Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Klaus0rgasm

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Simptome:

Salutare.
Dupa indelungi cautari,nu am gasit deloc explicatii pentru problemele mele,de aceea apelez la voi pentru ajutor.
Problema este asa.... picat ambreiajul(ramasa in viteza blocata lipsa pedala ambreiaj,completat lichid de frana,aparitie scurgeri de lichid,mi-am dat seama ca era rulmentul)tras pe dreapta oprit masina.
A doua zi,inlocuit kit de ambreiaj cu rulment nou si volanta cu masa dubla,aerisit,plecat in probe.
La rece motor oprit intra toate treptele(intr-adevar pedala este mai moale ca inainte si tine jos).
Pornita si in mers,pedala tine tot jos,treapta 1 intra mai greu,gen trebuie sa o duc in 2 si pe urma in 1,treapta 2,agata si ea un pic,treapta 3 caraie la debraiere plus ca o scuipa si intra foarte greu si rar,4 si 5 intra ok,iar in marsarier agata.
Mentionez ca inainte nu aveam asemenea probleme,si mai nou trebuie sa le caut ca sa zic asa vitezele,selectorul de viteze nu mai are aceeasi pozitie ca inainte.
Mecanicul m-a sfatuit sa imi caut cutie de viteze,pentru ca aceasta a cedat cand a picat rulmentul de presiune.
As dorii niste sfaturi sau indrumari catre cineva pentru remediere,pentru ca nu vreau sa arunc banii degeaba pe o cutie.
Modelul de cutie,este f23 si timoneria este pe cabluri.
Va multumesc
----
Model: Astra
An fabricatie: 2003
Cod motor: Y20DTH
  • Geo30

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Mai intai cauta alt mecanic...
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Meriva 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Verifica daca cablurile nu sant inversate la prinderea pe cutie si daca nu este modificat ceva la tampon atat pe cutie cat si pe sasiu. Cum sa pice cutia asa din cauza rulmentului si de unde a tras asa repede concluzia mecanicul, fara sa desfaca cutia?
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Pentru remediere in prima faza trebuie inlocuit mecanicul.Dupa efectuarea inlocuirii se trece la remedierea problemelor legate de timonerie.
  • Klaus0rgasm

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2016

  • Mesaj Privat
oricum gresise calurile de la bun inceput,si nu mai intra si nu mai iesea din nici o viteza.dupa ce le-a pus corect au inceput sa intre vitezele,dar pedala tinea jos in continuare.
am reusit astazi de m-am apucat eu sa ii fac aerisire si acum tine normal si vitezele nu mai intra asa de greu,dar a treia face figuri in continuare.
in urma unei observatii mai amanuntite,am vazut ca la cutie unde vine nuca de la cablu pe acel cautator de viteze,ca altfel nu stiu cum sa ii spun,are un joc enorm el.acesta si-a format joc in jurul siftului.
cu mana imi intra toate vitezele de acolo de langa cutie,in schimb din interiorul masinii de la selectorul de viteze,cand dau a treia,se simte ca nu o trage pana la capat.
si de aceeaam si acel joc in maneta.dubios este faptul ca inainte nu aveam probleme.
oricum nu mai conteaza de ce a prins sau ce era si ce nu era.ideea este ca nu stiu cum se numeste acea piesa care trebuie sa o inlocuiesc si cam ce costuri inseamna.
am atasat si o poza cu zona unde are joc

Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR