- octaviantomescu
- OP
- 133 mesaje
- din 15 Mai 2009
- Astra 2016 B16DTL
- Arges
octaviantomescu
- Mesaje scrise: 133
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2016 B16DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2009
- Mesaj Privat
Dupa schimbul distributiei acum cateva zile, am urmatoarea problema:
- pierde presiune pe la garnitura conductei de retur la intercooler, stanga-jos, la accelerari mai puternice auzindu-se un "suierat" ca la aspirator, mecanicul mentionand ca a gasit ulei in zona;
- martor "check engine" aprins dupa aproximativ 10km, fara mesaj sau cod de eroare afisat pe mini-display;
- pe tester a dat eroare "mass air flow senzor performance",
- in aceste conditii vad regenerari foarte dese, la cateva zeci de km.
Intrebari:
1. unde pot gasi o garnitura sau oring compatibil (considerand ca inlocuirea conductei este prea costisitoare doar pentru o garnitura)?
2. pierderea de presiune din circuit afecteaza strategia de regenerare? De exemplu, ECU sa vada diferenta mare intre masa de aer aspirata (debitmetru) si presiunea gazelor din evacuare, dupa DPF, si astfel sa interpreteze ca DPF plin. Inainte nu era pierdere pe la garnitura si regenerarile se faceau normal, ca cateva sute de km.
MODEL: Astra 2016
MOTOR: B16DTL
- pierde presiune pe la garnitura conductei de retur la intercooler, stanga-jos, la accelerari mai puternice auzindu-se un "suierat" ca la aspirator, mecanicul mentionand ca a gasit ulei in zona;
- martor "check engine" aprins dupa aproximativ 10km, fara mesaj sau cod de eroare afisat pe mini-display;
- pe tester a dat eroare "mass air flow senzor performance",
- in aceste conditii vad regenerari foarte dese, la cateva zeci de km.
Intrebari:
1. unde pot gasi o garnitura sau oring compatibil (considerand ca inlocuirea conductei este prea costisitoare doar pentru o garnitura)?
2. pierderea de presiune din circuit afecteaza strategia de regenerare? De exemplu, ECU sa vada diferenta mare intre masa de aer aspirata (debitmetru) si presiunea gazelor din evacuare, dupa DPF, si astfel sa interpreteze ca DPF plin. Inainte nu era pierdere pe la garnitura si regenerarile se faceau normal, ca cateva sute de km.
MODEL: Astra 2016
MOTOR: B16DTL