Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • hiperul

  • Mesaje scrise: 314
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2011

  • Mesaj Privat
[b]masina VECTRA C 2.2 DTI Y22DTR

Daca cad acele in mers si se aprind diferiti martori am inteles ca CIM-ul e pe duca....CIM-ul se poate strica de tot ?

Dar daca la punerea contactului se aprind toti martorii si raman asa...si cand ii dau sa porneasca nu invarte si nu mai porneste motorul tot cim-ul e de vina ? (ca sa o fac sa porneasca am scos mufa de la computerul de abs esp pentru cateva secunde si dupa ce l am pus totul a revenit la normal....am 5 zile de cand nu s-a mai aprins nimic in bord....)

au inceput sa se aprinda pe rand martorul de la esp...apoi cel de la servo apoi semnalizarea nu mai revenea...apoi toate odata...dupa care asta... Arrow
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mergi la maiandrei sa-ti schimbe CIM.
  • Dany2016

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Salut colegi ! iata ce mi s-a intimplat mie azi dimineata. Am incetinit intr-o intersectie, trebuia sa fac la dreapta, am intrat in viteza a 2 si motorul a oprit între schimbul de viteze 1-2.
Mi s-a aprins becul martor - un triunghi cu o masina in el care derapeaza.
Am un Opel Astra H 2008, 1,7 cdti, 110 c.p., 81 kw.
Am oprit in loc am scos cheia din contact, am repornit mortorul si parca tot ok, martorul s-a stins.
Dupa aia iar mi s-a intimplat aceiasi situatie de vreo 5-6 ori pina acasa, si anume doar intre vitezele 1-2.
uneori dupa repornirea motorului martorul raminea aprins, trebuia sa opresc iar motorul ca sa-l repornesc si sa dispara martorul.
Ce ar putea fi ?

Am facut chiar acum si o verificare a erorilor, dupa cum este explicat pe forum.
Am tras frina de mina, am apasat pedala de accelerare si frina concomitent si am invirtit cheia in pozitia a doua.
Pe acran a inceput se clipeasca becum martor ce arata motorul doar, si a clipit in felul urmator:
a clipit de 5 ori, apoi pauza a clipit o singura data, apoi pauza dupa care a clipit de 4 ori, si iar pauza si in final a clipit de 9 ori dupa care a facut pauza, s-a aprins si a ramas aprins.
Colegi va rog sa ma ajutati.

Trebuie sa pornesc la drum lung, Germania, Austria, Ungaria si imi este cam frica dupa ceea ce s-a intimplat azi dimineata, dar la service nu prea vreau sa merg acum ca aici in Germania te costa o avere.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR