Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A
  • harme

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Vectra 1993 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Salut tuturor si respect celor ce ajuta si vor ajuta diferiti neajutorati ca si mine. Ok ,problema este cea din titlu si voi enumera tot poate asa asa voi afla ce trebui schimbat si ce nu (sper ca nu masina ca mie draga chiar daca e din 93).De ceva timp fac romania Italia cu ea cu viteze de pana la 150 (nu am mai calcat eu) si tot timpul cu destula greutate. Din ianuarie si pana la Paste (pana când am ajuns in tara) am consumat ceva rezervoare de benzina cu ulei (ptr drujba ,am acces la ea). In Slovenia ,in munti am vãzut ca scade puterea si dardae in treapta 5 la 100.Am schimbat viteza cu a 4a . Aprins viata dar scãdea viteza ,am parcat ,am fumat o tigara si cox pana la 5 km de Nãdlac 2 (vama din autostrada) când s-oprit motorul cu toate ca mai erau in jur de 15 l in ea.Alimentez cu o canistra (aveam in portbagaj) si dunga pana la primul peco din autostrada in Romania.Totul a fost ok pana acasa (in 1000 km Tulcea).La întoarcere in Italia am facut plinul cu 99(benzina)si asa am tinut-o pana am ajuns in slovenia când am alimentat cu 95 .Idea este ca acum are scãderi de putere dar merge binisor pana la 80/90 la h. Se aude un piuit strident in zona busonului de alimentare.Am gasit cauza :un furtunas ce are legãturã cu o supapa ce are alta legatura cu modulul de la egr.daca scot acel furtun nu mai piuie nimic.Se aude un tacanit la injector ,cu cat accelerez si tacanitul e in tandem cu acceleratia.De câteva luni bune mi-a rãmas aprins senzorul abs si aici devine curios. Acum câteva zile am facut testul AGRAFA si mi -a dat eroare 43 linear egr systems (xev systems) faulty. Mai fratilor habar nu am ce înseamnã. Am dat jos egr sa vad ce viermi are . In afara de garnitura dintre admisie si ea nimic. Garnitura un pic ciupita .Am pus silicon de temperatura si gata.Lasat masina fãrã baterie o noapte ,pornit masina ,accelerata un pic ,facut testul iarasi ,eroarea apare iarasi.Dar masina mi se pare ca merge mai bine.O sa vad in urmãtoarele zile.Dar curiozitatea este ca la test toata lumea zice ca clipeste martorul cu motor. Si la mine dece clipeste martorul de la abs.Daca colegii au pãreri indiferent cum vor fi ele poate gãsim o cale sa stiu ce saschim la ea .pentru alte întrebãri stau la dispozitie .Multumesc mult
  • harme

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Vectra 1993 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Eventual daca este un coleg amabil îmi poate lãsa nr de tel si sun eu din Italia pentru a fi mai explicit sau un bip si sun eu 00393733024182. Mii de multumiri
  • john-nero

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Vectra 1991 16 sv
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2014

  • Mesaj Privat
te pot ajuta doar daca esti din oras asa pe ne vazute nu pot spune nimic
  • harme

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Vectra 1993 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Sunt in Italia. Pot doar telefonic si cu ceva poze.
  • harme

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Vectra 1993 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2010

  • Mesaj Privat
In parte am rezolvat problema. Demontand galeria evacuare pentru a schimba cuzinetii de la biele (avea un tacanit dupa schimbarea uleiului ) am descoperit o gaura de cca 4mm diametru lângã lambda in dreptul unui prezon. Am sudat.o la un atelier pret 15 e. Va tin la curent dupa ce termin de montat.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR