Cine ma poate ajuta si pe mine si sami zica ce piesa e aceasta pe care o,sa o postez si ce rol are,ca pierde aer pe acolo unde se vede punctu acela negru si acum nu stiu daca e presiune sau simple gaze de esapament,si vreau sa mai precizez ca am si martoru masina cu cheita aprinsa la bord si la testarea cu op-comu imi da cudu de eruoare P1901-of si din ce am mai citit pe ici pe colo cica ar fi un senzor de presiune de la filtru de particule si ma gandesc ca daca pe acolo se pierd niste gaze sau presiune ce o fi ia asta sa fie motivu pt care e acel martor aprins la bord non stop.Va multumesc daca mati putea ajuta.
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Ne slãbit nici un șurub pur și simplu se vede ca scapã gaze pe la garnitura da problema e ca nu știu ce piesa e și ce rol are sa îmi fac o ideie dacã are vreo legãtura cu eroarea pe care mi-o da op-comu
Are legãturã cu filtru de particule.egr se colmateaza la un momendat si trb curatat.cauta pe youtube.gasesti clin egr si tot ce e.am avut aceasi problema dar pana la urma am topit si filtru de particule si am achizitionat altu nou.de asta zic a tau egr e plin
Merci pt rãspuns. Da vreau sa zic ca momentan mașina se comporta ok trage bine. Cei drept mi-a fãcut de vreo doua ori figura sa nu se tureze mai mult de 2000 de ture da dupã oprirea motorului și o staționare de mai bine de 3-4 ore își revenea.
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Așa da. Merci încã o data. Și întrebarea e ce e de fãcut sa desfac acele doua șuruburi sau trei câte or fi ele și sa curat sau ce anume trebuie fãcut?nu vreau sa par nesuferit da chiar nu am ideie. Îți mulțumesc pt rãbdare.
Pff e cam complicat sa dai jos.nu ai loc cum trebuie.3 suruburi .dar iti trb spray egr si benzina sa cureti dula ce dai jos.si e bn sa cureti si admisia.ai zis ca ai patit odata sa nu se mai tureze de 2000.ea intra in limp mode in protectie.si nu mai merge bn.strici mai multe pa langa egr senzor presiune filtru dpf.furfune sparte etc
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Site-ul clubopel.com si partenerii nostri folosesc cookies pentru a va putea oferi informatiile si serviciile pe care le doriti si, in unele cazuri, pentru a personaliza experienta online.
Puteti seta ce cookies acceptati, pe care nu si puteti schimba aceste setari oricand accesand optiunea Setari cookie disponibila in toate paginile site-ului.
Cookie-uri necesare functionarii site-ului
Daca blocati aceste cookies nu mai puteti folosi site-ul clubopel.com in mod corespunzator, functionarea lui fiind afectata.
Cookie-uri pentru publicitate netargetata - se asigura doar ca nu primiti aceeasi reclama mereu. Nu sunt stocate sau transmise date personale. Pentru reclamele servite prin Google aveti detalii suplimentare aici
Cookie-uri pentru monitorizare traficului in mod anonim, care ne permit sa stim cati utilizatori acceseaza clubopel.com si care sunt paginile vizitate. Pentru detalii: Google Analytics.
Reclame care v-ar putea interesa
Aceste cookies personalizeaza reclamele in functie de locul de unde vizitati
site-ul si interesele manifestate pana acum, astfel incat sa aveti reclame relevante.
Blocarea acestui tip de cookies nu opreste reclamele, in schimb v-ar putea oferi anunturi care sa nu va intereseze.
Demografice
Pentru a va cunoste mai bine, sunt stocate cookies care ajuta serviciile de monitorizare a traficului sa
retina sexul, orasul, categoria de varsta sau alte detalii care ar putea determina pe viitor continut
relvant si o politica editoriala care sa corespunda asteptarilor vizitatorilor nostri prin serviciul
oferit de Google Analytics.