Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • bogdansbg

  • Mesaje scrise: 100
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z22
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Nu doresc sa intru in polemici pe tema asta. In cartile Opel, inclusiv in cea de service nu se presupune schimbarea acesti componente, decat a curelei de accesorii. Stiu ca s-au discutat multe pe tema asta si ca exista si mai multi sfatosi, dar am invatat ca multe se mai intampla si din cauze umane.

Daca va crapa va crapa. Intretimp ea merge mai bine ca multe corse 2012. Cat despre altii, sa ajungi sa schimbi distributia pe lant la 50 - 60.000km este noaptea mintii. Aia n-a fost masina, a fost o martoaga batjocorita.

Multumesc si va tin la curent.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
GM spune in TIS ca se schimba la 120,000km , unele tacane si mai inainte. Doar modelel noi rezista peste 150,000km.
Am schimbat sute de distributii, am vazut motoare cu supape indoite, am schimbat chiulase...
Faci cum vrei, info e gratis dar mai degraba citesc mecanicii.
  • bogdansbg

  • Mesaje scrise: 100
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z22
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2006

  • Mesaj Privat
dancuciureanu contributiile tale in aceasta comunitate merita un premiu Nobel si in nici un caz nu intentionez si n-am intentionat sa ma contrazic. Iti multumesc pentru interventie, este foarte apreciata si voi tine cont de toate sfaturile.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Vezi ca si in caietul service scrie clar 120,000km km la Z10/12 si 150,000km la Z13
Skip ads

  • ALYN87

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2004 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Buna ziua,
Am o intrebare. Stie cineva se potriveste blocul complet cu pistoane, biela... de la un motor z10xe sa il pun la un z10xep. A mai incercat cineva asa ceva? Daca apar ceva probleme de nepotrivire ?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu, are alte cote.
  • nba25

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Vulcan
  • Masina: Astra 2007 1.7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Domnu Dan cum cum facem diferenta intre un ax cu came pentru admisie si evacuare? Ce anume le diferentiaza? Au vreun cod, cota, serie trecut pe ele?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Au cod pe ele, sa vad daca nu am aruncat si ti le spun.
Skip ads

  • RobbyTM

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 z12xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Buna ziua, am o corsa c din 2005 z12xep careia i-a fost schimbata distributia recent+altele...dupa ce am ridicat masina din service, am constat urmatoarele: un zgomot ciudat la motor ca un fel de tacanit la intervale exacte indiferent de turatie,ceasul de temp din bord nu se ridica chiar daca motorul se incalzeste, check engine aprins constant, turatie scazuta la relanti si eroare 0340 in urma testului cu pedalele. este posibil ca toate acestea sa fie rezultatul unei distributii montate prost sau pot fi si alti factori? Imi e frica sa nu cumva sa nu porneasca electroventilarul si sa ajung la alte belele intrucat azi am observat dupa aprox 20 min in trafic un miros de ulei ars si putin fum...
  • nba25

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Vulcan
  • Masina: Astra 2007 1.7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2006

  • Mesaj Privat
NU MAI CIRCULA CU MASINA! distributia conform descrierii si erorii nu este pusa la punct!
intoarcete in service si solicita refacerea operatiunii de calare sau dute alt undeva! PRONTO
  • RobbyTM

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 z12xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2011

  • Mesaj Privat
as face-o, dar problema e ca mecanicul respectiv e plecat pt urmatoarele 2 sapt, iar bani de un (alt) service, eventual chiar reprezentanta nu am momentan...peste 2 sapt o voi duce inapoi garantat, sper sa nu am surpize intre timp. Chiar am fost sfatuit sa nu circul cu ea la viteze mari (70-80+) pentru cel putin cateva sute de km...xD oricum drumuri cu ea nu am facut pana acum decat relativ scurte, 10-20min maxim de condus. In rest masina e ok, trage f bine din ce am vazut (accelerari pana in 60-70), deci ma gandesc ca nu va fi necesara o reluare completa a operatiunii, poate doar o ajustare.
  • nba25

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Vulcan
  • Masina: Astra 2007 1.7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2006

  • Mesaj Privat
acea ajustare, cateva sute de km iti v-a distruge motorul garantat! dar fiind masina ta poti face ce vrei cu ea!
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Dupa schimbare distributie 1-2 zile doar veifici eventuale scurgeri ulei, antigel dar in rest dat in goarna fara limita ca nu e segmentare.
Tu cu P0340 ai tras lozul 'castigator' , cat dai atata ai, zi mersi daca nu e sarita si ceva indoit Crying or Very sad
  • RobbyTM

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 z12xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2011

  • Mesaj Privat
La ce va referiti mai exact in legatura cu eroarea p0340? sa inteleg ca ar putea fi nevoie de ceva mai mult decat o simpla corectie cum am zis anterior? daca nu cer prea mult, ati putea eventual sa imi explicati pe larg cam ce ar fi putut merge prost la inlocuirea distributiei incat sa prezinte toate simptomele mentionate de mine?presupun ca totul ar avea legatura cu primirea de informatii eronate de catre ecu (dintr-un motiv sau altul), iar restul sa vina ca o urmare..
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu e pusa la punct distributia, e scris de enspe ori si nu vrei sa citesti
  • tomadanmihai

  • Mesaje scrise: 452
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2007

  • Mesaj Privat
salutare,
am urmatoarea problema cu o corsa C din 2001 motorul de 1.0, astazi a inceput sa mearga foarte urat in 2, si daca o turai mai brusc se oprea motorul. am efectuat testul cu pedalele si am constat erorile 1616, 0300 si 0302, dupa ce m-am documentat pe forum, am luat la pas urmatoarele: am demontat capacul de la axele cu came, am dat jos bujiile si le-am verificat, totul parea ok. Un lucru dubios mi se pare lantul, am observat cum la axa de sus cea de langa clapeta de acceleratie exista un joc cu totul din roata dintata pe care ruleaza lantul, un joc destul de mare care sincer cred ca permite sa sara de la punct + cand mergea motorul se auzea un zornait. surpriza apare la sfarsit dupa ce am montat totul la loc, nu mai porneste de niciun fel, nu stiu ce sa spun dar poate in momentul in care am verificat eu acel joc sa fii sarit de la punct ?! daca poate sa imi ofere cineva un sfat sunt deschis la orice. Multumesc anticipat!
  • dsorescu

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2013

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:P0100 = debitmetru
P0340 = senzor camshaft, nu cred sa fie senzor ci distributie pusa aiurea


Salut! De cateva zile sunt in posesia unui Opel Corsa C GSI Z14XEP. Atunci cand am cumparat-o, mi s-a spus si aratat ca are un martor aprins in bord (check engine) si ca e de la o sonda lambda, dar ca asta nu afecteaza cu nimic consumul sau performantele.
Omul mi-a zis ca a montat pe masina asa: racord flexibil evacuare nou, toba intermediara noua, traseu complet cap coada Inox 63 finala Japan style Inox si ca nu mai merge corect sonda lambda de la catalizator , sau ceva de genu. Am fost cu masina la tester la niste amici si mi-au iesit urmatoarele erori (vezi foto) .


De asemenea, adaug si un filmulet cu oscilatiile turometrului la relanti:
http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be

P.S. Stie cineva un service/mecanic in Bucuresti unde se poate constata ca lumea problema?
  • icata

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Buna.

Intinzatorul este mecanic (cu arc) sau hidraulic la corsa c motor z10xe?
  • icata

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Buna.

Stie cineva cotele pentru pinioane ca sa-mi dau seama de uzura.

Multumesc!
  • drakhar

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2010

  • Mesaj Privat
icata a scris:Buna.

Intinzatorul este mecanic (cu arc) sau hidraulic la corsa c motor z10xe?


Intinzatorul este mecanic. Cati km are masina? Eu am schimbat pinioanele si de atunci ma lupt cu p0340. Azi am montat la loc pe cele vechi la care am constatat cu stupoare ca au dintii un pic mai solizi decat cele noi, din kitul GM. In plus, cele vechi sunt si calite. Eu daca as lua-o de la capat nu as mai schimba decat pinionul de la vibrochen. Cele de pe ax ar ramane neatinse, inclusiv discul cu fante. Te scuteste de multe batai de cap.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR