DButucel
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2020
- Mesaj Privat
Salut,
Am cumparat recent o Corsa D cu motor 1.3 cdti 75cp si e cam inceata la demaraj (nu planuiesc sa fac raliuri). Are 160.000 km si o mai duc 50.000.
Am auzit diferite pareri desre resoftare, care i-ar ridica puterea pe la 90cp, ceea ce ar face-o mai sprintena si probabil i-ar mai reduce si din consum. A incercat cineva? Daca da, pe cine recomandati (in Bucuresti eventual). Am inteles ca e posibil sa ii creasca uzura motorului sau chestii de genul.
Multumesc!
Sanatate :)
MODEL: Corsa D 2008
MOTOR: 1.3 cdti 75cp
Am cumparat recent o Corsa D cu motor 1.3 cdti 75cp si e cam inceata la demaraj (nu planuiesc sa fac raliuri). Are 160.000 km si o mai duc 50.000.
Am auzit diferite pareri desre resoftare, care i-ar ridica puterea pe la 90cp, ceea ce ar face-o mai sprintena si probabil i-ar mai reduce si din consum. A incercat cineva? Daca da, pe cine recomandati (in Bucuresti eventual). Am inteles ca e posibil sa ii creasca uzura motorului sau chestii de genul.
Multumesc!
Sanatate :)
MODEL: Corsa D 2008
MOTOR: 1.3 cdti 75cp
- IonutN
- **
- 289 mesaje
- din 19 Jul 2007
- Astra 2018 B14NET
- Bucuresti
IonutN
- Mesaje scrise: 289
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2018 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2007
- Mesaj Privat
DButucel
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2020
- Mesaj Privat
HolyCris
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2018
- Mesaj Privat
Eu am facut resoftare la exact aceasi masina.
Am facut asta pentru ca inainte masina era destul de "lenta".Nici acuma nu rup asfaltul dar masina trage mai bine si e mult mai sprintena.
Din punctul meu de vedere a meritat investitia , acuma depinde si cat de costa aceasta operatiune.Eu nu am facut treaba asta in Romania deci nu stiu sa iti spun costuri.
Totodata iti recomand sa faci si EGR OFF daca tot faci resoftarea.
Legat de consum ... well nu am observat nimica strigator la cer dar oricum masina are un consum destul de scazut (depinde si de stilul de condus)
Am facut asta pentru ca inainte masina era destul de "lenta".Nici acuma nu rup asfaltul dar masina trage mai bine si e mult mai sprintena.
Din punctul meu de vedere a meritat investitia , acuma depinde si cat de costa aceasta operatiune.Eu nu am facut treaba asta in Romania deci nu stiu sa iti spun costuri.
Totodata iti recomand sa faci si EGR OFF daca tot faci resoftarea.
Legat de consum ... well nu am observat nimica strigator la cer dar oricum masina are un consum destul de scazut (depinde si de stilul de condus)
DButucel
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2020
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,203 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,203
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Asta cu consumu e legata cu ata alba,adica eu resoftez masina ca sa merg cumva la fel de incet? atunci de ce o resoftez cand motivul pentru care o fac este....se misca prea lent.Orice crestere de putere implica si o crestere de consum,optimizarea cum o denumesc tunerii este de fapt curba de avans mai abrupta ceea ce inseamna uzura si zgomot mai mare dar insesizabila pentru cei mai multi,cantitate injectata mai mare,presiune admisie implicit aer mai mult uzura pe turbina din nou mai mare da nu periculoasa imediat.Se numeste minciuna prin omisiune,adica ti se spune doar ce vrei sa auzi,asta nu inseamna ca motoru bubuie imediat,motoru asta de 1.3 se mica greu la turatii mici orice i-ai face il mai inviorezi un pic cu o resoftare nu se intampla nimic ,am avut asemenea masina dar m-am obisnuit in timp si am lasat motoru asa pentru ca turandu-l mai mult cam dadea cu fum si incepuse sa ia si din ulei,l-am lasat in plata lui sa fie un motor silentios si economic mai mult oricum nu poate abia dupa 2500-2700 incepea sa se miste asa ca primu drum cu motorul de la Renault 1.5 dci de 80 cp m-a facut sa o dau pe varianta asta si nu regret.
merge resoftat,este pretul intre 200 E si 250 E ramane doar sa hotarasti tu merita ori nu.
merge resoftat,este pretul intre 200 E si 250 E ramane doar sa hotarasti tu merita ori nu.
DButucel
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2020
- Mesaj Privat
E L S
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2012
- Mesaj Privat
- Furdui
- ****
- 1,067 mesaje
- din 09 Mar 2008
- Agila 2001 Z12XE
- Hunedoara
Furdui
- Mesaje scrise: 1,067
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2008
- Mesaj Privat
DButucel a scris:Mersi Ionut! I-am studiat inainte sa las postarea asta. Eram curios daca e cineva care a facut deja asta pe modelul asta de masina. Am auzit mai multe pareri de la diversi mapatori sau mecanici dar niciun feedback de la cei care au incercat
Am facut resoftare. Se simte forta de la relanti. La consum... poate un pic mai mult in oras. Eu ca medie nu am depasit 5%. Pret, 1000 lei. Sunt multumit.
- ambivalent
- *
- 20 mesaje
- din 08 Feb 2016
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Constanta
ambivalent
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2016
- Mesaj Privat
Am facut si eu. am dus-o la 98 sau 96 cai. Se simt nu vreau sa te mint, consumul poate 0.3 L mai mult dar vorba celui de mai sus, vreau mai multi cai si consum mic? Dupa 1 an i-am dat-o tatalui si... dupa inca 1 an am schimbat volantul plus ambreiaj. Sa zicem ca taica-miu nu stie sa schimbe vitezele )) nu as vrea sa zic ca remap-ul i-a cauzat probleme volantei cu toate ca am mai citit parerei ca nu prea se recomanda acest lucru. Masina avea cam 100.000 km de noua, facuti cam in oras.
- Furdui
- ****
- 1,067 mesaje
- din 09 Mar 2008
- Agila 2001 Z12XE
- Hunedoara
Furdui
- Mesaje scrise: 1,067
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2008
- Mesaj Privat
Exact. Si eu am probleme cu ambreiajul.
Mie mi-au aparut dupa ce am fist in service ca imi pierdea antigel si cred ca mi-au inundat ambreiajul.
Patineaza intre 2000 si 3000 de turatii, exact cand imi intra turbo si in special in vitezele 5, 4 si 3.
La plecare de pe loc si a doua trage tare si nu patineaza gram.
Mie mi-au aparut dupa ce am fist in service ca imi pierdea antigel si cred ca mi-au inundat ambreiajul.
Patineaza intre 2000 si 3000 de turatii, exact cand imi intra turbo si in special in vitezele 5, 4 si 3.
La plecare de pe loc si a doua trage tare si nu patineaza gram.
- mecaNIK
- ****
- 2,203 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,203
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
La ce forma are carcasa ambreiajului unde este pozitionata volanta si discul fata de fanta dintre motor si cutie pe unde ar putea intra antigel sunt foarte mici sanse sa patineze din cauza asta,gandeste-te ce ar insemna sa patrunda apa pe acolo cand se spala motoarele cu aparate sub presiune si detergenti ....dupa fiecare spalare ar trebui sa se ajunga la inlocuit ambreiaje.In carcasa ambreiaj poate ajunge ulei pe la simeringul de palier,cateodata pe la suruburile volantei daca nu se foloseste pasta de blocare/etansare la montaj,ulei de cutie pe la simeringul de priza si lichid de frana de la rulmetul de presiune sau cilindru receptor ....ori inundata masina ...in rest de 30 de ani nimic altceva.
- Furdui
- ****
- 1,067 mesaje
- din 09 Mar 2008
- Agila 2001 Z12XE
- Hunedoara
Furdui
- Mesaje scrise: 1,067
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2008
- Mesaj Privat
Iti multumesc pentru raspuns si pentru timpul acordat!
Am concluzionat ca este de la antigel, fiindca a coincis cu o inlocuire a unui furtun, iar mecanicul in loc sa goleasca antigelul de jos de la radiator, mi-a inundat-o.
Tot ca se poate sa fie altul motivul, eu doar am banuit.
Pierderea de antigel o aveam chiar deasupra electromotorului, motiv pentru care acesta era murat non-stop.
Am concluzionat ca este de la antigel, fiindca a coincis cu o inlocuire a unui furtun, iar mecanicul in loc sa goleasca antigelul de jos de la radiator, mi-a inundat-o.
Tot ca se poate sa fie altul motivul, eu doar am banuit.
Pierderea de antigel o aveam chiar deasupra electromotorului, motiv pentru care acesta era murat non-stop.