Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Uleiuri, Lichide si Carburanti
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,664
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
X-Cess 5w40 merge folosit si in motoarele diesel ISUZU EURO4, iar la benzinare nu mai zic... ca poate sa-l folosesca oricine.

Incepand cu motoarele diesel EURO5 s-au inventat alte norme, e.g ca sa nu moara copacii de pe marginea drumului de la prea multa poluare. Mr. Green

L.E:
Toata lumea se gandeste la DPF ca fiind ceva 'cu value' pe cand el este un fel de prezervativ cu numar finit de folosiri care a fost gandit sa prinda noxele motorului ce trec de catalizator. Cand se termina DPF-ul il arunci si incepi o alta viata cu motorul masinii (DPF-Off si-i bagi un ulei de motor mai bun, posibil chiar mai ieftin decat cele low-saps). Exista viata si dupa DPF.
Skip ads

  • [cj]sharky

  • Mesaje scrise: 277
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Doar scurt vreau sa ma bag:

Matiz care merge doar 100kkm (presupun ca de nou)? Poate cu uleiurile care le recomandati voi. Tine peste 200mii lejer, si nu unul singur, masini de firma. Ma rog, alte vremuri, dar nu motoarele erau problema.
Si sa nu credeti ca primeau altceva decat 10w40 sau 15w40.
Altele duc sute de mii cu uleiuri slabe, iar aici uleiurile bune sunt trecute ca proaste.

Inca ceva, scrisesem in niste posturi anterioare de motoare benzina, unul vechi si unul nou care merg cu castrol tection 15w40 diesel.
Am turnat in a meu (c16nz vechi) si nici o diferenta in 1000km rulati, din pacate nu am apucat sa il desfac sa vad cat de bine a curatat.
Un alt prieten il tine in citroen de 1.4 bezina de ani buni. De dansul intrebam daca e ok.
Credeti-ma, motorul lui nu are nici pe dracu, nu manca ulei, nu consuma mai mult, nu suna ciudat si nu i-a crapat nici o garnitura, chair daca uleiul e de diesel.
Daciile mergeau mai demult cu uleiuri de te speriai cand te uitai la ele, si totusi mergeau ceva.

Cred ca cu aceste super uleiuri dezbaterea nu e pt 100mii-200mii ci pt 1 milion 100mii sau 2 milioane si 200mii.
Timp in care caroseria rugineste de 2 ori si oamenii se uita la masina de epoca pe care o conduci.

Eu inteleg pasiune, dar dpmdv, experimentele care le faceti sunt mai mult distractie, nu prea puteti trage cine stie ce concluzii din ele.
  • mitosu

  • Mesaje scrise: 787
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 a16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Ahappyuser cati crezi ca vor sa-si anuleze dpf-ul? apoi masina asa este omologata , iar la un control rar risti talonul.
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
mitosu a scris:
Tiaz a scris:@mitosu sa stii ca demult n-am mai ras cu atata pofta. Razz Parerea mea este ca-l blamezi depomana pe @neuro. El defapt este bine intentionat si incearca sa-ti faca un bine. Iti citeaza perlele in idea ca poate vei face un pustiu de bine acestui forum si altele pe care mai activezi si-ti dai BAN singur. Asemena gogomanii rar mi-a fost dat sa citesc Razz Razz
Scuze de off-topic

on-topic: Raman fidel ulei-ului GM 5 W 30. Consider ca este un ulei adecvat pentru motoarele Opel si nu numai.
Masina mea de zi cu zi este o Octavia 2 la care din greseala la penultima revizie I-au pus Castrol 5 W 30 cu norma dexos 2. Comparativ cu cel care-l am in motor acum si norma Porsche c30 pot sa spun ca motorul a fost mult mai vivace/sprinten


Tiaz cu gm dexos2 chiar ca esti cel mai tare, asta da gogomanie pe bune.
la cat esti de sigur pe tine nu ai fost atent la castrolul ala, mda cam asta spune totul si despre tine.
mai bine la skoda aia foloseai gm dexos2, pentru ca e un ulei bun la toate.

Observ ca nesimtirea in cazul tau nu are limite. Cultura ta tehnica si capacitatea de intelegere pe care o ai nu difera cu mult de cunostiintele unui copil de gradinta. Sincer, imi provoci un profund sentiment dezgust. Elucubratiile scrise pe n.. pagini ale acestui forum, faptul ca nu ai o continuitate logica a ideiilor pe care le sustii, schimbarea repetata a optiunilor, inversunarea cu care-I critici pe altii fara a avea un minim de pregatire imi spun, ca in cazul tau, libertatea de expresie este un ABUZ GROSOLAN si nu un castig asa cum ar trebuii sa fie normal
Incontinuare sustin ca ne-ai face un pustiu de bine daca ti-ai da singur BAN si nu ai mai posta pe acest forum. Nu produci decat flameuri si atacuri la persoana.
Skip ads

  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
pana la urma urmei, imi raspundeti si mie la intrebarea mea?
azi am luat cartea service si in ea imi scrie ca a fost bagat doar 10w40 dar nu specifica marca, presupun ca GM, insa sincer eu la capitolul uleiuri nu prea am incredere, de ce? pentru ca un unchid de al meu a cumparat ulei la un vw din 96 castrol 10w40 din italia 5l cu vreo 60 euro si masina nu-l mananca deloc, iar asta de la noi cu 115 lei aceasi marca, il mananca asadar asta este cauza cu increderea.
ce ulei sa folosesc, mobil1, castrol, gm,aral, lm ?
  • mitosu

  • Mesaje scrise: 787
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 a16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Tiaz tu ai voie sa faci atacuri la o persoana? Cu ce drept?
Faptul ca tu esti multumit de gm asta nu inseama ca ceilalti care nu vor sa mai foloseasca sunt mai putin pregatiti decat tine.
Daca tu consideri ca e bun considera pentru tine.
Un ulei care costa 100lei bid de 5litri sigur e de o calitate deosebita.
A, dar tu folosesti o skoda zi de zi, asta spune tot si despre tine.
  • mitosu

  • Mesaje scrise: 787
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 a16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2012

  • Mesaj Privat
rhydin a scris:eh bine ca am ajuns si la topicul asta, ce ulei sa folosesc pentru motorizarea mea?

sa inteleg ca mobil 1 5w40 este mai bun decat castrol magnatec 10w40? am ajuns la 10w40 deoarece mananca ulei, 500-600ml/1000km, si cu 5w30 acelasi consum l-am avut, si atunci cand zic mananca nu ma refer ca sunt scapari pe undeva.
inca cativa km si fac schimbul insa nu stiu ce sa aleg.

Cati km are masina?cati bani vrei sa aloci schimbului de ulei?
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Am 158000 deja. Km reali Dar am consum de 500-600 ml la 1000km. Acum iti dai seams ca nu vreau sa aloc 300 lei pt ulei
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
eu iti recomand GM 5W30 si vezi apoi cum se comporta masina. Daca este Ok continui cu acesta care la raportul pret/calitate pentru 10.000km maxim este foarte bun. Daca nu iti place cum merge masina sau alte motive bagi mana in buzunari si platesti alte firme cu uleiurile lor si specificatii de luat ochii la fraieri (mai ales cele de super firma care sunt 70% facute din uleiuri reciclate obligati fiind datorita volumului de vanzari, nu dau firme sa nu nasc polemici). Eu merg cu GM 5W30 de vreo 6-7 schimburi si sunt multumit ca nu il tin mai mult de 10.000km.
  • neuro

  • Mesaje scrise: 532
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Rhydin, esti sigur ca vrei sa iei in considerare sfatul unui coleg de forum - mitosu - care spune ca din cauza uleiului Valvoline 5w30 avea probleme cu pornirea atunci cand parca masina la soare ?
Ai avea incredere in sfatul aceluiasi coleg care a spus ca a remediat defectiunea folosind ulei Fuchs Titan ?


Nu trebuie sa-mi raspunzi, sunt intrebari retorice !
  • speedwolfteam

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2013

  • Mesaj Privat
@mikboy ce ulei folosesti de cat timp si cati km ai cu masina ca vad ca avem aceiasi masina si mar interesa . . .cat de zgomotos e motorul ?
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
mikyboy a scris:eu iti recomand GM 5W30 si vezi apoi cum se comporta masina. Daca este Ok continui cu acesta care la raportul pret/calitate pentru 10.000km maxim este foarte bun. Daca nu iti place cum merge masina sau alte motive bagi mana in buzunari si platesti alte firme cu uleiurile lor si specificatii de luat ochii la fraieri (mai ales cele de super firma care sunt 70% facute din uleiuri reciclate obligati fiind datorita volumului de vanzari, nu dau firme sa nu nasc polemici). Eu merg cu GM 5W30 de vreo 6-7 schimburi si sunt multumit ca nu il tin mai mult de 10.000km.

asta am folosit si il mananca, am folosit si 5w40 de la GM dar si 10w40 castrol magnatec.
neuro a scris:
Rhydin, esti sigur ca vrei sa iei in considerare sfatul unui coleg de forum - mitosu - care spune ca din cauza uleiului Valvoline 5w30 avea probleme cu pornirea atunci cand parca masina la soare ?
Ai avea incredere in sfatul aceluiasi coleg care a spus ca a remediat defectiunea folosind ulei Fuchs Titan ?


Nu trebuie sa-mi raspunzi, sunt intrebari retorice !

nu cunosc absolut nimic despre uleiuri dar nu vad legatura intre una si alta,sincer am patit si eu odata sa nu porneasca dar in cazul meu nevasta mea a uitat sa mai treaca prin peco si a lasat-o fara gram de benzina Smile, insa legat de valvoline asta mi-a fost recomandat de 2 persoane mai bine zis prieteni de-ai mei, + inca 2 persoane de pe forum, asadar il voi incerca.
va multumesc tuturor pentru raspunsuri

ps: am observat ca la specificatii de genul Viscosity diferentele sunt infime, asta pentru mine care ma repet nu stiu cat poate sa fie influenta a 0.1 sau 1 intre rece si cald deasemenea 7 la Viscosity index.
Skip ads

  • mitosu

  • Mesaje scrise: 787
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 a16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2012

  • Mesaj Privat
rhydin a scris:Am 158000 deja. Km reali Dar am consum de 500-600 ml la 1000km. Acum iti dai seams ca nu vreau sa aloc 300 lei pt ulei


incearca un mobil 3000 5w40, 120 lei bidonul de 4 litrii exact cat ai nevoie, vezi ce consum ai in 1000km si daca ai acelasi consum de ulei pregateste-te de o segmentare.
daca ai un consum mai mic cu schimbul urmator treci la un ulei mai bun si poate scapi de segmentare.
asta se intampla cand se foloseste un ulei aiurea, 10w40 nu avea ce cauta in 1,6xep.

neuro mai poti? slabe vanzarile la motul,nu? am incercat sa te ajut un pic si tu ai fost rau.
numai rai aia de pe vwforum au pus cruce motului,cam la toata gama.

matizul avea hiba asta dupa un stat in soare sa faca figuri la pornire, la vremea aia dam vina pe orice.
face si in prezent, mai rar, dar face aceeasi figura.(noteaza undeva poate iti ajuti un prieten)
bine nu ai de unde sa sti chestii de genul asta, daca stai in fata raftului toata ziua.
se intampla si la alte marci auto.

neuro succesuri
  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,080
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
La un consum de 500ml la 1000 km - nici mama lui de Mobil nu il scapa de consum ! Motorul trebuie segmentat
  • speedwolfteam

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Atentie la castrol si mobil1 ca pana sa ajunga pe raft trece prin multe maini deci in concluzie pericol mai mare de contrafacere. . .e unul din motive pt care am bagat numai gama valvoline . . .mi'a zis si distribuitorul ca la el.ajunge la a 4a mana pe raft. . .si a patit'o chiar el avea castrol in motor pe o.skoda modificata de baietii de la remapari care sunt p locu doi in tara la tuning auto si pe un drum.de CT -B la facut spuma pe la jumatea drumului bulind si turbina . . .
  • mirceacaragin

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2008 z17dtj/r
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2014

  • Mesaj Privat
... ma bag si eu in discutie umpic, chiar daca multe din postari nu sunt constructive...
intr-adevar e pericol mare de contrafacere a uleiurilor, din aceasta cauza eu prefer sa le iau din depozite de piese auto, am ceva cunostinte acolo iar pe langa discount am si certitudinea ca sunt ok... acuma ramane de vazut daca gasesc si MOTUL X-CLEAN, pe logan foloseam CASTROL EDGE 5w40...
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
speedwolfteam a scris:Atentie la castrol si mobil1 ca pana sa ajunga pe raft trece prin multe maini deci in concluzie pericol mai mare de contrafacere.

acelasi lucru mi-a spus si varul meu, ca mobil1 si castrol practic deja sunt turcisme.el la fel mi-a zis ca valvoline sa bag dar cum mai spuneam cuiva de aici, niciodata nu este rau sa mai ceri niste pareri, probabil ca va trebui resegmentat motorul, in prima faza fac testul de compresie dupa care aflu ce trebuie facut exact, simeringuri sau si segmentare!
  • cpx

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2008

  • Mesaj Privat
ONTOPIC: eu am bagat de 2 schimburi de cand am masina Motul X-clean 5W40, multumit pana acum, motorul suna ok, fara consum de ulei in 10.000 km. Inainte in vechea masina un Peugeot HDI am folosit Castrol Edge Turbo Diesel, nu pot sa zic ca am fost deranjat de sunet, deci aici ok, dar imi papa cam 500ml la un schimb....acum daca te uiti in manual pare in regula.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,664
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
mitosu a scris:Ahappyuser cati crezi ca vor sa-si anuleze dpf-ul? apoi masina asa este omologata , iar la un control rar risti talonul.

Sigur ca DPF-ul se anuleaza de nevoie, pe motivul real ca i s-a terminat viata. Eu sa fiu in situatia respectiva, l-as anula, si apoi i-as baga un ulei 5w40 de cursa lunga cu care nu as avea niciun fel de probleme.

Dar eu sunt eu iar colegii care au dat destul de mult cash pe masinile cu DPF nu gandesc asa, prefera sa lungeasca viata DPF-ului cat mai mult, eventual daca e posibil sa o vanda cu DPF-ul inca functional. Inteleg si respect acest rationament.

Cand vom ajunge sa cumparam Insignia SH cu ~5.000EUR si va mai avea DPF il vom considera o povara si nu vom sti cum sa scapam de el cat mai repede cu putinta. Mr. Green
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
rhydin a scris:pana la urma urmei, imi raspundeti si mie la intrebarea mea?
azi am luat cartea service si in ea imi scrie ca a fost bagat doar 10w40 dar nu specifica marca, presupun ca GM, insa sincer eu la capitolul uleiuri nu prea am incredere, de ce? pentru ca un unchid de al meu a cumparat ulei la un vw din 96 castrol 10w40 din italia 5l cu vreo 60 euro si masina nu-l mananca deloc, iar asta de la noi cu 115 lei aceasi marca, il mananca asadar asta este cauza cu increderea.
ce ulei sa folosesc, mobil1, castrol, gm,aral, lm ?


La cat iti pierde, cel mai bine folosesti un Havoline Ultra 5w40 care costa 115lei 5l. Sau daca nu, mai poti folosi un Valvoline MaxLife 5w40 sau un LM Synthoil High Tech 5W-40 dar mai scumpe cu 50-60 lei.

@ahhapyuser, masina din semnatura are 180k km si DPF-ul pana in prezent nu mi-a facut nici o problema.


Bafta.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Uleiuri, Lichide si Carburanti

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR