Mosila
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Arad
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2015
- Mesaj Privat
- adydelabv
- ***
- 799 mesaje
- din 20 Nov 2007
- Astra 2011 a17dtr
- Brasov
adydelabv
- Mesaje scrise: 799
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2011 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2007
- Mesaj Privat
- cldmarinescu
- **
- 265 mesaje
- din 09 Mai 2011
- Astra 2010 A13DT
- Vrancea
cldmarinescu
- Mesaje scrise: 265
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2010 A13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2011
- Mesaj Privat
- john_doe200616
- **
- 447 mesaje
- din 24 Feb 2015
- Vectra 1996 X16SZR
- Brasov
john_doe200616
- Mesaje scrise: 447
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1996 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2015
- Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=78486 - citeste aici pentru a vedea impresii despre acest motor!
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
- alex2014
- **
- 225 mesaje
- din 30 Apr 2014
- Dolj
alex2014
- Mesaje scrise: 225
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2014
- Mesaj Privat
Vezi ca e un topic facut de mine - Vrei sa cumperi Astra J A14XER 1.4L 100 cp?Mai gandeste-te!
Parerea mea, minimum 1.6 115 CP! Fara sa fiu rautacios, Dacia 1310 cu motor de 1.4, 60 sau 65 cai mi se parea mult mai sprintena decat A14XER... Ideea e ca Opelul e greu(1470 kg) si raportul greutate-putere nu ii este favorabil.
Parerea mea, minimum 1.6 115 CP! Fara sa fiu rautacios, Dacia 1310 cu motor de 1.4, 60 sau 65 cai mi se parea mult mai sprintena decat A14XER... Ideea e ca Opelul e greu(1470 kg) si raportul greutate-putere nu ii este favorabil.
- Turb0
- **
- 122 mesaje
- din 03 Dec 2010
- Insignia 2012 A20DTR
- Bucuresti
Turb0
- Mesaje scrise: 122
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012 A20DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2010
- Mesaj Privat
Nu vreau sa creez o polemica pe aceasta tema, dar sunt singurul care nu este de acord cu sintagma "suntem in Romania si la ce drumuri avem nu ai nevoie de motor puternic !" ?
Culmea ca la drumurile care le avem iti trebuie un motor puternic sa poti face o depasire in siguranta tinand cont ca majoritatea sunt cu o banda pe sens.
Intr-o tara cu multe autostrazi as fi de acord ca nu ai nevoie de un motor puternic.
Si ca sa nu fiu total off topic , nu recomand motorul de 1,4 100 pentru o caroserie de aproape 1,5 tone.
Culmea ca la drumurile care le avem iti trebuie un motor puternic sa poti face o depasire in siguranta tinand cont ca majoritatea sunt cu o banda pe sens.
Intr-o tara cu multe autostrazi as fi de acord ca nu ai nevoie de un motor puternic.
Si ca sa nu fiu total off topic , nu recomand motorul de 1,4 100 pentru o caroserie de aproape 1,5 tone.
- alex2014
- **
- 225 mesaje
- din 30 Apr 2014
- Dolj
alex2014
- Mesaje scrise: 225
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2014
- Mesaj Privat
Caroseria de 1470 kg, pt mine ar fi un plus(masina mai stabila, ofera siguranta mai mare in caz de accident) dar trebuie un motor de minimum 140 cp ca sa fie fun-to-drive...
Cel mai mult urasc plecarile de pe loc cu masina asta, se misca foarte greu, la semafor ma "iau" cu usurinta loganurile 1.4 si eu nu prea pot sa ma tin dupa ele...(a nu se intelege ca sunt "reisar", ci spun doar ca in momentul in care se face verde loganistul din fata pleaca instant si eu raman cu 5 metri in spate pana ajung pe la 3000 rpm si prind si eu cuplu bun).
Poate nu e neaparat vorba de caii-putere ci de cuplu, sau mai bine zis de lipsa unui cuplu decent... are 130 Nm la 4000 rpm, ceea ce e extrem de putin pentru o masina model 2009.
Eu unul nu mi-as mai lua masina de 1.5 tone fara minimum 140 cai si vreo 200 Nm cuplu la turatie mai mica, nu la 4000 rpm...
Cel mai mult urasc plecarile de pe loc cu masina asta, se misca foarte greu, la semafor ma "iau" cu usurinta loganurile 1.4 si eu nu prea pot sa ma tin dupa ele...(a nu se intelege ca sunt "reisar", ci spun doar ca in momentul in care se face verde loganistul din fata pleaca instant si eu raman cu 5 metri in spate pana ajung pe la 3000 rpm si prind si eu cuplu bun).
Poate nu e neaparat vorba de caii-putere ci de cuplu, sau mai bine zis de lipsa unui cuplu decent... are 130 Nm la 4000 rpm, ceea ce e extrem de putin pentru o masina model 2009.
Eu unul nu mi-as mai lua masina de 1.5 tone fara minimum 140 cai si vreo 200 Nm cuplu la turatie mai mica, nu la 4000 rpm...
- SCristian
- **
- 209 mesaje
- din 30 Jul 2017
- Astra 2017
- Bucuresti
SCristian
- Mesaje scrise: 209
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2017
- Mesaj Privat
Salut colegi de opel!zilele trecute m-am intalnit cu un coleg de j .! Aceasi culoare ca si mine doar ca motorul era de 1.4.. eu avand 1.4 turbo.Numere din Prahova.!poate e aici pe forum .!Eram pe Stefan cel mare .binenteles in Bucuresti .Astept un raspuns de la el ce leduri si.a pus pe luminile de zi.! ca m.a inebunit!Aratau bestial.Un fel de puncte puncte... ca la audi .Arata prea smecher.
- mariocb
- ****
- 1,055 mesaje
- din 14 Jun 2016
- Astra 2016 1,4 XFT
- Braila
mariocb
- Mesaje scrise: 1,055
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2016 1,4 XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2016
- Mesaj Privat