Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • valentinvitan

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c16cnz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Salut,,ma poate ajuta cineva?imi intra curent in bobina dar nu iese,,,am probat cu o bujie si nu da scanteie,,,am scimbat si capacul de delcou,si rotorul,si bobina,si modulul de aprindere,,stie cineva ce ar putea fi?
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Nu stiu in ce masura te descurci in electricitate,dar o sa-ti dau citeva piste de actiune.La acest motor semnalul aprinderii este generat de o bobina(crankshaft position sensor),aflata sub rotor-distribuitor scinteie.Impedanta acestei bobine,masurata cu ohmetrul,este aproximativ 800 ohmi,daca e mai mica,exista spire in scurt,daca e infinit,bobina e intrerupta.In locuitul acestei bobine e destul de delicat pentru un neavizat,dar poate te descurci,daca e nevoie...! Un modul defect se inlocuieste(nu se poate repara).Problema e cum stim ca e bun sau defect.Fabricantul recomanda folosirea unui led special de test,dar eu folosesc un led ordinar inseriat cu o rezistenta de 350 ohmi,conectat intre cele doua fire(conductoare) cea alimenteaza bobina de inductie[firele(cupla) trebuie scoase din bobina in timpul masuratorii].Inainte de masuratoare,se scoate cupla electrica a injectorului,pentru a nu injecta combustibil.Se va actiona de o alta persoana electromotorul,moment in care ledul(corect polarizat),va emite flesuri luminoase,ce vor confirma ca senzorul(bobina) si modulul electronic(amplificatorul),sunt in regula.In acesta situatie,bobina de inductie,are conditii de a genera scinteie.Se vor reface toate conectarile(injector,bobina de inductie),si se va incerca pornirea motorului.Nu stiu cit vei intelege,dar un prieten ce are afinitati cu electricul te poate sprijini...
  • Spadolini

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra 1999 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Cu alte cuvinte trebuie sa schimbi senzorul de ax came! sau cel de vibrochen depinde de modelul de masina, an, moror, etc
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
In managementul motorului,in afara de senzorul din delcou,nu mai are altul,referitor la pozitiile axului cu came sau vilbrochen...!
Skip ads

  • bnb_bnb25

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 1993 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2009

  • Mesaj Privat
salut am si eu o nelamurire la o bobina de inductie pt.c18nz .marca bobinei este facept si are doua rinduri de conexsiuni se pot schimba intre ele sau sunt pt altceva?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Vei folosi doar pinul(papucul) notat cu 15 si cel notat cu 1.
  • danii20

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Z16Se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Spadolini a scris:Cu alte cuvinte trebuie sa schimbi senzorul de ax came! sau cel de vibrochjen depinde de modelul de masina, an, moror, etc

Mie se pare mie sau sereferea la senzorul arbore cotit , nu la senzor ax came?
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
E .....din 2013 discutia!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR