dar se poate utiliza si o coperta de caiet.
Lam lipit cu silicon.Pe ambele parti am pus silicon sa reziste...cand fixez flansa si in timp.
I poza se vede si surubul ce l-am pus ca sa se potriveasca in gaora de la caroserie.
- BeWaRe
- **
- 170 mesaje
- din 11 Oct 2005
- Kadett 1988
- Bucuresti
BeWaRe
- Mesaje scrise: 170
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Oct 2005
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- OP
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
sal sunt aproape gata....mai am de conectat cablurile de la manete aeroterma,aice apar probleme am incercat sa il conectez pe cel de aer cald/rece si cand am invartit de maneta tare greu sa miscat a sarit bratul afara din maneta.
tu cum ai rezolvat?
Si mai am probleme cu conductele de aer centrale.am taiat din clapeta de pe conducta kadett si lam adaptat la cel de astra dar mai trebuie sa modelez un pic conducta ca sa vina la fix. acuma am astupat temporar dar cand voi avea timp am sa continui.
Azi mam chinuit cu plasticul din jurul volanului dar pana la urma a iesit perfect la mm, am folosit plasticul dela vectra A ca se potriveste aproape la fix cu gaora inferioara (de prindere...in ),pt gaorile de sus(spre volan) am schimbat suportul(semnalizator,stergator) cu altu care avea 3 gaori,dintre care doar 2 le folosesc.(cred ca erau de pe vectra A,dar nu sunt sigur ca prin garaj lam gasit).
Dupa ce termin toata operatiunea am sa postez poze cu modificari,mai ales partea electrica,cu modificarea mufelor.
tu cum ai rezolvat?
Si mai am probleme cu conductele de aer centrale.am taiat din clapeta de pe conducta kadett si lam adaptat la cel de astra dar mai trebuie sa modelez un pic conducta ca sa vina la fix. acuma am astupat temporar dar cand voi avea timp am sa continui.
Azi mam chinuit cu plasticul din jurul volanului dar pana la urma a iesit perfect la mm, am folosit plasticul dela vectra A ca se potriveste aproape la fix cu gaora inferioara (de prindere...in ),pt gaorile de sus(spre volan) am schimbat suportul(semnalizator,stergator) cu altu care avea 3 gaori,dintre care doar 2 le folosesc.(cred ca erau de pe vectra A,dar nu sunt sigur ca prin garaj lam gasit).
Dupa ce termin toata operatiunea am sa postez poze cu modificari,mai ales partea electrica,cu modificarea mufelor.
- AdamOpel
- OP
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
- BeWaRe
- **
- 170 mesaje
- din 11 Oct 2005
- Kadett 1988
- Bucuresti
BeWaRe
- Mesaje scrise: 170
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Oct 2005
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- OP
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
- BeWaRe
- **
- 170 mesaje
- din 11 Oct 2005
- Kadett 1988
- Bucuresti
BeWaRe
- Mesaje scrise: 170
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Oct 2005
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- OP
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
- BeWaRe
- **
- 170 mesaje
- din 11 Oct 2005
- Kadett 1988
- Bucuresti
BeWaRe
- Mesaje scrise: 170
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Oct 2005
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- OP
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
- oancea ovidiu
- *
- 39 mesaje
- din 26 Jul 2007
- Kadett 1987 E16DA
- Sibiu
oancea ovidiu
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Sibiu
- Masina: Kadett 1987 E16DA
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2007
- Mesaj Privat
va salut am urmarit discutia voastra si e foarte tare pentru ca si eu incerc acum sa schimb bordul
am citeva intrebarii legate de acesta
1 cum ai schimbat maneta de frina de mina ca vad ca ai pus de astra
2 eu incerc sa pastrez prinderile de pe flansa de astra si am dat gauri pentru ele in caroserie dar nu se asaza cum trebuie
3 daca ai teminat cum ai facut instalatia electrica eu vreau sa o schimb complect cu cea de astra
4 si cum ai rezolvat cu spatile laterale dintre flansa si caroserie si instalatia de aer.
mersi anticipat
am citeva intrebarii legate de acesta
1 cum ai schimbat maneta de frina de mina ca vad ca ai pus de astra
2 eu incerc sa pastrez prinderile de pe flansa de astra si am dat gauri pentru ele in caroserie dar nu se asaza cum trebuie
3 daca ai teminat cum ai facut instalatia electrica eu vreau sa o schimb complect cu cea de astra
4 si cum ai rezolvat cu spatile laterale dintre flansa si caroserie si instalatia de aer.
mersi anticipat
- AdamOpel
- OP
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
1 . maneta imi este de kadett!nu lam schimbat!
2. nu ai procedat bine ca ai pastrat prinderile deoarece cu prinderile originale de pe flansa se indeparteaza flansa de caroserie eu leam taiat si am astupat.am folosit orinderile originale din caroserie+la capat am utilizat placbanda de aluminiu.
3.am terminat de mult,nu am schimbat instalatia deoarece nu am gasit intreaga de astra si lam modificat pe cea de kadett.daca nu te grabesti am sati explic cum am facut mostificarile.
doar la intrerupatorul de pozitie/faza scurta,avarii si ceata trebuia sa inlocuiesc mufa restul am rezolvat scotind pini si rearanjandui.
la stergatorul de parbriz si semnalizarea se potriveste 100%.....dar ai grija ce stergator de parbriz iei.
4.pe o parte se vede un pic dar pe cealalta parte vine perfect..am sa fac poze.
cu instalatiia de la aeroterma am rezolvat foarte simplu: partea ce vine la aeroterma am folosit tubulatura de kadett si pe partea ce intra in 'robinetul' de pe flansa am utilizat cea de astra F leam introdus unul in altul,nituit si dupa aceea am izolat cu silicon.
mai greu va fi rezolvarea traseului pt parbriz dar nici acela nui moarte,am utilizat tuburile de kadett si dupa ce ai intrat in flansa am astupat locul liber in jurul tubului cu silicon.
inca nu am avut timp sa rezolv cu robinetul cald/rece si cel de directionare a aerlui(parbriz,partea de sus si picioare)
2. nu ai procedat bine ca ai pastrat prinderile deoarece cu prinderile originale de pe flansa se indeparteaza flansa de caroserie eu leam taiat si am astupat.am folosit orinderile originale din caroserie+la capat am utilizat placbanda de aluminiu.
3.am terminat de mult,nu am schimbat instalatia deoarece nu am gasit intreaga de astra si lam modificat pe cea de kadett.daca nu te grabesti am sati explic cum am facut mostificarile.
doar la intrerupatorul de pozitie/faza scurta,avarii si ceata trebuia sa inlocuiesc mufa restul am rezolvat scotind pini si rearanjandui.
la stergatorul de parbriz si semnalizarea se potriveste 100%.....dar ai grija ce stergator de parbriz iei.
4.pe o parte se vede un pic dar pe cealalta parte vine perfect..am sa fac poze.
cu instalatiia de la aeroterma am rezolvat foarte simplu: partea ce vine la aeroterma am folosit tubulatura de kadett si pe partea ce intra in 'robinetul' de pe flansa am utilizat cea de astra F leam introdus unul in altul,nituit si dupa aceea am izolat cu silicon.
mai greu va fi rezolvarea traseului pt parbriz dar nici acela nui moarte,am utilizat tuburile de kadett si dupa ce ai intrat in flansa am astupat locul liber in jurul tubului cu silicon.
inca nu am avut timp sa rezolv cu robinetul cald/rece si cel de directionare a aerlui(parbriz,partea de sus si picioare)
- oancea ovidiu
- *
- 39 mesaje
- din 26 Jul 2007
- Kadett 1987 E16DA
- Sibiu
oancea ovidiu
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Sibiu
- Masina: Kadett 1987 E16DA
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2007
- Mesaj Privat
daca ai pastrat maneta de frina de mina de kadet nu ramine maneta mai sus adica nu coboara pina jos si nu sta bine pe consola acea eu am o maneta de astra si vreau sa incerc sa o montez pe acea pentru ca la astra are curbura mai mare si nu deranjaza la consola dar inca sint in faza cu bordul si masina e bucatele. mersi oricum daca mai ai ponturi le primesc cu placere cit si poze ca lucrez de citeva luni si sint inca departe de final
- oancea ovidiu
- *
- 39 mesaje
- din 26 Jul 2007
- Kadett 1987 E16DA
- Sibiu
oancea ovidiu
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Sibiu
- Masina: Kadett 1987 E16DA
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2007
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- OP
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
maneta nu deranjeaza consola doar no sa poti pune sus husa deoarece lasand jos frana o sal deplaseze mai in fata.
la contact nu am folosit plasticul de astra ci de vectra A am schimbat suportul cu rulment(unde este contactul de la claxon si prinderile)cu unul de vectra A.
trebuie un pic slefuit din carcasa dar suruburile se potrivesc 100%.
la contact nu am folosit plasticul de astra ci de vectra A am schimbat suportul cu rulment(unde este contactul de la claxon si prinderile)cu unul de vectra A.
trebuie un pic slefuit din carcasa dar suruburile se potrivesc 100%.
- oancea ovidiu
- *
- 39 mesaje
- din 26 Jul 2007
- Kadett 1987 E16DA
- Sibiu
oancea ovidiu
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Sibiu
- Masina: Kadett 1987 E16DA
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2007
- Mesaj Privat
- oancea ovidiu
- *
- 39 mesaje
- din 26 Jul 2007
- Kadett 1987 E16DA
- Sibiu
oancea ovidiu
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Sibiu
- Masina: Kadett 1987 E16DA
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2007
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- OP
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
- oancea ovidiu
- *
- 39 mesaje
- din 26 Jul 2007
- Kadett 1987 E16DA
- Sibiu
oancea ovidiu
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Sibiu
- Masina: Kadett 1987 E16DA
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2007
- Mesaj Privat
am reusit cu plasticul acela dar cred ca mam complicat ca am lucrat o zi intreaga pina le-am taiat si potrivit
am prins cu plastic (pistol care topeste plastic)dar au iesit .Am reusit si cel de pe mijloc greu dar a iesit trebuie taiat cel de kadett am sa pun niste poze cu ele(pentru cei care vor sa mai faca asa ceva)dar ieri am stat la caldura toata ziua ca am cam inghetat vineri si simbata toata ziua,adica simbata doar dupa masa ca dimineata am fost la raliu misto tare.
inca o intrebare bordul se sprijina de coloana volanului tabla acea de care ai scris ca vroiai sa o curbezi ai lasat asa sau ai ridicat bordul sa nu mai frece acolo.
am prins cu plastic (pistol care topeste plastic)dar au iesit .Am reusit si cel de pe mijloc greu dar a iesit trebuie taiat cel de kadett am sa pun niste poze cu ele(pentru cei care vor sa mai faca asa ceva)dar ieri am stat la caldura toata ziua ca am cam inghetat vineri si simbata toata ziua,adica simbata doar dupa masa ca dimineata am fost la raliu misto tare.
inca o intrebare bordul se sprijina de coloana volanului tabla acea de care ai scris ca vroiai sa o curbezi ai lasat asa sau ai ridicat bordul sa nu mai frece acolo.
- AdamOpel
- OP
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
suportul de la volan pt bordul de kadett lam taiat.
bordul de astra f intra la cm pe consola de la volan si se sprijina pe ea.
incearca sa inpingi cat se poate flansa spre parnriz dar nu prea tare ca in caz de nevoie la schimbat parbrizul o sa ai probleme+in fata bordului(spre parbriz) ai un grilaj pt dezaburirea parbrizului ce este din plastic si daca atinge parbrizul o sa 'tiraie'.
pt conductele de aer laterale am nituit imbinarile,intre cea de kadett si astra(4nituri) si dupa aceea lam pus cu silicon,ca la nevoie cand lucrez(trag de conducte) sa nu le desfac.
iti recomand sa folosesti silicon in loc de plastic deoarece este mai flexibil si bordul se poate misca(cutremura) de la loc(nu il sesizezi),la gropi,lovire in el.....
Partea electronica tiai rezolvat?
spor la treaba.
bordul de astra f intra la cm pe consola de la volan si se sprijina pe ea.
incearca sa inpingi cat se poate flansa spre parnriz dar nu prea tare ca in caz de nevoie la schimbat parbrizul o sa ai probleme+in fata bordului(spre parbriz) ai un grilaj pt dezaburirea parbrizului ce este din plastic si daca atinge parbrizul o sa 'tiraie'.
pt conductele de aer laterale am nituit imbinarile,intre cea de kadett si astra(4nituri) si dupa aceea lam pus cu silicon,ca la nevoie cand lucrez(trag de conducte) sa nu le desfac.
iti recomand sa folosesti silicon in loc de plastic deoarece este mai flexibil si bordul se poate misca(cutremura) de la loc(nu il sesizezi),la gropi,lovire in el.....
Partea electronica tiai rezolvat?
spor la treaba.