CMan
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2017
- Mesaj Privat
Buna ziua,
Am o problema deranjanta legata de relanti dar am sa incep povestea de la inceput poate ma directioneaza cineva ( la mecanic, se ridica din umeri )
Iarna trecuta am facut schimbul de ulei / filtre / bujii, moment pana in care aparent nu aveam nici o problema la motor. Dupa aceasta interventie am inceput sa sesizez urmatoarele simptome, la relanti, dupa ce se incalzezte motorul se poate sesiza aleatoriu o trepidatie pronuntat asociata cu o variatie descrescatoare a turatie, se simte ca si cum s-ar inneca motorul, isi revine in 2-3 secunde . Nimic foarte deranjant, pana acum doua saptamani cand inainte a a intra intr-o curba ( frana de motor ) mi-a muri mototul din senin . Am dat cheie iar ( a pornit la sfert ca de obicei ) numai ca i-mi ramasese in bord CHECH ENGINE, care a disparut dupa circa un minut. Am ajuns in parcare si am verificat ce cod de erare i-mi apare : P0335 Crankshaft Position Sensor A Circuit Malfunction .
Mentionez ca in momentul in care am dat jos bobina la mecanic( tot asta iarna cand mi-a schimbat bujiile) am observat ca cauciucul de la plug-ul 3 ( stanga /dreapta ) era vizibil deteriorat ( presupun ca de la supraincalzire - scopt ). Mecanicul mi-a spus sa am in vedere schimbarea acesteia ( cand se va defecta binenteles).
Nu stiu daca ceea ce am relatat are o legatura cu ultima problema dar poate cineva priceput vede altfel problema.
Multumesc.
Cod(uri) eroare: P0335
----
Model: Corsa C 1.2 177000 KM
An fabricatie: 2001
Cod motor: Z12XE
Am o problema deranjanta legata de relanti dar am sa incep povestea de la inceput poate ma directioneaza cineva ( la mecanic, se ridica din umeri )
Iarna trecuta am facut schimbul de ulei / filtre / bujii, moment pana in care aparent nu aveam nici o problema la motor. Dupa aceasta interventie am inceput sa sesizez urmatoarele simptome, la relanti, dupa ce se incalzezte motorul se poate sesiza aleatoriu o trepidatie pronuntat asociata cu o variatie descrescatoare a turatie, se simte ca si cum s-ar inneca motorul, isi revine in 2-3 secunde . Nimic foarte deranjant, pana acum doua saptamani cand inainte a a intra intr-o curba ( frana de motor ) mi-a muri mototul din senin . Am dat cheie iar ( a pornit la sfert ca de obicei ) numai ca i-mi ramasese in bord CHECH ENGINE, care a disparut dupa circa un minut. Am ajuns in parcare si am verificat ce cod de erare i-mi apare : P0335 Crankshaft Position Sensor A Circuit Malfunction .
Mentionez ca in momentul in care am dat jos bobina la mecanic( tot asta iarna cand mi-a schimbat bujiile) am observat ca cauciucul de la plug-ul 3 ( stanga /dreapta ) era vizibil deteriorat ( presupun ca de la supraincalzire - scopt ). Mecanicul mi-a spus sa am in vedere schimbarea acesteia ( cand se va defecta binenteles).
Nu stiu daca ceea ce am relatat are o legatura cu ultima problema dar poate cineva priceput vede altfel problema.
Multumesc.
Cod(uri) eroare: P0335
----
Model: Corsa C 1.2 177000 KM
An fabricatie: 2001
Cod motor: Z12XE
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
P0335 Crankshaft Position Sensor A Circuit ... - OBD-Codes.com
https://www.obd-codes.com/p0335 La traducere te ajuta Google,daca nu te descurci...!
https://www.obd-codes.com/p0335 La traducere te ajuta Google,daca nu te descurci...!
CMan
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2017
- Mesaj Privat
Merci de raspuns, am citi articolul ieri , dar dupa cum probabil stii si tu , o parere de la o persoana care s-a mai intalnit cu problema respectiva este in general mai avizata decat un articol generic asupra unei situatii. De aceea am incercat sa prezint cat mai " pe romaneste " problema astfel incat sa primesc o parere de la un " patit ".
Acum sa profit de situatie, daca curat / verific electric / inlocuiesc ace senzor pot sa am o siguranta ca rezolv problema din punctul tau de vedere?
Tin sa mentionez ca am cunostinte electrice / electronice dar nu in domeniu auto de aceea caut o parere inainte sa ma apuc de treaba.
Acum sa profit de situatie, daca curat / verific electric / inlocuiesc ace senzor pot sa am o siguranta ca rezolv problema din punctul tau de vedere?
Tin sa mentionez ca am cunostinte electrice / electronice dar nu in domeniu auto de aceea caut o parere inainte sa ma apuc de treaba.
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Din punctul meu de vedere,efectul prezentat poate fi generat de senzor(CKP) ca si componenta,de instalatia electrica(contacte imperfecte,oxidate,etc),de lipituri reci in calculator(ECM)... In aceste conditii,siguranta rezolvarii,este relativa din prima miscare,mai ales ca efectul apare rar si aleatoriu in timp,verificarea semnalului la intrare in calculator fiind neconcludenta in ce directie este cauza problemei...,dar poate ai noroc! Cum tu astepti un raspuns de la un "patit",cred ca m-am grabit...,mea culpa! Informatiile la care am facut trimitere,sunt scrise de specialisti in domeniu,fiind comprimate pina la esenta,de aceea poate sunt uneori mai greu de inteles de catre un neavizat...
CMan
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2017
- Mesaj Privat
Buna seara,
Am sa incerc sa revin punctual referitor progres.
Am pus un tester pe masina, mi sa zis ca totul este in regula, practic aveam doar eroare stocata nu activa, mi-a sters eroarea.
Dupa mia ridicat capota si ma intrebat cand am curatat ultima oara clapeta de acceleratie, si am ridicat din umeri, drept urmare m-am dus acasa am pus mana pe scule am dat jos clapeta care avea un strat serios de arsura depusa pe partea dinspre motor. Am curatat-o cu simt de raspundere, montat-o la locul ei. Si acum surpriza, raspunde mult mai bine la accelerare, nu mai simt ca "da in nas". Referitor la trepidatul aleator la relanti, pot aprecia ca s-a redus sub 20% ca si frecventa, sa fi fost asta una dintre cauze?
Am sa incerc sa revin punctual referitor progres.
Am pus un tester pe masina, mi sa zis ca totul este in regula, practic aveam doar eroare stocata nu activa, mi-a sters eroarea.
Dupa mia ridicat capota si ma intrebat cand am curatat ultima oara clapeta de acceleratie, si am ridicat din umeri, drept urmare m-am dus acasa am pus mana pe scule am dat jos clapeta care avea un strat serios de arsura depusa pe partea dinspre motor. Am curatat-o cu simt de raspundere, montat-o la locul ei. Si acum surpriza, raspunde mult mai bine la accelerare, nu mai simt ca "da in nas". Referitor la trepidatul aleator la relanti, pot aprecia ca s-a redus sub 20% ca si frecventa, sa fi fost asta una dintre cauze?