Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • dexter82

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Salut again.Poate subiectul s-a mai discutat , candva cu muult timp in urma .Avand in vedere ca as vrea sa pastrez fierul din tittlu si cum cei 90 de cai sau cati otr mai fi traind mi-au ramas cam mici ma gandeam sa ii pun un un motor de 2.0 turbo.Aveti idee ce costuri ar implica mai ales din punct de vedere al actelor cat si tehnic? Ma gandesc ca trebuie omologata sau e mai bine sa fac ceva sa apara in carte motor fara numar sau ceva de genul.S-ar merita swap-ul sau mai bine cat un astra g opc? .Mentioneza ca nu ma dau in vant dupa Astra Berone-no ofense pt proprietarii de asa ceva.


MODEL: Astra 2007
MOTOR: Z14XEP
Skip ads

  • alex_arhire

  • Mesaje scrise: 989
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2006

  • Mesaj Privat
eu am avut Bertone Turbo si, dpdv al performantelor, masina este ce tb.

eu n-as face swap de pe Z14XEP si o sa-ti spun si de ce:
- motorul (daca ai noroc sa gasesti unul ok) costa de la 1000 EUR in sus. simeringurile de supape sunt cam consumabile (50.000km), apar probleme cu furtunele de apa si ulei (varsta, temperaturi, presiuni)
- cutia de viteze este F23, tu ai F17
- planetarele sunt dedicate pentru aceasta motorizare (le recunosti usor dupa capetele verzi) si nu prea se mai gasesc
- sistemul de franare este dedicat pentru aceasta motorizare (discuri de 308mm pe fata, 264mm - daca nu ma insel - pe spate)
- omologare la RAR

Parerea mea este ca iesi mai ieftin sa cumperi o masina echipata de fabrica cu Z20LET.
Orice varianta alegi, tot vei mai avea bani de bagat in masina.
  • dexter82

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Ma gandeam la un Bertone donator, Ar mai fi o varinanta de Astra H cu asta pe el sau cu cel de 240 de manji daca nu m insel.Insa H este mai greu si nu mai are aspectul de sleeper.Oricum trebuie sa ii fac motorul la asta are 313 000 km si papa ulei si ma gandeam sa imbin utilul cu placutul.Sunt constiet ca costa .Multumesc de sfat .Apropos , cogelule Alex, tu ai fost multumit de z20let? Ai idee cat costa omologarea?
  • alex_arhire

  • Mesaje scrise: 989
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Z20LET este in esenta un motor fiabil daca este intretinut si exploatat cu bun simt.
Dupa cum spuneam mai sus, este greu sa gasesti unul in mintile lui intrucat majoritatea posesorilor dau in ele ca surdu'-n clopot si dupa asta se plang ca motoarele nu sunt bune. Cine are Z20LET bun nu-l prea vinde pt ca-i stie potentialul.
Masina e forta: ia 100km/h cu viteza a 2-a si se duce inspre 250 km/h ca V max.
Blocul se poate re-aleza de 2 ori: de la 86mm la 86.5 si de aici la 87mm si are potential mare de tuning: interne forjate, intercooler marit, turbo si injectoare de Astra H OPC, soft, axe de X20XEV etc.

Omologarea costa pana in 200 lei si se face cam intr-o ora la RAR, nu e vreo filosofie. Dar grija la cele de mai sus: CV, planetare, frane....

Parerea mea, daca vrei alt motor, ar fi sa mergi pe Z18XE cu 125cp: e simplu, robust si n-ai nevoie de alte modificari. Cu chip se duce la 140cp.
Ar mai fi Z18XER cu 140cp, dar aici ai grija admisiei variabile si a termoflotului. Pentru 15cp nu prea merita.

Sau un H cu 1.6T de 180cp si 6 trepte, e mai mult decat decent.

Ca regula generala, cine are masina turbo pe benzina de la 200cp in sus, nu o prea menajeaza. Power is addictive!
Skip ads

  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,415
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Stai linistit.
Costa mult, mai bine iei una deja cu ce vrei tu
Nu omologheaza nimeni daca puterea creste cu peste 30%
Plus ca si omologarea costa.
Iar apoi tot un Astra H este.
  • alex_arhire

  • Mesaje scrise: 989
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Cerinta la omologare este ca norma de poluare sa fie echivalenta. Poti pune si motor de 1000cp, se omologheaza la ceea ce se numeste "artizanal". Da, in acest caz costa mai mult.

Dar daca motorul a fost in echiparea de serie a masinii, se omologheaza pe loc cu costuri minime.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR