Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • Florin Insignia

  • Mesaje scrise: 392
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Te duci cu masina la mecanic ca ti s-a oprit motorul in mers si ii mai spui ca si suna ceva in motor si ei pornesc motorul si merg in proba cu masina?! Incredibil!
Skip ads

  • Suki

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Update: Am facut luni un test pentru presiunea la ulei si da ii dusa pompa de ulei, cica ar fi zgariat blocul motor, cuzinetii is dusi. Mecanicul a zis ca sa caut un motor nou si din 2 sa faca unu bun. Eu i-am zis ca sa desfaca motorul si piesele care is duse sa fie inlocuite cu piese noi originale pentru ca orice motor second ii de la 2000 de euro in sus si nu cred ca piesele stricate pot fi mai scumpe de atat. Cine are Insignia ar fi bine de stiut ca ii o boala a acestor masini, la reprezentanta din Cluj erau 7 masini cu aceiasi problema.
Intrebarea mea este stiti pe cineva care are motor second la un pret acceptabil? Sau totusi ar fi mai bine sa cumpar piesele toate noi si vorba aia macar stiu ca nu mai am probleme ceva vreme cu masina.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Se gasesc destul de greu motoare de Insignia........zii sa iti faca un deviz pe ce piese trebuie schimbate si vezi cam cat te costa.: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=132435
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Suki, mecanicii sunt siguri ca e pompa de ulei? Poate fi "celebra" garnitura dintre sorb si pompa, dar... efectele sunt cam aceleasi Sad .
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Oricum nu mai conteazã acum,rãul a fost fãcut,oricum se va desface,verifica,reconditiona ,inlocui ce este....dus.
  • bogdanescu01

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Salut,

la solicitarea ta o sa iti raspund rapid asupra costurilor si daca te hotarasti pe varianta asta astept PM de la tine ptr datele de contact unde se poate reconditiona blocul motor, arborele SI pompa de ulei - DACA asta este defectiuea:
- reconditionat bloc motor (la cota 0) si rectificat arbore cotit (sunt 3 cote de reparatii...daca cumva iti spune ca e cota 3 de reparatie la arbore sa nu accepti, mai bine te orientezi catre un arbore nou sau SH, poti sa imi spui si am eu unul (cel vechi al meu - iese la cota 1) + cuzineti palier si biela - 3500 lei - la Bucuresti (cu curier rapid te costa max 150 dus intors) iti vine inapoi in 2-3 zile maxim gata de montat cu garantie 6 luni DACA verifici si eventual, daca este cazul, rectifici si pompa de ulei.
- garnituri (o sa se demonteze mare parte din motor si daca tot faci asta iti recomand sa pui garnituri noi si originale - 1500-1600 lei (aici intra si garnitura de la galerie - eu am eliminat si clapetele cu ocazia asta. Aici intra si celebra garnitura de pompa de ulei care costa in jur de 30-40 lei Smile .
- ulei motor + ulei servo + ulei cutie + antigel + freon - 6-700 lei (depinde ce ulei folosesti, eu folosesc de acum LiquiMoly si restul de uleiuri GM)
- iti recomand sa trimiti si pompa la verificat si eventual rectificat. Nu stiu cat este ptr verificat dar ptr rectificat cred ca in jur de 2-300 lei sau ceva de genul. La mine nu a fost cazul pentru ca a fost desfacuta de mecanici si nu avea uzura iar dupa ce am reparat masina am efectuat o verificare de presiune si era mai mult decat OK.
- la manopera nu stiu ce sa iti spun depinde unde o faci, ptr mine a fost 2000 lei.

In concluzie DACA cauza este uzura la arbore (app...masina e luata SH? imi e greu sa cred ca are doar 100k) trebuie sa ajungi la un cost de 1700-1800 eur.
In nici un caz nu iti recomand un motor SH pentru ca toate au aceleasi probleme si daca vrei sa o pastrezi merita sa ai cel putin jumatate de motor la linie iar daca vrei sa o vinzi pierzi 3-4000 eur acum. A cumparat cineva una din 2010 cu motorul dus (aceeasi problema) cu 5500 eur...masina se vindea lejer cu 9-9500 eur dar atunci cand nu merge motorul nici cumparatorul nu stie ce cumpara...cate sunt stricate, etc.
Pe mine m-a costat 14000 lei pentru ca am facut pionerat in domeniu si am apucat sa cumpar arbore nou+cuzineti noi. Din pacate cuzinetii de palier nu iti folosesc pentru ca nu se mai potrivesc dupa ce alezeaza linia la arbore asa ca i-am aruncat de nervi...Arborele se putea rectifica dar normal ca nimeni nu facea (am fost cu el la Mures, prin Sibiu...) si atunci a trebuit sa iau nou....nu imi pare rau dar se putea rectifica al meu care arata chiar bine fata de altele care le-am vazut la Bucuresti. App...eu am fost personal la Bucuresti sa vad cu ochii mei minunea...toata lumea spunea ca nu se poate rectifica si trebuie bloc nou sau motor SH si cand am auzit ca cineva face am devenit Toma Necrediciosul...

Scuze tuturor pentru mesajul lung dar sincer il inteleg pe colegul prin ce trece, stiu cum e sentimentul...ai incredere, e foare usor de rezolvat...!
  • bogdanescu01

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2015

  • Mesaj Privat
btw... gyzmo iti poate confirma cum se aude motorul...el stie masina si inainte si dupa reparatie. Am 8500km de la reparatie si totul e OK...o sa vedem pe parcurs dar iti spun sincer sunetul s-a diminuat considerabil
  • Florin Insignia

  • Mesaje scrise: 392
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Dar macar sa verifice si sa nu schimbe si pompa de ulei aiurea...si asa va avea destule cheltuieli cu motorul, poate scapa numai cu garnitura de la sorb... ps: eu ma ingrozesc cand citesc asa ceva, mi se ridica parul numa cand ma gandesc la asa probleme, Doamne fereste! O bataie de joc ce fac si asa zisii ingineri...toate au evoluat in lumea asta, dar motoarele de la masini sunt pe zi ce trece mai proaste! Inainte umblai cu un motor suuute de mii de km fara sa ai probleme cu pompa de ulei sau sa trebuiasca sa il desfaci, acum schimbi motorul inainte sa apuci sa ii schimbi distributia!
Skip ads

  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
bogdanescu01 a scris:.......In nici un caz nu iti recomand un motor SH pentru ca toate au aceleasi probleme ...!


Doar o precizare. Nu toate motoarele sunt cu probleme, doar cele DTH 2009-2010 au problema asta.
  • bogdanescu01

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Borsy nu contest...sunt doar un utilizator auto, nu un inginer cum e gyzmo dar nici nu fac "revizie" in curte cum am citit pe forum si m-am oripilat dar am zis sa nu intru in polemici asa incat m-am abtinut de la comentarii...dar sa asteptam sa ajunga si cele din 2011 -> prezent sa aiba 200-300.000 km si vedem. App...unde sunt fabricate motoarele de dupa 2011...daca tot IT atunci mai vedem.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Ideea e ca sunt colegi cu DTJ sau DTC din 2009 si nu s-a semnalat nici o problema, desi sistemul de ungere aparent e la fel! Eu ma apropii de 200k km cu un DT din 2011 si ca mine mai sunt o gramada, deci (dpmdv) 99% sunt convins ca probleme sunt doar la DTH 2009-2010 si asta se poate vedea si pe forum.

Nu stiu cine face revizia in curte dar asta e alta discutie. Oricum, bine ca ai rezolvat problema si prin asta poti ajuta si pe altii cu sfaturi, detalii, etc. Bafta.
  • Suki

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Va multumesc pentru sfaturi! Azi se va apuca mecanicul sa desfaca motorul, va face inventarul tuturor pieselor defecte si daca arborele, pompa si blocul motor se pot reconditiona, voi trimite un PM colegului bogdanescu01 pentru mai multe detalii. Masina ii SH, cumparata de mine acuma 3ani din reprentanta Opel din Weimar cand avea 45000km
Skip ads

  • alexutzuco

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2009

  • Mesaj Privat
@Suki, cu tot respectul, si te rog frumos sa ma scuzi daca gresesc cu ceva, dar am cateva nelamuriri, pentru ca asa s-au pornit niste polemici, ca DTJ-ul e prost, ba ca DTH-ul e nereusit, etc. Am ajuns sa schimbam oringuri pe la pompe de ulei, sa scoatem clapete si te miri ce nebunii la masini care nu au nici o defectiune pana acum. Spui ca ai cumparat masina, daca inteleg eu bine din postul de mai sus din Weimar, la 45000 km. In postul in care ti-ai prezentat masina (https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=100228&highlight=) ai spus ca ai luat-o la 68000 km. Intr-un alt post (https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=100850&highlight=) am inteles ca ai avut un necaz in 2012 - "Hey, scuze ca nu am postat dar am fost plecat.In legatura cu masina costa o mica avere , adica s-a dus cilindru 2 , o puscat pistonul si se crede ca s-a indoit biela Crying or Very sad azi desfaceau motorul...mda sper ca in maxim 2sapt sa o pot conduce iar Sad".
Nu contest faptul ca tot ce ai spus e adevarat, dar un simplu utilizator, ca mine de exmplu, cand citeste toata aceasta discutie de mai sus, dupa ce a mai citit si "e plina Romania de.." si dupa ce a mai citit si problemele lui nete_20... vrea sa spele masina si sa ii faca poze pentru a o pune la vanzare in conditiile in care ea nu are nimic. Nu e posibil ca problema pe care o ai acum sa aiba legatura cu cea din 2012?
  • bogdanescu01

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Tocmai de asta si in postul meu am zis DACA asta e problema.
Ca sa vezi daca pompa de ulei a cauzat "leziuni" arborelui e simplu....dai baia jos si te uiti la capacele de la palier...daca au culoarea schimbata (rosiatice..de fier ars) le desfaci si te uiti la cuzinetii...de obicei incepe cu palierul 3 si 4
Operatiunea asta se rezuma la 15-20 min si e foarte usoara....scapi de un stres. .
  • Nicholas84

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Buna ziua,

Am postat mai demult un msg in care am scris ca este oringul de vina...si pana la urma se dovedeste acest lucru..eu am DTJ deci aveti grija si cei cu ac model..
Am o intrebare pt SUKI - imi poti spune te rog daca ai ultimul update de soft?
Eu nu il am si mie mi a dat eroarea cu oil... pe la 1.1 presiune ulei, si am schimbat de urgenta..
Sunt curios dc ai update- ul facut, pt ca daca il ai poti sa tragi niste concluzii...defapt le pot trage cei care au update-ul.. sper sa nu fie asa
Va salut
  • Suki

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Salut, Nicholas84 de cand am masina nu i-am facut nici un update de soft. @alexutzuco cand mi-am facut contul pe clubopel deja facusem cu masina aproape un tur al Europei, iar problema care am avut-o cu masina, da cilindrul 2 parca era blocat, restul motorului neefind avariat. Da, am avut un anunt si in care vroiam sa imi vand masina, dar anuntul fiind inainte de primele probleme avut cu masina. Din 2012 masina a mers impecabil dupa probleme cu cilindru, avand toare reviziile la zi facute in RO sau in DE. Ramane de vazut care ii verdictul dupa ce motorul ii demontat.
PS. Nu imi sta in caracter sa dau tepe oamenilor si cand voi vinde masina fi sigur ca persoana care cumpara masina va sti exact ce cumpara.
  • Nicholas84

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc pt raspuns Suki
Oricum este ciudat... mai stiu cativa care au avut ac problema si toti aveau update de soft... se pare ca nu este o regula nici asta..
Oricum eu nu voi face acest update.
  • alexutzuco

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Suki a scris:Salut, Nicholas84 de cand am masina nu i-am facut nici un update de soft. @alexutzuco cand mi-am facut contul pe clubopel deja facusem cu masina aproape un tur al Europei, iar problema care am avut-o cu masina, da cilindrul 2 parca era blocat, restul motorului neefind avariat. Da, am avut un anunt si in care vroiam sa imi vand masina, dar anuntul fiind inainte de primele probleme avut cu masina. Din 2012 masina a mers impecabil dupa probleme cu cilindru, avand toare reviziile la zi facute in RO sau in DE. Ramane de vazut care ii verdictul dupa ce motorul ii demontat.
PS. Nu imi sta in caracter sa dau tepe oamenilor si cand voi vinde masina fi sigur ca persoana care cumpara masina va sti exact ce cumpara.

Eu am vrut sa evidentiez faptul ca mai rar se caleaza motorul la o masina care nu a avut nici o problema pana atunci, nu este imposibil dar nici o regula prin care poti sa spui ca DTH-ul e cu probleme sau DTJ-ul. Nu era vorba de nici o teapa pe care ai da-o tu cuiva... eu spuneam ca dupa ce citesti astfel de postari, te face sa te gandesti serios daca nu cumva ti s-ar putea intampla si tie si de teama iei in calcul sa vinzi masina. Bafta cu opelul tau si sa speram ca o sa scapi cat mai ieftin si cat mai bine.
  • bogdanescu01

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Deci? Au desfacut motorul si au gasit buba sau ?
  • insignia.enthusiast

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Anglia
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Salut, Imi pare rau cand vad ca apar tot mai multe persoane cu aceasta problema.Subiectul este mai vechi pe acest forum si initial credeam ca aceste defectiuni apar doar in Romania insa am dat de cateva cazuri similare si pe forumurile din Germania.Acolo o sa vedeti ca multe dintre ele sunt fabricate si in 2011...asa k nu cred ca motoarele din acel an sunt mai reusite asa cum spunea @Borsy mai devreme.Cauza care a dus la distrugerea motoarelor ramane necunoscuta si acolo, in general este suspectat intervalul prea lung intre schimburi,diluarea uleiului cu motorina datorita filtrului de particule sau proasta calitate a pieselor.Ce am observat este ca in toate cazurile blocarea motoarelor apare brusc fara semne anterioare...un motor care a fost uzat in timp ar trebui sa manifeste anumite zgomote, batai metalice specifice cuzinetilor uzati...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR