Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • Merlucius

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Salutare,
Am tot citit pe forum dar nu am nici o concluzie. Sunt in pragul achizitiei sondei lambda 1 pt ca am avut scurgeri de ulei inainte de segmentare. Acum totul e reparat dar mi-a ramas de inlocuit sonda.
Ce nedumerire am: daca doresc sa cumpar sonda de la SH cum o pot proba? Intreb pt ca astazi am deconectat-o pe cea prezenta dar starea motorului nu a suferit modificari. Daca in momentul achizitiei montez doar asa, in aer(in mana) viitoarea sonda, ECU respectiv motorul va sti ca are de-a face cu o sonda buna si isi va ajusta parametrii astfel incat eu sa vad ca pot cumpara sonda ? Sau, va fi nevoie obligatoriu sa merg sa imi sterg eroarea deja prezenta de ECU pt sonda si apoi sa ma astept la revenirea bunei functionari a motorului?

Specific ca :
- pornirea la cald/rece este normal dar ramane relantiul la fix 1500rpm
-pot tura motorul numai scoasa din viteza, in tr.I pot sari de 2500rpm da rnu pre amult, incepand cu tr 2-a nu reusesc sa mai ajung la 2500rpm decat in cateva sute de m parcursi
-lipsa putere, la pante se chinuie
-martor noxe este permanent aprins
LE: clapeta, blocul twinport si EGR-ul le-am curatat perfect si functioneaza ( sunt 100% sigur)

Nu in ultimul rand, poate are cineva o sonda macar de proba, sper ca si de vanzare ulterior.

Multumesc
Skip ads

  • Merlucius

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2008

  • Mesaj Privat
inca mai astept o parere, urmeaza sa iau sonda respectiva
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Care sunt erorile? Ce cod au?
  • Marius Popescu

  • Mesaje scrise: 700
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Eu as verifica si catalizatorul . Vezi sa nu fie infundat . ( ai zis ca nu prea se tureaza , numai in gol )
Dar si codurile de eroare te vor ajuta .
Skip ads

  • Merlucius

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Ma gandeam la catalizator dar daca era atat de infundat, era si la accelerarile la liber, si in sarcina. Liber, ii pot da 3k rpm iar in sarcina max 2,2k rpm. Simt ca este un fel de limitare de la motor, am mai citit si intrebat si absolut totul converge catre sonda.

Am luat legatura cu un service, am facut programare si rezolv acolo.

Revin aici daca e ceva deosebit

LE: sa nu uit, stiti daca am sanse sa mai curat catalizatorul cat de cat, atunci cand revin la conditii normale de mers cu motorul? Acum sunt cu el in rodaj (dupa segmentare), am facut primii 300 km...
  • Marius Popescu

  • Mesaje scrise: 700
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Citisem de detartrant , dar nu bag mana in foc . Asta ca sa il desfunzi , efectul de reducere a noxelor nu cred ca mai e posibil . Ca sa afli daca e catalizatorul infundat se poate scoate lambda 1 si se pune un manometru , se tureaza in 2000 rpm si presiunea trebuie sa nu depaseasca 0.2 bar . Asta am gasit-o in Autodata .
Dar din cate am vazut la mine (Z16SE) daca scot lambda vad catalizatorul pe gaura aia .
In sarcina volumul gazelor scoase pe evacuare este mai mare ca in gol la aceeasi turatie a motorului .

Bafta!
Si sa ne spui rezolvarea .
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Nu lua sonda SH, nu merita, nu stii cati km mai are de supravietuit ca sa zic asa.
Eu am cumparat aceasi sonda care era pe masina, delphi, a fost 180 lei noua iar sh 100 lei (sa fim seriosi)
Deasemenea nu lua universale, nu prea dau valorile corecte si tot cu martorul aprins vei circula.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Subscriu la ce a zis rhydin, nu se ia sonda lambda SH, se ia noua. Bosch, Delphi, fugi de alea universale (care vin cu 4 fire si tre' sa tai tu mufa de pe a ta).
Faci diagnoza, verifici esapamentul (catalizator infundat, etc)....
Skip ads

  • Merlucius

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Nu iau sonda SH, la service am gasit noua, oa iau si o monteaza ei cu tot ce decurge din asta
  • danieldragnuta

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Am luat lambda noua Bosch 330lei si am aceleași simptome ca în trecut, cod 0170,0130,0135, deci.? Ori nu e buna, ori nu e pusa bine?
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
sonda este pt modelul tau ? ma refer ca motorizare.
  • Marius Popescu

  • Mesaje scrise: 700
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2012

  • Mesaj Privat
P0170 cred ca e de amestec sarac .Ar putea fi aer in plus intrat in cilindri ( o garnitura de la admisie etc ) .

http://www.obd-codes.com/p0170

P0135 este de la incalzirea sondei lambda 1 . Deci trebuie verificata ce tensiune apare pe acele 2 fire . Daca ai tensiunea ok sau nu , de asta depind pasii urmatori . Daca nu ai tensiunea ok poate fi cablaj sau ECU ( ECU comanda incalzirea doar la rece ! ) .Daca ai tensiunea OK =12 V , verifica mufa de la sonda si bineinteles rezistenta elementului de incalzire . Mare atentie sa nu incurci elementul de incalzire cu iesirea sondei , am citit ca daca aplici pe iesirea sondei o tensiune din exterior sonda se cam strica ( multimetrul cand masoara rezistenta are tensiune pe testere ) .
Cand spun "iesirea sondei lambda " ma refer la acele 2 borne/fire pe care apare tensiunea corespunzatoare amestecului , masurata in mV .
P0130 este legat tot de lambda 1 . De regula cand pui testerul pe masina spune exact ce anume nu e in regula cu feedback-ul oferit ( voltage too high , too low etc ) . Deci posteaza exact ce da pe tester .

Daca ar fi masina mea , eu as face verificarile descrise mai sus .


Bafta .

Later Edit
Ma gandesc ca ai pus sonda originala , deci conexiunile sunt cele corecte , fara sa fie inversate firele intre ele .
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Si debitmetrul poate da P0170 si nu in ultimul rand o pompa de benzina obosita! Urmareste pe tester valorile corectiilor de amestec ( pe termen scurt si pe termen lung ) si valoarea oferita de debimetru.
Mai precis pe firele albe se masoara rezistenta de incalzire a sondei.
Iar pe celelalte 2 fire feedback-ul oferit de sonda.
Pe firele albe trebuie sa ai in jur de 9ohmi. Pe celelalte 2 fire 0,1-0,9V. Daca la sonda este OK verifica daca informatia de la sonda ajunge in ECU in pinii 8 si 57 in mufa X58

Debitmetru 9 ... 20 kg/h
Verifica aerisirea rezervorului tot pe tester ( canistra de carbon)
Verifica sa nu ai pierderi de gaze pe evacuare si /sau esapament infundat
Verifica ca admisia sa nu traga aer fals.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR