Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Nu ai cum sa nu reusesti...totul e sa vrei.
IDEAL daca tot umbli la arbore came si sfatul meu personal...verifica tachetii hidraulici dupa aceea nu o sa o mai faci.
Gasesti tot pe forum parca, cum se curata tachetii
Daca vrei sa o faci pentru sufletul tau da jos baia de ulei si curata sorb si baie. Schimba ulei la maxim 10000 si pune sintetic...nu stiu cu ce a mers pana acum.
Nu merge subturat...nu stiu la Z10XE la ce turatie e cuplul maxim.
Restul e istorie ...iar sectiunea Agila e cea mai utilata din toate datorita d-lui Dan.
Skip ads

  • cuibusel

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2005 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2013

  • Mesaj Privat
dupa poze. Ai locuri unde nu se vede aluminiu de loc, deci e strat gros acolo, iar cand ala este curatat si se desprinde ghici bucurie ce ai pe canalele de ungere, in orificiile tachetilor si sorb. Toate astea = presiune slaba, deci ungere deficitara = uzuri = batai, zgomote in motor.
In tot motorul trebuie sa se vada culoare metalului cu usurinta, adica argintiu, nu roz, portocaliu, maro, sau mai ales negru.
  • cuibusel

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2005 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2013

  • Mesaj Privat
La cum arata motorul cureti clar si baia de ulei cu sorbul. Dupa care faci un schimb de ulei cu ceva de calitate 0w40 (Mobil de SUA nu ti-ar strica) sau 5w40 de calitate. depinde de consum de ulei. Fa si o estimare la consumul de ulei (stergei esapamentul cu ceva pana la tabla si estimezi atat pe joja cat si depunerile de pe teava). Asa iti mai dai seama si daca trebuie sa cureti EGR-ul. Daca papa ulei, nu-i strica sa o faci.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Mobil 1 0W40 New Life. Recomand.
Nu te grabi si ia-le pe rand dar nu le sari. Ai destule pe cap acum si cu RAR si altele.
Nu o sa iti para rau.
Skip ads

  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Meriva 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor colegilor.In 2013 am schimbat distributia la agila z12xe si sa facut acest lucru la un service cunoscut care are tot ce trebuie(KM-uri. dinamometrice etc) rezultatul find bun fara eroari in bord sau alte tacaneli.Deoarece in familie a mai aparut o corsa z10xe la care trebuie schimbata distributia si dupa ce am tras cu ochiul la agila am cumparat o trasa KM si curios am probato pe agila. stind ca pe aceasta distributia este fixata corect. Dupa introducerea km-ului blocare vibrochen si a km-ului blocare axe came am asezat km-ul reglare pozitie disc care sa potrivit dar am observat ca cele 2suruburi de fixare nu se potrivesc la gaurile din capac distributie.decalajul find diferit adica la gaura dinspre parbriz diferenta este de 1mm si la ce-a dinspre botul masini de 2.5
mm. Nu imi dau seama unde este greseala si deaceea cer ajutor in special dom. Dan . Cer scuze ptr. postul lung si multumesc anticipat
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Kit KM facatura ordinara sau distributie care nu e la punct.
  • cuibusel

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2005 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2013

  • Mesaj Privat
pune o poza sa se fereasca si altii
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Meriva 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc dom. Dan si daca nu deranjez prea mult as mai avea o rugaminte. Nu exclud varianta cu distributia pusa gresit dar masina merge bine fara eroari si in service-ul respectiv a mai schimbat si un coleg de forum care a fost multumit dar se pot strecura greseli si la case mai mari .... sant insa mai sigur ca KM-ul respectiv este facatura din cauza ca decalajul este diferit la gauri si deaceea va rog cand aveti timp sa masurati la KM-ul dumneavoastra distanta de la centru dispozitivului pana la fiecare gaura dupa cum am incercat sa arat si in imaginea atasata,,,,@ cuibusel.... trusa este aceasta si maine pun o poza si cum se aseaza KM-ul pe motor,Duminica placuta tuturor
Skip ads

  • sziszi

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Buna tuturor,

pana la urma la masina era distributia, in urma schimbului acesteia(lant distributie, intinzator lant, garnitura laterala distributie, garnitura pompa ulei) zgomotul de "diesel" a incetat.
  • bucsa2

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Am o agila z12xe,trebuie sa schimb distributia (zgomot de diesel,cloncanit la oprirea motorului...),am luat piese GM ,pinioane tip nou (table},am citit cam tot pe aici ...in concluzie am 2 intrebari :1-e corect dpv tehnic sa pun distantierul (saiba) la pinionul axului cu came de la evacuare ptr a compensa diferenta dintre cele 2 modele de pinioane?
2-in cazul in care nu reusesc sa desfac surubul din blocul-motor care permite accesul boltului de blocare (KM) al vibrochenului pot sa ma folosesc de pozitia cilindrului 1 pentru punerea la punct (PMS cilindru 1=pozitia de blocare) ?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
O ai in kit saiba? Daca o ai in kit da...pune-o.
Eu nu am avut-o si dupa schimb distributie imediat am avut P0340....dupa ceva transpiratie si sapaturi am gasit field remedy...l-am aplicat si totul a fost OK.
Se monteaza ulterior foarte usor...
Nu vad de ce sa nu poti desface surubul ala. Il dai cu spray deblocant in fiecare zi de cate ori iti aduci aminte.. cu o saptamana inainte de a schimba distributia.
Cu scule adecvate nu ar trebui sa ai probleme la acel surub.
  • bucsa2

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Prompt,mersi ptr raspuns....n-am saiba in kit, daca e in regula o pun pe cea de la vechiul pinion(am inteles ca s-ar putea recupera)asta daca sunt semne de uzura pe pinioane altfel le las pe cele originale ,par mai robuste si schimb doar pinionul de la arbore.Referitor la surub pun raul inainte sa fiu pregatit ,maine ma apuc de treaba .
P.S. Ar mai fi ceva ...vreau sa dau si baia jos si as vrea o idee de suspendare a motorului intr-un mod sigur si care sa-mi permita sa lucrez pe sub masina (n-am dispozitivul special de fixare a motorului )
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Capre de sustinere sau butuci de lemn esenta tare.
Cunosc caz recent unde nu a trebuit saiba desi kit-ul a fost cu pinioane modificate...decizia iti apartine.
Dupa schimb distributie daca apare P0340 pui saiba si gata...
Intre discul cu fante si senzorul axei cu came trebuie sa fie cam 0.8-1mm.
Sa ma corecteze cineva daca gresesc. Imi pare rau ca nu am masurat la mine cand am avut desfacut tot pe acolo.
  • bucsa2

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2012

  • Mesaj Privat
,o sa masor distanta inainte oricum ...pe mine ma interesa daca e corect cu saiba ,sa n-am probleme din cauza asta.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Este corect.
Uite aici Field Remedy-ul
http://workshop-manuals.com...dtc_p0340_is_set/
  • bucsa2

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2012

  • Mesaj Privat
k mersi ,intre timp am vazut si eu ...e clar se scoate de la cel vechi ...mi se parea carpeala...acum cred ca distantele vor iesi cum trebuie daca asa e prevazut.
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Eu as lasa pinioanele camshaft originale ale masinii si as schimba doar
pinionul vibrochenului (crankshaft).
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Daca originalele nu au uzura e chiar OK sa le pastrezi....
  • cuibusel

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2005 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2013

  • Mesaj Privat
ce pinion vibrochen? nu exista asa ceva
poate surubul fuliei
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Atunci lantul trece numai pe pinioanele de admisie si evacuare......la vibrochen ...pe unde trece?



Ala incadrat ce zici ca este?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR