Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Uleiuri, Lichide si Carburanti
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,666
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Au si cei care vând ulei Petro Canada pe RO la prima mâna un ulei 10w40 de flota (pentru camioane, dar nu numai) ìl aveau la vanzare la bidon de 5l cand m-am dus sa-mi cumpar ulei de motor de la ei, chiar il testau pentru rezistenta la 100.000km pe camioane.

Nu am luat ca eu aveam nevoie de 5w40 pentru motorul meu, dar mi-au zis ca se lucreaza inclusiv la un ulei 5w40 care sa tina 100.000km pentru flote auto, camioane sau dube cu motor diesel.
Skip ads

  • ccostras

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega 2002 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Eu am motor de 2.5 diesel si cred ca e perfect un 5w40 heavy duty. Am avut duron e 5w40, a fost cel mai bun ulei pe care l-am avut in motor - la cum se misca masina. Duron E 5w40 e in schimb cam scump, vreo 45lei/ litru si mie imi intra vreo 7litri, plus ca am ceva pierderi si imi trebuie pentru completare vreo 2-3 litri / 10.000 km. Acum ma reorientez catre Citgo 5w40 special diesel, ajunge la vreo 25-28/ litru(aproape la jumatate de pret fata de DuronE) daca iau un bidon de 19 litri pe care sa il impart cu vreun prieten din zona...
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Un ulei care sa ,,tina,, 100.000 mii km ? Nu la ulei ar trebui sa lucreze prea mult ci la filtru ! ......nu vad cum rezolva problema imbacsirii uleiului cu microspan rezultat din frecarea pieselor, reziduri fine si alte cele ....
  • opelvn

  • Mesaje scrise: 529
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Rezistenta peliculei la Petro-Canada e dubla la 5w40 fata de 10w40 pe masina de frictiune TIMKEN TEST FACUT LA GALATI sursa forum Volvo..
S-a pus un Castrol 10W-40 intre ROLE MASINA TIMKEN, s-a apasat, s-a gripat... indice 2.5. S-a pus Petro-Canada, full-sintetic 10W-40, s-a apasat, s-a gripat... indice 5 ! S-a pus Petro-Canada 5W-40, full-sintetic... s-a apasat, s-a gripat... indice 9 !
CHIAR DACA nu e un test aprobat de industrie e bun pentru comparare si arata ce posirci cu etichete colorate se vand la raft prin magazine.
Skip ads

  • opelvn

  • Mesaje scrise: 529
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Un ulei de exceptie cu POUR POINT DE-36 GRD ce bate orice semisintetic de raft din ROMANIA cu o pelicula extrem de rezistenta la uzura si testat pe tot globul la peste -20grd fara nici un fel de probleme de uzura in mii de utilaje si motoare bun si pentru benzina si diesel din punctul meu de vedere la motoare trecute de 200000km FARA DPF este semisinteticul John Deere plus 2 15w40 cu aprobare volvo VDS4. Uleiul este facut pe noma speciala dupa reteta ceruta de JOHN -DEERE JDQ78X EXTRMEM de rezistent cu detergenta exceptionala dovada fiind ca un motor uns cu el la 6000 ore are uzuri infime.

IATA-L
se gaseste la orice reprezentanta JD la bidon 5l si are pret f bun

http://www.deere.com/wps/dc...i/plus-50_ii.page
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,666
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Duron E 5w40 la 5l era 192lei cand m-am dus sa cumpar eu acum 2 luni de zile, dar nu l-am luat pentru ca e C3 si eu nu am DPF. Din experienta mea am invatat ca un motor de generatie veche e mai zgomotos cand se foloseste un ulei C3, deci am luat Duron 5w40 intr-un final si bidonul de 5l a fost 150lei, il bag saptamana asta si revin cu primele impresii.

Ma intereseaza in primul rand sa fie aproximativ la fel de silentios motorul ca atunci cand merg cu Motul X-Cess 5w40 in motor, apoi ramane sa mai vad si cum se comporta masina cu el. Daca motorul va fi notabil mai zgomotos atunci va fi si ultimul schimb de motor cu acest sortiment de ulei de la ei, iar pe viitor nu exclud un schimb cu cel 10w40 (de flota) pentru perioada din an primavara-toamna.

Asa cum a precizat colegul @opelvn o alternativa ar fi si uleiul John Deere, dar nu stiu daca chiar este o alegere buna pe timp de iarna. In rest, cred ca-si face treaba si in motoare diesel de cilindree mica.
  • opelvn

  • Mesaje scrise: 529
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2006

  • Mesaj Privat
PAI uleiul semisintetic JD 15w40 are pour pointul -36 grd mai mic decat al CASTROL MAGNATEC 10W40 posirca " tatal nostru" a Romaniei si ULEIUL JD n-a uzat nici un motor pe glob ma gandesc ca utilajele ce lucreaza si iarna IN ROMANIA si folosesc acest ulei si la 6000 ore au uzuri infime ....si uneori lucreaza la peste 3000 rot/min in exces praf cu viteze mici turate si n-au nici pe naiba motoarele iar cu uleiurile de cetatean CU PACHET ADITIVARE cerut de industrie sa fie low pt ca cetateanul sa duca masina la loc de verdeata repede. dupa 250000km multi cei care au schimbat long life in primii 100000km sant cu duiumul pe la dezmembrari cautand axe cu came mai noi putin .........pt cazanele merse cu posirci. DE EXEMPLU IN MANUALUL REPARATII HAYNES LA CORSA C scrie se poate folosi 5wxx.10wxx (xx) poate fi oricat deci simplu un 10w50 e mai gros ca un 15w40 la 40grd si 100grd . ce conteaza e rezistenta peliculei de ulei la cald(HTHS) si in timp pana la urmatorul schimb, si daca uleiul respectiv contine bioesteri pentru a adera uleiul pe piese astfel incat la pornirea la rece dupa ore de stationare piesele sa fie(ramana) unse cele 30 secunde necesare pentru ca uleiul sa unga suficient si complet motorul .nu orice ulei daca are eticheta sforaitoare si e subtire protejeaza motorul total.La motoare necajite si consumatoare de ulei uleiul JD e mult mai bun decat varianta 10w40. JD inca sant NR1 mondial in utilaje agricole asa ca si-au facut norma lor ff severa separata de normele light duty de cetatean.mult mai dura chiar si decat normele de flota obisnuite...
vezi aici...."most severe dyno test industry" "premium engine oil"


JDQ-78X Test

In the development of Plus-50 II, John
Deere engineers test the oil under the most
extreme conditions using the JDQ-78X test.
The JDQ-78X test is a John Deere engine
that is run for 500 hours at full load and
high heat to thoroughly test the capabilities
of the oil. At the end of the test we evaluate
the engine parts and the oil to determine
how well the oil protects the engine and how
long it will last under such extreme
conditions.


http://deltafarmpress.com/d...remium-engine-oil

test iva sequence aprobat de industrie....
unde nu tot ce straluceste e aur.......

http://www.lubritecinc.com/...204X%20Better.pdf
  • ccostras

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega 2002 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Opelvn - intre cele trei: John Deere semisintetic, Duron E 5w40 si Citgo syndurance 5w40 - pentru un motor vechi, cu vreo 250 k, diesel, ce ai alege? Sa iei in considerare ca e vara, masina circula 90% urban cu risc de supraincalzire si unul dintre uleiuri (Citgo)costa 28 lei/litru desi e full sintetic si e dedicat diesel.
Ma intereseaza sincer parerea ta, stiu ca esti obiectiv si poti da un sfat urmarind in ansamblu valorile tehnice.
Skip ads

  • opelvn

  • Mesaje scrise: 529
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2006

  • Mesaj Privat
iti raspund PM
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Dar de ce pe PM si nu in topic!?

Bafta.
  • opelvn

  • Mesaje scrise: 529
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2006

  • Mesaj Privat
http://www.docs.citgo.com/msds_pi/465116.pdf
  • darryl

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 1999 x12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Buna ziua. Sunt posesorul unei astra G , 99 , 1.2 16v ecotec x12xe si sunt foarte nelamurit in privinta uleiului.
La schimbul trecut i-am bagat aral 10w40 si la 5000 i-am completat 2l. Presupun ca nu este normal si tocmai de asta va cer parerea. Mentionez ca nu are scurgeri si nu scoate fum.
Stima
Skip ads

  • IonutN

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2018 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Salut
Mergi pe GM 5W-30 sau ceva mai scump Mobil 1 0w-40
O zi buna
  • ccostras

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega 2002 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Darryl@ - e foarte important sa iei o decizie in functie si de nr de km pe care ii are masina, unde mergi preponderent cu ea (urban sau drumuri lungi), la cati km faci schimbul de ulei. Din punctul meu de vedere(parere personala) GM 5w30 nu e o alegere fericita datorita calitatii dubioase. Multi de pe forum, inclusim moderatori, sustin ca dupa 5000 km isi pierde mare parte din proprietati, lucru care duce la o uzura excesiva a componentelor. In plus de asta, masina ta e din 99, cred ca ar trebui sa mergi pe 5W40 sau 10W40.
  • zeroalex

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2009

  • Mesaj Privat
salut! am un opel astra h caravan 2006 motor 1.3cdti are in jur de 300.000km folosesc ulei Castrol edge td 5w40
ce alt ulei imi recomandati cel mai bun?multumesc frumos
  • bgd92

  • Mesaje scrise: 859
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2011

  • Mesaj Privat
GM 5w30 il puteti gasi pe revizieopel.ro la un pret decent ( 4L - 110 lei parca ) ; eu am fost multumit de acest ulei ; zgomotul motorului nu s-a schimbat nici dupa 10.000km, nu a consumat, deci cred ca este ok ; daca cineva a facut teste riguroase pe acest ulei si poate sustine ca nu este bun pt masinile noastre il rog sa posteze aici
  • zeroalex

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2009

  • Mesaj Privat
pentru km care ii am cu masina nu e ok 5w30...
  • ccostras

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega 2002 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Zeroalex - un ulei de top este Duron E5W40, e peste toate normele diesel existente. Am avut uleiul asta acum 2 ani, a fost bestial. Motorul era silentios, raspundea nemaipomenit la comenzi. Am renuntat atunci ca nu mai avea furnizor pe plan local si am trecut pe Ravenol VSI 5w40 care era si mai ieftin(mie imi intra vreo 7 litri de ulei in motor). Acum am luat Citgo Syndurance 5w40, zilele astea fac schimbul, uleiul asta e pe acelasi plan cu Duron E 5w40 ca si calitati.
Raspunsul meu, din experienta proprie, cel mai bun ar fi Duron E 5W40, il gasesti intre 38 si 45 lei/ litru. Nu vei regreta nicio secunda.
  • zeroalex

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Ar fi mai bun ca un liquid moly sau motul?
  • ccostras

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega 2002 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Eu sunt convins ca da.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Uleiuri, Lichide si Carburanti

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR