Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • costishadi

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Meriva 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Simptome: Am luat recent masina ( 2 luni) si am probleme in mers la peste 2000 rot. o pune in nas, cateodata chiar o opreste si la relanti cand o accelerez trepideaza acul turometrului. Pe tester mi s-a spus, prima data, ca ar fi regulatorul de presiune, pe care nu l-am schimbat pentru ca in marsarier nu am nicio problema, am curatat cu spray contact mufele ABS, calculator motor, filtru ulei si timp de o saptamana a mers perfect, dupa care a facut mai rau, chiar nu mai pornea decat foarte greu. Am dus masina la un garaj, pe tester afisa erori : senzor vibrochen - am probat doua sh dar degeaba tot la fel, alta eroare senzor crankshaft - probat cu unul sh dar degeaba, cand sa ma duc sa iau masina nerezolvata, a pornit ok la prima cheie, dar la a doua cheie nu a mai vrut deloc, am pus tester si afisa :
presiune insuficienta in rampa
senzor vibrochen
eroare senzor crankshaft
baiatul mi-a spus ca acum nici nu mai merge sa stearga aceste erori, si ca ar putea fi calculatorul.
Cand am auzit, am ridicat capota si am umblat la mufele calculatorului dupa care a pornit masina, o data pornita eu tineam impins in mufe iar baiatul accelera la relanti si nu mai facea nicio eroare, si nici nu mai varia in accelerare acul la relanti. Am dat iar spray in mufe, in spatele mufelor unde intra firele, toate bune si frumoase pana cand am mers cca 40 km si iar a inceput sa gatuie in 2000 rot. Presupun ca masina a fost spalata la motor, pentru ca este din 10.2005, iar motorul e relativ curat, nu pica ulei nimic. Va rog spuneti-mi daca stiti cum pot sa verific daca este mufa de pe cablaj, cea care vine din tablou de sigurante, sau mufa de este pe calculator, sau calculatorul, pentru ca am dat spray de contact si degeaba, merge bine cand e rece dar cand se incalzeste calculatorul o ia razna, doar in marsarier nu face nimic. Am cautat sa probez cu o alta mufa dar nu am gasit. Cei din craiova ii rog daca pot sa ma indrume la cineva priceput, pentru ca sincer nici nu mai stiu ce sa-i fac, singura banuiala o am ca ar fi ceva la mufele sau chiar la calculatorul de pe motor, cel pe care scrie Isuzu.

Cod(uri) eroare:
----
Model: Meriva
An fabricatie: 2005
Cod motor: Z17DTH
  • martinica99

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 1.9
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Salut, eu am un Astra H, am tot avut probleme cu relantiul, si ceva mai multe pe partea electrica. Am rezolvat-o la un service( https://www.edsauto.ro ) prin curatarea contactelor si reapropierea lor, de sub calculator si panoul de sigurante de la motor. E acolo un electrician care a stiut despre ce este vorba, pana atunci am pus-o pe mai multe testere si nimeni nu-i daduse de cap. Noroc!
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
costishadi a scris: Pe tester mi s-a spus, prima data, ca ar fi regulatorul de presiune, pe care nu l-am schimbat pentru ca in marsarier nu am nicio problema, am curatat cu spray contact mufele ABS, calculator motor, filtru ulei si timp de o saptamana a mers perfect, dupa care a facut mai rau, chiar nu mai pornea decat foarte greu. Am dus masina la un garaj, pe tester afisa erori : senzor vibrochen - am probat doua sh dar degeaba tot la fel, alta eroare senzor crankshaft - probat cu unul sh dar degeaba, cand sa ma duc sa iau masina nerezolvata, a pornit ok la prima cheie, dar la a doua cheie nu a mai vrut deloc, am pus tester si afisa :
presiune insuficienta in rampa
senzor vibrochen
Cine nu stie sa foloseasca testerul corect,e de asteptat sa spuna si neadevaruri(prostii)...,senzor vibrochen(corect,vilbrochen) si senzor crankshaft,sunt de fapt acelasi senzor. Spray-ul te ajuta la curatarea contactelor,dar nu rezolva toate problemele de contact slab,imperfect,lipitura rece,etc. Aici intervine meseriasul,care e in stare sa urmareasca un semnal de la senzor pina la intrare in calculator,iar la nevoie,refacerea lipiturilor problema si in calculator... O a 2-a problema ce trebuie investigata,e presiunea in rampa,ce implica verificarea pierderilor de motorina in returul injectoarelor si functionarea corecta a regulatorului precizat. Nu stiu in ce masura,ai dotarea si capacitatea de a rezolva problemele cu care te confrunti,dar eu iti doresc bafta...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR