Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
bineinteles, dupa ce mi-am curatat iar IAC au aparut pb. atunci cand am pornit-o nu au aparut nimica, dar azi dimineata...la rece...abia a pornit si imi statea relantiul la 500. daca aapasam acceleratia putin isi revine. acum problema. ce este cu orificiul de acolo?:
-este prea astupat si nu primeste aer deci prea multa benzina
-este prea liber si primeste prea mult aer. eu inclin sa spun ca preimeste prea mult aer, si atunci cand accelerez compenseaza surplusul de aer cu benzina.

mentionez ca dupa 1 minut problema dispare. ceva sfaturi?Very Happy

ps.s cam cat e un iac la dezmembrari?

dupa putin studiu de caz. oare sa se fi slabit arculetul de acolo pt ca l-am comprimat putin in timpul curatarii si sa nu imi impicga conul la loc in gaura?hmmmm


Ultima modificare facuta de nonea la Lun 13 Aug, 2007 6:27 pm
Skip ads

  • johnny25med

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
De pornit iti porneste la cheie, sau dupa mai multe incercari?
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
porneste la prima cheie...dupa mai mlt timp ca inainte
  • johnny25med

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
te intreb pt ca si eu am aceeasi problema doar ca la mine porneste din prima si nu-mi ajunge chiar la 500 dar e p'acolo.
Skip ads

  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
aham
ai curatat iac?...mie de acolo mi se trage:(
  • johnny25med

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
azi mi-am schimbat curelele si am intrebat si de chestia asta si mi-a zis ca-i IAC-ul sau ceva electronic, din ECU
  • johnny25med

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
nu eu n-am umblat la el, dar o sa-mi bag nasul
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
la mien a aparut dupa curatare iac. am comprimat putin arculetul...si poate nu imi astupa bien oricifiul conul aceal de pe axul mootrului. acum astept dimineata de maine sa intind arcul si sa vad cum face:(
Skip ads

  • nicuviasu

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: arad
  • Masina: Astra 1993 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Si pana la urma cum s-a rezolvat? De fapt .. s-a rezolvat s-au nu inca?
Eu am aceeasi simtome dar nu i-am dat de cap. E adevarat si faptul cao face foarte rar...
Astept si eu sa va impartasiti experientele :)
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
nu mai e valabil anuntul...declar inchis. s-a autorezolvat Very Happy
  • bobo32

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2007

  • Mesaj Privat
din pacate trebuie sa pun si eu acceasi intrebare: s-a rezolvat cumva problema?

am exact aceleasi probleme cu relatiul... cand il apuca ori sta turat la 3000-4000, ori sta la 2000-2500, ori oscileaza intre normal si 2500... cateodata il las un pic si isi revine, altadata ma duc acasa si ma culc, si a doua zi merge fara nici o problema Laughing

am schimbat IAC si pompa de benzina (nu dadea destula presiune) cu unele noi, am mai schimbat o garnitura ce era in partea de jos a injectorului si era rupta. o perioada de cateva zile a fost ok... se tura okazional pana la 2000-2500 si in maxim 10 secunde revenea la normal si nu mai avea nici o treaba...

o alta chestie care o patesc si nu am vazut-o prezentata aici este ca uneori la pornire nu tine relantiul nicicum... in sensul ca pornesc motorul, merge doar cat timp tin acceleratia dar cand o las moare... rezolvarea de moment: pun contactul de 2-3-4 ori si dupa aia pornesc si merge fara nici o problema Mad

in mers mai imi apare problema cand ma apropriu de un semafor si incep sa franez simt ca imi scade turatia pana la punctul in care da sa moara; daca nu incep sa-l accelerez, moare motorul...

acuma avand in vedere ce am citit pe acest topic voi incepe pe rand sa schimb TPS-ul si senzorul de temperatura cu unul nou... si intr-un final voi schimba si calculatorul daca problema va persista, insa sper sa nu ajung la chestia asta deoarece unul nou nu imi pot permite si la unul secound am riscul sa-l cumpar cu acceasi sau cu alte probleme...


scuze din nou ca m-am bagat peste topicul altcuiva, insa avand aceleasi probleme am zis sa nu mai deschid unul in plus.

sper sa poata cineva sa-mi deie macar o sugestie inainte sa incep sa le schimb chiar pe toate, sau macar sa stiu exact ce trebuie sa schimb.
  • bobo32

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2007

  • Mesaj Privat
ca si o mica completare... pe zi ce trece tot lucruri noi se intampla Laughing

in jurul orei 17 azi, dupa un drum prin oras si pana undeva catre capat, cand sa pornesc catre casa, dupa o pauza de aprox. 15 min, incepe sa se tureze in draci... sub toate variantele prezentate in postul de mai sus. incerc sa resetez IAC, nici un succes... cumva cumva ajung acasa, si incerc sa ma bazez pe principiul ca "las ca-i trece pana dimineata".

pe la ora 23:00 din nevoie a trebuit sa plec iar. cand o pornesc in exact acceasi situatie ca si cand am lasat-o... incerc din nou resetare IAC, nimic. din disperare, iau frumos cheia de 10 si dau jos borna de la baterie. stau 5 min, pun la loc, pornesc... se tureaza odata pana la maxim ca am crezut ca-si ia zborul Very Happy, turatia scade frumos pana la nivelul auditiv normal, se aprinde check engine 10 sec, dispare, si o ora ma plimb cu masina ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. bine-inteles pe parcurs nu am oprit motorul, insa dupa ce am ajuns acasa de curiozitate am facut si asta. deloc nu m-a suprins cand a pornit normal fara nici o problema...

prin scosul bornei, inteleg ca am resetat calculatorul Confused sa inteleg de aici ca am descoperit singur care-i problema sau doar prin resetarea calculatorului am resetat si senzorii, care probabil or fi ramas blocat vreunu (care, chiar nu-mi pot da seama)
Skip ads

  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
e sigur iac...si eu am aceeasi problema. ce am remarcat...axul iac-ului are joc...e mai subtire putin decat ghidajul pe care se deplaseaza. deci...cerd ca e uzat...si inca ceva..incercati sa intindeti arculetul de la iac....eu asa am mai rezolvat putine pribleme. curatati canalul de la iac...tija are un canal..sa nu se rasuceasca---doar sa translateze. ala trebuie bine curatat si lubrefiat. am lasat motorasul in benzina cam o juma de ora, cufundat pina la flansa...apoi curatat. acu eventual o sa incerc sa-l desfac cu totul. si bomba. nu e motor pas cu pas...pt ca are 3 borne. acelea au 4 sau 6. a treia borna e senzor. stie careva care sunt alimentarile cumva>>>sa il iau sus sa bag curent in el...sa-i refac cursa. in interiorux axului e surub...acolo daca e mizerie iar merge sacadat motorasul...hmmmm
  • pluciro

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Bobo32...la mine nu a mai aparut problema. Nu a mai crescut turatia in mod inexplicabil. Deci nu-ti pot fi de prea mult folos.
Insa sunt sigur ca o sa reapara candva...si atunci o sa schimb senzorul clapetei de acceleratie, ca sunt sigur ca ala e problema. Tin minte ca l-am demontat insa nu l-am curatat, ca era bine incapsulat si am zis ca o sa-l schimb cu prima ocazie. De atunci au trecut 6 luni.
Zilel astea m-am intors din concediu, am facut vreo 1500km prin RO ... masina a mers fara probleme.
  • balboa4you

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2007

  • Mesaj Privat
salut,as vrea sa enumer cateva probleme care le am si care cred ca se leaga intre ele,,adica totul vine de la o piesa da nu stiu de la care.dimineata:socul nu lucreaza ,pornesc si la un moment dat da sa moara motorul,nu sta turata si trebuie sa o tin din acceleratie pana se incalzeste putin.Dupa ce s-a incalzit daca merg constant la o anumita turatie ,poate fi la 70 la ora poate fii la 90 la ora ,parca se ineaca sau nu se alimenteaza,,calc pedala de acceleratie ezita putin si isi da drumul.Si ar mai fii o problema ,cateodata sta turata pe la vreo 2000 ture si motorul este cald.Cam asta ar fii,nu stiu ce sa ii mai fac si m-am saturat de investit banii in tot felu de piese si de problema tot nu scap.Ma scuzati daca am postat gresit si va cer disperat ajutorul.Mentionez ca am mai cautat probleme similare pe forum dar nu am gasit ceva asemanator cu problema mea,inca odata imi cer scuze daca am postat gresit dar nu mai stiu ce sa ii fac.
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
IAC IAC IAC. lasa ca vin la cluj si il pui pe al meu si vezi ca o sa mearga. apoi cumpperi unul de la dezmembrari
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
IAC IAC IAC. lasa ca vin la cluj si il pui pe al meu si vezi ca o sa mearga. apoi cumpperi unul de la dezmembrari, daca vrei intra pe bobo32cj, el are un c16nz cred si si-a cumparat IAC nou noutz,e un coleg de pe forum. bafta


later edit. scuze ...am postat de 2 ori...uffff
  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
nonea, daca se va potrivi. Smile Conform Autodata, in '94 Corsa era echipata cu 3 tipuri de motoare de 1.4 - C14NZ (ca al tau), C14SE si X14XE.
balboa4you, ce motor ai mai exact?
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
are exact c16 nz. iac e acelasi ca la c4nz. so... Smile
  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
nonea, de unde stii? Esti fiul adevarat al Mamei Omida? Laughing
Din profilul lui balboa4you:
Fabricant: Opel
Modelul Masinii: Corsa
Anul de fabricatie: 1994
Motor: Benzina 1400
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR