Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • Dragos1990

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor. Acum 3 zile am cumparat din Anglia un Vauxhall Astra H din 2005, 1.6 si deja am probleme cu ea...In bord am aprins un martor, am inteles ca ar fi vorba de sonda lambda. Masina se comporta astfel: cand stau pe loc cu motorul pornit, are momente cand se tureaza singura, desi este benzina este destul de galagioasa, iar astazi am observat ca la 3500 de ture ii taie benzina. Pur si simplu se infraneza, nu ma lasa sa trec de 3500 ture. La urcare in panta astazi eram cu acceleratia la podea si ea scadea din ture pana aproape de a se ineca. Am fost nevoit sa urc foarte incet cu treapta 1 si 2, altfel nu vroia. Inapoi spre casa deja huruia aproape ca un motor diesel.
As vrea sa stiu ce ar putea fi in functie de aceste simptome. Va rog multa rabdare, nu ma pricep foarte mult in domeniu. Multumesc anticipat
Skip ads

  • anghelvlad

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2013

  • Mesaj Privat
sfatul meu e sa-i schimbi filtrul de benzina. pune-i unul de plastic transparent. daca se imbacseste repede, ia in considerare sa speli rezervorul si sa cureti sorb-ul pompei.
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
eu zic sa citesti erorile stocate... asa ai un punct de plecare
http://www.youtube.com/watch?v=x8RQnzQm9RI
  • catalin9225

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Salut as vrea sa va intreb ce problema am , cand accelerez de la 2500- 3000 de ture motorul se tureaza si dupa incepe sa traga am un opel vectra 1.8 16v
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Salut.
Patineaza ambreiajul. Cel putin asta am inteles din ce-ai spus.
  • loki30

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Vectra C 1.8 motor x18xe .Intampin urmatoarea problema. Pornirea la rece este excelenta la sfert de cheie. Pornirea cu motorul cald este problematica in sensul ca moturul balbaie un pic ,se aprinde becul ESP (si nu se mai stinge) si nu mai pot tura moturul peste 4000 ture. La testul cu pedalele apar urmatoarele erori:
P0340 Camshaft Position Sensor Circuit Malfunction
P0403 Exhaust Gas Recirculation Circuit Malfunction
P1405 DPFE Sensor Upstream Hose Off Or Plugged
Am demontat EGR-ul si la proba cu impulsuri din baterie pistonasul culiseaza impecabil.
Am verificat mufa senzorului camshaft primesc valorile necesare pe ea.
Am inlocuit senzorul camshaft (al meu avea izolatia coapta si cred ca atingeau intre ele firele senzorului) cu un alt senzor SH acelasi model si marca Siemens ca originalul.
DEFECTUL PERSISTA. Atunci cand motorul e cald turatia este limitata la 4000 ture si in bord ramane becul ESP aprins. martorul de avarie ,,ELICOPTER'' nu se aprinde.
Daca aveti solutii recomandari va ascult cu maxim interes ! O seara buna .
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Pune un egr de pe acelasi motor si vezi daca face la fel...
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Cauta un ECU de proba....si verifica punctele de masa
  • loki30

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Am depistat oarecum sursa defectului - domnul ECU
.... mai precis atunci când se încãlzește și pornesc mașina dã erori și funcționare defectuoasã.Daca rãcesc forțat ECU cu apã rece erorile dispar. momentan am desprins ECU din suportul sãu lipit de motor și am pus o placã de astzbest pt a limita încãlzirea ECU.
ÃŽntrebarea este urmãtoarea acum - ecu recondiționat sau ECU sh ?
  • loki30

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Am depistat oarecum sursa defectului - domnul ECU
.... mai precis atunci când se încãlzeste si pornesc masina dã erori si functionare defectuoasã.Daca rãcesc fortat ECU cu apã rece erorile dispar. momentan am desprins ECU din suportul sãu lipit de motor si am pus o placã de astzbest pt a limita încãlzirea ECU.
Întrebarea este urmãtoarea acum - ecu reconditionat sau ECU sh ?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ECU sh cu cod securitate. Pe urma incerci sa-l repari pe-al tau.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR