raks67
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Arad
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2012
- Mesaj Privat
Salutare , stiti cumva ce tip de volanta are ?
Simptom : odata cu incalzirea vremii la pornirea de pe loc trebuie sa am mare grija la manevrarea pedalei de ambreiaj ca altfel trepideaza masina iar in timpul mersului la viteza mica ( viteza 1 sau 2 ) , indeosebi cand nu apas acceleratia , masina nu inainteaza uniform ci in suturi ca sa zic asa , iar ca sa inainteze uniform trebuie sa jonglez din acceleratie . Odata am patit la mersul inapoi ca roata din spate sa fie intr-o mica groapa , nu am putut direct cu spatele deoarece a inceput sa trepideze tare , a trebuit sa dau in fata un pic apoi in spate sa trec de gropițã
Multumesc
MODEL: Astra G combi
MOTOR: 1.6 , 103 cai , Z16XEP
Simptom : odata cu incalzirea vremii la pornirea de pe loc trebuie sa am mare grija la manevrarea pedalei de ambreiaj ca altfel trepideaza masina iar in timpul mersului la viteza mica ( viteza 1 sau 2 ) , indeosebi cand nu apas acceleratia , masina nu inainteaza uniform ci in suturi ca sa zic asa , iar ca sa inainteze uniform trebuie sa jonglez din acceleratie . Odata am patit la mersul inapoi ca roata din spate sa fie intr-o mica groapa , nu am putut direct cu spatele deoarece a inceput sa trepideze tare , a trebuit sa dau in fata un pic apoi in spate sa trec de gropițã
Multumesc
MODEL: Astra G combi
MOTOR: 1.6 , 103 cai , Z16XEP
- alex_arhire
- ***
- 989 mesaje
- din 10 Sep 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
alex_arhire
- Mesaje scrise: 989
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2006
- Mesaj Privat
raks67
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Arad
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2012
- Mesaj Privat
raks67
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Arad
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2012
- Mesaj Privat
Salutãri , am fost la mecanic saptamana trecuta . Printre altele a masurat presiunea benzinei in rampa de injectoare si a rezultat 3,8 bari indicati de manometrul lui , iar de curatarea admisiei , clapetei , egr , etc a zis ca la benzinar nu este cazul . Apoi a dat o tura ( eu pasager ) : chiar la plecarea de pe loc s-a simtit o trepidatie dar a scos in punctul mort zicand ca posibil nu a nimerit bine treapta 1 , a mai incercat o data si atunci a pornit masina fara trepidatia respectiva . Incepand din acel moment nu a mai vrut sa trepideze la plecarile repetate de pe loc , nici la el dar nici la mine . Concluzia sa a fost ca ori nu nimeresc treapta 1 ci cuplez in treapta 3 , ori nu stiu sa lucrez cu ambreiajul . Problema cu inaintarea arcuita sau in suturi cum am descris in primul post a constatat-o si el spunand ca este de la ambreiaj ( nu a specificat ca de la placa de presiune sau arcurile de la disc ) , dar a spus ca se poate lasa asa ca nu e o problema semnificativa .
Ce am constatat ulterior este ca introducand in viteza 1 cateodata pe directia inainte maneta culiseaza lin , altadata se simte ca si cum intr-un punct ceva plastic ar opune rezistenta . Posibil probleme cu timoneria sau nuca din capatul manetei ? Multumesc
Ce am constatat ulterior este ca introducand in viteza 1 cateodata pe directia inainte maneta culiseaza lin , altadata se simte ca si cum intr-un punct ceva plastic ar opune rezistenta . Posibil probleme cu timoneria sau nuca din capatul manetei ? Multumesc
- mecaNIK
- ****
- 2,203 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,203
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Cauta intai un mecanic capabil sa regleze timoneria sa intre usor si sigur 100% la fiecare actionare in treapta 1 , in acelasi timp poate unge in interior bila aia de teflon si la exterior toate articulatiile alea.Daca este bine reglata timoneria nu mai trebuie sa 'nimeresti' nimic ,merge din prima si gata uiti de grija asta ,iar arcurile de la disc de la atatea incercari nereusite se pot slabi dar mai merge asa mult si bine.
La modelul ala de cutie timoneria are o tija care se regleaza slabind un surub si schimband atat inclinarea cat si cat intra piesele una in cealalta si poti face reglaje fine cum vrei sa mearga sau sa fie asezate treptele si punctul mort,dar trebuie pentru asta o cheie de 13 ,o rampa si multa rabdare.
La modelul ala de cutie timoneria are o tija care se regleaza slabind un surub si schimband atat inclinarea cat si cat intra piesele una in cealalta si poti face reglaje fine cum vrei sa mearga sau sa fie asezate treptele si punctul mort,dar trebuie pentru asta o cheie de 13 ,o rampa si multa rabdare.
raks67
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Arad
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2012
- Mesaj Privat
raks67
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Arad
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2012
- Mesaj Privat
raks67
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Arad
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2012
- Mesaj Privat
Se pare ca este diametrul exterior al discului de ambreiaj , ce nu stiu este daca se potriveste oricare din cele 3 diametre sau doar un tip , in functie de volanta . Mecanicul a zis ca trebuie desfacut si vazut de care , doar ca nu as sta cu masina pe tusa pana vine kitul
L.E. posibil ca se potriveste de oricare , la o cautare kit ambreiaj la un magazin de piese un producator are cu diametru doar de 206 iar altul doar 210
L.E. posibil ca se potriveste de oricare , la o cautare kit ambreiaj la un magazin de piese un producator are cu diametru doar de 206 iar altul doar 210
- mecaNIK
- ****
- 2,203 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,203
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Am intalnit asemenea diferente ale diametrului exterior la multe marci ,eu am preferat diametrul maxim sa folosesc cat mai mult suprafata de contact ,au fost clienti care au venit cu pieselele lor si au insistat sa se monteze cu discuri ceva mai mici ,arata ca dracu si folosesti mai putin din suprafata de contact a volantei banuiesc ca cedeaza mai repede si cam atat,toate au functionat dupa montaj bine.
Exista este adevarat oferte de discuri pentru acelasi tip de ambreiaj cu diferente de diametru exterior intre 4-5 mm ,recomandarea mea ar fi sa se aleaga diametrul maxim admis si sa se spele carcasa ambreiajului cu degresant si apoi sa se degreseze/usuce perfect,pentru ca in timp toate depunerile grase ramase pe carcasa,volanta,bloc motor se duc in materialul de frictiune din disc si il distrug mult mai repede.
Exista este adevarat oferte de discuri pentru acelasi tip de ambreiaj cu diferente de diametru exterior intre 4-5 mm ,recomandarea mea ar fi sa se aleaga diametrul maxim admis si sa se spele carcasa ambreiajului cu degresant si apoi sa se degreseze/usuce perfect,pentru ca in timp toate depunerile grase ramase pe carcasa,volanta,bloc motor se duc in materialul de frictiune din disc si il distrug mult mai repede.
raks67
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Arad
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2012
- Mesaj Privat
raks67
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Arad
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2012
- Mesaj Privat
Am revenit cu acest topic , am avut masina in service pentru schimbat distributie si kit ambreiaj , ambele au fost cele din fabrica deci fostul proprietar nu a schimbat nimic in cei 180.000 km . Discul de ambreiaj perfect plan fara acele petale de frictiune si canale intre ele , placa de presiune cu lamelele albastre de la supraincalzire , cureaua de distributie moale . Partea cu mersul zvacnit la viteza mica doar s-a atenuat dar mai exista . Aveti ceva idei din ce cauza poate fi ? Partea de angrenaje ? Partea de admisie ? Multumesc
raks67
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Arad
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2012
- Mesaj Privat
Respectiva manifestare de fapt nu s-a atenuat , dar citind pe forum am decuplat EGR si am mers asa vreo doua zile , asa merge super bine . Am comandat un EGR care l-am gasit mai ieftin si dupa schimbare voi vedea daca este chiar de la el sau canalele de recirculare egr de la blocul de admisie sint infundate . Ulterior voi verifica si curãța EGR-ul original si-l voi monta la loc daca cel nou ieftin nu face fațã