Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • Sirbu Bogdan

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Hristos a Inviat!

sper ca e cineva online sa ma ajute si pe mine.
Am venit de sarbatori la Bucuresti si am avut neplacerea sa raman cu masina in drum. Nu vrea sa porneasca deloc!
Sa va explic cum s-a intamplat. Am oprit si am lasat masina pe avarii si cu farurile pe pozitii si cand m-am intors in masina si am dat cheie nu a mai pornit, nu invarte motorul, face DOAR UN "CLANC". In aceeasi ordie de idei palpaie putin luminila la bord cand dau cheie (mai ales lumina de la plafoniera) si se stinge si aprinde lumina de la bord, restul martorilor isi urmeaza ciclul normal, se sting tate care trebuie si se aprind toate cand pun contactul.
Am incercat cu pornire asistata de la alta masina (cu clesti de curent) si nimic, acelasi sunet ciudat...cred eu de la bendix/electromotor!
Pana la urma de nervi am impins masina si a pornit, am dus-o in parcare si dupa ce am oprit a pornit foarte frumos de 3 ori la rand. Azi dimineata am incercat sa o pornesc si acelasi zgomot .... din nou nu porneste.
Va rog mult daca aveti prieteni mecanici/electricieni, service-uri, testere si sunteti din Bucuresti si credeti ca o pot rezolva cat mai repede (luni/marti...) sa ma contactati. Sunt disperat si plin de nervi!

Sarbatori fericite sa aveti asa cum eu nu pot sa am!

Date tehnice auto:
Opel Astra H, 2008
1.6 - 166cp, benzina
Cutie Easytronic
Motor Z16XER


Cu stima,
Bogdan

e-mail: [editat]


Ultima modificare facuta de Sirbu Bogdan la Lun 11 Jul, 2011 1:29 pm, modificat de 2 ori in total
Skip ads

  • Sirbu Bogdan

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2011

  • Mesaj Privat
rectific:
1.6 - 116 cp (85kw) - greseala de tipar!
  • Gabello

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2001 y1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Salut. cu tot respectul, nu ma pricep la motorul tau, insa anuntul suna in proportie de 80% a reclama. Nu am nimic cu tine, nu t e cunosc, ti-am zis doar ceea ce pare.
Stima, si sper sa rezolvi cat mai repede problema.
Paste fericit!
  • Sirbu Bogdan

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Gabello a scris:Salut. cu tot respectul, nu ma pricep la motorul tau, insa anuntul suna in proportie de 80% a reclama. Nu am nimic cu tine, nu t e cunosc, ti-am zis doar ceea ce pare.
Stima, si sper sa rezolvi cat mai repede problema.
Paste fericit!


Poate suna dar sincer nu este!
Am vrut sa stimluez oamenii sa ma ajute mai ales ca sunt Pastele. daca vroiam reclama nu stateam cu masina parcata in Bucuresti si eu din Sibiu.
Chiar am o problema si tinand cont ca pot oferii ceva in schimb decat niste multumiri de ce sa nu o fac?
Nu ma intereseaza reclama mai ales in Bucuresti, dupa cum observi site-ul e din Sibiu si se adreseaza sibienilor....daca vroiam reclama postam alt link de la un alt site care e ptr toata Romania, dar am vrut sa evit astfel de situatii.
Daca deranjeaza pe cineva scot Post Scriptum!
Skip ads

  • florin baltatescu

  • Mesaje scrise: 420
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Schimba ,sau incarca bine bateria . Ai ramas fara curent cand ai lasat farurile aprinse.
Cablurile din comert sant de cele mai multe ori prea subtiri in diametru pentru a porni fara curent in bateria de pe masina, trebuie lasate conectate cam 15 min la masina donatoare, aceasta din urma cu motorul pornit, pentru a trezi bateria slaba.
  • Sirbu Bogdan

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2011

  • Mesaj Privat
florin baltatescu a scris:Schimba ,sau incarca bine bateria . Ai ramas fara curent cand ai lasat farurile aprinse.
Cablurile din comert sant de cele mai multe ori prea subtiri in diametru pentru a porni fara curent in bateria de pe masina, trebuie lasate conectate cam 15 min la masina donatoare, aceasta din urma cu motorul pornit, pentru a trezi bateria slaba.


Nu are cum, exclus bateria.
Am oprit 5 min, farurile trec de pe scurta/lunga pe pozitii cand opresc motorul plus ca vin dupa un drum de 270 km....(Sibiu-Bucuresti)

Merci oricum!
  • Gabello

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2001 y1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Sirbu Bogdan a scris:
Gabello a scris:Salut. cu tot respectul, nu ma pricep la motorul tau, insa anuntul suna in proportie de 80% a reclama. Nu am nimic cu tine, nu t e cunosc, ti-am zis doar ceea ce pare.
Stima, si sper sa rezolvi cat mai repede problema.
Paste fericit!


Poate suna dar sincer nu este!
Am vrut sa stimluez oamenii sa ma ajute mai ales ca sunt Pastele. daca vroiam reclama nu stateam cu masina parcata in Bucuresti si eu din Sibiu.
Chiar am o problema si tinand cont ca pot oferii ceva in schimb decat niste multumiri de ce sa nu o fac?
Nu ma intereseaza reclama mai ales in Bucuresti, dupa cum observi site-ul e din Sibiu si se adreseaza sibienilor....daca vroiam reclama postam alt link de la un alt site care e ptr toata Romania, dar am vrut sa evit astfel de situatii.
Daca deranjeaza pe cineva scot Post Scriptum!

ok..cum spui tu...
vezi ca nu functioneaza mereu treaba cu clestii...testat de mine, mai bine incerci cu o baterie cu acelasi amperaj ca si a ta.
Am incercat si eu sa pornesc un motor de 1,8 tdci, cu o baterie de pe un cielo, si nu am reusit se auzea tot un ''clanc'' cum spui tu si atat, am inlocuit bateria, si a mers.
  • Sirbu Bogdan

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Merci mult de post!
Problema mare este ca acel clanc suna a electromotor/bendix, mi-e frica de altele nu de baterie, mai ales ca a pornit foarte usor impinsa. Iar curent i-am dat cam 10 min cu clesti de la un Ford Focus diesel cu o baterie mult mai mare decat a mea....iar cablurile functioneaza pentru ca le-am luat de la un preieten care le folosise in urma cu cateva zile si au avut randament.
Nu mai stiu sincer!
Skip ads

  • florin baltatescu

  • Mesaje scrise: 420
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
SIMPTOMELE PE CARE LE DAI (PLAFONIERA SE STINGE SI ,,CLANC"-UL CARE APARE) CAND DAI LA AUTOMAT NU POT FI DECAT DE LA BATERIE DESCARCATA , BORNE BATERIE OXIDATE SAU PROBLEME ELECTROMOTOR- BENDIX SANT SIGUR 99%.
PUNE O BATERIE BUNA , CURATA BORNELE SI UN PASTE FERICIT
Poate nu a incarcat alternatorul (a picat releul pe drum).
  • Gabello

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2001 y1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Chiar, verifica mai intai bornele baterie, eventual curata-le, ai martorul de la baterie aprins? Cel mai bine ar fi sa mergi cat mai repede la un electrician, ca pt simptomele care le spui tu, cauzele sunt multiple incearca sa tii masina in jur de o ora pornita(asa m-a invatat si pe mine niste soferi mai batrani) apoi o opresti o lasi jumate de ora oprita, apoi o pornesti, daca aceasta porneste, inseamna ca nu e de la bendix, daca nu porneste poate fii de la alternator, care nu mai incarca ;releul si/sau puntea de diode.
Poti verifica si nivelul electrolitului din baterie.
  • Sirbu Bogdan

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Mai bine decat cola nu face nimic contact in lumea asta Smile
Martorul de baterie de pe bord nu e aprins, dupa ce am pornit masina s-a stins la fel cum face si acum cand nu porneste, se stinge impreuna cu ceilalti martori de pe bord....
Am pornit masina impinsa, am mers 3-4 km pana la destinatie si dupa ce am oprit am pornit de 3 ori consecutiv foarte bine....
Asta e si motivu pentru care am postat :
1. daca era bateria nu mai pornea dupa o distanta asa scurta
2, daca era bendixul blocat nu mai pornea deloc
1+2 => imi omoara logica. Daca a pornit aseara insemna ca bendixul nu avea cum sa ramana blocat DAR daca era bateria nu pornea aseara numai dupa 3 km......

Asta nu inteleg si nici nu am pe cine sa sun ca sunt pastele....am ramas blocat in bucuresti Sad


[editat] NU mai cita ultimul mesaj din discutie - este irelevant
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Nu mai induceti omul in eroare !
Problema nu poate fii decat de la curentul slab din baterie (este mai putin probabil tinand cont ca motorul era cald, deci bateria se presiune ca ar fi incarcata) sau carbunii care nu apasa suficient pe suprafata rotorului electromotorului (uzura pronuntata sau arc decalit in urma supraincalzirii).
In consecinta trebuie dat jos electromotorul si verificat/reparat.
Skip ads

  • Sirbu Bogdan

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Sal [editat],

sa inteleg ca inclini sa crezi ca e electromotorul? La 2.5 ani deja sa cedeze?
Totusi din experienta ta spune-mi te rog e posibil sa fie de la baterie daca nu face decat un clanc? EU am schimbat zeci de masini dar cu una automata inca nu am ramas in pana si ma simt ca la inceputul sofatului....dar acel clanc fara sa invarta mi se pare absurd...cat de goala sa fe bateria incat sa nu invarta deloc? unde mai pui ca farurile merg, claxon, geamuri, etc...
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
da,inclin sa cred ca este electromotorul de vina.
posibil sa fie si o borna slaba (oxidata) sau chiar bateria in scurt-circuit sa nu mai tina curentul si sa cupleze bobina dar sa nu aibe putere sa invarta rotorul.
trebuie verificat pe rand.
mai intai bateria,ca e mai usor.
  • Sirbu Bogdan

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2011

  • Mesaj Privat
[editat],

acum o saptamana masina nu mai tragea mai deloc si era aprins si martorul de motor pe bord. Am fost la Opel si mi-au zis, verbal, fara sa o puna pe tester ca e bobina e inductie...clar ca nu m-am apucat sa sar cu 13 mil cat mi-au cerut ei...11 cu reducere de client fidel Smile
Am mai fost la un electrician in Sibiu si l-am rugat sa imi puna testerul a imi zica exact ce are sa nu arunc cu banii pe teava de esapament...El a zis ca ori bujiile ori bobina, ii dadea o eroare pe cilindrul 4. Am ales sa schimb bujiile si dupa ce le-am schimbat problema a disparut, acum trage motorul la parametrii, chiar am fortat un SPORT pe Valea Oltului de cateva ori sa vad daca e totul OK si nici o problema....
M-am gandit sa iti spun si asta pentru ca e bine sa cunosti toate aspectele...mai ales ca e legat tot de aprindere, scanteie. etc....
Eu personal nu ma pricep foarte mult dar nici sa nu imi dau seama cand e bateria si cand nu e...am avut pe mana din 2002 si pana acum zeci de masini incepand cu Dacia 1310,

merci de timpul acordat!
  • Sirbu Bogdan

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2011

  • Mesaj Privat
multumesc tuturor!

pana la urma a fost bateria, 3 circuite din 6 nu se mai incarcau cand am pus redresorul pe ea! asta e motivul pentru care nici nu a primit curent cu clesti de la alt auto si asta a fost si cauza ptr care a picat asa din senin...se pare ca GM mai face contracte si de cacao....

Sa aveti drumuri bune si fara evenimente!
  • abcgry

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Detin un astra h din 2008 z16xer de cateva zile nu mai porneste,am schimbat bateria,am pus-o pe tester imi da misfire cilindrul 4 si Exhaust camshaft phasing mechanics range/perfomance,bobina de inductie e buna,scanteie da,benzina baga,invarte dar nu porneste!
Se mai aprindea din cand in cand martorul emisii noxe,mergea in 3 si nu mai tragea,opream motorul si isi revenea dar pornea mai greu.
Baiatul cu testerul mi-a zis ca ar putea fi "Performanta senzorului de pozitie a axei cu came" ce ar putea fi??un service bun in Bucuresti?? Multumesc
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Baiatul cu testerul mai are de invatat,deoarece motorul tau are axe cu came variabile(VVT),iar axa cu came evacuare nu are functional sistemul.Uneori se infunda sita de protectie a supapei solenoidului VVT si lipsa presiunii uleiului, nu mai pozitioneaza axa cu came conform cerintelor calculatorului.Dealtfel si autodiagnoza ECM,vede un defect mecanic,de performanta redusa... Cauta un meserias adevarat si totul se rezolva...
  • abcgry

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Multumesc...acum cateva zile s-a aprins si martorul de presiune ulei,insemna ca asta e! Un meserias adevarat unde gasesc? Very Happy
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR