Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • kaput2006

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2000 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Azi am desfacut pompa de vacuum de pe masina pentru ca aveam pedala de frana cam tare.
Dupa ce am demontat-o am constatat ca era uzata bine, mai exact corpul pompei (care este din aluminiu) era zgariat de paletii de plastic (sau textolit nu stiu sigur din ce material sunt), astfel incat agata la trecerea unghiei.
Am trecut la slefuirea capetelor paletilor, cu o hartie abraziva fina (240-400), dupa care am slefuit cu miscari circulare si interiorul corpului pompei (acolo unde freaca paletii).
Slefuirea a fost facuta ochiometric si tactil (la deget) nu am avut instrumente speciale.
Dupa spalare cu motorina, am montat totul la loc punand in pompa cam o lingura de ulei si intinzand peste tot uleiul.
Am montat pompa pe masina si am pornit motorul. la ramura de la frana tragea bine degetul, lucru pe care inainte nu o facea asa bine.
Am plecat la probe si masina se comporta mult mai bine la franare, si cred ca intra si turbina mai repede, sau este doar o senzatie.
Acum sper ca o sa mearga asa catva timp, pentru ca nu am bani sa cumpar o pompa de vacuum noua.
Am scis acest post pentru a veni in ajutorul colegilor forumisti care se confrunta cu aceleasi probleme.
Skip ads

  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,561
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
puteai sa iei o bucata de sticla si sa pui smirghelul pe ea. Asa erai sigur ca slefuiesti drept si suficient.
  • kaput2006

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2000 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Pai nu mere cu sticla, corpul pompei este aproape cilindric, cam ca motorul wankel.
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,561
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
la paleti ma refer. Stiu cum arata pompa de vacuum Smile
  • kaput2006

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2000 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Pai nici la paleti nu merge cu sticla, trebuie sa-i slefuiesti ca sa scoti profilul cat mai aproape de o jumatate de cilindru.
Oricum vad ca merge mai bine dupa carpaceala asta....Smile
  • andreicroitoru90

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Salutare! Am un Astra H 1.9 cdti, si cred ca am pompa de vacuum dusa.. ideea este ca am pe circuitul de vacuum ulei, am scos un furtun din pompa si a curs ulei si pica ulei si pe la electrovalva turbo.. intrebarea este: oare aceasta pompa vacuum influenteaza si consumul masinii? in ultima periodata m-a cam speriat cat poate sa consume...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR