Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Uleiuri, Lichide si Carburanti
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Si ti-e rusine cu loganul de e gol la motorizare?

Valvoline VR1 5w50

La Yacco VX 1000 LL - SAE 0W-40, am vrut sa arat nivelul de aditivi anti-uzura si extrema presiune, care e destul de 'bogat'.

Valvoline SynPower 5w40
P 938
Z 1023
Ca 3275........ca sa te convingi, cauta si vei gasi. Atentie, teste facute in laborator pe ulei proaspat.

Si zi-ne si noua, la ce e asa important nivelul de calciu intr-un ulei, ca poate unii din noi nu stiu? Wink
Bafta.


Ultima modificare facuta de borsy la Vin 31 Oct, 2014 12:35 am
Skip ads

  • inspire

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Braila
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Da, mi-e cam rusine.

Multumesc pentru date.

Raman celelalte probleme.

Editarea postului dvs. cu intrebarea despre calciu... incerc sa o iau ca pe o gluma. La emoticoane d-alea nu ma prea pricep...
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Eu nu sunt de accord cu vascozitatile mari la un ulei la 'rece', ca sa lamurim de la inceput, dar sunt vascozitati in jurul 100 la 40gr. la un 10w40. Sunt foarte multi cei care maresc vascozitatea, ca sa mai scada consumul mare de ulei pe care il au.
Unii poate nu au bani de reparatii, altii poate trag de ea pana o duc la casat, altii poate considera ca nu merita investitia, etc, considera ca e mai ieftin sa bage un ulei mai vascos......la urma urmei, fiecare face ce vrea cu masina lui si cu banii lui, noi doar putem da un sfat si nimic mai mult.

P.S Pacat, loganul e o masina foarte buna. Chiar insist sa imi raspunde-ti la intrebare, chiar vreau sa aflu........dar vad ca evitati......totusi am rabdare.


Ultima modificare facuta de borsy la Vin 31 Oct, 2014 12:54 am
  • inspire

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Braila
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Am completat acum motorizarea. Desi nu sunt sigur ca asta ati dorit in acel PS.

Nu cred ca pot sa inteleg acest tip de dialog in care ma uit inapoi sa vad daca ati raspuns in postul anterior...

Aaaa, la calciu va referiti ? Pai ... cum sa va spun,... cand informatia este asa proaspata, cu foarte putine posturi in urma ... nu pot da vina decat pe oboseala sau pe dorinta de a face o gluma...

Iar intrebarile mele sunt mai multe decat ale dvs, iar la alea se mai adauga una. Pe acest thread este obligatoriu sa dai niste informatii ca sa primesti ceva in schimb ? Inseamna ca sunt "mancat" in cazul asta ...
Skip ads

  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Pai nu suntem pe chat, de aia exista functia edit. Si nu stiu de ce trebuie sa va raspund la intrebari, sunteti profesor? Sau ce am afirmat si trebuie sa sustin?

Atata timp cat sunteti surprins de cantitatea unui compus chimic din baza unui ulei, lasati sa se inteleaga ca stiti la ce foloseste acel lucru. Plus de asta, in posturile anterioare s-a observant ca nu sunteti un incepator in ale uleiului si acum vreti sa aflati cum sta treaba. Mai ales cand pe forumul logan sunt mai multe pagini ca aici si cei de acolo sunt mai in masura sa va raspunda, pentru ca folosesc o masina ca a dvs si stiu ce e potrivit, deci nu imi vindeti povesti.

Daca m-am inselat, ar trebui sa lasati deoparte ironiile si sa cititi, aveti 500 de pagini in care puteti afla multe date.......deci spor la lectura.

Nu se vede motorizarea trecuta in avatar. plus de asta, in profil scrie Opel 2007 diesel si parca aveati Logan........curios zic, poate de Halloween s-a deghizat loganul in opel Laughing.......in principiu m-am convins cine sunteti......nici nu a fost greu.

Si ca sa nu lasam cititorii in ceata; Calciu (calcium sulfonates) face parte din EP, aditivi de extrema presiune, in plus protejeaza uleiul de oxidare si motorul de formarea de depuneri.

Sa aveti multa bafta.
  • opelvn

  • Mesaje scrise: 529
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Loganul merge cu ulei elf 10w40 de 75 ron luat din vitan SCHIMBAT LA 10000KM mers urban
pe gpl benzina sau motorina 400000 km poti intreba zeci de soferi de taxi in Bucuresti (exceptie loganurile Dpf) la 400000 km pt un utilizator obisnuit ce nu merge mai mult de 15000 KM pe an caroseria (cea mai importanta piesa a unei masini) care la RENAULT nu se face cu protectie la coroziune mai mult de 6 ani la nici o masina e ciur...dupa zeci de ani deci cade caroseria inaintea motorului....orice ulei scump e inutil la masini din gama low cost....
Uleiul pe langa ungere indeplineste functii de racire si etansare...uleiul subtire 5w30 dupa ce motorul incepe sa se uzeze dupa 100k chiar daca motorul nu consuma ulei gram cuzinetii au uzura ,tachetii axe came etc presiunea de ulei incepe sa scada incet deci si debitul de ungere deci avand un deficit de ungere de la an la an presiunea scazand incet in turatie..uzura creste lent exact ceea ce-si doreste orice constructor sa se accentueze rapid dupa iesirea din garantie...compensarea fara reparatii in peste 90% din cazuri se face cu o vascozitate mai mare.
Si ca sa nu fiu off topic Opel mai are si o problema sistemul de pompa de ulei cu pinion din partea distributiei in capac e un sistem constructiv ieftin ce diminueaza costul motorului dar nu e cea mai reusita solutie tehnica fiabilitate si pompaj bun, pe termen lung solutie ce n-ai sa o vezi la constructori pretentiosi cu motoarele, apoi de ce nu sant fanul la benzina la OPEL al vascozitatii 5w30 Opel are temp de racire f sus in comparatie cu o japoneza de ex e dif de 10 grd la un termostat DIFERENTA CARE in timpul unui schimb de ulei spre sfarsit duce la defalcarea peliculei de ulei care si-a pierdut adiitivii mai ales pe parcursul verii nemaiasigurand protectie 100% mai ales in motoare rulate bine..din acest motiv la PORSCHE benzina n-ai sa vezi xxw30 deoarece nu asigura suficienta protectie...in locul lui xxw30 (5w30) aleg oricand la benzinar 0w40 dar bineinteles este parerea mea si nu e o axioma...pt toti...
5w50 vr1 pe care il studiai are 109 cst la 40 grd cat un 10w40 deci merge la benzinare rulate bine cu motor zgomotos la care a crescut consumul de ulei deranjant peste 150k si e un ulei exceptional de bun...
Startul uscat sau deficitar in ungere este rezolvat de mult cu adaos de esteri cantitate mica in pachetul de aditivi in ulei pt a crea minimal pelicula de ulei pt protectie pana motorul e inundat cu ulei lucru ce il are si un banal magnatec semisintetic.
  • inspire

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Braila
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2014

  • Mesaj Privat
borsy a scris:Pai nu suntem pe chat, de aia exista functia edit. Si nu stiu de ce trebuie sa va raspund la intrebari, sunteti profesor? Sau ce am afirmat si trebuie sa sustin?
.

Stimate domn, eu pe dvs. nu v-am întrebat nimic. ÃŽmi permit sa va reamintesc faptul ca dvs ați intrat in discuția care deja avea loc.

Per total nu prea înțeleg cu ce am deranjat. Documentarea pe care am intreprins-o înainte de a intra in aceasta discuție NU include si problemele ridicate de mine aici. Va asigur ca am citit, dar mi-a fost foarte greu sa înțeleg ceva, din cauza multor discuții aprinse, la care ați participat inclusiv dvs.

Pe de alta parte, fara dorința de a mã justifica in vreun fel, dar recunoscandu-mi greșeala de a nu fi completat toate datele, poate îmi arãtați si mie cum sa schimb acel "Opel" care va apare dvs in "Logan" si eu promit ca o voi face.


Dommule opelvn, eu as fi exemplul cel mai grãitor ca vâscozitatea nu trebuie crescuta. Am mers multe zeci de mii de km cu 10w40 si dupã aceea am pus 5w40 care teoretic macar ar fi mai subțire la rece. Sau probabil ca am nimerit vâscozitatea la cald pe uzura motorului. Si mai menționez ca motorul vede 4000 de ture frecvent in afara localitãții. Nu sunt vitezoman, dar am învãțat ca depãșirile trebuie fãcute in cel mai scurt timp. Iar pentru sãnãtatea celorlalte componente constructive, motorul trebuie exploatat pe toatã plaja de turație.

Totuși, am pornit de la acel schaffers care are alte vâscozitãți decât valvolinu. Iar din discursul dvs tragem concluzia ca 5w50 generic este ok. Ce am fãcut eu a fost sa atrag atenția asupra acelei vascozitati , fiind cumva "contrat" cu valvoline.

Si iarãși faceți o comparație dincolo de înțelegerea mea. Spuneți ca Opel are are temperatura de lucru mai sus decât japonezele si tocmai de aceea Porsche n-are grade-uri cu 30 la cald. Chiar nu vad legãtura. Mai mult, sunt opeluri care merg din fabrica cu 5w30, ba chiar A5/B5.
  • opelvn

  • Mesaje scrise: 529
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Da sant multe masini ce merg cu A5/B5 (hths mic trendy pt poluare si consum) opel nu are A5/B5 5W30 DE OPEL ESTE DEXOS 2 A3/B4 deci are hths min de 3.5 IAR NORMA DEXOS 2 este echivalenta la protectie uzura cu vw50501.
Masinile CU A5B5(HTHS MIC) dupa ce sant merse cu acest ulei 20000km pe schimb in Germania si neamtul le vinde unui estic pana in 200k axul cu came la evacuare e varza...si vin in romania si trecuta pe subtirime ca e "performant" le auzi pe strada cu zgomot de "masini de cusut"
Pt ca tot ai Logan intreaba 10 taximetristi cu peste 200k din BRAILA (EXCLUSIV fara motor DPF unde e obligatoriu 5w30) cati km au cu masina si ce ulei pun...si ce consum de ulei au....cel mai bun review la un ulei e "viata reala" la un ulei schimbat pana in 10000 km si masina intretinuta corect. nu basmele fiselor sau constructorilor...care au numai interese in zona" medium performance" la fluide......... ca doar n-ai vrea sa nu arunce masina omul...
Skip ads

  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,080
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Ce ulei se foloseste la MB A-Classe 2011 - A160 ? marca ?
  • opelvn

  • Mesaje scrise: 529
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2006

  • Mesaj Privat
esti off topic s-ar putea sa te stearga moderatorii...

Ulei mercedes original oem
Norma Mb 229.5 daca n-ai Dpf
Mb 229.51 daca ai Dpf
ai lista oficiala aici
https://bevo.mercedes-benz.c...en/229.51_de.html

normele MB cu nr 5 dupa punct la codul normei dau cea mai mica uzura pe cama.

http://www.lubritecinc.com/...e_Oils_2012.1.pdf
  • inspire

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Braila
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2014

  • Mesaj Privat
opelvn a scris:
Pt ca tot ai Logan intreaba 10 taximetristi cu peste 200k din BRAILA (EXCLUSIV fara motor DPF unde e obligatoriu 5w30) cati km au cu masina si ce ulei pun...si ce consum de ulei au....cel mai bun review la un ulei e "viata reala" la un ulei schimbat pana in 10000 km si masina intretinuta corect. nu basmele fiselor sau constructorilor...care au numai interese in zona" medium performance" la fluide......... ca doar n-ai vrea sa nu arunce masina omul...

Sunt mai multe benzinare trecute de un anumit kilometraj (ma rog, din cate am aflat eu) decat dieseluri - vestitele probleme cu sistemul de injectie.

Dar per ansamblu, concluzia mea, dupa ce-am studiat fenomenul "taxi", este ca benzinarele (majoritatea de 1.4) pun "dacia oil premium 5w30" care este A5/B5. Unii din taximetristi nici macar nu mai stiau ce-au pus, dar unii mai aveau cate un rest prin portbagaj... Cele noi (1.2mpi/0.9 tce) pun in exclusivitate A5/B5. Pe bord la mai multe am vazut kilometraje cu 3 sau 4 la prima cifra. Iar ca sa evit alte "glume" - erau 6 cifre la kilometraj. La dieseluri, aproape invariabil, din prima cheie cu masina noua, pana la ... kilometrajul pe care-l au acum, "dacia oil diesel 10w40", adica ala de-l puneam si eu...
Ei schimba uleiul 1-2 ori pe an. Unii care mai faceau drumuri de Bucuresti - aeroport il schimbau mai des. Insa nu au stiut sa-mi spuna un interval anume, majoritatea mi-au spus ca il schimba la "cat zice cartea".

Acum, daca ei m-au mintit cu aceste date, tot asa va mint si eu, desi nu cred ca s-au gasit toti sa spuna aceeasi placa. In total, cred ca am intrebat vreo 15 insi de-a lungul vremii (nu i-am chestionat o data pe toti in parcare cu carnetelul in mana), din care numai vreo 3 sau 4 aveau diesel. Vreo 2 mi s-au parut destul de indolenti cu intervalul de schimb, unul chiar mi-a spus ca este bine ca i-am adus aminte sa-l schimbe...

Vad ca se mai naste o intrebare, ca tot ati ridicat mingea la fileu: daca nu sunteti adeptul unui 5w30 nici macar la benzinare, de ce dieselurile cu DPF merg aproape exclusiv pe 5w30 ? Oare sunt mai putin protejate ? Totusi stiu masini cu DPF care au kilometri destul de multi, facuti nu neaparat in conditii de autostrada.

Iar cu tot respectul, fara sa doresc sa deranjez cumva, raspundeti-mi la problema cu comparatiile de la porsche la opel sau de la koenigsegg la opel. Incerc sa-mi dau seama PE CE se bazeaza aceste comparatii.

opelvn a scris: [...] DIFERENTA CARE in timpul unui schimb de ulei spre sfarsit duce la defalcarea peliculei de ulei care si-a pierdut adiitivii mai ales pe parcursul verii nemaiasigurand protectie 100% mai ales in motoare rulate bine..

Va rog sa explicati un pic mai pe indelete, mai la genunchiul broastei, asa, cum se intampla sa piarda uleiul aditivii, ce aditivi pierde mai ales pe timpul verii si mai ales la motoarele rulate bine. Iar aici, indiferent de ce-ar spune cineva, am citit in urma, dar n-am gasit informatii in sensul asta.

opelvn a scris:
5w50 vr1 pe care il studiai are 109 cst la 40 grd cat un 10w40 deci merge la benzinare rulate bine cu motor zgomotos la care a crescut consumul de ulei deranjant peste 150k si e un ulei exceptional de bun...

Da, dar discutia a pornit de la schaffers 5w50.
Trag concluzia, ca din punctul dvs de vedere, motor rulat bine, inseamna peste 150k km. Pai eu cu 220k km inseamna ca sunt o exceptie de-mi merge bine cu 5w40 ?

Ce fac dieselele cu DPF care merg cu 5w30 dupa aceast kilometraj ? Trec pe vascozitate mai mare ? Daca vascozitatea mai mare nu mai indeplineste norma ? Cel putin VW 504.00/507.00 sunt aproape exclusiv 5w30.


Ultima modificare facuta de inspire la Vin 31 Oct, 2014 4:36 pm, modificat de 2 ori in total
  • inspire

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Braila
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2014

  • Mesaj Privat
opelvn a scris:
Uleiul pe langa ungere indeplineste functii de racire si etansare...uleiul subtire 5w30 dupa ce motorul incepe sa se uzeze dupa 100k chiar daca motorul nu consuma ulei gram cuzinetii au uzura ,tachetii axe came etc presiunea de ulei incepe sa scada incet deci si debitul de ungere deci avand un deficit de ungere de la an la an presiunea scazand incet in turatie..

Inca o intrebare: uleiul gros patrunde mai greu prin spatiile mici (de gen manetoane). Presiunea mare se face dumneaei din ulei mai gros, dar locul fiind "stramt", debitul de ulei este mic si implicit si ungerea si implicit si racirea (amintita de dvs). Nu sunt marimi perfect dependente de cealalta decat in anumite conditii. Totusi, ma gandesc ca lucrurile au mai evoluat de la dacia 1300, nu ? Cel putin renault accepta presiune de ulei foarte mica la benzinare, pana sa admita ca are o problema. Adica undeva putin sub 1 bar la benzina si putin peste 1 bar la diesel. Iar in conditii de 3000 de ture, daca se opreste undeva la 3.5 este ok din punctul lor de vedere. Iar presiunea asta, si apa sa ai in motor, ca tot o faci. Pe cand debitul de ulei nu se asigura decat cu o anumita vascozitate, mai ales in locurile asa-zis sensibile.
Skip ads

  • opelvn

  • Mesaje scrise: 529
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Pai daca pun la taxi dacia oil 10w40 adica ELF 10W40 imbuteliat de lubrifin in flacoane cu eticheta Dacia oil...e ce spuneam eu merg 400000km cu 10w40 de la elf schimbat la 10000km.
uleiul 5w30 se pune la benzinare turate decat din trei motive ...pret mic fiind ulei semisintetic,in 90% din cazuri in cea mai mare parte a cazurilor grupa 3+ ,consum mic, ecologie , uzura lenta programata....
La diesel e altceva sant turatii mai mici si filmul de ulei nu e solicitat asa mult..
daca 5w30 ar fi mama impiedicarii uzurii l-ai gasi in utilaje de sute de mii de eur....in Europa..pe timpul verii..dar nu vei gasi asa ceva...unde agregatul costa ff mult....si motorul diesel ..trebuie sa mearga mii de ore...
GASELNITA CU dpf si poluarea a dus la crearea normelor low saps cu max 0.8% cenusa ce presupune reducerea zincului si fosforului in pachetul de aditivare ulei sub nivelul ce ar asigura protectie motorului pe termen ff lung
de aia la motoarele de flota diesel nu gasesti ulei cu sash mai mic de 1 pt ca trebuie sa tina mult peste 500000km in stare ffbuna..
mai pe romaneste pe cetatean la masina ieftina "il fac din norme" si ii stabilesc resursa masinii.
  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
bun atunci noi cei cu DPF ce ulei sa alegem?
unul spre 0,8 % Saps
sau su saps cat mai jos, in jur de 0,5 %
  • inspire

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Braila
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Pai daca pun la taxi dacia oil 10w40 adica ELF 10W40 imbuteliat de lubrifin in flacoane cu eticheta Dacia oil...e ce spuneam eu merg 400000km cu 10w40 de la elf schimbat la 10000km.

Reiau, in benzinare de 1.4 ei pun 5w30 A5/B5. Doar la diesel pun 10w40.

uleiul 5w30 se pune la benzinare turate decat din trei motive ...pret mic fiind ulei semisintetic,in 90% din cazuri in cea mai mare parte a cazurilor grupa 3+ ,consum mic, ecologie , uzura lenta programata....
La diesel e altceva sant turatii mai mici si filmul de ulei nu e solicitat asa mult..

Inca o data, dieselul are A3/B4, iar benzinarul are A5/B5. Dieselele au kilometraje mai mici deoarece au avut probleme cu injectia, iar benzinarele au kilometraje care ajung la 400k km, multe din ele fiind si pe GPL.

daca 5w30 ar fi mama impiedicarii uzurii l-ai gasi in utilaje de sute de mii de eur....in Europa..pe timpul verii..dar nu vei gasi asa ceva...unde agregatul costa ff mult....si motorul diesel ..trebuie sa mearga mii de ore...

Iarasi o comparatie ... Despre ce masinarie este vorba si din ce puncte de vedere o putem asimila unui motor de opel ca cele de aici ?

GASELNITA CU dpf si poluarea a dus la crearea normelor low saps cu max 0.8% cenusa ce presupune reducerea zincului si fosforului in pachetul de aditivare ulei sub nivelul ce ar asigura protectie motorului pe termen ff lung

Exista VW 2.0 TDI cu DPF care trec lejer de 250-300k km. Am un exemplar in fata blocului. E al vecinului de la scara 2. Ce-i drept, pe asta nu l-am intrebat ce ulei pune, dar mai mult ca sigur un 507.00, fiind un exemplar relativ nou. Oricum omul stie sigur ca are DPF. Si face reviziile la reprezentanta VW exact asa cum i-au zis aia - la 15k km.

de aia la motoarele de flota diesel nu gasesti ulei cu sash mai mic de 1 pt ca trebuie sa tina mult peste 500000km in stare ffbuna..

CJ-4 are SA sub 1. De fapt, API zice maxim 1, dar majoritatea au 0,7-0,8. Si tine in picioare un motor de flota sute de mii de km.

Va rog, raspundeti-mi si la celelalte intrebari ! Va rog !
  • opelvn

  • Mesaje scrise: 529
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Arata-mi fisa la un CJ4 ulei HEAVY DUTY aprobat intr-o lista oficiala aprobata de un constructor de flota cu sash 0.7 si dupa aceea mai raspund la o postare de a ta...

250-300k la un diesel e extrem de putin arata-mi diesel cu DPF din zona LIGH DUTY la 500000km cu axa cu came buna....
INTREBAREA o mentin de ce daca 5w30 e mama impiedicarii uzurii si vara asigura protectie mama mama nu-l gasesti in motoare de flota nou construite 2014 cu canalizatie subtire cu subtirimea protectoare.
Poti intreba SOFERI de la o flotade camioane noi ce ulei si ce vascozitate folosesc in Europa vara si iarna de duc motoarele peste milion.
Deocamdata in million MILES hall of fame-ul vre-unei firme de uleiuri ce are asa ceva n-am vazut nici un motor nerenovat mers cu 5w30 cand vede cineva ard de nerabdare sa citesc....
Asta nu inseamna ca se pot folosi vascozitatile de flota in autoturisme in orice motor am spus-o doar sa explic ca 5w30 provoaca uzura mai mare decat 5w40 LA NORMA DEXOS2 . LA VW E ALTCEVA norma vw50700 5w30 e mult peste dexos2 ca performanta...
ORONITE gigantul pachetelor de aditivi pt blenderi de ulei ITI EXPLICA AICI
average cam wear
http://www.smeerolieverenig...es%2009232014.pdf

Deci mai bine asta
http://www.auto-revizie.ro/...e-GM-5W40-1-Litru
decat 5w30

La fel si la Logan BENZINAR in"opinia mea" orice ulei din lista oficial aprobata PORSCHE A40 e mai bun decat A5/B5 ORICARE AR FI EL.... iar la MOTORINA DPF orice ulei norma PORSCHE C30 din lista oficiala e mai bun ca orice ulei norma diesel renault DPF
Aici vezi cat de slab e A5/B5 (bun doar la consum si poluare) fata de alte norme mai vechi
dexos 2 PORSCHE C30 SI ALTELE...

https://www.lubrizol.com/app...lperftool/pc.html

diagrama mai mare norma mai buna.
  • inspire

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Braila
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Dar de ce schimbati atat de brutal registrul discutiei ? Am senzatia ca v-am deranjat cu ceva si nu stiu cu ce si chiar as dori sa aflu. Asta zice CJ-4: maxim 1. Iar cu SA < 1 sunt o gramada de uleiuri CJ-4, pe care sunt convins ca si dvs le stiti. Cu 0,7 sunt "aproape" sigur ca am vazut, altfel nu scriam acea cifra, dar cu 0,8 sigur exista. Dar deja la 0,8 este la limita low-SAPS. Cand o sa am timp, o sa caut si dovada. Insa sunt convins ca le stiati inaintea mea.

Pai 250-300k km acum sunt putini ? In posturile anterioare ziceati de uzura pronuntata de la 150k km... Sau la ce se refereau acei 150k km ?

Si de ce va "agatati" de o singura problema ca sa nu-mi mai raspundeti la celelalte ? Sa zicem ca am gresit (pana la proba contrarie). Documentarea mea s-a rezumat la studierea materialelor prezente pe internet. Adica poate suferi o perfectionare. Nu-i nicio problema din punctul meu de vedere, n-am pretentia ca le stiu pe toate si sunt pregatit sa-mi recunosc greseala. Dar chiar la toate intrebarile am gresit cu cate ceva ? Taximetristii aia pun, am vazut cu ochii mei bidoane de 5w30. Stiu ca e putin in contradictie cu ce stiti dvs, de aceea v-am intrebat. Si nici aici n-am primit raspuns.

Pe mine tot comparatiile alea ma "rod" cel mai tare. De unde vin ele ?

LE: acum eu sunt ala care nu mai inteleg nimic.... Deci despre masinil de flota era vorba cand spuneati de agregate de sute de mii de euro ? OK, atunci, alea sa fie, am inteles. Totusi, exista si 5w30 heavy-duty, din cate am vazut. Ca alea or fi bune pentru benzinare, probabil, n-am stat sa studiez problema.

Dar stati un pic, ca ne indepartam prea tare. Va rog, raspundeti-mi la intrebarile mele, ne plimbam cu linkurile alea ale dvs prin prea multe domenii.

Reiterez ideea comparatiilor.


Ultima modificare facuta de inspire la Sam 01 Nov, 2014 12:42 am
  • opelvn

  • Mesaje scrise: 529
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Manualul volvo MAI DEMULT
5w30 si intervalul temperaturi de utilizare uleiuri si vascozitati pt subtirime...
la logan n-o sa-ti spuna asa ceva niciodata in manual.
https://volvo850wagon.wordpr...tegory/viscosity/

Si clasificarea sae uleiuri arctice si cat pot acoperi
http://www.fluidmasters.com...sae_viscosity.php
astept fisa la cj4....CU ASH 0.7


Ultima modificare facuta de opelvn la Sam 01 Nov, 2014 12:47 am
  • inspire

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Braila
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2014

  • Mesaj Privat
opelvn a scris: LA VW E ALTCEVA norma vw50700 5w30 e mult peste dexos2 ca performanta...

Deci asta inseamna ca axul cu came al vecinului o sa tina, totusi mai mult de 300k km ?

Daca vreti sa "taiati" discutia, probabil ca asta e momentul. CJ-4 cu SA 0,7 nu am si nici timpul necesar sa o caut.

Totusi, cu ce v-am deranjat ?

Nu inteleg la care parte va referiti cu asta:
la logan n-o sa-ti spuna asa ceva niciodata in manual.

fiti mai explicit, va rog.


Ultima modificare facuta de inspire la Sam 01 Nov, 2014 12:51 am
  • opelvn

  • Mesaje scrise: 529
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Cat protejeaza real IN CE INTERVAL fiecare clasa vascozitati ...ULEIURI 2014
deci concret loganel benzinar norma..PORSCHE A40 orice ulei..aprobat oficial..
uite cum testeaza o baie ulei la porsche (sunet in boxe obligatoriu)
http://www.youtube.com/watch?v=fv53RbvgfGc
la ulei nu-ti spun ce-i fac pana il aproba oficial.la benzinare..cauti in posturile mele trecute si gasesti.

"Deci asta inseamna ca axul cu came al vecinului o sa tina, totusi mai mult de 300k km"
Da daca schimba uleiul cf conditiilor de exploatare din Ro.(urban sau extern)

Pt sapt asta eu zic ca e suficient pt mine pe forum.....


Ultima modificare facuta de opelvn la Sam 01 Nov, 2014 1:01 am, modificat de 4 ori in total
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Uleiuri, Lichide si Carburanti

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR