Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • la21ploiesti

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Meriva 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Am o Meriva A Z17DTH 74Kw din 2007 (130000km) care porneste foarte greu sau deloc la cald insa la sfert de cheie rece. Masina odata pornita merge impecabil. Nu am martori aprinsi la bord. Pe 2 testere nu a iesit absolut nimic. Injectoarele au fost si ele testate si totul este OK.

Inteleg de aici de pe forum, ca problema este ca nu tine presiune sa porneasca motorul iar la astra h cu acelasi motor aceasta problema este legata de supapa mecanica de presiune common-rail. Insa la Meriva, rarmpa (Denso 97313863) nu are asa ceva. Ce altceva ar putea sa fie? Ce sfaturi imi puteti da? Care sa fie cauza? Ce varianta este mai probabila? Va multumesc mult . . .
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Regulator presiune pompa.
  • la21ploiesti

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Meriva 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos pentru raspunsul prompt. Totusi, mai am o intrebare si anume aici pe forum am vazut ca acest regulator de presiune pompa este vinovat pentru oscilatiile relantiului cel putin la motoarele Z17DTH/Bosch de pe Astra H. Eu nu am aceasta problema, odata pornit motorul merge impecabil. La motorul Z17DTH/Denso de pe Meriva mea, regulatorul de presiune pompa poate determina pornirea foarte grea sau imposibilitatea pornirii DOAR la cald? Multumesc.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Fa proba cu alt regulator bun si te convingi.
Skip ads

  • hmalex87

  • Mesaje scrise: 364
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Meriva 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Salut baieti, se pare ca am si eu o problema, masina pornea mai greu la cald, de cand o am aproximativ 8 luni, dau la automat cam 3 -4 secunde, la rece porneste imediat. Mai nou in schimb are momente cand la acceleratiile mai puternice uneori tinde sa se "impiedice" sau sa se" gandesca" cam multisor zic eu, inainte cand o calcam pe coada se infingea cu putere. A doua chestie ciudata este relantiul, uneori se opreste la 700, iar dupa ce calc ambreiajul ca sa o bag in viteza cobora pana la 600, sau las masina pe liber iar cand franez creste pana la 700 si ramane asa pana cand calc iar ambreiajul si scade iar pana la 600.Un nene mecanic mi-a zis ca e regulatorul de presiune de pe pompa de inalte, dar nu prea ma dau banii afara din casa, se poate testa in vreun fel regulatorul asta? Motorul este z17dth injectie denso.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Poti testa cu alt regulator bun.
Mai degraba e vorba de regulatorul de pe rampa decat cel de pe pompa.
Fa o diagnoza ca lumea totusi.
  • hmalex87

  • Mesaje scrise: 364
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Meriva 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Pai pe tester nu am nici o eroare, nu am nici un bec aprins in bord nimic.Din ce am mai auzit la pompa de inalte nu prea ai ce diagnostica ca n-are calculator, iar un mecanic bun care sa masoare presiuni si tot felul de nebunii cam rar in vrancea Smile), sa vad daca gasesc pe undeva un regulator., nu stiu daca injectia denso are acel regulator si pe rampa, n-am vazut pe nicaieri macar cum arata ca idee.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
In afara de verificare erori, trebuie citita presiunea in rampa atunci cand porneste greu sau deloc.
De asemenea trebuie verificate injectoarele.
Skip ads

  • hmalex87

  • Mesaje scrise: 364
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Meriva 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Pai o sa fac un test pe turul de la injectoare ca e mai la indemana si revin, ms.
  • z16xep

  • Mesaje scrise: 259
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Salutare .Posesor de 1.7 cdti , 101 cai ,care fac figuri la pornirea la cald uneori. Dimineata Motor rece , porneste perfect.Uneori dupa ce este motorul cald si pornesc ,acesta se balbaie 2-10 secunde ca si cum s-ar dezamorsa sau nu ar face suficienta presiune , mentionez ca motorul porneste de fiecare data , doar ca uneori are acel balbait .Dupa cele 2-10 secunde(nu este un timp anume limitat la 4 sau 5 secunde ) in care are acel balbait motorul functioneaza cum trebuie.Chestia este ca nu face tot timpul asa nu la fiecare pornire la cald . S-a reconditionat un injector si verificat celelate care erau in parametri .LA fel se intampla si inainte de a reconditiona injectorul.Injectorul s-a reconditionat deoarece avea un tacanit foarte pronuntat la rece. Am schimbat filtrul de motorina cu unul Purflux, dar parca mai rau a pornit cu acesta asa ca l-am lasat pe cel Mann. Oscilatii ale relantiului nu sunt prezente si nici erori stocate in ecu.
Cum as putea sa imi dau seama daca este de vina supapa mecanica care este pe rampa comuna de injectoare, sau regulatorul de pe pompa de injectie?
Am incercat sa fac un log cu TORQUE dar cred ca nu se updateaza suficient de rapid pentru a inregistra toate datele in timp real.si am atasat si un video. Zgomotul (balbaitul) se poate auzi de la secunda 18 pana la secunda 23
LOg
Video
  • hmalex87

  • Mesaje scrise: 364
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Meriva 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Am facut testul pe retur al injectoarelor, iar cantitatea de motorina este aproximativ egala, mici diferente sunt la primul injector, dar nimic grav, in schimb masina porneste mai greu cand e motorul cald, are acel "balbait" de care spune colegul in postul de mai sus doar ca il are cand pornesc motorul, trebuie sa dau ceva mai mult la automat, in schimb la rece porneste la sfert de cheie., ma apuc sa strang niste banuti pentru regulator chiar daca merg la ghici, am inteles ca ar mai fi o supapa pe rampa injectorelor Shocked , poate sa ma lamureasca cineva, eventual un cod de piesa.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Cantitatea de motorina pierduta in retur,poate fi "egala" si in varianta corecta,poate fi "egala" si in varianta incorecta... Precizeaza cantitatea functie de timp,pe fiecare injector,numai asa se poate aprecia daca e corecta sau nu! La modelul tau ai regulator de debit(nu ai regulator de presiune) pe pompa,pe care il vei inlocui inutil in conditiile in care pierderea in retur este mare(motor in regim termic)...
Skip ads

  • geodan0

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Meriva 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Am citit ca daca scoti mufa de la regulator si masina porneste atunci sigur trebuie schimbat regulatorul (cel de pe pompa)asa este?Eu am schimbat doua injectoare ca danganea ca naiba cat era rece cand acceleram si scotea fum acum nu mai face chiar asa dar cu pornirea este la fel.
  • z16xep

  • Mesaje scrise: 259
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2012

  • Mesaj Privat
SAlutare din nou.
Update la problema mea :Am dat jos rampa de injectoare , am desfacut supapa de pe rampa si am inloacuit-o cu una plina fara gaura.Am observat ca presiunea creste mai repede in rampa , la turatie de 4500 nu depaseste 136-140 Mpa. LA fel cum facea de altfel si inainte. Am impresia ca acel balbait inca exista, cand este motorul cald, dar este cumva mai diminuat. Poze nu am facut deoarece nu am avut timp
O poza generica :>>>>Valva

Acum voi urmari , pornirea la cald si va voi tine la curent cu ce se va intampla.
  • z16xep

  • Mesaje scrise: 259
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Mda, are toane.
Cand , cum , aleatoriu.
Deja ma enerveaza. Dimineata este totul ok, uneori pornire la cald fara probleme , alteori se balbaie la pornire. Am desfacut si regulatorul de pe pompa de motorina dar nu am ce sa vad la ala deoarece este capsulat.Am zis ca il curat sau sa n u aibe uzura mare la pistonasul ala si sa faca probleme din cauza aia. Mai ramane doar de verificat inca o data injectoarele si/sau pompa de motorina.
Ce alte sfaturi imi mai dati?
  • hmalex87

  • Mesaje scrise: 364
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Meriva 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Salutare, revin cu un filmulet, de fapt mai mult conteaza ce se aude, problema mea a escadalat de cand a venit frigul, masina a inceput sa porneasca tot mai greu cand e motorul cald, la rece porneste la sfert de cheie, la cald trebuie sa dau de doua-trei ori la automat, pana porneste. https://youtube.com/watch?v=pZqU0gbmb_c Sad . este regulatorul de pe rampa sau cel de pe pompa vinovatul?
  • geodan0

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Meriva 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2011

  • Mesaj Privat
fix la fel si la mine se manifesta ba chiar si la rece a inceput sa faca figuri si o ajut apasand putin acceleratia cand invarte si o ia mai usor... nu mai am dacia acu am opel mi-e si groaza sa ma gandesc cum va fi la -15 grade pornirea.La denso nu ai supapa pe rampa ai doar un senzor,singurul regulator il ai pe pompa de inalte la care nu ai ce sa faci decat sa il schimbi dar cum costa 150eur,asigura-te ca ai injectoarele bune pe retur si ar mai fi cred chiar si pompa de inalte posibil vinovata sa nu mai poate face presiune chiar daca ai regulatorul bun (se dilata capul hidraulic)dupa cate am inteles.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Asta cu -dilatarea capului hidraulic-,e grozava,de pus in rama...
  • ghitanu2009

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Am observat si eu o problema la pornire .Daca o las nepornnita mai mult de 10 ore si masina este parcata cu botul in sus in panta aceasta porneste dar se opreste dupa 10 secunde,cred ca se dezamorseaza poma, dupa care dau la automat pana se amorseaza pompa si pornesc.Daca este cu botul in jos in panta pornesc fara probleme si nu se dezamorseaza pompa.Am montat o supapa unisens pe tur inainte de filtre dar nu are rezultate .Un sfat poate a mai patit cineva acest aspect
  • geodan0

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Meriva 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2011

  • Mesaj Privat
pai da,asta cu capul hidraulic este explicatia data de un mecanic filosof in motoare care a gasit cateva firmituri de pilitura in filtru si de aici a inceput teoria chibritului cum ca sa uzat axul pompei si la cald se dilata capul hidraulic si bla bla de trebuia schimbat tot la masina in afara de roti si scaune ....In ori ce caz, ma pus pe ganduri si am cumparat 2 injectoare sh si le-am schimbat pe cele care scoteau mai mult pe retur dar cu toate astea nu sa schimbat cu absolut nimic pornirea ... acum ce sa mai fac? mai iau doua injectoare apoi regulator si pompa?Mai spunea ceva si de resetat pompa (ca si cum ai schimba-o)ca poate a uitat valorile... Am dat si celebrul regulator jos si doar m-am uitat la el ca nu ai ce sa faci altceva,l-am suflat cu aer si montat la loc...DEGEABA!nici o schimbare..porneste mai usor la rece dartot nu din prima si la cald dardaie si chitaie ca in filmul lui hmalex.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR