Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Uleiuri, Lichide si Carburanti
  • ray-m

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2010

  • Mesaj Privat
manualul meu nu este de 17 ani, cel mult 6 ani.....exagerezi si fabulezi mult...nu te trage nimeni de obraz... ai fi putut sa fi mai scurt si la obiect din prima...oricum te contrazici singur, acum cateva posturi spuneai ca masinile si uleiurile din ziua de azi nu mai sunt ce erau odata (te citez, "acum uleiurile sunt castrate")...acum vi si spui ca uleiurile cu normele vechi fac uzura mare etc etc... sunt masini cu peste 400k km care au functionat si functioneaza perfect cu uleiuri ce au respectat normele de acum 10-5 ani....norme despre care spui tu ca fac UZURA MARE PE CAME...Mobil 1 0W-40 , Valvoline Synpower 5W-30, 5W-40, Liqui Moly, Fuchs Titan etc...uleiuri care erau acum 6 ani si mai sunt si acum, doar ca unele dintre ele in prezent sunt uleiuri C3 cu norma Dexos2....norma in care este inclus si GM-LL-A-025 respectiv GM-LL-B-025...inca ceva, motorul 1.4 xep este de conceptie veche aprox. 10 ani ...pe atunci era recomandat GM-LL-A-025...pe site-ul Mobil 1 in limba germana uleiul recomandat pt motorul 1.4 xep este Mobil 1 0w-40 new life ACEA A3/B4 dexos1,porsche A40....nu 0W-40 ESP formula care este ACEA C3, dexos2 etc.
Skip ads

  • opelvn

  • Mesaje scrise: 529
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2006

  • Mesaj Privat
LIQUY MOLLY respecta legea in pagina la liquy molly se selecteaza tara GERMANIA si surpriza ce sa vezi vai....full sinteticele dispar ca prin farmec raman doar cateva full sintetice.(CU BAZA MAJORITARA PAO).DECI legea e in Germania CA NUMAI ULEIURILE cu baza majoritara PAO (peste 51% din baza sa aiba contimut sintetic. de aceea la CACASTRON in GERMANIA pe paginile germane pe poza la bidon scrie HC-SYNTEZE sau acum neamtul s-a smecherit si ii face din gramatica si scrie fullsynteze pe bidon la unele marci (tot mineral sever rafinat) numai pe bidoanele pe care scrie in germana VOLLSYNTETISCHES (SINTETIC) continutul bazei uleiului e preponderent sintetic..

CACASTRON SEMISINTETICUL se vede in poza ca sscrie HC SYNTEZE. (vandut ca sintetic in restul lumii)
http://www.autoteile-meile....bdetails=OIL-1675

LIQUY MOLLY (pagina germana) doar cateva 5 uleiuri auto sant cu baza preponderent syn restul baza preponderent HC

http://www.liqui-moly.de/li...p;voiladb=web.nsf

neamtul respecta legea de la ei.
  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,080
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Si uite asa am mers 10.254 km cu Mobil 1 0W40 - Rezultat: Culoarea este buna, nu e negru complet ... a consumat cam 200g in tot acest timp ( dupa joja ) dar nu merg incet dar nici cu 200km/h.
La curatenie in motor nu vad diferente majore, nu sa depus nimic - este la fel cum era. porneste motorul cand este cald usor fara zgomot tipic XER , sau foarte cald cum era vara mult mai bine fata de GM. As incerca si ceva mai bun daca exista. Doar ca personal nu prea imi plac experimente pe masina personala.
  • opelvn

  • Mesaje scrise: 529
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Seria EcotecX de la opel 1.4 xep e identic cu seria x cu 4valve pe cilindru (incepand din 1996 are aceeasi configuratie blocul ) difera echiparea electronica pregatirea pt norma euro...si anexele... pistoanele biela cuzinetii segmentii sant relativ la fel se vede ca multi n-au vazut motore desfacute in viata lor si dau verdicte avand o singura masina in parcare... VALVOLINE SYN POWER e ulei din gama veche la valvoline acum VALVOLINE ARE GAMA syn power XTREME mult mai performanta CAND AM SPUS ULEIURI CASTRATE M-AM REFERIT LA CELE OBLIGATORII PT DPF. uleiurile trec teste si norme singurele ce dau QUALITI LEVEL al uleiului restul e gargara si etichete. DACA TE UITi PE UN BANAL BIDON de mobil 10w40 ai sa vezi ca inainte de indicativele normei scrie QUALITY LEVEL. deci normele mai vechi erau ma slabe la uleiurile masini benzina.si diesel cu exceptia celor pt DPF unde nivelul de cenusa impus a obligat producatorii sa scada nivelul de zinc si fosfor dar totusi s-au facut uleiuri extrem de putine ( bazate in general pe aditivi cu film solid) performante vezi postul lui borsy de mai sus cu VALVOLINE de la OPTIKAT cu ulei" castrat" care da uzura pe cama de 40 micrion.... dar asta e valabil la VALVOLINE ---- PETRO CANADA( UHP)... nu la posirci...CE NU PUBLICA NIVELUL DE PROTECTIE PE CAMA. al uleiului.
Rugamintea mea este sa nu mai mi te adresezi de loc..(cu FABULEZI) si sa te adresezi cui vrei dar nu mie ITI SPUI PAREREA SI ATAT fara sa dai verdicte persoanelor santem pe un forum liber unde fiecare citeste trage concluzia vine cu argumentele personale bune sau rele si trece mai departe cu mouseul. daca nu-i convine ce scrie aici si nu vine cu epitete personale ca nu santem pe maidan, sau la meci de divizia c.
Eu nu mi permit sa adresez etichetari personale nici unui user chiar daca stie sau nu ceva despre uleiuri...DE CE fiecare are dreptul la opinia lui buna sau proasta...pe forum....


Ultima modificare facuta de opelvn la Lun 20 Oct, 2014 10:57 am
Skip ads

  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,080
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
@opelvm, cui te adresezi ?
  • opelvn

  • Mesaje scrise: 529
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Lui ray-m care se trage de sireturi cu mine desi nu ne cunoastem personal...

Tie Vlad iti doresc Km multi cu M1 0W40 macar cat asta

http://www.youtube.com/watch?v=cKIeKMWRlZU

Cu ce ULEI ungi motorul Kadettul-ui ? prin 91 ma dadeam cu un KADETT de 1.3 ce vremuri...
  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,080
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Mersi Smile Nu ma astept la minuti de la Mobil, dar pentru XER - este suficient. Kadett-ul merge si el bine, este folosit doar vara. Am folosit Mobil 5w40 din anul 93'-94' pana in prezent pe C20NE.
Din 88' pana in 95 a mers cu SHELL 10W40 si pe vreamea aia era motorul lacrima ! Masina are doar 1 singur propietar... ( poza in garaj )
  • opelvn

  • Mesaje scrise: 529
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2006

  • Mesaj Privat
MOBIL 1 e un ulei performanta/ cost f bun performanta se reflecta in bani la gama premium de la MOBIL, chiar daca nu e un REDLINE ,RP,AMSOIL, RENEWABLE, sau altele de nisa...
Daca nu ar fi bun n-ar fi recomandat de PORSCHE masina ce costa de la 70000 eur, n-ar risca o firma premium motoare ff scumpe cu posirci., sa aiba probleme cu motoarele f chinuite de turatie(pana la 8000 ture )
de aia la benzinare E4 E5 am "recomandat" lista PORSCHE A40 (uleiuri trecute prin chinuri de circuit 100 ORE NURBURGRING SI APROBATE)

http://www.wrightune.co.uk/...approved_oils.pdf
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
poate cele facute pentru tarile civilizate se respecta normele...
in romania sunt convins ca o buna parte din uleiurile (si nu numai) din magazine sunt contrafacute (sau daca nu sunt contrafacute sunt de calitate proasta).
  • opelvn

  • Mesaje scrise: 529
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Au doar norme mai slabe in RO
cele contrafacute nu se pot vinde in retelele mari....
vezi
Castrol Magnatec de India si Australia are SN
Castrol Magnatec de RO are SL si multe alte marci fac asa.
  • ray-m

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2010

  • Mesaj Privat
@opelvn....nu ma trag de sireturi cu tine....pt ca nu ne cunoastem (si nu prea cred ca ai vrea sa ne cunoastem)....eu mi-am spus parerea (care tu ai corectat-o rapid) ...nu spui nimic concret , iti place sa "driblezi" si sa fii ironic....si da parerea mea este ca FABULEZI ....vi si ne arunci noua aici tot felul de uleiuri de , camioane, porsche, ferrari...."prietene" majoritatea de aici avem opel. Multe selectoare de uleiuri pt motorul 1.4 xep recomanda ca si prima varianta ulei cu norma GM-LL-A-025, ACEA A3/B4...dar vine opelvn si spune ca "aia este fraieri, e mai buna norma Dexos2"...repet, eu am incercat sa-i spun omului (Kellu) ce scrie la mine in manual...avand acelasi tip de motor, manual care are 6 ani vechime nu 17.
********************************************************************************************************************************************************************
La un moment dat a trebuit sa aleg intre un ulei 5W-30 cu recomandare ACEA C3 Dexos2, si un ulei 5W-30 (aceeasi marca ca primul) cu recomandare ACEA A3/B4 GM-LL-A-025 (dexos1)....am fost sfatuit sa aleg fara nici un dubiu uleiul ACEA A3/B4...iar eu am intrebat de ce?! ...raspunsul a fost asta : Uleiul cu norma ACEA C3 nu mai are in el ce trebuie pt ca sa protejeze un motor si sa si reziste la oxidare , uleiurile ACEA C3 sun facute pt ca sa protejeze mediul...nu motorul...se foloseste uleiul ACEA C3 acolo unde se specifica asta. Oricum dupa parerea mea uleiurile ACEA C3 vor predomina pe piata pt ca asta este trendul sa fim ECO (nu ca ar fi ceva rau asta) va fi probabil mai rau pt motoarele noastre.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Pai de ce nu mai are uleiul ACEA C3 ce trebuie in el? De ce atunci singurle uleiuri QUALITY LEVEL, folosindu-se cele mai performante pachete de aditivi, sunt cele cu norma VW 50400/50700, asta spunand-o cel mai puternic producator de aditivi LUBRIZOL? Si cum se face ca uleiul C3 Valvoline SynPower Xtreme daca nu are ce trebuie in el, da o uzura pe cama si cilindru de doar 40 micron (un fir de par are 70 de micron, asta ca fapt divers) iar ACEA da o uzura de 100micron? Cum se face asta?

Personal, oricand as renunta la un ulei Acea A3/B4 HC cu o fisa net superioara unui ulei PAO.

Deci inca odata spun, de flame-uri si atacuri la persoana, personal, sunt satul. Sunt zeci, daca nu sute de pagini cu astfel de lucruri si nu foloseste la nimic.......cand vrei sa cauti ceva util, te lasi pagubas.
Skip ads

  • opelvn

  • Mesaje scrise: 529
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2006

  • Mesaj Privat
A3/B4 are aceeasi specificatie de norma ca si ULEIURILE C3 la protectie uzura in testul OM646LA
http://www.infineum.com/ACEA/ACEA%202012.pdf
ORICE producator TREBUIE SA RESPECTE PACHET DE ADITIVARE cu prescriptie maxima uzura ax came sub 120 micron si la A3/B4 si la C3
asa numitele uleiuri de " masa' noi vorbeam aici de uleiuri de top
cu sub 40 micron uzura pe cama se pare ca nu intelegi dar nu mai explic decat in privat....pe PM .
pt fanii manualelor exista DEXOS 2 si lista OFICIALA GM.nu mai e nevoie de explicatii si discutii.

GM-LL-A -025 N-ARE NICI O LEGATURA CU DEXOS 1 e mult mult mai slaba

normele DEXOS 1 SI 2 (IN EUROPA GM RECOMANDA UTILIZAREA DEXOS 2 SI BENZINA SI DIESEL) sant aparute mai tarziu si sant mult mai performante pt cei ce vor sa inteleaga..
dexos 1 si dexos 2 sant un upgrade mai performant al GM la vechile norme gm-lla-025 si gm-ll-b025 si le inglobeaza pe cele din urma

pt ray nu sant ironic n-am de ce... cine te a sfatuit te a sfatuit prost.. si nu e la curent la zi CU uleiuri performante marci si norme..

La atacul la persoana nu raspund de ce....? nu mi consum timpul decat cu scop tehnic nu cu flameuri...
de asta ar tb sa se ocupe moderatorii...
userii o sa deosebeasca singuri binele de rau si albul de negru.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
... si clonele de userii legitimi, as adauga eu.
  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Ce ulei recomandați la Z18XE/2004? Nu ma prea pricep, dar as vrea sa fie uzura aceea cea mai micã, micronica Smile.

Sapt viitoare fac schimbul.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Valvoline SynPower 5w40, Eneos Sustina sau Hyper 5w40, Petro Canada 0w40 . Bafta.
  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Mersi. O firma care comercializeazã?

De LM 5w40 ce parere aveti? Asta l-am folosit pana acum.

Mersi inca o data.
  • opelvn

  • Mesaje scrise: 529
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Bun max 10000 km
  • ray-m

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2010

  • Mesaj Privat
@borsy in postul anterior ma refeream strict la marca de ulei care o folosesc eu, adica RL 5W-30 (omul se referea ca C3-ul de la RL nu mai are pachetul de aditivi la fel de bogat ca si RL 5W-30, mai putin ZDDP, mai putin Zinc, un TBN mai mic, oxideaza si pierde fractile volatile mai repede....toate astea din cauza filtrului de particule) ...am ales intre RL 5W-30 si RL Euroseries 5W-30....am ales RL 5W-30...opelvn cred ca stii cine ma sfatuit sa aleg ce am ales ...din punctul meu de vedere si al multor oameni persoana respectiva chiar stie ce vorbeste despre uleiuri.
@ahappyuser ...nu sunt clona nimanui...si nu vreau sa fac reclama niciunui ulei.
*******************************************************************
Red Line
- Euro Series 5W-30 are:120ppm Moly, 866ppm Phosphorus, 0.63% Sulphated Ash, 0.28% Sulphur, 786ppm Zinc, TBN 6.3;
- Euro Series 5W-40 are: 120ppm Moly, 890ppm Phosphorus, 0,78% Sulphated Ash, 0,23% Sulphur, 837ppm Zinc, TBN 7,2.
- 5W-40 SN/CF, A3/B3/B4 are: 600ppm Moly, 1375ppm Phosphorus, 1,23% Sulphated Ash, 0,43% Sulphur, 1225ppm Zinc, TBN 10.
http://www.gf-5.com/uploads...gen_2_22_2008.pdf
  • opelvn

  • Mesaje scrise: 529
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2006

  • Mesaj Privat
RP VS MOBIL 1
VIATA REALA

http://www.allfordmustangs....ple-mobil1-2.html
zddp e istorie in protectia la uzura CA ELEMENT PRIMORDIAL pt ca dauneaza mediului se folosesc astazi aditivi cu film solid...
BN si altii....
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Uleiuri, Lichide si Carburanti

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR